ja leuk voor op de bankquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben Haller en Tadic op die plekken
Ik heb dan ook liever dat Johnnie niet meer creatief gaat lopen doen. Geweldenaars Bruma en Baumgartl kwamen uit zijn koker neem ik aan, doe dan maar de aankopen uit het netwerk van Schmidtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel creatief is JdJ sowieso niet, zowat alles komt uit de stal van die duitse faalhaas.
Bruma kwam niet uit de koker van JdJ, Bruma stond al heel lang op het verlanglijstje bij PSV.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook liever dat Johnnie niet meer creatief gaat lopen doen. Geweldenaars Bruma en Baumgartl kwamen uit zijn koker neem ik aan, doe dan maar de aankopen uit het netwerk van Schmidt
Welverdiende like voor deze knappe trollpost.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:23 schreef GGMM het volgende:
Dolberg zou een prima aanwinst zijn.
Snap sowieso niet dat jullie je niet richten op spelers die het bij Ajax net niet haalden.
Hij is wel al sinds 2013 hoofdscout he. Zou zomaar kunnen dat het lange termijn scouting van zijn kant is geweest dus. Hoe dan ook, John heeft weinig fatsoenlijks binnen gehaald sinds hij TD is. De succesvolle transfers van vorig jaar zijn volgens mij ook vooral vanuit het netwerk van Schmidt; Gotze mits fit, Max, Zahavi enigzins. Maar goed, kan allemaal beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma kwam niet uit de koker van JdJ, Bruma stond al heel lang op het verlanglijstje bij PSV.
Dan zou het kunnen ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij is wel al sinds 2013 hoofdscout he. Zou zomaar kunnen dat het lange termijn scouting van zijn kant is geweest dus. Hoe dan ook, John heeft weinig fatsoenlijks binnen gehaald sinds hij TD is. De succesvolle transfers van vorig jaar zijn volgens mij ook vooral vanuit het netwerk van Schmidt; Gotze mits fit, Max, Zahavi enigzins. Maar goed, kan allemaal beter natuurlijk.
En straks wordt Schmidt ontslagen omdat je weer geen kampioen wordt wat dan? Ga je het lot van de club weer in de volgende passant leggen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook liever dat Johnnie niet meer creatief gaat lopen doen. Geweldenaars Bruma en Baumgartl kwamen uit zijn koker neem ik aan, doe dan maar de aankopen uit het netwerk van Schmidt
Wat maakt dat uit als die spelers zich ontwikkelen en bij verkoop meer opleveren als wat ze gekost hebben?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En straks wordt Schmidt ontslagen omdat je weer geen kampioen wordt wat dan? Ga je het lot van de club weer in de volgende passant leggen?
Het kampioenschap kan en mag natuurlijk geen eis zijn bij PSV als de financiële verschillen zo zijn als ze zijn. Het enige wat je mag verwachten is dat je probleemloos tweede wordt, als je ziet hoe abominabel slecht de selecties van de rest erbij staan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En straks wordt Schmidt ontslagen omdat je weer geen kampioen wordt wat dan? Ga je het lot van de club weer in de volgende passant leggen?
Wat een onzin. PSV is verplicht om 1 keer in de 2/3 jaar kampioen te worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het kampioenschap kan en mag natuurlijk geen eis zijn bij PSV als de financiële verschillen zo zijn als ze zijn. Het enige wat je mag verwachten is dat je probleemloos tweede wordt, als je ziet hoe abominabel slecht de selecties van de rest erbij staan.
Verder is een samenwerking tussen scouting en trainer iets logisch en zijn de spelers die Schmidt heeft voorgesteld vooralsnog best prima geweest. Aangevuld met een paar oude bekenden staat er nu best een aardig clubje waar een volgende trainer echt niet sjagrijnig van wordt.
Elke trainer heeft specifieke eisen, dat zal altijd zo zijn. Maar in de basis staat er een goede selectie naar gelang de mogelijkheden.
Nog steeds zelfs. 39 mil voor DvdB en 40 mil voor Ziyech vergeet je gewoon even snelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV is verplicht om 1 keer in de 2/3 jaar kampioen te worden.
Dat financiële gaat is niet meer zo groot , Ajax teert nog steeds op het geld van Frenkie en De Ligt.
Nou nou nou, het lot van de club in iemands handen leggen valt toch ook wel mee? Ik denk dat veel trainers die bij PSV in beeld zouden zijn wel graag spelers van het kaliber Gotze, Max en Zahavi zouden willen hebben. Sangare valt over te twisten, maar ik heb nog wel hoop dat het wat kan worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind 16 punten toch sportief een behoorlijke verrekijker afstand.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:54 schreef Buitendam het volgende:
Zolang ze sportief gezien niet uit het zicht zijn hebben we nog altijd een prima competitie.
In 2015 werd PSV eerste met 17 punten meer dan Ajax. Het kan met een kutseizoen of 2 achter elkaar in NL weer heel snel gaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 04:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind 16 punten toch sportief een behoorlijke verrekijker afstand.
Is wel veel maar je moet gewoon naar jezelf kijken, uiteindelijk heeft PSV het tegen Ajax afgelopen seizoen wel goed gedaan al is dat ook de enige tegenstander die liever de bal heeft.quote:Op zondag 18 juli 2021 04:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind 16 punten toch sportief een behoorlijke verrekijker afstand.
Het verschil met toen is natuurlijk dat Ajax nu als het wat druk voelt gewoon voor 40 miljoen spelers koopt in de winterstop en daar niets van merkt op de bank,terwijl PSV dat kampioenschap toen wist te halen door alle financiële risico's te nemen die de club bijna de kop kostte.quote:Op zondag 18 juli 2021 08:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 2015 werd PSV eerste met 17 punten meer dan Ajax. Het kan met een kutseizoen of 2 achter elkaar in NL weer heel snel gaan.
40 miljoen zelfs.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verschil met toen is natuurlijk dat Ajax nu als het wat druk voelt gewoon voor 40 miljoen spelers koopt in de winterstop en daar niets van merkt op de bank,terwijl PSV dat kampioenschap toen wist te halen door alle financiële risico's te nemen die de club bijna de kop kostte.
het zijn wel andere tijden en dat drukverhaal klinkt natuurlijk wel leuk maar daar had het weinig mee te makenquote:Op zondag 18 juli 2021 09:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verschil met toen is natuurlijk dat Ajax nu als het wat druk voelt gewoon voor 40 miljoen spelers koopt in de winterstop en daar niets van merkt op de bank,terwijl PSV dat kampioenschap toen wist te halen door alle financiële risico's te nemen die de club bijna de kop kostte.
Ik had het niet zozeer over afgelopen seizoen, maar meer in de mogelijkheden die er zijn. De verschillen zijn nu veel groter dan in 2015.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn wel andere tijden en dat drukverhaal klinkt natuurlijk wel leuk maar daar had het weinig mee te maken
Dat lijkt me uitgesloten. Maargoed, genoeg over Ajax.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat zou toch geen enkel probleem zijn?
Klopy. Maar denk toch dat we momenteel wat meer behoefte hebben aan scorend vermogen..quote:Op zondag 18 juli 2021 17:20 schreef PSVCL het volgende:
Montes incoming ?
Liever een paar sterke CV,s in de selectie dan 10 overbodige middenvelders . Misschien zijn ze de eindelijk wakker bij PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |