abonnement Unibet Coolblue
pi_200395424
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Soms kan je kiezen voor gratis verzending of betaalde verzekerde verzending. Maar dat was dus blijkbaar niet zo aldus TS.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator vrijdag 16 juli 2021 @ 16:22:33 #52
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200395455
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 16:20 schreef DX11 het volgende:

[..]

Soms kan je kiezen voor gratis verzending of betaalde verzekerde verzending. Maar dat was dus blijkbaar niet zo aldus TS.
Ah ok, ik zie wat je bedoelt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200395561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 16:20 schreef DX11 het volgende:

[..]

Soms kan je kiezen voor gratis verzending of betaalde verzekerde verzending. Maar dat was dus blijkbaar niet zo aldus TS.
Heb wel eens vaker wat besteld bij Bol, nee kan je niet kiezen bij ze
pi_200395669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 21:24 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee hoe ze dat hebben achterhaald. Ik kreeg op een gegeven moment dat adres door en daar lag inderdaad mijn pakket met mijn naam en adres er op.
Wat ik eens gehad heb;

Briefje in de bus dat pakket bij buurman A ligt. Ik aanbellen bij buurman A die zegt pakketje is al opgehaald en heeft verder niks.

8)7

Wat bleek nu. Voor buurman B was die dag ook een pakketje afgeleverd bij buurman A. Buurman B heeft aangebeld bij buurman A en beide pakketjes meegekregen.

2 weken later belde die buurman B ineens aan met mijn pakketje.

Als het kan laat ik tegenwoordig alles bezorgen op een pickup point. Heb je het minste gezeik mee.
pi_200396210
Opvolging van mijn zaak

Ze gaan een onderzoek instellen bij postnl wat 4 werkdagen duurt?!

Wat moet ik me daarr bij voorstellen?

Dan zegt postnl afgeleverd en dan?

Geld kwijt?

Zie conversatie screenshot

  vrijdag 16 juli 2021 @ 17:11:38 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200396226
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:09 schreef Bottomleftone het volgende:
Opvolging van mijn zaak

Ze gaan een onderzoek instellen bij postnl wat 5 werkdagen duurt?!

Wat moet ik me daarr bij voorstellen?
In de komende vijf werkdagen gaan ze het onderzoeken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200396417
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In de komende vijf werkdagen gaan ze het onderzoeken.
Dat snap ik.Maar het is toch de slager die zijn eigen vlees keurt dan.Want stell ze zeggen het is geleverd, ben ik mijn geld kwijt :( :(
pi_200396542
Nog een leuk voorbeeld tegen gekomen voor TS. In dit geval Belsimpel

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1925984
pi_200396682
Ik zou gewoon 4 werkdagen geduldig wachten.
De kans is groot dat het dan opgelost is.
Mocht het niet zo zijn, dan kun je beroep doen op wanprestatie.
Je kunt dan een bericht sturen voor in gebreke stelling met een redelijk termijn van 14 dagen om alsnog de afspraak na te komen.

Bron:https://www.wetrecht.nl/5(...)tatie-aan-te-pakken/
pi_200396764
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:45 schreef Twintig het volgende:
Ik zou gewoon 4 werkdagen geduldig wachten.
De kans is groot dat het dan opgelost is.
Mocht het niet zo zijn, dan kun je beroep doen op wanprestatie.
Je kunt dan een bericht sturen voor in gebreke stelling met een redelijk termijn van 14 dagen om alsnog de afspraak na te komen.

Bron:https://www.wetrecht.nl/5(...)tatie-aan-te-pakken/
Maar boll en postnl kunnen toch nu gewoon zeggen dat er geleverd is. Heb dit nog nooit mee gemaakt. Hoe dan verder?? Ja geschillencomissie en jouw tip.
pi_200396849
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:09 schreef Bottomleftone het volgende:
Opvolging van mijn zaak

Ze gaan een onderzoek instellen bij postnl wat 4 werkdagen duurt?!

Wat moet ik me daarr bij voorstellen?

Dan zegt postnl afgeleverd en dan?

Geld kwijt?

Zie conversatie screenshot

[ link | afbeelding ]
Je bent niet de enige uiteindelijk.
Die 4 dagen, en dat kan ook 1 of 2 of 3.. of 8 zijn.

Dat gebruiken ze dan om het traject van het pakket na te lopen, de bezorger te ondervragen etc.

Die zal claimen het geleverd te hebben (tenminste dat vermoeden heb ik) en dan krijg jij te horen dat het geleverd is en voor bol is dan het dossier klaar.

Als dat gebeurt, naar de geschillencommissie stappen, NA een klacht te hebben ingediend EN als ze daar niets mee doen aka de klacht niet in behandeling willen nemen.

Bij de geschillencommissie: waar is mijn handtekening? Ik heb niets ontvangen, toon maar aan van wel.
En dan krijg je je geld terug of soms een keus van een andere laptop mogen uitkiezen etc.

However, er is natuurlijk ook een kans dat ze zeggen inderdaad het is niet afgeleverd en je krijgt je geld terug.
pi_200396935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je bent niet de enige uiteindelijk.
Die 4 dagen, en dat kan ook 1 of 2 of 3.. of 8 zijn.

Dat gebruiken ze dan om het traject van het pakket na te lopen, de bezorger te ondervragen etc.

Die zal claimen het geleverd te hebben (tenminste dat vermoeden heb ik) en dan krijg jij te horen dat het geleverd is en voor bol is dan het dossier klaar.

Als dat gebeurt, naar de geschillencommissie stappen, NA een klacht te hebben ingediend EN als ze daar niets mee doen aka de klacht niet in behandeling willen nemen.

Bij de geschillencommissie: waar is mijn handtekening? Ik heb niets ontvangen, toon maar aan van wel.
En dan krijg je je geld terug of soms een keus van een andere laptop mogen uitkiezen etc.

However, er is natuurlijk ook een kans dat ze zeggen inderdaad het is niet afgeleverd en je krijgt je geld terug.
Ik kan mijn borst dus natmaken. Wat een gedoe :( Is een smartphone, geen laptop trouwens.bedankt voor de tips
pi_200396965
Weet je het IMEI nummer van die telefoon ? Staat dat op de aankoop bon toevallig ?
pi_200396995
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 18:04 schreef Sjemmert het volgende:
Weet je het IMEI nummer van die telefoon ? Staat dat op de aankoop bon toevallig ?
Nee, niet te zien. Alleen type toestel en modelnummer
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 16 juli 2021 @ 18:16:20 #65
408813 crew  trein2000
pi_200397087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:28 schreef DX11 het volgende:

[..]

Tenzij je kan kiezen tijdens het bestellen..
Ook dan is de verzender gewoon verantwoordelijk hoor. De enige uitzondering is als er echt op jouw verzoek een andere verzendboer gebruikt wordt. Dus stel dat jij belt en zegt “ik zie dat jullie altijd met Duurt Heel Lang verzenden, dat vind ik kut. Kan het ook met UPS?” En UPS maakt vervolgens de boel kwijt, ja dat is dan jouw probleem.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200397158
Zat nog eens gesprek door te bladeren vanmiddag op social media met Bol en werd dit gezegt.

Dus dan hoef ik me weinig zorgen te maken lijkt me :) :)

pi_200397168
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 18:22 schreef Bottomleftone het volgende:
Zat nog eens gesprek door te bladeren vanmiddag op social media met Bol en werd dit gezegt.

Dus dan hoef ik me weinig zorgen te maken lijkt me :) :)

[ link | afbeelding ]
Dat kan wel eens mooie verspreking zijn van een ijverige klantenservice medewerker. Je hebt zwart op wit dat je geld terug krijgt dus.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 18:35:00 #68
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_200397322
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Voortaan met de credit card betalen, dan betwist je het en krijg je je geld terug.
Dat betwisten gaat heel simpel met een formulier.
Of achteraf betalen kiezen..

TS rechtsbijstand wellicht inschakelen?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_200397519
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 18:22 schreef Bottomleftone het volgende:
Zat nog eens gesprek door te bladeren vanmiddag op social media met Bol en werd dit gezegt.

Dus dan hoef ik me weinig zorgen te maken lijkt me :) :)

[ link | afbeelding ]
Zou eerst maar eens afwachten of ze dit waar gaan maken, zie eerder geposte linkjes. Soms doet bol.com beloftes, en zeggen ze vervolgens oh nee toch niet (en blokkeren je daarna zodat je niet meer kan bellen)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200397808
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 18:49 schreef DX11 het volgende:

[..]

Zou eerst maar eens afwachten of ze dit waar gaan maken, zie eerder geposte linkjes. Soms doet bol.com beloftes, en zeggen ze vervolgens oh nee toch niet (en blokkeren je daarna zodat je niet meer kan bellen)
Ja las de eerdere verhalen :(
pi_200397857
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 18:35 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Of achteraf betalen kiezen..

TS rechtsbijstand wellicht inschakelen?
Kon ik niet kiezen ondanks jaren bestellen bij ze.Rechtsbijstand heb ik helaas niet.
pi_200416195
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 19:08 schreef Bottomleftone het volgende:

[..]

Kon ik niet kiezen ondanks jaren bestellen bij ze.Rechtsbijstand heb ik helaas niet.
Dat kan prima en kan bijvoorbeeld komen door postcode/huisnummer of de aard van de bestelling.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_200416341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:28 schreef Bottomleftone het volgende:

[..]

Dat snap ik.Maar het is toch de slager die zijn eigen vlees keurt dan.Want stell ze zeggen het is geleverd, ben ik mijn geld kwijt :( :(
Nee hoor dan melden ze het LIM en krijg jij je geld gewoon terug.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 23:06:01 #74
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_200416352
Maak je geen zorgen. Er wordt een onderzoek bij PostNL gedaan en als het pakket daar niet naar boven komt wordt het "Lost In Mail" geboekt en krijg je het aankoopbedrag terug. Bol is hier heel soepel in.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 23:06:59 #75
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_200416371
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef DaneV het volgende:
Maak je geen zorgen. Er wordt een onderzoek bij PostNL gedaan en als het pakket daar niet naar boven komt wordt het "Lost In Mail" geboekt en krijg je het aankoopbedrag terug. Bol is hier heel soepel in.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:05 schreef soeverein het volgende:

[..]

Nee hoor dan melden ze het LIM en krijg jij je geld gewoon terug.
Je was me net voor, boks mede-bol verkoper ;)
pi_200416390
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef DaneV het volgende:

[..]


[..]

Je was me net voor, boks mede-bol verkoper ;)
Bollers unite :p
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 17 juli 2021 @ 23:11:34 #77
408813 crew  trein2000
pi_200416468
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:58 schreef baskick het volgende:

[..]

Dat kan prima en kan bijvoorbeeld komen door postcode/huisnummer of de aard van de bestelling.
Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:
quote:
Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht.
https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26

Ze móéten een mogelijkheid tot achteraf betalen aanbieden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200417335
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef DaneV het volgende:
Maak je geen zorgen. Er wordt een onderzoek bij PostNL gedaan en als het pakket daar niet naar boven komt wordt het "Lost In Mail" geboekt en krijg je het aankoopbedrag terug. Bol is hier heel soepel in.
Hoe weet je dit heel zeker als ik vragen mag? Zou goed nieuws zijn voor TS :)
pi_200417365
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:04 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit heel zeker als ik vragen mag? Zou goed nieuws zijn voor TS :)
Bij bol gewerkt, en kan dit bevestigen.
pi_200417477
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:
[..]

https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26

Ze móéten een mogelijkheid tot achteraf betalen aanbieden.
In de AV mag altijd vooruitbetaling vragen niet. Maar bij een individuele verkoop mag dit wel, mits duidelijk aangegeven. Zie ook art 7:6 lid 2 BW
Daar staat een uitzondering voor o.a. art 26.
pi_200417478
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:08 schreef soeverein het volgende:

[..]

Bij bol gewerkt, en kan dit bevestigen.
Hoe verklaar je dan dat er zo vaak ellende is met bol? Zoals hier:

WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel

Deze mensen hebben beide hun geld niet terug gekregen..

(En ik heb al vaker van dit soort topics gezien)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200417539
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:21 schreef DX11 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat er zo vaak ellende is met bol? Zoals hier:

WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel

Deze mensen hebben beide hun geld niet terug gekregen..

(En ik heb al vaker van dit soort topics gezien)
Omdat er meerdere variabelen zijn.

Is bol de verkoper of is het een partner artikel.
Prijs van artikel.
Geschiedenis van de klant.
Bewijs van retour zending.
Uitkomst van onderzoek bij bezorgdienst.

Waarom is er zo vaak ellende met bol? Omdat het één van de grootste online retail platformen van Nederland is. Dus dan gaat er wel eens iets mis...
pi_200417558
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:31 schreef soeverein het volgende:
Waarom is er zo vaak ellende met bol? Omdat het één van de grootste online retail platformen van Nederland is. Dus dan gaat er wel eens iets mis...
Goed verhaal, maar ik zie deze klachten nooit over Amazon.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200417615
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:33 schreef DX11 het volgende:

[..]

Goed verhaal, maar ik zie deze klachten nooit over Amazon.
Amazon is veel kleiner in NL en blijft dat voorlopig ook.
Omdat Nederlanders niet bij een bedrijf willen kopen dat zijn medewerkens geen plas pauzes geeft en aan union busting doet.

https://www.capterra.nl/b(...)onsumentenvertrouwen
pi_200417777
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:39 schreef soeverein het volgende:

[..]

Amazon is veel kleiner in NL en blijft dat voorlopig ook.
Omdat Nederlanders niet bij een bedrijf willen kopen dat zijn medewerkens geen plas pauzes geeft en aan union busting doet.

https://www.capterra.nl/b(...)onsumentenvertrouwen
Hmm ok ik ben benieuwd. Ik denk dat Amazon bol nog wel gaat inhalen. Ik ervaar de service namelijk als vele malen beter. Als het personeel niet te tevreden is moeten ze ergens anders gaan werken. Vacatures genoeg in Nederland, ook voor mensen zonder diploma. Dus niemand zou bij Amazon hoeven te werken als ze dat niet willen, er is echt wel wat beters te vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door DX11 op 18-07-2021 01:11:17 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200417827
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:58 schreef DX11 het volgende:

[..]

Hmm ok ik ben benieuwd. Ik denk dat Amazon bol nog wel gaat inhalen. Ik ervaar de service namelijk als vele malen beter. Als het personeel niet te tevreden is moeten ze ergens anders gaan werken. Vacatures genoeg in Nederland, ook voor mensen zonder diploma.
We gaan het zien, ik ken meerdere mensen die actief Amazon boycotten.
Hopelijk worden ze opgebroken in de VS.

Walgelijke houding trouwens van je naar mensen zonder diploma.
pi_200418039
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef DX11 het volgende:
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2

Deze TS was zijn geld kwijt.

WGR / Grote webwinkel levert fout artikel

Deze TS was ook zijn geld kwijt.

(Beide bij bol.com)

Succes er mee, zo zijn er al een aantal topics geweest. Ik koop in ieder geval nooit meer wat daar.

Ik koop tegenwoordig alleen nog maar bij de grote gele pijl (niet dat je denkt dat ik reclame maak), die zijn veel netter qua service, als daar iets niet goed gaat maken ze eerst het bedrag terug over, en daarna ga ze het zelf afhandelen/uitzoeken buiten jou om, 100x fijner. Zelfs als je iets retour stuurt krijg je het geld al terug als je pakje op het postkantoor is afgegeven, dus ver voordat het bij hun aan komt.
Bol.com is een shitwinkel. TS je bent de klos.

Amazon heeft zeker wel betere service. Ik boycot bol.com/ahold zo veel mogelijk.

Altijd met creditcard bestellen
pi_200418054
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:39 schreef soeverein het volgende:

[..]

Amazon is veel kleiner in NL en blijft dat voorlopig ook.
Omdat Nederlanders niet bij een bedrijf willen kopen dat zijn medewerkens geen plas pauzes geeft en aan union busting doet.

https://www.capterra.nl/b(...)onsumentenvertrouwen
Amazon is zo in de vs omdat cultuur daarnaar is in de VS.

Als het in NL zo was, dan was bol.com / ahold er als de kippen bij om het zsm in te voeren.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 18 juli 2021 @ 01:54:12 #89
408813 crew  trein2000
pi_200418203
quote:
7s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:21 schreef Serinde het volgende:

[..]

In de AV mag altijd vooruitbetaling vragen niet. Maar bij een individuele verkoop mag dit wel, mits duidelijk aangegeven. Zie ook art 7:6 lid 2 BW
Daar staat een uitzondering voor o.a. art 26.
Maar de definitie van een AV is breed he (6:231)? Dan moet je dat heel expliciet overeenkomen. Dat lijkt me nog een lastig verhaal. Zeker bij een webshop, alles gaat automatisch. Dus iets is al heel snel een AV.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200418532
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:08 schreef soeverein het volgende:

[..]

Bij bol gewerkt, en kan dit bevestigen.
Nou, dan gaan we het meemaken voor TS.

Ik zie net zoals @DX11 dit soort topics inderdaad niet over Amazon verschijnen. Las laatst dat ze iedere maand steeds wat meer marktaandeel van Ahold/Bol afsnoepen. Ik vind als ik het mag zeggen een starre houding van de helpdesk medewerkers wel terug komen in alle cases die ik heb gelezen in de voorbeelden die @DX11 aanhaalt.

Dat is gewoon policy, om de klant maar tegen te werken in dit soort uitzonderlijke cases. Voor mij een reden er niet meer te bestellen bij Bol. Met de AH hele andere ervaringen, die leveren wel nog service als je iets kapot hebt enz.
  zondag 18 juli 2021 @ 05:36:26 #91
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_200418565
Maar even die paar dagen afwachten en dan zien wat bol.com zegt.

Anders dit topic enven doorlezen, hier deed webshop ook moeilijk todat TS ging klagen bij de EU

WGR / Webshop levert laptop niet
  zondag 18 juli 2021 @ 08:24:54 #92
51385 baskick
Juist ja!
pi_200418971
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:
[..]

https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26

Ze móéten een mogelijkheid tot achteraf betalen aanbieden.
Ik weet het. In mijn ervaring gebeurt dat lang niet overal.

Op basis van postcode wel of niet aanbieden van een betaalmethode lijkt me ook automatische besluitvorming (AVG).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 18 juli 2021 @ 08:41:41 #93
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200419041
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 05:20 schreef Newby6781 het volgende:

[..]

Nou, dan gaan we het meemaken voor TS.

Ik zie net zoals @:DX11 dit soort topics inderdaad niet over Amazon verschijnen. Las laatst dat ze iedere maand steeds wat meer marktaandeel van Ahold/Bol afsnoepen. Ik vind als ik het mag zeggen een starre houding van de helpdesk medewerkers wel terug komen in alle cases die ik heb gelezen in de voorbeelden die @:DX11 aanhaalt.

Dat is gewoon policy, om de klant maar tegen te werken in dit soort uitzonderlijke cases. Voor mij een reden er niet meer te bestellen bij Bol. Met de AH hele andere ervaringen, die leveren wel nog service als je iets kapot hebt enz.
Oprecht benieuwd: wat voor service krijg je bij AH dan? Die geven je geld terug en dat is het. Ondertussen heb je geen product, mag je opnieuw moeite doen om dat te krijgen, en krijgen ze het geld alsnog. Nee vind de AH echt de letterlijke bottomline op dat vlak.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200419356
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 01:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Amazon is zo in de vs omdat cultuur daarnaar is in de VS.

Als het in NL zo was, dan was bol.com / ahold er als de kippen bij om het zsm in te voeren.
Ahold is altijd goed voor zijn werknemers gewerkt, zelf heel lang terug in distributiecentrum gewerkt en dat betaalt zeer voorstelijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200419488
TT: 'grote order'. Ik: wow, hoeveel m3?

Tekst: 'Vanochtendmet spoed een nieuwe smartphone'. Ik: oh :{w
Somebody that I used to know
pi_200420027
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:55 schreef Postbus100 het volgende:
TT: 'grote order'. Ik: wow, hoeveel m3?

Tekst: 'Vanochtendmet spoed een nieuwe smartphone'. Ik: oh :{w
Niet om vervelend te doen maar de nieuwste beste smartphones zijn tegenwoordig ook vaak ¤1000 - ¤1500
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200420117
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:34 schreef DX11 het volgende:

[..]

Niet om vervelend te doen maar de nieuwste beste smartphones zijn tegenwoordig ook vaak ¤1000 - ¤1500
Ik heb deze besteld. https://www.bol.com/nl/nl(...)4/?s2a=#productTitle

Is ¤849.
pi_200420135
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 05:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar even die paar dagen afwachten en dan zien wat bol.com zegt.

Anders dit topic enven doorlezen, hier deed webshop ook moeilijk todat TS ging klagen bij de EU

WGR / Webshop levert laptop niet
Klopt,kan dus altijd nog de Europese Comisssie inschakelen.
pi_200420276
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ahold is altijd goed voor zijn werknemers gewerkt, zelf heel lang terug in distributiecentrum gewerkt en dat betaalt zeer voorstelijk.
Ik hoor voornamelijk andere verhalen.

Ahold is een gierige shitorganisatie.
  zondag 18 juli 2021 @ 10:54:28 #100
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200420298
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:34 schreef DX11 het volgende:

[..]

Niet om vervelend te doen maar de nieuwste beste smartphones zijn tegenwoordig ook vaak ¤1000 - ¤1500
Da's een hoog bedrag.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')