Ik verwacht genuanceerde analyses.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:54 schreef Bolasie het volgende:
Bij gebrek aan heel veel beter gaan we dit eens bekijken.
Manchester United legende Shinji Kagawa zit tegenwoordig blijkbaar bij PAOK. PSV maakt dus geen schijn van kans.quote:
Ja, maar dopingclubs moet je eigenlijk niet meetellen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En straks toch weer huilen als Ajax bovenaan staat
Denk dat PSV kampioen wordt als de belangrijke spelers heel blijvenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En straks toch weer huilen als Ajax bovenaan staat
Droom verderquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat PSV kampioen wordt als de belangrijke spelers heel blijven
We hebben wel eens slechter gespeeld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende eerste helft. Ramalho bevalt me goed.
Nu al spijt dat ik dit vraag...maar wie zijn volgens jou de belangrijke spelers dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat PSV kampioen wordt als de belangrijke spelers heel blijven
Pics? Kan niet kijken nu.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:04 schreef tja77 het volgende:
Keeper van Paok heeft z’n krulspelden nog in of wa?
Wel snel stukquote:
Ja, gelukkig voor hem wel ja. Anders zou hij bij elke voorzet of schot op goal met z’n linkerbeen op z’n plaat gaan.quote:
oa Sangare , Gakpo, Van Ginkelquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik dit vraag...maar wie zijn volgens jou de belangrijke spelers dan?
hier gaat iets misquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:44 schreef PSVCL het volgende:
Lekker backje die Oppegard
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik dit vraag...maar wie zijn volgens jou de belangrijke spelers dan?
[/quoteo] oa ]Sangare , Gakpo, Van Ginkel
Was vorig jaar al zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
Man we missen echt een afmaker, de rest van het team staat fantastisch
EEN ONGELOOFLIJK MONSTER.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
Sangare was de beste vandaag. Wat een tank.
Speelde echt goed vandaag, ook met bal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
EEN ONGELOOFLIJK MONSTER.
Kan alleen niet voetballen.
Had hij vorig jaar ook (sporadisch), vooral in t begin. Later werd alles een soort drijfzand, ook hij, maar die kan echt wel wat. Èn ook nog eens een ONGELOOFLIJK MONSTER.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Speelde echt goed vandaag, ook met bal.
Was 1 van de hoogst aangeschreven middenvelders in de Ligue 1 bij Toulouse dacht ik. Dan moet je toch wel wat kunnen zou je denken, hoop dat het er dit jaar wel echt uitkomt, anders heb je weer wat miljoenen verlies gepaktquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Had hij vorig jaar ook (sporadisch), vooral in t begin. Later werd alles een soort drijfzand, ook hij, maar die kan echt wel wat. Èn ook nog eens een ONGELOOFLIJK MONSTER.
Dat hakje waarmee hij Madueke (?) vrij speelde verraadde inderdaad zijn klasse. Iedere andere spelers zou die bal breed spelen naar Mwene die op de zijlijn stond.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
Fofana moet ook écht bij gaan tekenen, die gast zweet klasse
Zou leuk zijn, maar die heeft zich al eerder het hoofd op hol laten brengen door een topclub met veel geld en beloftes. Die staat echt overal bij elke topclub op de radar en heeft nog maar een jaarcontract.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
Fofana moet ook écht bij gaan tekenen, die gast zweet klasse
In bikini?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar die heeft zich al eerder het hoofd op hol laten brengen door een topclub met veel geld en beloftes. Die staat echt overal bij elke topclub op de radar en heeft nog maar een jaarcontract.
Ik schat de kans op bijtekenen in op minder dan 5%. Als de Jong die nog 4 jaar in Eindhoven houdt kom ik zijn auto wassen.
Wanneer heeft Fofana zich op hol laten brengen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar die heeft zich al eerder het hoofd op hol laten brengen door een topclub met veel geld en beloftes. Die staat echt overal bij elke topclub op de radar en heeft nog maar een jaarcontract.
Ik schat de kans op bijtekenen in op minder dan 5%. Als de Jong die nog 4 jaar in Eindhoven houdt kom ik zijn auto wassen.
Toen Barca voorbij kwam na een leuk toernooitje. Helaas voor hem en Barca mocht hij daar niet blijven omdat Barca aan het kinderhandelen bleek.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wanneer heeft Fofana zich op hol laten brengen?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Vorig jaar ook gewoon ,, alleen werd ie een keer belachelijk gemaakt door de clowns van Veronica inside (na was balverlies) waardoor het kuddevolk weer blindelings deed volgen en Sangare niks meer goed kan doen... gelukkig weten wij wel beter.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Speelde echt goed vandaag, ook met bal.
Hier kan ik niet naar luisterenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beste (meeste complete) middenvelder in de eredivisie
Je hebt je lolbroek aan, zie ik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga door moest al heel hard lachen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jochie was toen 10 en speelde bij de amateurs. Natuurlijk ga je dan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen Barca voorbij kwam na een leuk toernooitje. Helaas voor hem en Barca mocht hij daar niet blijven omdat Barca aan het kinderhandelen bleek.
Ja, en nu loopt hij vast over van de clubliefde. PSV4life.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:13 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jochie was toen 10 en speelde bij de amateurs. Natuurlijk ga je dan.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en nu loopt hij vast over van de clubliefde. PSV4life.
Als ie enig verstand heeft wel, ja. User @LitmanenAFCA is het hier uiteraard mee eens.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en nu loopt hij vast over van de clubliefde. PSV4life.
Als ie verstandig is blijft hij nog een paar jaar bij PSV ja, maar dat heeft met clubliefde niets te maken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie enig verstand heeft wel, ja. User @:LitmanenAFCA is het hier uiteraard mee eens.
Denk het!quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie enig verstand heeft wel, ja. User @:LitmanenAFCA is het hier uiteraard mee eens.
Ik zie dat je er erg serieus mee bent.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als ie verstandig is blijft hij nog een paar jaar bij PSV ja, maar dat heeft met clubliefde niets te maken.
Vanzelfsprekend. Voetbal is de belangrijkste bijzaak.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie dat je er erg serieus mee bent.
Hebben jullie mazzel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Luuk de Jong gaat hoogstwaarschijnlijk verhuurd worden aan Besiktas.
Ach, prima spits voor de Eredivisie. Ik vind hem niet veel minder dan Haller.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nee maar om nou voor de 3de keer aan te kloppen bij dezelfde gast is ook weer niet heel best.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, prima spits voor de Eredivisie. Ik vind hem niet veel minder dan Haller.
Hoop alleen dat als Malen weggaat dat er dan ondubbelzinnig gekozen wordt voor wat we al hebben. En als er een spits bij moet, iemand met restwaarde of een investering.
Dat speelt ook mee. Het is wel echt een gebrek aan creativiteit vanuit je scouting en John de Jong.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar om nou voor de 3de keer aan te kloppen bij dezelfde gast is ook weer niet heel best.
Die faalhaas hoeft ook echt niet hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jammer.
Dolberg kopen van Nice zou een mooi stunt zijn, 15 miljoen neerleggen en hij is binnen.
Spelers zoals Malen en Bergwijn?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:23 schreef GGMM het volgende:
Dolberg zou een prima aanwinst zijn.
Snap sowieso niet dat jullie je niet richten op spelers die het bij Ajax net niet haalden.
Heel creatief is JdJ sowieso niet, zowat alles komt uit de stal van die duitse faalhaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat speelt ook mee. Het is wel echt een gebrek aan creativiteit vanuit je scouting en John de Jong.
Wat n klojoquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die restwaarde hebben jullie al met madueke.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, prima spits voor de Eredivisie. Ik vind hem niet veel minder dan Haller.
Hoop alleen dat als Malen weggaat dat er dan ondubbelzinnig gekozen wordt voor wat we al hebben. En als er een spits bij moet, iemand met restwaarde of een investering.
Voor ajax ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, dat zijn voor een club als PSV toch hele leuke spelers.
ja leuk voor op de bankquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben Haller en Tadic op die plekken
Ik heb dan ook liever dat Johnnie niet meer creatief gaat lopen doen. Geweldenaars Bruma en Baumgartl kwamen uit zijn koker neem ik aan, doe dan maar de aankopen uit het netwerk van Schmidtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel creatief is JdJ sowieso niet, zowat alles komt uit de stal van die duitse faalhaas.
Bruma kwam niet uit de koker van JdJ, Bruma stond al heel lang op het verlanglijstje bij PSV.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook liever dat Johnnie niet meer creatief gaat lopen doen. Geweldenaars Bruma en Baumgartl kwamen uit zijn koker neem ik aan, doe dan maar de aankopen uit het netwerk van Schmidt
Welverdiende like voor deze knappe trollpost.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:23 schreef GGMM het volgende:
Dolberg zou een prima aanwinst zijn.
Snap sowieso niet dat jullie je niet richten op spelers die het bij Ajax net niet haalden.
Hij is wel al sinds 2013 hoofdscout he. Zou zomaar kunnen dat het lange termijn scouting van zijn kant is geweest dus. Hoe dan ook, John heeft weinig fatsoenlijks binnen gehaald sinds hij TD is. De succesvolle transfers van vorig jaar zijn volgens mij ook vooral vanuit het netwerk van Schmidt; Gotze mits fit, Max, Zahavi enigzins. Maar goed, kan allemaal beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma kwam niet uit de koker van JdJ, Bruma stond al heel lang op het verlanglijstje bij PSV.
Dan zou het kunnen ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij is wel al sinds 2013 hoofdscout he. Zou zomaar kunnen dat het lange termijn scouting van zijn kant is geweest dus. Hoe dan ook, John heeft weinig fatsoenlijks binnen gehaald sinds hij TD is. De succesvolle transfers van vorig jaar zijn volgens mij ook vooral vanuit het netwerk van Schmidt; Gotze mits fit, Max, Zahavi enigzins. Maar goed, kan allemaal beter natuurlijk.
En straks wordt Schmidt ontslagen omdat je weer geen kampioen wordt wat dan? Ga je het lot van de club weer in de volgende passant leggen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook liever dat Johnnie niet meer creatief gaat lopen doen. Geweldenaars Bruma en Baumgartl kwamen uit zijn koker neem ik aan, doe dan maar de aankopen uit het netwerk van Schmidt
Wat maakt dat uit als die spelers zich ontwikkelen en bij verkoop meer opleveren als wat ze gekost hebben?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En straks wordt Schmidt ontslagen omdat je weer geen kampioen wordt wat dan? Ga je het lot van de club weer in de volgende passant leggen?
Het kampioenschap kan en mag natuurlijk geen eis zijn bij PSV als de financiële verschillen zo zijn als ze zijn. Het enige wat je mag verwachten is dat je probleemloos tweede wordt, als je ziet hoe abominabel slecht de selecties van de rest erbij staan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En straks wordt Schmidt ontslagen omdat je weer geen kampioen wordt wat dan? Ga je het lot van de club weer in de volgende passant leggen?
Wat een onzin. PSV is verplicht om 1 keer in de 2/3 jaar kampioen te worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het kampioenschap kan en mag natuurlijk geen eis zijn bij PSV als de financiële verschillen zo zijn als ze zijn. Het enige wat je mag verwachten is dat je probleemloos tweede wordt, als je ziet hoe abominabel slecht de selecties van de rest erbij staan.
Verder is een samenwerking tussen scouting en trainer iets logisch en zijn de spelers die Schmidt heeft voorgesteld vooralsnog best prima geweest. Aangevuld met een paar oude bekenden staat er nu best een aardig clubje waar een volgende trainer echt niet sjagrijnig van wordt.
Elke trainer heeft specifieke eisen, dat zal altijd zo zijn. Maar in de basis staat er een goede selectie naar gelang de mogelijkheden.
Nog steeds zelfs. 39 mil voor DvdB en 40 mil voor Ziyech vergeet je gewoon even snelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV is verplicht om 1 keer in de 2/3 jaar kampioen te worden.
Dat financiële gaat is niet meer zo groot , Ajax teert nog steeds op het geld van Frenkie en De Ligt.
Nou nou nou, het lot van de club in iemands handen leggen valt toch ook wel mee? Ik denk dat veel trainers die bij PSV in beeld zouden zijn wel graag spelers van het kaliber Gotze, Max en Zahavi zouden willen hebben. Sangare valt over te twisten, maar ik heb nog wel hoop dat het wat kan worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind 16 punten toch sportief een behoorlijke verrekijker afstand.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:54 schreef Buitendam het volgende:
Zolang ze sportief gezien niet uit het zicht zijn hebben we nog altijd een prima competitie.
In 2015 werd PSV eerste met 17 punten meer dan Ajax. Het kan met een kutseizoen of 2 achter elkaar in NL weer heel snel gaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 04:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind 16 punten toch sportief een behoorlijke verrekijker afstand.
Is wel veel maar je moet gewoon naar jezelf kijken, uiteindelijk heeft PSV het tegen Ajax afgelopen seizoen wel goed gedaan al is dat ook de enige tegenstander die liever de bal heeft.quote:Op zondag 18 juli 2021 04:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind 16 punten toch sportief een behoorlijke verrekijker afstand.
Het verschil met toen is natuurlijk dat Ajax nu als het wat druk voelt gewoon voor 40 miljoen spelers koopt in de winterstop en daar niets van merkt op de bank,terwijl PSV dat kampioenschap toen wist te halen door alle financiële risico's te nemen die de club bijna de kop kostte.quote:Op zondag 18 juli 2021 08:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 2015 werd PSV eerste met 17 punten meer dan Ajax. Het kan met een kutseizoen of 2 achter elkaar in NL weer heel snel gaan.
40 miljoen zelfs.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verschil met toen is natuurlijk dat Ajax nu als het wat druk voelt gewoon voor 40 miljoen spelers koopt in de winterstop en daar niets van merkt op de bank,terwijl PSV dat kampioenschap toen wist te halen door alle financiële risico's te nemen die de club bijna de kop kostte.
het zijn wel andere tijden en dat drukverhaal klinkt natuurlijk wel leuk maar daar had het weinig mee te makenquote:Op zondag 18 juli 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verschil met toen is natuurlijk dat Ajax nu als het wat druk voelt gewoon voor 40 miljoen spelers koopt in de winterstop en daar niets van merkt op de bank,terwijl PSV dat kampioenschap toen wist te halen door alle financiële risico's te nemen die de club bijna de kop kostte.
Ik had het niet zozeer over afgelopen seizoen, maar meer in de mogelijkheden die er zijn. De verschillen zijn nu veel groter dan in 2015.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn wel andere tijden en dat drukverhaal klinkt natuurlijk wel leuk maar daar had het weinig mee te maken
Dat lijkt me uitgesloten. Maargoed, genoeg over Ajax.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat zou toch geen enkel probleem zijn?
Klopy. Maar denk toch dat we momenteel wat meer behoefte hebben aan scorend vermogen..quote:Op zondag 18 juli 2021 17:20 schreef PSVCL het volgende:
Montes incoming ?
Liever een paar sterke CV,s in de selectie dan 10 overbodige middenvelders . Misschien zijn ze de eindelijk wakker bij PSV
Zahavi gaat er dit seizoen gewoon 25 in schieten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Die restwaarde hebben jullie al met madueke.
De jong erbij heb je meer aan dan die zahavi
Luuk de Jongquote:Op zondag 18 juli 2021 20:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopy. Maar denk toch dat we momenteel wat meer behoefte hebben aan scorend vermogen..
John doet een Overmarsquote:Op zondag 18 juli 2021 17:20 schreef PSVCL het volgende:
Montes incoming ?
Liever een paar sterke CV,s in de selectie dan 10 overbodige middenvelders . Misschien zijn ze de eindelijk wakker bij PSV
Berghuis was ook eerder aan PSV gelinkt dan aan Ajax ...quote:Op zondag 18 juli 2021 22:49 schreef PirE het volgende:
[..]
John doet een Overmars
* Ik las dat hij eerder aan Ajax gelinkt is
En ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken. Dus ja, 1x per 3 jaar minimaal kampioen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV is verplicht om 1 keer in de 2/3 jaar kampioen te worden.
Dat financiële gaat is niet meer zo groot , Ajax teert nog steeds op het geld van Frenkie en De Ligt.
een zak met geld die veel doelpunten maakt:quote:Op maandag 19 juli 2021 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
En ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken. Dus ja, 1x per 3 jaar minimaal kampioen.
dat is zeker niet slechtquote:Op maandag 19 juli 2021 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
Celtic of Midgletland is wel een prima loting als je van Galatasaray wint. De beste loting die je daarna had kunnen hebben denk ik.
En in de laatste voorronde wordt het dan waarschijnlijk Benfica of Shakhtar Donetsk. Monaco schijnt niet meer te kunnen omdat Russische en clubs uit Oekraïne niet tegen elkaar mogen spelen.quote:
Genk, Praag, Spartak is is ook mogelijk als Benfica en Shaktar worden uitgeschakeldquote:Op maandag 19 juli 2021 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En in de laatste voorronde wordt het dan waarschijnlijk Benfica of Shakhtar Donetsk. Monaco schijnt niet meer te kunnen omdat Russische en clubs uit Oekraïne niet tegen elkaar mogen spelen.
Ach, eerst maar eens zien te winnen van Gala.
Dortmund biedt 25 en PSV wil 30. Dat gat is te klein om het te laten afketsen... dat wordt gewoon 27-28.quote:
ik weet niet wat hier van waar is maar dan hou je niet veel overquote:Op maandag 19 juli 2021 13:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dortmund biedt 25 en PSV wil 30. Dat gat is te klein om het te laten afketsen... dat wordt gewoon 27-28.
Ach ja, zo gaat dat met alle transfers zo'n beetje. Het is clausule op clausule en van de bruto-transfersom blijft de helft over. En de supporters weer helemaal stomverbaasd dat er geen grote aankopen gedaan worden van 'AL DIE MILJOENEN!1!!1"quote:Op maandag 19 juli 2021 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet wat hier van waar is maar dan hou je niet veel over
[ twitter ]
En St Johnstone? Mogen we die wel uitschakelen zonder nare gevoelens bij jou?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:44 schreef PSVCL het volgende:
Hoop Midgetland
Celtic uitschakelen zou jammer zijn, mooie club.
Maar eerst maar eens Gala pakken
Ik kijk al naar Benfica/Shaktarquote:Op maandag 19 juli 2021 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En St Johnstone? Mogen we die wel uitschakelen zonder nare gevoelens bij jou?![]()
Die gaan we namelijk tegenkomen als we Gala niet pakken.
Prima stand-in voor Reus, die sowieso elke 60 minuten geblesseerd uitvalt.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Rare stap van Malen, die komt daar toch nooit aan de bak met Haaland?
Wat is niet veel?quote:Op maandag 19 juli 2021 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet wat hier van waar is maar dan hou je niet veel over
[ twitter ]
Die wordt toch ook in verband gebracht met een transfer naar Engeland?quote:Op maandag 19 juli 2021 17:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Malen voor het 1e uur en dan als hij op is vervangen voor Haaland (zo zou Frank De Boer het doen).quote:Op maandag 19 juli 2021 17:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Da’s inclusief bonussen.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
PSV schijnt toch wat meer te willen
dat wel ja, ik vind ook dat hij eigenlijk een jaar te vroeg gaat sportief gezien dan hè, nog te weinig rust in de afwerkingquote:Op maandag 19 juli 2021 18:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is niet veel?
Knakker heeft wat gekost? 6 Ton?
Natuurlijk hoop je meer dan 20 miljoen te vangen, maar echt veel progressie heeft hij niet geboekt afgelopen seizoen. En ja, z’n rendement…Malen! Recht op de keeper.
en dan? weer in de EL en voor plek 2 voetballen?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel ja, ik vind ook dat hij eigenlijk een jaar te vroeg gaat sportief gezien dan hè, nog te weinig rust in de afwerking
Ik begrijp dat het moeilijk is zeker financieel maar die jongen is heel zwaar geblesseerd geweest daarom zou nog een jaar echt veel spelen hem goed doen, als hij bij Dortmund 3 van die "Tsjechië" momentjes heeft wordt het gewoon veel banken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan? weer in de EL en voor plek 2 voetballen?
Ik zie dit gewoon als bevestiging dat hij vertrekt.quote:
dan kan hij altijd weer terug naar PSV of Ajaxquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het moeilijk is zeker financieel maar die jongen is heel zwaar geblesseerd geweest daarom zou nog een jaar echt veel spelen hem goed doen, als hij bij Dortmund 3 van die "Tsjechië" momentjes heeft wordt het gewoon veel banken.
uiteraard, ik heb het ook puur over de sportieve ontwikkelingquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan kan hij altijd weer terug naar PSV of Ajax
hij gaat ook niet naar United of Real, dortmund is wel een club waar ze om kunnen gaan met talentenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard, ik heb het ook puur over de sportieve ontwikkeling
daar twijfel ik dus een beetje aan, als je op eredivisie niveau nog die rust mist dan krijg je het Bundesliga niet makkelijker, maar verder lig ik er niet wakker van hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij gaat ook niet naar United of Real, dortmund is wel een club waar ze om kunnen gaan met talenten
dus als hij de stap kon zetten dan was dit zo'n beetje de beste keuze
niet de meest veilige, maar die onveiligheid wordt gedekt door een miljoenensalaris
hij heeft daar nog wel iemand anders in het team die de goals kan makenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar twijfel ik dus een beetje aan, als je op eredivisie niveau nog die rust mist dan krijg je het Bundesliga niet makkelijker, maar verder lig ik er niet wakker van hoor.
Dan is het goed? En diegene waar je op doelt is misschien ook wel weg voor eind augustus.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij heeft daar nog wel iemand anders in het team die de goals kan maken
ik vind het gewoon een hele logische transfer, jij wat minderquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het goed? En diegene waar je op doelt is misschien ook wel weg voor eind augustus.
je leest niet goed Donaldquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een hele logische transfer, jij wat minder
[ afbeelding ]
Die man moet zo snel mogelijk weg bij die club. Dit jaar weer 2e violl spelen in het team en als psv zijnde in de competitie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:12 schreef PSVCL het volgende:
En de Amsterdamse rioolmedia is weer begonnen met alle aandacht op Ihattaren te focussen .. walgelijk. Alsof ze vorig seizoen niet genoeg hebben zitten stoken
PSV is meer dan Ihattaren
Voor alle partijen misschien wel de beste oplossing ja. Anders krijg je weer heel het jaar gezeik in de media.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die man moet zo snel mogelijk weg bij die club. Dit jaar weer 2e violl spelen in het team en als psv zijnde in de competitie.
Lekker in de underdog rol kruipen.quote:
ik heb nog nooit een persconferentie voor een wedstrijd gezien waarin een coach stelt dat de tegenstander er niets van kan, is het traditionele veer in de reet voorafje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker in de underdog rol kruipen.
Indekken. Volgens mij zit hij ook op FOK!quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een persconferentie voor een wedstrijd gezien waarin een coach stelt dat de tegenstander er niets van kan, is het traditionele veer in de reet voorafje.
het is meer beleefdheid wederzijds, al heb ik niet geluisterd hoorquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Indekken. Volgens mij zit hij ook op FOK!
Beenhakker was ooit onbeleefd na een wedstrijd over de tegenstander. De return moest echter nog gespeeld wordenquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een persconferentie voor een wedstrijd gezien waarin een coach stelt dat de tegenstander er niets van kan, is het traditionele veer in de reet voorafje.
Haben sie eine stunde ?quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Beenhakker was ooit onbeleefd na een wedstrijd over de tegenstander. De return moest echter nog gespeeld worden
Ik heb het Bobic nooit vergeven.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haben sie eine stunde ?
Resultaat was heerlijk.
Beenhakker en Advocaat hebben het Nederlandse voetbal veel kwaad berokkend.quote:
Zelfs Mourinho ten tijde van Feyenoord - Man U in de EL was heel erg mild en bleef het “we moeten hen niet onderschatten, is een grote bekende club” kaart spelen. Doet iedere trainer inderdaad, het standaard veren in de reet steken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op RTL7, geen idee of je dat in België kan zien.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:26 schreef daniela_007 het volgende:
Is de wedstrijd van PSV vanavond ergens te zien op TV vanuit Belgie?
Nee, commerciele zenders zoals RTL7 kunnen we in Belgie jammer genoeg niet zien.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op RTL7, geen idee of je dat in België kan zien.
Sofascore zegt nee. Wel in landen als Kosovo, Noord-Macedonië en Montenegro.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:26 schreef daniela_007 het volgende:
Is de wedstrijd van PSV vanavond ergens te zien op TV vanuit Belgie?
Cyfostreams. Channel 6.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:55 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Nee, commerciele zenders zoals RTL7 kunnen we in Belgie jammer genoeg niet zien.
Waarom speelt Mvogo niet, die is toch veel beter?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Drommel gaat grote blunder maken. Je las het hier eerst.
Spoiler.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Sorry in glazen bol leek op drommel maar bedoelde die van Galatasaray!quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Thanks. Is een Belgische site trouwens. Wielrennen en voetbal.quote:
Precies. PSV valt mij erg tegen. Het is dat Gala dramatisch slecht is. Maar dit PSV kan mij niet overtuigen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:47 schreef TehRocks het volgende:
Dat Gala kan er geen drol van. Dit moet gewoon 4/5-1 eindigen.
Je schreef "Muslera" verkeerdquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Het lijkt mooi, maar dit ligt meer aan die Turken. Wat zijn die slecht.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:50 schreef tja77 het volgende:
Turken vallen tegen.
1 Kans 1 doelpunt, klinkt me bekend in de oren, terwijl het verdedigend iets stabieler lijkt te staan.
PSV zit er kort op en zowaar wat mooie combinaties en aanvallen.
Het is in ieder geval geen oogaids zoals vorig seizoen zo vaak het geval was.
Sangaré valt me niet tegen, Zahavi en Madueke erg dreigend.
Hoezo valt t tegen? Is wel prima toch.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. PSV valt mij erg tegen. Het is dat Gala dramatisch slecht is. Maar dit PSV kan mij niet overtuigen.
PSV speelt echt niet slecht, stel je niet zo aan joh.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het lijkt mooi, maar dit ligt meer aan aan die Turken. Wat zijn die slecht.
Eens, oogt onwennig en onzeker.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:54 schreef TehRocks het volgende:
Mwene vind ik nog niet echt best trouwens.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. PSV valt mij erg tegen. Het is dat Gala dramatisch slecht is. Maar dit PSV kan mij niet overtuigen.
Goede showduik jaquote:
Hij duikt veel te hoog in plaats van naar de hoek te duiken, dit zag er echt beroerd uit.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede showduik ja
Snap nog steeds niet dat Unnerstall weg is, die vind ik altijd wel prima eigenlijk. Op het meevoetballen na dan.
Zat ernaast dit keerquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSVvEL is van mening dat die knakker er niks van kan.
Snap ik al niet sinds z’n eerste wedstrijd. Is toch jong psv niveau + snelheid? Raar dat die zo vaak basis staat. Misschien speelt die wel goed op de trainingen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:51 schreef jpg97 het volgende:
Wat ziet de trainer eigenlijk in Vertessen? Echt een matige voetballer
Die 1-0 was een dramatische fout van Gala. En de eerste de beste kans ligt ook al weer in het net. Wil je Europees verder gaan vrees ik het ergste. Want die Turken zijn wel erg slecht. Net zoals vorig seizoen waar elke kans van de tegenstander gelijk voor een tegendoelpunt zorgt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hoezo valt t tegen? Is wel prima toch.
Schoot in de jeugd alles erin zonder op domme kracht (denk aan Piroe) te teren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap ik al niet sinds z’n eerste wedstrijd. Is toch jong psv niveau + snelheid? Raar dat die zo vaak basis staat. Misschien speelt die wel goed op de trainingen?
Dit gaat een enorm kutjaar wordenquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:10 schreef Buitendam het volgende:
Die goal viel alleen omdat Gala zo slecht is, kijk ze juichen
Verdedigd goed mee , maakt veel metersquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:51 schreef jpg97 het volgende:
Wat ziet de trainer eigenlijk in Vertessen? Echt een matige voetballer
Laten we hopen van niet. Mocht PSV de champions league halen doneer ik 50 euro aan fok. Hou mij daar maar aanquote:
Geef je geld liever aan iets beters uit zeg.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Mocht PSV de champions league halen doneer ik 50 euro aan fok. Hou mij daar maar aan. Boscagli mijn fav. presteerde uitstekend op het middenveld. Verdedigend is het helaas minder. Mijn ongelijk geef ik best toe.
Eens, Mwene ook niet best.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:49 schreef Berend86 het volgende:
Prima potje boys. Boscagli en Zahavi echt top vanavond. Max en van Ginkel vond ik wat tegenvallen, dan vind ik Pröpper toch wel echt een véél betere voetballer.
Daar was ook weinig voor nodig. Ik houd er nooit zo van om naderhand te zeggen dat de verliezende partij zo slecht was (in plaats van dat de winnende partij goed was), maar Gala is écht niveau Heerenveen ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima avond, mooi dat je toch gewoon beter bent dan dit team
Zeker, maar ook dat soort tegenstanders werden de laatste jaren vaak bepaald niet weggespeeld. Al krijg je wel 2 goals kado natuurlijk, dat scheet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:56 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Daar was ook weinig voor nodig. Ik houd er nooit zo van om naderhand te zeggen dat de verliezende partij zo slecht was (in plaats van dat de winnende partij goed was), maar Gala is écht niveau Heerenveen ofzo.
Dit verwacht je eerder tegen fc dritaquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:56 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Daar was ook weinig voor nodig. Ik houd er nooit zo van om naderhand te zeggen dat de verliezende partij zo slecht was (in plaats van dat de winnende partij goed was), maar Gala is écht niveau Heerenveen ofzo.
? Nooit gezegd ..quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Slechte voetballer die Boscagli he.
Die moet samen met Götze als eerste op het formulier. Wat een rust brengt hij achterin.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? Nooit gezegd ..
Zijn sterkste kwaliteit is juist voetballen, is de ideale back up voor Ramalho
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:55 schreef PSVCL het volgende:
Boscagli moet vervangen worden voor MOntes
Watquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? Nooit gezegd ..
Zijn sterkste kwaliteit is juist voetballen, is de ideale back up voor Ramalho
Die gast heeft een geweldig overzicht en pass in huis. Afgelopen seizoen vond ik dat een van de beste spelers. Zeker toen hij tijdelijk op het middenveld speelde. Verdedigend als cv is het minder. Maar een prima aankoop.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Slechte voetballer die Boscagli he.
Ik ook, ouwe rukker.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:06 schreef Coco het volgende:
Ik heb sinds lange tijd genoten van PSV.
Mooi begin
Middenveld is een tempo'tje te hoog voor hem denk ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die gast heeft een geweldig overzicht en pass in huis. Afgelopen seizoen vond ik dat een van de beste spelers. Zeker toen hij tijdelijk op het middenveld speelde. Verdedigend als cv is het minder. Maar een prima aankoop.
Dat was sowieso een treurige stagair. Kwam niet uit z'n woorden. Z'n Engels was zo beroerd als wat en stelde alleen maar rare vragen omdat die niks inhoudelijks wist te zeggen. En idd HEEL overbodig die 2 vragen. Het is vooral de media die echt 6x per weekm het MO verhaal oprakelt. Bij andere speelt het helemaal niet zo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
Dat die verslaggever zelfs na deze wedstrijd Schmidt lastigvalt met vragen over Ihattaren is wel echt enorm treurig zeg.
Schlemiel van de avond verkiezing?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:06 schreef Coco het volgende:
Mooi begin
*"Verslaggever"quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
Dat die verslaggever zelfs na deze wedstrijd Schmidt lastigvalt met vragen over Ihattaren is wel echt enorm treurig zeg.
Sterk en leuk PSV ja, en dat nog zonder Malen en Dumbfries.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:06 schreef Coco het volgende:
Mooi begin
quote:
Als we niet met 4-0 verliezen in turkije, moeten we in de volgende ronde tegen de winnaar van FC Midtylland - Celticquote:Op donderdag 22 juli 2021 07:27 schreef Bugno3 het volgende:
Zo, 5-1 is indrukwekkend. Wie wacht in de laatste voorronde? Zou mooi zijn als PSV de CL ook kan halen.
Oh haha, nog een ronde daarna, mi gado. Mietjesland of dat bierteam uit Schotland mag geen probleem zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als we niet met 4-0 verliezen in turkije, moeten we in de volgende ronde tegen de winnaar van FC Midtylland - Celtic
Als we die winnen, moeten we nog 1 ronde voor deelname groepsfase CL
Celtic/Midtjylland in volgende rondequote:Op donderdag 22 juli 2021 07:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh haha, nog een ronde daarna, mi gado. Mietjesland of dat bierteam uit Schotland mag geen probleem zijn.
Wij kunnen niet tegen Monaco/Rapid wien/sparta praag?quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Celtic/Midtjylland in volgende ronde
Daarna Shakhtar/Genk of Benfica/Spartak Moskou
Nee, die zijn ongeplaatst net als PSV.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij kunnen niet tegen Monaco/Rapid wien/sparta praag?
Duidelijk, dankje!quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, die zijn ongeplaatst net als PSV.
Thanks. Die mij maar Genk dan. Niet te ver reizen en het lijkt me allemaal ongeveer even ruk. Behalve Benfica, die schat ik toch wel het sterkst in.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Celtic/Midtjylland in volgende ronde
Daarna Shakhtar/Genk of Benfica/Spartak Moskou
Shakhtar heeft ook meestal wel een aardige ploeg dus zie Genk dat niet reddenquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Thanks. Die mij maar Genk dan. Niet te ver reizen en het lijkt me allemaal ongeveer even ruk. Behalve Benfica, die schat ik toch wel het sterkst in.
Je bent nu wel heel erg kritisch op een keeper die geen zak te doen heeft gehad.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Samenvatting gekeken. Zahavi, Madueke en Gotze toch wel erg sterk. Van Ginkel ook prima.
Maar ik vind onze keeper echt een paar keer heel erg onhandig. Springt spectaculair, maar dat moet wel echt nog beter. Gelukkig kon die clown aan de andere kant er nog veel minder van. Manmanman.
Shakhtar heeft wel een jasje uitgedaan volgens mij, zijn ook niet voor niks weer eens tweede geworden in lange tijd. Vorig jaar kregen ze ook twee keer dik op de klote van Gladbach. Dus ik zie PSV daar wel kans tegen maken, zeker omdat ze tegen die tijd meer wedstrijdritme hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Shakhtar heeft ook meestal wel een aardige ploeg dus zie Genk dat niet redden
Shakhtar is inderdaad een stuk minder dan het Shakhtar van een paar seizoenen geleden. Als PSV zoals gisteren speelt kunnen ze die gewoon hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shakhtar heeft wel een jasje uitgedaan volgens mij, zijn ook niet voor niks weer eens tweede geworden in lange tijd. Vorig jaar kregen ze ook twee keer dik op de klote van Gladbach. Dus ik zie PSV daar wel kans tegen maken, zeker omdat ze tegen die tijd meer wedstrijdritme hebben.
Benfica lijkt me ook geen onhaalbare kaart.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Shakhtar is inderdaad een stuk minder dan het Shakhtar van een paar seizoenen geleden. Als PSV zoals gisteren speelt kunnen ze die gewoon hebben.
zou best kunnen maar die tegengoal van Gala vond ik toch wel heel makkelijk vallen, ook bij de 3-1 was er een redelijk vrije kopkans en we weten nu wel dat Gala niet echt veel soeps was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica lijkt me ook geen onhaalbare kaart.
Nee als PSV een kans heeft om deze vCL door te komen is het dit seizoen wel.
PSV is ook niet ineens een wonderteam natuurlijk, maar dat is de rest in die voorrondes ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen maar die tegengoal van Gala vond ik toch wel heel makkelijk vallen, ook bij de 3-1 was er een redelijk vrije kopkans en we weten nu wel dat Gala niet echt veel soeps was.
Qua druk zetten vond ik het leuk om te zien PSV.
Niet ineens nee. Waren we natuurlijk al. Alleen met Drommel de meevoetballende keepert vallen de puzzelstukjes nu gewoon opeens in elkaarquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is ook niet ineens een wonderteam natuurlijk, maar dat is de rest in die voorrondes ook niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet ineens nee. Waren we natuurlijk al. Alleen met Drommel de meevoetballende keepert vallen de puzzelstukjes nu gewoon opeens in elkaar
Die laatste conclusie zou ik toch nog even afwachtenquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet ineens nee. Waren we natuurlijk al. Alleen met Drommel de meevoetballende keepert vallen de puzzelstukjes nu gewoon opeens in elkaar
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat lijkt me voorbarig, maar die tweede plek is wel zeker.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:24 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens
quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me voorbarig, maar die tweede plek is wel zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |