Malen voor het 1e uur en dan als hij op is vervangen voor Haaland (zo zou Frank De Boer het doen).quote:Op maandag 19 juli 2021 17:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Rare stap van Malen, die komt daar toch nooit aan de bak met Haaland?
Da’s inclusief bonussen.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
PSV schijnt toch wat meer te willen
dat wel ja, ik vind ook dat hij eigenlijk een jaar te vroeg gaat sportief gezien dan hè, nog te weinig rust in de afwerkingquote:Op maandag 19 juli 2021 18:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is niet veel?
Knakker heeft wat gekost? 6 Ton?
Natuurlijk hoop je meer dan 20 miljoen te vangen, maar echt veel progressie heeft hij niet geboekt afgelopen seizoen. En ja, z’n rendement…Malen! Recht op de keeper.
en dan? weer in de EL en voor plek 2 voetballen?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel ja, ik vind ook dat hij eigenlijk een jaar te vroeg gaat sportief gezien dan hè, nog te weinig rust in de afwerking
Ik begrijp dat het moeilijk is zeker financieel maar die jongen is heel zwaar geblesseerd geweest daarom zou nog een jaar echt veel spelen hem goed doen, als hij bij Dortmund 3 van die "Tsjechië" momentjes heeft wordt het gewoon veel banken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dan? weer in de EL en voor plek 2 voetballen?
Ik zie dit gewoon als bevestiging dat hij vertrekt.quote:
dan kan hij altijd weer terug naar PSV of Ajaxquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het moeilijk is zeker financieel maar die jongen is heel zwaar geblesseerd geweest daarom zou nog een jaar echt veel spelen hem goed doen, als hij bij Dortmund 3 van die "Tsjechië" momentjes heeft wordt het gewoon veel banken.
uiteraard, ik heb het ook puur over de sportieve ontwikkelingquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan kan hij altijd weer terug naar PSV of Ajax
hij gaat ook niet naar United of Real, dortmund is wel een club waar ze om kunnen gaan met talentenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard, ik heb het ook puur over de sportieve ontwikkeling
daar twijfel ik dus een beetje aan, als je op eredivisie niveau nog die rust mist dan krijg je het Bundesliga niet makkelijker, maar verder lig ik er niet wakker van hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij gaat ook niet naar United of Real, dortmund is wel een club waar ze om kunnen gaan met talenten
dus als hij de stap kon zetten dan was dit zo'n beetje de beste keuze
niet de meest veilige, maar die onveiligheid wordt gedekt door een miljoenensalaris
hij heeft daar nog wel iemand anders in het team die de goals kan makenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar twijfel ik dus een beetje aan, als je op eredivisie niveau nog die rust mist dan krijg je het Bundesliga niet makkelijker, maar verder lig ik er niet wakker van hoor.
Dan is het goed? En diegene waar je op doelt is misschien ook wel weg voor eind augustus.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij heeft daar nog wel iemand anders in het team die de goals kan maken
ik vind het gewoon een hele logische transfer, jij wat minderquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het goed? En diegene waar je op doelt is misschien ook wel weg voor eind augustus.
je leest niet goed Donaldquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een hele logische transfer, jij wat minder
[ afbeelding ]
Die man moet zo snel mogelijk weg bij die club. Dit jaar weer 2e violl spelen in het team en als psv zijnde in de competitie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:12 schreef PSVCL het volgende:
En de Amsterdamse rioolmedia is weer begonnen met alle aandacht op Ihattaren te focussen .. walgelijk. Alsof ze vorig seizoen niet genoeg hebben zitten stoken
PSV is meer dan Ihattaren
Voor alle partijen misschien wel de beste oplossing ja. Anders krijg je weer heel het jaar gezeik in de media.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die man moet zo snel mogelijk weg bij die club. Dit jaar weer 2e violl spelen in het team en als psv zijnde in de competitie.
Lekker in de underdog rol kruipen.quote:
ik heb nog nooit een persconferentie voor een wedstrijd gezien waarin een coach stelt dat de tegenstander er niets van kan, is het traditionele veer in de reet voorafje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker in de underdog rol kruipen.
Indekken. Volgens mij zit hij ook op FOK!quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een persconferentie voor een wedstrijd gezien waarin een coach stelt dat de tegenstander er niets van kan, is het traditionele veer in de reet voorafje.
het is meer beleefdheid wederzijds, al heb ik niet geluisterd hoorquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Indekken. Volgens mij zit hij ook op FOK!
Beenhakker was ooit onbeleefd na een wedstrijd over de tegenstander. De return moest echter nog gespeeld wordenquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een persconferentie voor een wedstrijd gezien waarin een coach stelt dat de tegenstander er niets van kan, is het traditionele veer in de reet voorafje.
Haben sie eine stunde ?quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Beenhakker was ooit onbeleefd na een wedstrijd over de tegenstander. De return moest echter nog gespeeld worden
Ik heb het Bobic nooit vergeven.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haben sie eine stunde ?
Resultaat was heerlijk.
Beenhakker en Advocaat hebben het Nederlandse voetbal veel kwaad berokkend.quote:
Zelfs Mourinho ten tijde van Feyenoord - Man U in de EL was heel erg mild en bleef het “we moeten hen niet onderschatten, is een grote bekende club” kaart spelen. Doet iedere trainer inderdaad, het standaard veren in de reet steken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op RTL7, geen idee of je dat in België kan zien.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:26 schreef daniela_007 het volgende:
Is de wedstrijd van PSV vanavond ergens te zien op TV vanuit Belgie?
Nee, commerciele zenders zoals RTL7 kunnen we in Belgie jammer genoeg niet zien.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op RTL7, geen idee of je dat in België kan zien.
Sofascore zegt nee. Wel in landen als Kosovo, Noord-Macedonië en Montenegro.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:26 schreef daniela_007 het volgende:
Is de wedstrijd van PSV vanavond ergens te zien op TV vanuit Belgie?
Cyfostreams. Channel 6.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:55 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Nee, commerciele zenders zoals RTL7 kunnen we in Belgie jammer genoeg niet zien.
Waarom speelt Mvogo niet, die is toch veel beter?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Drommel gaat grote blunder maken. Je las het hier eerst.
Spoiler.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Sorry in glazen bol leek op drommel maar bedoelde die van Galatasaray!quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Thanks. Is een Belgische site trouwens. Wielrennen en voetbal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |