Daar was ook weinig voor nodig. Ik houd er nooit zo van om naderhand te zeggen dat de verliezende partij zo slecht was (in plaats van dat de winnende partij goed was), maar Gala is écht niveau Heerenveen ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima avond, mooi dat je toch gewoon beter bent dan dit team
Zeker, maar ook dat soort tegenstanders werden de laatste jaren vaak bepaald niet weggespeeld. Al krijg je wel 2 goals kado natuurlijk, dat scheet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:56 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Daar was ook weinig voor nodig. Ik houd er nooit zo van om naderhand te zeggen dat de verliezende partij zo slecht was (in plaats van dat de winnende partij goed was), maar Gala is écht niveau Heerenveen ofzo.
Dit verwacht je eerder tegen fc dritaquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:56 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Daar was ook weinig voor nodig. Ik houd er nooit zo van om naderhand te zeggen dat de verliezende partij zo slecht was (in plaats van dat de winnende partij goed was), maar Gala is écht niveau Heerenveen ofzo.
? Nooit gezegd ..quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Slechte voetballer die Boscagli he.
Die moet samen met Götze als eerste op het formulier. Wat een rust brengt hij achterin.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? Nooit gezegd ..
Zijn sterkste kwaliteit is juist voetballen, is de ideale back up voor Ramalho
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:55 schreef PSVCL het volgende:
Boscagli moet vervangen worden voor MOntes
Watquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? Nooit gezegd ..
Zijn sterkste kwaliteit is juist voetballen, is de ideale back up voor Ramalho
Die gast heeft een geweldig overzicht en pass in huis. Afgelopen seizoen vond ik dat een van de beste spelers. Zeker toen hij tijdelijk op het middenveld speelde. Verdedigend als cv is het minder. Maar een prima aankoop.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Slechte voetballer die Boscagli he.
Ik ook, ouwe rukker.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:06 schreef Coco het volgende:
Ik heb sinds lange tijd genoten van PSV.
Mooi begin
Middenveld is een tempo'tje te hoog voor hem denk ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die gast heeft een geweldig overzicht en pass in huis. Afgelopen seizoen vond ik dat een van de beste spelers. Zeker toen hij tijdelijk op het middenveld speelde. Verdedigend als cv is het minder. Maar een prima aankoop.
Dat was sowieso een treurige stagair. Kwam niet uit z'n woorden. Z'n Engels was zo beroerd als wat en stelde alleen maar rare vragen omdat die niks inhoudelijks wist te zeggen. En idd HEEL overbodig die 2 vragen. Het is vooral de media die echt 6x per weekm het MO verhaal oprakelt. Bij andere speelt het helemaal niet zo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
Dat die verslaggever zelfs na deze wedstrijd Schmidt lastigvalt met vragen over Ihattaren is wel echt enorm treurig zeg.
Schlemiel van de avond verkiezing?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:06 schreef Coco het volgende:
Mooi begin
*"Verslaggever"quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
Dat die verslaggever zelfs na deze wedstrijd Schmidt lastigvalt met vragen over Ihattaren is wel echt enorm treurig zeg.
Sterk en leuk PSV ja, en dat nog zonder Malen en Dumbfries.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:06 schreef Coco het volgende:
Mooi begin
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |