Precies. PSV valt mij erg tegen. Het is dat Gala dramatisch slecht is. Maar dit PSV kan mij niet overtuigen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:47 schreef TehRocks het volgende:
Dat Gala kan er geen drol van. Dit moet gewoon 4/5-1 eindigen.
Je schreef "Muslera" verkeerdquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef RipCity het volgende:
Drommel gaat grote blunder maken. Je las het hier eerst.
Het lijkt mooi, maar dit ligt meer aan die Turken. Wat zijn die slecht.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:50 schreef tja77 het volgende:
Turken vallen tegen.
1 Kans 1 doelpunt, klinkt me bekend in de oren, terwijl het verdedigend iets stabieler lijkt te staan.
PSV zit er kort op en zowaar wat mooie combinaties en aanvallen.
Het is in ieder geval geen oogaids zoals vorig seizoen zo vaak het geval was.
Sangaré valt me niet tegen, Zahavi en Madueke erg dreigend.
Hoezo valt t tegen? Is wel prima toch.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. PSV valt mij erg tegen. Het is dat Gala dramatisch slecht is. Maar dit PSV kan mij niet overtuigen.
PSV speelt echt niet slecht, stel je niet zo aan joh.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het lijkt mooi, maar dit ligt meer aan aan die Turken. Wat zijn die slecht.
Eens, oogt onwennig en onzeker.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:54 schreef TehRocks het volgende:
Mwene vind ik nog niet echt best trouwens.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. PSV valt mij erg tegen. Het is dat Gala dramatisch slecht is. Maar dit PSV kan mij niet overtuigen.
Goede showduik jaquote:
Hij duikt veel te hoog in plaats van naar de hoek te duiken, dit zag er echt beroerd uit.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede showduik ja
Snap nog steeds niet dat Unnerstall weg is, die vind ik altijd wel prima eigenlijk. Op het meevoetballen na dan.
Zat ernaast dit keerquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSVvEL is van mening dat die knakker er niks van kan.
Snap ik al niet sinds z’n eerste wedstrijd. Is toch jong psv niveau + snelheid? Raar dat die zo vaak basis staat. Misschien speelt die wel goed op de trainingen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:51 schreef jpg97 het volgende:
Wat ziet de trainer eigenlijk in Vertessen? Echt een matige voetballer
Die 1-0 was een dramatische fout van Gala. En de eerste de beste kans ligt ook al weer in het net. Wil je Europees verder gaan vrees ik het ergste. Want die Turken zijn wel erg slecht. Net zoals vorig seizoen waar elke kans van de tegenstander gelijk voor een tegendoelpunt zorgt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hoezo valt t tegen? Is wel prima toch.
Schoot in de jeugd alles erin zonder op domme kracht (denk aan Piroe) te teren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap ik al niet sinds z’n eerste wedstrijd. Is toch jong psv niveau + snelheid? Raar dat die zo vaak basis staat. Misschien speelt die wel goed op de trainingen?
Dit gaat een enorm kutjaar wordenquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:10 schreef Buitendam het volgende:
Die goal viel alleen omdat Gala zo slecht is, kijk ze juichen
Verdedigd goed mee , maakt veel metersquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:51 schreef jpg97 het volgende:
Wat ziet de trainer eigenlijk in Vertessen? Echt een matige voetballer
Laten we hopen van niet. Mocht PSV de champions league halen doneer ik 50 euro aan fok. Hou mij daar maar aanquote:
Geef je geld liever aan iets beters uit zeg.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Mocht PSV de champions league halen doneer ik 50 euro aan fok. Hou mij daar maar aan. Boscagli mijn fav. presteerde uitstekend op het middenveld. Verdedigend is het helaas minder. Mijn ongelijk geef ik best toe.
Eens, Mwene ook niet best.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:49 schreef Berend86 het volgende:
Prima potje boys. Boscagli en Zahavi echt top vanavond. Max en van Ginkel vond ik wat tegenvallen, dan vind ik Pröpper toch wel echt een véél betere voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |