Speelde echt goed vandaag, ook met bal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
EEN ONGELOOFLIJK MONSTER.
Kan alleen niet voetballen.
Had hij vorig jaar ook (sporadisch), vooral in t begin. Later werd alles een soort drijfzand, ook hij, maar die kan echt wel wat. Èn ook nog eens een ONGELOOFLIJK MONSTER.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Speelde echt goed vandaag, ook met bal.
Was 1 van de hoogst aangeschreven middenvelders in de Ligue 1 bij Toulouse dacht ik. Dan moet je toch wel wat kunnen zou je denken, hoop dat het er dit jaar wel echt uitkomt, anders heb je weer wat miljoenen verlies gepaktquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Had hij vorig jaar ook (sporadisch), vooral in t begin. Later werd alles een soort drijfzand, ook hij, maar die kan echt wel wat. Èn ook nog eens een ONGELOOFLIJK MONSTER.
Dat hakje waarmee hij Madueke (?) vrij speelde verraadde inderdaad zijn klasse. Iedere andere spelers zou die bal breed spelen naar Mwene die op de zijlijn stond.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
Fofana moet ook écht bij gaan tekenen, die gast zweet klasse
Zou leuk zijn, maar die heeft zich al eerder het hoofd op hol laten brengen door een topclub met veel geld en beloftes. Die staat echt overal bij elke topclub op de radar en heeft nog maar een jaarcontract.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
Fofana moet ook écht bij gaan tekenen, die gast zweet klasse
In bikini?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar die heeft zich al eerder het hoofd op hol laten brengen door een topclub met veel geld en beloftes. Die staat echt overal bij elke topclub op de radar en heeft nog maar een jaarcontract.
Ik schat de kans op bijtekenen in op minder dan 5%. Als de Jong die nog 4 jaar in Eindhoven houdt kom ik zijn auto wassen.
Wanneer heeft Fofana zich op hol laten brengen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar die heeft zich al eerder het hoofd op hol laten brengen door een topclub met veel geld en beloftes. Die staat echt overal bij elke topclub op de radar en heeft nog maar een jaarcontract.
Ik schat de kans op bijtekenen in op minder dan 5%. Als de Jong die nog 4 jaar in Eindhoven houdt kom ik zijn auto wassen.
Toen Barca voorbij kwam na een leuk toernooitje. Helaas voor hem en Barca mocht hij daar niet blijven omdat Barca aan het kinderhandelen bleek.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wanneer heeft Fofana zich op hol laten brengen?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Vorig jaar ook gewoon ,, alleen werd ie een keer belachelijk gemaakt door de clowns van Veronica inside (na was balverlies) waardoor het kuddevolk weer blindelings deed volgen en Sangare niks meer goed kan doen... gelukkig weten wij wel beter.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Speelde echt goed vandaag, ook met bal.
Hier kan ik niet naar luisterenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beste (meeste complete) middenvelder in de eredivisie
Je hebt je lolbroek aan, zie ik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga door moest al heel hard lachen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jochie was toen 10 en speelde bij de amateurs. Natuurlijk ga je dan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen Barca voorbij kwam na een leuk toernooitje. Helaas voor hem en Barca mocht hij daar niet blijven omdat Barca aan het kinderhandelen bleek.
Ja, en nu loopt hij vast over van de clubliefde. PSV4life.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:13 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jochie was toen 10 en speelde bij de amateurs. Natuurlijk ga je dan.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en nu loopt hij vast over van de clubliefde. PSV4life.
Als ie enig verstand heeft wel, ja. User @LitmanenAFCA is het hier uiteraard mee eens.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en nu loopt hij vast over van de clubliefde. PSV4life.
Als ie verstandig is blijft hij nog een paar jaar bij PSV ja, maar dat heeft met clubliefde niets te maken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie enig verstand heeft wel, ja. User @:LitmanenAFCA is het hier uiteraard mee eens.
Denk het!quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie enig verstand heeft wel, ja. User @:LitmanenAFCA is het hier uiteraard mee eens.
Ik zie dat je er erg serieus mee bent.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als ie verstandig is blijft hij nog een paar jaar bij PSV ja, maar dat heeft met clubliefde niets te maken.
Vanzelfsprekend. Voetbal is de belangrijkste bijzaak.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie dat je er erg serieus mee bent.
Hebben jullie mazzel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Luuk de Jong gaat hoogstwaarschijnlijk verhuurd worden aan Besiktas.
Ach, prima spits voor de Eredivisie. Ik vind hem niet veel minder dan Haller.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nee maar om nou voor de 3de keer aan te kloppen bij dezelfde gast is ook weer niet heel best.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, prima spits voor de Eredivisie. Ik vind hem niet veel minder dan Haller.
Hoop alleen dat als Malen weggaat dat er dan ondubbelzinnig gekozen wordt voor wat we al hebben. En als er een spits bij moet, iemand met restwaarde of een investering.
Dat speelt ook mee. Het is wel echt een gebrek aan creativiteit vanuit je scouting en John de Jong.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar om nou voor de 3de keer aan te kloppen bij dezelfde gast is ook weer niet heel best.
Die faalhaas hoeft ook echt niet hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jammer.
Dolberg kopen van Nice zou een mooi stunt zijn, 15 miljoen neerleggen en hij is binnen.
Spelers zoals Malen en Bergwijn?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:23 schreef GGMM het volgende:
Dolberg zou een prima aanwinst zijn.
Snap sowieso niet dat jullie je niet richten op spelers die het bij Ajax net niet haalden.
Heel creatief is JdJ sowieso niet, zowat alles komt uit de stal van die duitse faalhaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat speelt ook mee. Het is wel echt een gebrek aan creativiteit vanuit je scouting en John de Jong.
Wat n klojoquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die restwaarde hebben jullie al met madueke.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, prima spits voor de Eredivisie. Ik vind hem niet veel minder dan Haller.
Hoop alleen dat als Malen weggaat dat er dan ondubbelzinnig gekozen wordt voor wat we al hebben. En als er een spits bij moet, iemand met restwaarde of een investering.
Voor ajax ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, dat zijn voor een club als PSV toch hele leuke spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |