Ik verwacht genuanceerde analyses.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:54 schreef Bolasie het volgende:
Bij gebrek aan heel veel beter gaan we dit eens bekijken.
Manchester United legende Shinji Kagawa zit tegenwoordig blijkbaar bij PAOK. PSV maakt dus geen schijn van kans.quote:
Ja, maar dopingclubs moet je eigenlijk niet meetellen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En straks toch weer huilen als Ajax bovenaan staat
Denk dat PSV kampioen wordt als de belangrijke spelers heel blijvenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En straks toch weer huilen als Ajax bovenaan staat
Droom verderquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat PSV kampioen wordt als de belangrijke spelers heel blijven
We hebben wel eens slechter gespeeld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
Uitstekende eerste helft. Ramalho bevalt me goed.
Nu al spijt dat ik dit vraag...maar wie zijn volgens jou de belangrijke spelers dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat PSV kampioen wordt als de belangrijke spelers heel blijven
Pics? Kan niet kijken nu.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:04 schreef tja77 het volgende:
Keeper van Paok heeft z’n krulspelden nog in of wa?
Wel snel stukquote:
Ja, gelukkig voor hem wel ja. Anders zou hij bij elke voorzet of schot op goal met z’n linkerbeen op z’n plaat gaan.quote:
oa Sangare , Gakpo, Van Ginkelquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik dit vraag...maar wie zijn volgens jou de belangrijke spelers dan?
hier gaat iets misquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:44 schreef PSVCL het volgende:
Lekker backje die Oppegard
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik dit vraag...maar wie zijn volgens jou de belangrijke spelers dan?
[/quoteo] oa ]Sangare , Gakpo, Van Ginkel
Was vorig jaar al zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
Man we missen echt een afmaker, de rest van het team staat fantastisch
EEN ONGELOOFLIJK MONSTER.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
Sangare was de beste vandaag. Wat een tank.
Speelde echt goed vandaag, ook met bal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
EEN ONGELOOFLIJK MONSTER.
Kan alleen niet voetballen.
Had hij vorig jaar ook (sporadisch), vooral in t begin. Later werd alles een soort drijfzand, ook hij, maar die kan echt wel wat. Èn ook nog eens een ONGELOOFLIJK MONSTER.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Speelde echt goed vandaag, ook met bal.
Was 1 van de hoogst aangeschreven middenvelders in de Ligue 1 bij Toulouse dacht ik. Dan moet je toch wel wat kunnen zou je denken, hoop dat het er dit jaar wel echt uitkomt, anders heb je weer wat miljoenen verlies gepaktquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Had hij vorig jaar ook (sporadisch), vooral in t begin. Later werd alles een soort drijfzand, ook hij, maar die kan echt wel wat. Èn ook nog eens een ONGELOOFLIJK MONSTER.
Dat hakje waarmee hij Madueke (?) vrij speelde verraadde inderdaad zijn klasse. Iedere andere spelers zou die bal breed spelen naar Mwene die op de zijlijn stond.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
Fofana moet ook écht bij gaan tekenen, die gast zweet klasse
Zou leuk zijn, maar die heeft zich al eerder het hoofd op hol laten brengen door een topclub met veel geld en beloftes. Die staat echt overal bij elke topclub op de radar en heeft nog maar een jaarcontract.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
Fofana moet ook écht bij gaan tekenen, die gast zweet klasse
In bikini?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar die heeft zich al eerder het hoofd op hol laten brengen door een topclub met veel geld en beloftes. Die staat echt overal bij elke topclub op de radar en heeft nog maar een jaarcontract.
Ik schat de kans op bijtekenen in op minder dan 5%. Als de Jong die nog 4 jaar in Eindhoven houdt kom ik zijn auto wassen.
Wanneer heeft Fofana zich op hol laten brengen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar die heeft zich al eerder het hoofd op hol laten brengen door een topclub met veel geld en beloftes. Die staat echt overal bij elke topclub op de radar en heeft nog maar een jaarcontract.
Ik schat de kans op bijtekenen in op minder dan 5%. Als de Jong die nog 4 jaar in Eindhoven houdt kom ik zijn auto wassen.
Toen Barca voorbij kwam na een leuk toernooitje. Helaas voor hem en Barca mocht hij daar niet blijven omdat Barca aan het kinderhandelen bleek.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wanneer heeft Fofana zich op hol laten brengen?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Vorig jaar ook gewoon ,, alleen werd ie een keer belachelijk gemaakt door de clowns van Veronica inside (na was balverlies) waardoor het kuddevolk weer blindelings deed volgen en Sangare niks meer goed kan doen... gelukkig weten wij wel beter.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Speelde echt goed vandaag, ook met bal.
Hier kan ik niet naar luisterenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beste (meeste complete) middenvelder in de eredivisie
Je hebt je lolbroek aan, zie ik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga door moest al heel hard lachen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |