abonnement Unibet Coolblue
pi_200416390
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef DaneV het volgende:

[..]


[..]

Je was me net voor, boks mede-bol verkoper ;)
Bollers unite :p
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 17 juli 2021 @ 23:11:34 #77
408813 crew  trein2000
pi_200416468
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:58 schreef baskick het volgende:

[..]

Dat kan prima en kan bijvoorbeeld komen door postcode/huisnummer of de aard van de bestelling.
Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:
quote:
Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht.
https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26

Ze móéten een mogelijkheid tot achteraf betalen aanbieden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200417335
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef DaneV het volgende:
Maak je geen zorgen. Er wordt een onderzoek bij PostNL gedaan en als het pakket daar niet naar boven komt wordt het "Lost In Mail" geboekt en krijg je het aankoopbedrag terug. Bol is hier heel soepel in.
Hoe weet je dit heel zeker als ik vragen mag? Zou goed nieuws zijn voor TS :)
pi_200417365
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:04 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit heel zeker als ik vragen mag? Zou goed nieuws zijn voor TS :)
Bij bol gewerkt, en kan dit bevestigen.
pi_200417477
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:
[..]

https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26

Ze móéten een mogelijkheid tot achteraf betalen aanbieden.
In de AV mag altijd vooruitbetaling vragen niet. Maar bij een individuele verkoop mag dit wel, mits duidelijk aangegeven. Zie ook art 7:6 lid 2 BW
Daar staat een uitzondering voor o.a. art 26.
pi_200417478
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:08 schreef soeverein het volgende:

[..]

Bij bol gewerkt, en kan dit bevestigen.
Hoe verklaar je dan dat er zo vaak ellende is met bol? Zoals hier:

WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel

Deze mensen hebben beide hun geld niet terug gekregen..

(En ik heb al vaker van dit soort topics gezien)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200417539
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:21 schreef DX11 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat er zo vaak ellende is met bol? Zoals hier:

WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel

Deze mensen hebben beide hun geld niet terug gekregen..

(En ik heb al vaker van dit soort topics gezien)
Omdat er meerdere variabelen zijn.

Is bol de verkoper of is het een partner artikel.
Prijs van artikel.
Geschiedenis van de klant.
Bewijs van retour zending.
Uitkomst van onderzoek bij bezorgdienst.

Waarom is er zo vaak ellende met bol? Omdat het één van de grootste online retail platformen van Nederland is. Dus dan gaat er wel eens iets mis...
pi_200417558
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:31 schreef soeverein het volgende:
Waarom is er zo vaak ellende met bol? Omdat het één van de grootste online retail platformen van Nederland is. Dus dan gaat er wel eens iets mis...
Goed verhaal, maar ik zie deze klachten nooit over Amazon.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200417615
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:33 schreef DX11 het volgende:

[..]

Goed verhaal, maar ik zie deze klachten nooit over Amazon.
Amazon is veel kleiner in NL en blijft dat voorlopig ook.
Omdat Nederlanders niet bij een bedrijf willen kopen dat zijn medewerkens geen plas pauzes geeft en aan union busting doet.

https://www.capterra.nl/b(...)onsumentenvertrouwen
pi_200417777
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:39 schreef soeverein het volgende:

[..]

Amazon is veel kleiner in NL en blijft dat voorlopig ook.
Omdat Nederlanders niet bij een bedrijf willen kopen dat zijn medewerkens geen plas pauzes geeft en aan union busting doet.

https://www.capterra.nl/b(...)onsumentenvertrouwen
Hmm ok ik ben benieuwd. Ik denk dat Amazon bol nog wel gaat inhalen. Ik ervaar de service namelijk als vele malen beter. Als het personeel niet te tevreden is moeten ze ergens anders gaan werken. Vacatures genoeg in Nederland, ook voor mensen zonder diploma. Dus niemand zou bij Amazon hoeven te werken als ze dat niet willen, er is echt wel wat beters te vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door DX11 op 18-07-2021 01:11:17 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200417827
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:58 schreef DX11 het volgende:

[..]

Hmm ok ik ben benieuwd. Ik denk dat Amazon bol nog wel gaat inhalen. Ik ervaar de service namelijk als vele malen beter. Als het personeel niet te tevreden is moeten ze ergens anders gaan werken. Vacatures genoeg in Nederland, ook voor mensen zonder diploma.
We gaan het zien, ik ken meerdere mensen die actief Amazon boycotten.
Hopelijk worden ze opgebroken in de VS.

Walgelijke houding trouwens van je naar mensen zonder diploma.
pi_200418039
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef DX11 het volgende:
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2

Deze TS was zijn geld kwijt.

WGR / Grote webwinkel levert fout artikel

Deze TS was ook zijn geld kwijt.

(Beide bij bol.com)

Succes er mee, zo zijn er al een aantal topics geweest. Ik koop in ieder geval nooit meer wat daar.

Ik koop tegenwoordig alleen nog maar bij de grote gele pijl (niet dat je denkt dat ik reclame maak), die zijn veel netter qua service, als daar iets niet goed gaat maken ze eerst het bedrag terug over, en daarna ga ze het zelf afhandelen/uitzoeken buiten jou om, 100x fijner. Zelfs als je iets retour stuurt krijg je het geld al terug als je pakje op het postkantoor is afgegeven, dus ver voordat het bij hun aan komt.
Bol.com is een shitwinkel. TS je bent de klos.

Amazon heeft zeker wel betere service. Ik boycot bol.com/ahold zo veel mogelijk.

Altijd met creditcard bestellen
pi_200418054
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:39 schreef soeverein het volgende:

[..]

Amazon is veel kleiner in NL en blijft dat voorlopig ook.
Omdat Nederlanders niet bij een bedrijf willen kopen dat zijn medewerkens geen plas pauzes geeft en aan union busting doet.

https://www.capterra.nl/b(...)onsumentenvertrouwen
Amazon is zo in de vs omdat cultuur daarnaar is in de VS.

Als het in NL zo was, dan was bol.com / ahold er als de kippen bij om het zsm in te voeren.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 18 juli 2021 @ 01:54:12 #89
408813 crew  trein2000
pi_200418203
quote:
7s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:21 schreef Serinde het volgende:

[..]

In de AV mag altijd vooruitbetaling vragen niet. Maar bij een individuele verkoop mag dit wel, mits duidelijk aangegeven. Zie ook art 7:6 lid 2 BW
Daar staat een uitzondering voor o.a. art 26.
Maar de definitie van een AV is breed he (6:231)? Dan moet je dat heel expliciet overeenkomen. Dat lijkt me nog een lastig verhaal. Zeker bij een webshop, alles gaat automatisch. Dus iets is al heel snel een AV.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200418532
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:08 schreef soeverein het volgende:

[..]

Bij bol gewerkt, en kan dit bevestigen.
Nou, dan gaan we het meemaken voor TS.

Ik zie net zoals @DX11 dit soort topics inderdaad niet over Amazon verschijnen. Las laatst dat ze iedere maand steeds wat meer marktaandeel van Ahold/Bol afsnoepen. Ik vind als ik het mag zeggen een starre houding van de helpdesk medewerkers wel terug komen in alle cases die ik heb gelezen in de voorbeelden die @DX11 aanhaalt.

Dat is gewoon policy, om de klant maar tegen te werken in dit soort uitzonderlijke cases. Voor mij een reden er niet meer te bestellen bij Bol. Met de AH hele andere ervaringen, die leveren wel nog service als je iets kapot hebt enz.
  zondag 18 juli 2021 @ 05:36:26 #91
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_200418565
Maar even die paar dagen afwachten en dan zien wat bol.com zegt.

Anders dit topic enven doorlezen, hier deed webshop ook moeilijk todat TS ging klagen bij de EU

WGR / Webshop levert laptop niet
  zondag 18 juli 2021 @ 08:24:54 #92
51385 baskick
Juist ja!
pi_200418971
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:
[..]

https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26

Ze móéten een mogelijkheid tot achteraf betalen aanbieden.
Ik weet het. In mijn ervaring gebeurt dat lang niet overal.

Op basis van postcode wel of niet aanbieden van een betaalmethode lijkt me ook automatische besluitvorming (AVG).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 18 juli 2021 @ 08:41:41 #93
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200419041
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 05:20 schreef Newby6781 het volgende:

[..]

Nou, dan gaan we het meemaken voor TS.

Ik zie net zoals @:DX11 dit soort topics inderdaad niet over Amazon verschijnen. Las laatst dat ze iedere maand steeds wat meer marktaandeel van Ahold/Bol afsnoepen. Ik vind als ik het mag zeggen een starre houding van de helpdesk medewerkers wel terug komen in alle cases die ik heb gelezen in de voorbeelden die @:DX11 aanhaalt.

Dat is gewoon policy, om de klant maar tegen te werken in dit soort uitzonderlijke cases. Voor mij een reden er niet meer te bestellen bij Bol. Met de AH hele andere ervaringen, die leveren wel nog service als je iets kapot hebt enz.
Oprecht benieuwd: wat voor service krijg je bij AH dan? Die geven je geld terug en dat is het. Ondertussen heb je geen product, mag je opnieuw moeite doen om dat te krijgen, en krijgen ze het geld alsnog. Nee vind de AH echt de letterlijke bottomline op dat vlak.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200419356
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 01:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Amazon is zo in de vs omdat cultuur daarnaar is in de VS.

Als het in NL zo was, dan was bol.com / ahold er als de kippen bij om het zsm in te voeren.
Ahold is altijd goed voor zijn werknemers gewerkt, zelf heel lang terug in distributiecentrum gewerkt en dat betaalt zeer voorstelijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200419488
TT: 'grote order'. Ik: wow, hoeveel m3?

Tekst: 'Vanochtendmet spoed een nieuwe smartphone'. Ik: oh :{w
Somebody that I used to know
pi_200420027
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:55 schreef Postbus100 het volgende:
TT: 'grote order'. Ik: wow, hoeveel m3?

Tekst: 'Vanochtendmet spoed een nieuwe smartphone'. Ik: oh :{w
Niet om vervelend te doen maar de nieuwste beste smartphones zijn tegenwoordig ook vaak ¤1000 - ¤1500
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200420117
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:34 schreef DX11 het volgende:

[..]

Niet om vervelend te doen maar de nieuwste beste smartphones zijn tegenwoordig ook vaak ¤1000 - ¤1500
Ik heb deze besteld. https://www.bol.com/nl/nl(...)4/?s2a=#productTitle

Is ¤849.
pi_200420135
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 05:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar even die paar dagen afwachten en dan zien wat bol.com zegt.

Anders dit topic enven doorlezen, hier deed webshop ook moeilijk todat TS ging klagen bij de EU

WGR / Webshop levert laptop niet
Klopt,kan dus altijd nog de Europese Comisssie inschakelen.
pi_200420276
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ahold is altijd goed voor zijn werknemers gewerkt, zelf heel lang terug in distributiecentrum gewerkt en dat betaalt zeer voorstelijk.
Ik hoor voornamelijk andere verhalen.

Ahold is een gierige shitorganisatie.
  zondag 18 juli 2021 @ 10:54:28 #100
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200420298
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:34 schreef DX11 het volgende:

[..]

Niet om vervelend te doen maar de nieuwste beste smartphones zijn tegenwoordig ook vaak ¤1000 - ¤1500
Da's een hoog bedrag.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')