Als we niet met 4-0 verliezen in turkije, moeten we in de volgende ronde tegen de winnaar van FC Midtylland - Celticquote:Op donderdag 22 juli 2021 07:27 schreef Bugno3 het volgende:
Zo, 5-1 is indrukwekkend. Wie wacht in de laatste voorronde? Zou mooi zijn als PSV de CL ook kan halen.
Oh haha, nog een ronde daarna, mi gado. Mietjesland of dat bierteam uit Schotland mag geen probleem zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als we niet met 4-0 verliezen in turkije, moeten we in de volgende ronde tegen de winnaar van FC Midtylland - Celtic
Als we die winnen, moeten we nog 1 ronde voor deelname groepsfase CL
Celtic/Midtjylland in volgende rondequote:Op donderdag 22 juli 2021 07:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh haha, nog een ronde daarna, mi gado. Mietjesland of dat bierteam uit Schotland mag geen probleem zijn.
Wij kunnen niet tegen Monaco/Rapid wien/sparta praag?quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Celtic/Midtjylland in volgende ronde
Daarna Shakhtar/Genk of Benfica/Spartak Moskou
Nee, die zijn ongeplaatst net als PSV.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij kunnen niet tegen Monaco/Rapid wien/sparta praag?
Duidelijk, dankje!quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, die zijn ongeplaatst net als PSV.
Thanks. Die mij maar Genk dan. Niet te ver reizen en het lijkt me allemaal ongeveer even ruk. Behalve Benfica, die schat ik toch wel het sterkst in.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Celtic/Midtjylland in volgende ronde
Daarna Shakhtar/Genk of Benfica/Spartak Moskou
Shakhtar heeft ook meestal wel een aardige ploeg dus zie Genk dat niet reddenquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Thanks. Die mij maar Genk dan. Niet te ver reizen en het lijkt me allemaal ongeveer even ruk. Behalve Benfica, die schat ik toch wel het sterkst in.
Je bent nu wel heel erg kritisch op een keeper die geen zak te doen heeft gehad.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Samenvatting gekeken. Zahavi, Madueke en Gotze toch wel erg sterk. Van Ginkel ook prima.
Maar ik vind onze keeper echt een paar keer heel erg onhandig. Springt spectaculair, maar dat moet wel echt nog beter. Gelukkig kon die clown aan de andere kant er nog veel minder van. Manmanman.
Shakhtar heeft wel een jasje uitgedaan volgens mij, zijn ook niet voor niks weer eens tweede geworden in lange tijd. Vorig jaar kregen ze ook twee keer dik op de klote van Gladbach. Dus ik zie PSV daar wel kans tegen maken, zeker omdat ze tegen die tijd meer wedstrijdritme hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Shakhtar heeft ook meestal wel een aardige ploeg dus zie Genk dat niet redden
Shakhtar is inderdaad een stuk minder dan het Shakhtar van een paar seizoenen geleden. Als PSV zoals gisteren speelt kunnen ze die gewoon hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shakhtar heeft wel een jasje uitgedaan volgens mij, zijn ook niet voor niks weer eens tweede geworden in lange tijd. Vorig jaar kregen ze ook twee keer dik op de klote van Gladbach. Dus ik zie PSV daar wel kans tegen maken, zeker omdat ze tegen die tijd meer wedstrijdritme hebben.
Benfica lijkt me ook geen onhaalbare kaart.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Shakhtar is inderdaad een stuk minder dan het Shakhtar van een paar seizoenen geleden. Als PSV zoals gisteren speelt kunnen ze die gewoon hebben.
zou best kunnen maar die tegengoal van Gala vond ik toch wel heel makkelijk vallen, ook bij de 3-1 was er een redelijk vrije kopkans en we weten nu wel dat Gala niet echt veel soeps was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica lijkt me ook geen onhaalbare kaart.
Nee als PSV een kans heeft om deze vCL door te komen is het dit seizoen wel.
PSV is ook niet ineens een wonderteam natuurlijk, maar dat is de rest in die voorrondes ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen maar die tegengoal van Gala vond ik toch wel heel makkelijk vallen, ook bij de 3-1 was er een redelijk vrije kopkans en we weten nu wel dat Gala niet echt veel soeps was.
Qua druk zetten vond ik het leuk om te zien PSV.
Niet ineens nee. Waren we natuurlijk al. Alleen met Drommel de meevoetballende keepert vallen de puzzelstukjes nu gewoon opeens in elkaarquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is ook niet ineens een wonderteam natuurlijk, maar dat is de rest in die voorrondes ook niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet ineens nee. Waren we natuurlijk al. Alleen met Drommel de meevoetballende keepert vallen de puzzelstukjes nu gewoon opeens in elkaar
Die laatste conclusie zou ik toch nog even afwachtenquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet ineens nee. Waren we natuurlijk al. Alleen met Drommel de meevoetballende keepert vallen de puzzelstukjes nu gewoon opeens in elkaar
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat lijkt me voorbarig, maar die tweede plek is wel zeker.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:24 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens
quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me voorbarig, maar die tweede plek is wel zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |