We hebben wel eens slechter gespeeld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende eerste helft. Ramalho bevalt me goed.
Nu al spijt dat ik dit vraag...maar wie zijn volgens jou de belangrijke spelers dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat PSV kampioen wordt als de belangrijke spelers heel blijven
Pics? Kan niet kijken nu.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:04 schreef tja77 het volgende:
Keeper van Paok heeft z’n krulspelden nog in of wa?
Wel snel stukquote:
Ja, gelukkig voor hem wel ja. Anders zou hij bij elke voorzet of schot op goal met z’n linkerbeen op z’n plaat gaan.quote:
oa Sangare , Gakpo, Van Ginkelquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik dit vraag...maar wie zijn volgens jou de belangrijke spelers dan?
hier gaat iets misquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:44 schreef PSVCL het volgende:
Lekker backje die Oppegard
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik dit vraag...maar wie zijn volgens jou de belangrijke spelers dan?
[/quoteo] oa ]Sangare , Gakpo, Van Ginkel
Was vorig jaar al zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
Man we missen echt een afmaker, de rest van het team staat fantastisch
EEN ONGELOOFLIJK MONSTER.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
Sangare was de beste vandaag. Wat een tank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |