Euh?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus het is geen win-win. Ik verwacht geen Italiaanse meltdown namelijk
Wat voor Barça geldt qua investeringsbelemmeringen geldt net zo goed voor Betis en Getafe. Die mogen ook maar 25 procent herinvesteren van transferinkomsten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat LaLiga een affiche als Messi wil kwijtraken, maar ik laat me graag verrassen. Wel verfrissend als er een keer paal en perk wordt gesteld aan exorbitante uitgaven
quote:
Dit klopt niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juist niet. Als er een finale Italië tegen Engeland komt kan er niet verloren worden. Of het allermooiste land van allemaal wint, of we krijgen een abonnement op meltdowns. Hup Engeland.
Dit klopt wel. Als Italië wint, wint het mooiste land ter wereld = win. Als Engeland de finale haalt en die wint, krijgen we in dit topic een jankverhaal van 18 kantjes = ook een win. Verder gaat dit helemaal nergens over.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt niet.
Als Engeland het EK wint hebben we geen meltdown en het allermooiste land van allemaal wint ook niet.
Ah ik rekende even buiten de niet-Italiaanse meltdowns in dit topicquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Als Italië wint, wint het mooiste land ter wereld = win. Als Engeland de finale haalt en die wint, krijgen we in dit topic een jankverhaal van 18 kantjes = ook een win. Verder gaat dit helemaal nergens over.
Teveel bekertjes zuur achterovergeslagen vanavond.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je haat tegen Bert neemt ongezonde vormen aan.
Wil graag even melden dat ik dat dopinggejank nu alweer extreem doodmoe ben.quote:
Iedereen z'n eigen stokpaardjesquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wil graag even melden dat ik dat dopinggejank nu alweer extreem doodmoe ben.
Heb je ook een mening over de vermoeiende rubriek Halcon, of hoe die gozer ook heet?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wil graag even melden dat ik dat dopinggejank nu alweer extreem doodmoe ben.
Op een heel stellige volzinnenmanier even de 86e open deur intrappen en laten zien dat je heel kritisch bent.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je ook een mening over de vermoeiende rubriek Halcon, of hoe die gozer ook heet?
Dacht dat dit over Tobynogwat gingquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op een heel stellige volzinnenmanier even de 86e open deur intrappen en laten zien dat je heel kritisch bent.
Heb hem afgelopen week ook twee dagen lang met dezelfde langspeelplaat zien discussiëren over valpartijen en gevaarlijke parcoursen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer een levende Amdere Tijden Sport jukebox
Die had het laatst over wielrenners die de trein namenquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer een levende Amdere Tijden Sport jukebox
De sportliefhebber vooralquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziggo heeft een heel groot probleem
Wat moet je met de Liek Ùn?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De sportliefhebber vooral
Hopelijk maakt Ziggo nu budget vrij voor Ligue 1
Wij zijn zo ongeveer het enige land waar je niet legaal naar een PSG-klasse-elftal kunt kijken, maar wel naar de bakker en hovenier van KV Mechelen.quote:
Ernaar kijken, wat anders?quote:
Hij lijkt steeds meer op een kunstproject, een wandelende hyperbool.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:23 schreef Szura het volgende:
Erg hard gelachen dat snuiver Tjerrie een blauwtje loopt bij de terrorboeren
De Ligue 1 zal de meeste mensen weinig boeien. Net zoals de Belgische en de Portugese competitie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ernaar kijken, wat anders?
Het slaat nergens op dat de rechten van de Belgische en Portugese competitie wel worden opgekocht en die van de 5e competitie van Europa niet.
Ze komen nu ook al hier heen.quote:
Ze juichen nu alleen nog voor Lientje1969 in dr motorjack, die hetzelfde verloren achterhoedegevecht voert met kulargumenten over boeren die voor ons voedsel zorgen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
Haha, Thierry wordt niet meer serieus genomen door de aandachtsboeren.
En een zin later zeggen dat ze de economie draaiende houden met hun export. En weer een zin later iets over meer geld nodig hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze juichen nu alleen nog voor Lientje1969 in dr motorjack, die hetzelfde verloren achterhoedegevecht voert met kulargumenten over boeren die voor ons voedsel zorgen.
Een act, net als alles bij die man een act is. Met zijn gReAt ReSet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe waarderen jullie de snor van Baudet?
Zonder buitenlanders en iedere scholier moet een maand lang slavenarbeid verrichten op een boerderij, die daar uiteraard ruim voor vergoed wordt vanwege de onderwijswaarde.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Over een paar jaar hebben we kabinet Lientje-1. Dan is het leven weer goed.
We leven tussen hoop en vrees.quote:
En een gezellig feestje na afloop!quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonder buitenlanders en iedere scholier moet een maand lang slavenarbeid verrichten op een boerderij, die daar uiteraard ruim voor vergoed wordt vanwege de onderwijswaarde.
En daarna afsluiten met enorme oogstfeesten. Dat zouden we moeten doen. Zoals hierboven al gezegd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonder buitenlanders en iedere scholier moet een maand lang slavenarbeid verrichten op een boerderij, die daar uiteraard ruim voor vergoed wordt vanwege de onderwijswaarde.
Zijn er überhaupt bars waar jij woont?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:59 schreef DeeBee het volgende:
Het altijd walgelijke en winnende Southgate-ball moeten aanschouwen in een bar vol Britten, fml.
Akbars hahahaquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt bars waar jij woont?
En Mubaraks?quote:
Ja totaal zonder woorden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend is stil na mijn gegenpress in EK.
Uiteraard, lekker je kop eraf schroeven in de pleuris hitte.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt bars waar jij woont?
Denkt ook eens aan de tegenstander! Sympathiek.quote:
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren. Zou @El-Stinho zeggenquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:39 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijk, weer zo'n opportunistische goal uit het niets.
Waar ben je op uit?quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren. Zou @:el-stinho zeggen
Maar niet op het printscreentje van mijn citaat toch?quote:
Maar daarmee weerleg je nog niet dat je als grootste aansteller over Engeland mijn post als aanstellerij betitelde. Jij vindt Engeland ook kut om te kijken. Als ze voorstaan zet je de tv zelfs uit. sTeL jE niET aAn. Tot zover.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar niet op het printscreentje van mijn citaat toch?
Ik ben nu al viesmad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren. Zou @:el-stinho zeggen
Begrip hebben voor iets =//= er niet naar kunnen kijken. Dat zijn twee werelden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar daarmee weerleg je nog niet dat je als grootste aansteller over Engeland mijn post als aanstellerij betitelde. Jij vindt Engeland ook kut om te kijken. Als ze voorstaan zet je de tv zelfs uit. sTeL jE niET aAn. Tot zover.
Je hebt gelijk hoor, wat een act van die jongen al weken lang.quote:
Ik kan geen begrip hebben als je in eigen huis zo speelt. Dat is geen aanstellerij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Begrip hebben voor iets =//= er niet naar kunnen kijken. Dat zijn twee werelden.
Voetbal gaat per definitie nergens over. Doe eens mee met ondergetekende. Maak een wandeling, lees een boek, stap op de velo.quote:
In alle krantjes heeft al gestaan dat ze doelbewust op de nul spelen omdat wat data-autisten dat zeggen. Dan kunnen we hier wel tegen muren aan gaan praten en steeds over hetzelfde zeuren, maar dat helpt niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan geen begrip hebben als je in eigen huis zo speelt. Dat is geen aanstellerij.
Dit doet me denken aan de discussies over Mansjester onder Mourinho.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In alle krantjes heeft al gestaan dat ze doelbewust op de nul spelen omdat wat data-autisten dat zeggen. Dan kunnen we hier wel tegen muren aan gaan praten en steeds over hetzelfde zeuren, maar dat helpt niet.
Dan is het je eigen keuze of je het aanzet of niet, toch? Daarom zap ik weg als Engeland op voorsprong komt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de discussies over Mansjester onder Mourinho.
Herkenbaar, t boeit mijn kater niet wat je voor hem koopt, de doos waar het inzat is echt de shitquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een plastic tas vol speelgoed gekocht voor mijn katers. Ze spelen nu al 2 uur met de tas.
Heb ook een mand gekregen van 60 euro maar ze liggen in de krantenbak.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Herkenbaar, t boeit mijn kater niet wat je voor hem koopt, de doos waar het inzat is echt de shit
Binnenkort neem ik een corgi.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:21 schreef DeeBee het volgende:
Mani stories in deze slowchat met al die beesten, jeetje.
Honden zijn blaffende, bijtende poepmachines. De favoriete staatsvorm van honden is fascisme. Weet je wie ook gek was op honden?quote:
En dan op de krant gaan liggen als je die aan het lezen bentquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb ook een mand gekregen van 60 euro maar ze liggen in de krantenbak.
Heb je ook zo'n hengel met een veer eraan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een plastic tas vol speelgoed gekocht voor mijn katers. Ze spelen nu al 2 uur met de tas.
Jazeker, in twee variaties.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hengel met een veer eraan?
Ik ga hier geen hele flauwe grap over maken. (WE zijn hier vrouwvriendelijk)quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:34 schreef Momo het volgende:
Ik heb zelf geen huisdieren,maar zie genoeg dieren voorbij huppelen de hele dag vanuit het raam
Er zullen vast dames hazen en konijnen tussen zittenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga hier geen hele flauwe grap over maken. (WE zijn hier vrouwvriendelijk)
Nee, bovendien zitten we er niet op te wachten en dringen we er ook niet op aan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Hadden jullie mijn lachende cavia gezien terwijl ze watermeloen aan t eten was? Zo schattig.
Wil je zelf geen huisdier?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zullen vast dames hazen en konijnen tussen zitten
Groundhog Day niet kennen kan inderdaad nietquote:
Zijn honden niet eerder communisten en katten fascisten?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Honden zijn blaffende, bijtende poepmachines. De favoriete staatsvorm van honden is fascisme. Weet je wie ook gek was op honden?
Vrees ik ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Deentjes gaan die verlenging niet overleven
Er gaan schoten vallen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Deentjes gaan die verlenging niet overleven
Vingegaard IN
Honden zijn communistische fascisten, katten zijn anarchisten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn honden niet eerder communisten en katten fascisten?
Mijn ouders hebben een hond en een kat, die kunnen het anders uitstekend met elkaar vinden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Honden zijn communistische fascisten, katten zijn anarchisten.
Nazi-Duitsland en de Sovjet-Unie waren ook ooit dikke vriendjes, in Joegoslavië is jarenlang Kumbaya gezongen rond het kampvuur, Rwanda was één grote Hutu-Tutsi-speeltuin ooit. Alles gaat kapot.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een hond en een kat, die kunnen het anders uitstekend met elkaar vinden.
Gaan walgelijk winnen, trap er niet in.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:56 schreef Slobeend het volgende:
Engeland die er in penalty's uitgaat, daar heb ik echt zin in.
Waar?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:01 schreef Momo het volgende:
Engelsen zijn wel echt onmogelijk onsympathiek bezig online
Mani wordt even op zijn plek gezet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
Vind dit altijd zo'n stomme opmerking. Ik ben 1 van de eerste moderne Delano's (1988), ben gewoon Hollands, heb een prima carrière enz. Altijd erg jammer dat de naam zo vaak in een negatief daglicht wordt gezet. Niet elke Delano is een idioot, bedankt
Ik heb maar niet gereageerd, mensen die Delano heten staan al op genoeg achterstand.quote:
Twitterz en elders vast... football finally coming home lalaquote:
Gaat je volgende cavia zo heten?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gereageerd, mensen die Delano heten staan al op genoeg achterstand.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaan walgelijk winnen, trap er niet in.
Ik hoop dat hij allebei z'n knielbenen breekt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:14 schreef Szura het volgende:
Stervende zwanen als Sterling zouden nog geen penalty mogen krijgen als z’n been doormidden is geschopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Terwijl ze toch een grootverbruiker in hun midden hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
De enorme onwetendheid in Den Haag aangaande de narcostaat die Nederland is geworden is grappig doch tamelijk eng om te volgen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben teleurgestelder dan toen Nederland verloor.
Ik vrees er gezien het spel van de Italiaantjes een beetje voor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Italië op Wembley Engeland verslaat is dat de beste piek die je je kan bedenken
Ik zou de kansen nu redelijk gelijk inschatten. Denk wel dat Insigne en Immobile kansloos zijn tegen deze verdediging, dus misschien moet Italië met Berardi spelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vrees er gezien het spel van de Italiaantjes een beetje voor.
Italie.scoort.niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou de kansen nu redelijk gelijk inschatten. Denk wel dat Insigne en Immobile kansloos zijn tegen deze verdediging, dus misschien moet Italië met Berardi spelen.
"Omdat De Jonge het klaarblijkelijk belangrijker vindt dat de kroegen en de clubs en de terrassen vol zitten dan dat Nederlanders op vakantie kunnen. Dat is mijn conclusie."quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:53 schreef hhh38 het volgende:
Het is zo tekenend dat de grootste motivatie om die toename in besmettingen te stoppen de angst voor een rode markering op de kaart is.
Denkt iemand aan de arme vakantiegangers?!
Zeist is een bastion van ongekende domheidquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Brevet van onvermogen als een man van bijna 70, die je eerst niet meer wilde, het nu moet worden. Het komt nooit meer goed met het Nederlands elftal.
Feyenoord speelde net zoals Italië op dit EK!quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:07 schreef El-Stinho het volgende:
Dick Advocaat mag weer uithuilen bij Kees Jansma over zijn Feyenoord-periode. Leuke rubriek.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord speelde net zoals Italië op dit EK!
Mediageile Kees zou 'minderen' hahahaquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:11 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat fossiel Kees Jansma zou verdwijnen uit de media nu hij bij Utrecht zit.
Het terugkijken waard lees ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord speelde net zoals Italië op dit EK!
Hij maakt natuurlijk gewoon zijn show af.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:11 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat fossiel Kees Jansma zou verdwijnen uit de media nu hij bij Utrecht zit.
Jup, dit wordt lobbygroepen die elkaar gaan beschuldigen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Omdat De Jonge het klaarblijkelijk belangrijker vindt dat de kroegen en de clubs en de terrassen vol zitten dan dat Nederlanders op vakantie kunnen. Dat is mijn conclusie."
Branche A is boos op branche B.
Kan dit?quote:It's coming home! Or not? Zondag wacht de EK-finale: Engeland - Italië.
Jouw laatste kans om nog een plekje te stijgen op de ranking. Ga je à la Engeland all in? Of speel je deze laatste ronde safe op zijn Italiaans?
Je voorspelling moet compleet zijn voor de start van de wedstrijd.
Dat gejank over vakantie hangt me echt compleet de keel uit, als een verworven recht voor iedereen ofzo. Pak de Nederlander zijn vakantie af en hij wordt gek.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dit wordt lobbygroepen die elkaar gaan beschuldigen.
Juist wel, lekker man.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lowie van Gaal, dat kan toch niet jongens?
Ik weet niet of ik het recht op je lam zuipen een beter recht vind, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gejank over vakantie hangt me echt compleet de keel uit, als een verworven recht voor iedereen ofzo. Pak de Nederlander zijn vakantie af en hij wordt gek.
Dat lijkt mij wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het recht op je lam zuipen een beter recht vind, om eerlijk te zijn.
Mwah, ik vind dat ook nogal kansloos eigenlijk. Misschien een keer lollig als je 18 bent. Maar daarin verschillen wij dan duidelijk van mening.quote:
Moet ik voortaan bij zo'n post er met koeienletters 'sarcastisch' bijzetten ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat ook nogal kansloos eigenlijk. Misschien een keer lollig als je 18 bent. Maar daarin verschillen wij dan duidelijk van mening.
Overigens ga ik niet naar het buitenland dit jaar, dus daar ligt het niet aan.
Doe maar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ik voortaan bij zo'n post er met koeienletters 'sarcastisch' bijzetten ofzo?
De hele dag bij Truus op de bank zitten zal wel niet meevallen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:53 schreef DeeBee het volgende:
Lowie is wel dom ook, er nog een keer intrappen en je niet plaatsen voor een WK straks.
Maar het ligt aan "de veredeld stelletje sterren! Ze gingen niet voor elkaar door het vuur"!quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:53 schreef DeeBee het volgende:
Lowie is wel dom ook, er nog een keer intrappen en je niet plaatsen voor een WK straks.
Nu het demasque op een trapveldje in Noorwegen ipv Ierland, jeetje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar het ligt aan "de veredeld stelletje sterren! Ze gingen niet voor elkaar door het vuur"!
Slapzak Gio, kan een mens minder persoonlijkheid hebben?quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:00 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt toch lachen jongens, Depay vs. Louis. Ik ga er voor zitten hoor. Stel je voor dat domineeszoon Gio het was geworden, dan val je pas echt van de regen in de drup.
Nico-Jan Hoogma.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapzak Gio, kan een mens minder persoonlijkheid hebben?
Jan Smit is het paard van Troje.quote:
Cocu, van der Sar, Overmars, Bergkamp.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oneens,Oneens,WAT,Oneens.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cocu, van der Sar, Overmars, Bergkamp
Cocu of Gio, het verplaatst allemaal lucht. Die andere drie hebben ook nauwelijks persoonlijkheid.quote:
Oneens.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cocu of Gio, het verplaatst allemaal lucht. Die andere drie hebben ook nauwelijks persoonlijkheid.
Ik word altijd een beetje moe van Feyenoord fans die dan per se even een naar 'hullie' moeten wijzen als er ook maar iets bekritiseerd wordt van die club. Dan haak ik af.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een discussie van hoogstaand niveau.
Dit heeft geen ene reet met Feyenoord te maken. Gio is inderdaad een nietszeggende persoonlijkheid. Cocu was ook kandidaat en die vind ik serieus zowaar nog nietszeggender. Toen moest ik denken aan die hele generatie en dat zijn allemaal een stel drollen bij elkaar uiteindelijk. Maar Gio en Cocu staan voor mij bovenaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van Feyenoord fans die dan per se even een naar 'hullie' moeten wijzen als er ook maar iets bekritiseerd wordt van die club. Dan haak ik af.
Ja dit zei je net ook al.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit heeft geen ene reet met Feyenoord te maken. Gio is inderdaad een nietszeggende persoonlijkheid. Cocu was ook kandidaat en die vind ik serieus zowaar nog nietszeggender. Toen moest ik denken aan die hele generatie en dat zijn allemaal een stel drollen bij elkaar uiteindelijk. Maar Gio en Cocu staan voor mij bovenaan.
Het is wat allemaal.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar je Feyenoord aanname klopt niet. Jammer voor je.
Jawel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar je Feyenoord aanname klopt niet. Jammer voor je.
Vandaag weer hemeltergend gedweep met elke scheet die Engeland laat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:33 schreef VoMy het volgende:
Straks zijn we weer allemaal bondscoach en weer allemaal viroloog en dan wint Engeland ook nog eens het EK.
2021 is een ronduit walgelijk jaar. Doe mij maar 2020.
Fijn dat je voor mij gaat bepalen waarom ik iets post. Ik ben altijd de grootste criticaster van de altijd saaie Gio geweest, dus waarom zou ik hem moeten verdedigen als Feyenoorder. Het was een zijstap in je opmerking, meer niet. Dat jou opvalt dat ik drie Ajacieden noem zegt meer over jouw Ajax-gevoeligheid.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fijn dat je voor mij gaat bepalen waarom ik iets post. Ik ben altijd de grootste criticaster van de altijd saaie Gio geweest, dus waarom zou ik hem moeten verdedigen als Feyenoorder. Het was een zijstap in je opmerking, meer niet. Dat jou opvalt dat ik drie Ajacieden noem zegt meer over jouw Ajax-gevoeligheid.
Iets wat ‘ze’ altijd doen. Jezusquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Dit omdraaien moest er nog even bijkomen ja, ook iets wat ze altijd doen. Overigens zei ik 3 posts geleden al dat ik afhaak bij dit soort zaken maar verspil er gerust nog een aantal posts aan.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als hij iets grappigs denkt te zeggen, maar niemand lachtquote:
T gaat wel een beetje sneller dan gehoopt volgens mijquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
5475 positieve gevallen
Het loopt ver-schrik-ke-lijk uit de hand.
Lekker dansen met Janssen jongen!quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
T gaat wel een beetje sneller dan gehoopt volgens mij
Een klap in het gezicht van de brave Janssen vacciners die niet uit de bocht vliegen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van @:mani89
Arnold Karskens. *insert Marcel rant.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
Vijf jaar lang Ongehoord Nederland, gefeliciteerd allen!
Ik stond gisteren in de sprinter, iedereen nog gewoon masker op, maar er zat één vrouw zonder mondmasker toen er een gast binnenkwam die ook geen masker ophad en gelijk luidkeels tegen die vrouw begon te praten over dat maskers onzin zijn en dat hij met een neppe PCR test op vakantie was geweest. Hij sloot af met 'ik ben verslaggever voor Ongehoord Nederland.'quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
Vijf jaar lang Ongehoord Nederland, gefeliciteerd allen!
Een ander geluid!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:39 schreef Szura het volgende:
Als je hier ook kijkt, vrijwel alleen maar rechtspopulisten voor de camera![]()
https://www.ongehoordnederland.nl/category/binnenhof-report/
Brexit is toch niet heel relevant?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Ik zou het zo gezegd kunnen hebben.
Het is ook gewoon een programma dat tegen satire/cabaret aangrenst. Niet serieus te nemen maar best vermakelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Brexit is toch niet heel relevant?Het is het Europese kampioenschap, niet het Europese Unie kampioenschap.
Ellende, had toch gehoopt/gerekend op een enigszins normale zomer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
5475 positieve gevallen
Het loopt ver-schrik-ke-lijk uit de hand.
Denk dat het gewoon te vroeg was. Pas half augustus zijn de twintigers volledig beschermd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ellende, had toch gehoopt/gerekend op een enigszins normale zomer.
Ja, het uitgaansleven openzetten voor precies de groep die nog net niet gevaccineerd is, is (nu helemaal achteraf) nogal naïef geweest.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon te vroeg was. Pas half augustus zijn de twintigers volledig beschermd.
Naïef is nog mild. Dat ze na 1,5 jaar nog niet met voorzichtigheid versoepelen, is redelijk bijzonder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, het uitgaansleven openzetten voor precies de groep die nog net niet gevaccineerd is, is (nu helemaal achteraf) nogal naïef geweest.
De druk van de Premjur Liek?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Naïef is nog mild. Dat ze na 1,5 jaar nog niet met voorzichtigheid versoepelen, is redelijk bijzonder.
Ik snapte toen al niet waarom van praktisch alles dicht naar ineens alles open een goed idee was. Dat snap ik nog steeds niet trouwens. Hoezo zou je dat niet enigszins stapsgewijs doen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, het uitgaansleven openzetten voor precies de groep die nog net niet gevaccineerd is, is (nu helemaal achteraf) nogal naïef geweest.
De Nederlanders moeten op vakantie kunnen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snapte toen al niet waarom van praktisch alles dicht naar ineens alles open een goed idee was. Dat snap ik nog steeds niet trouwens. Hoezo zou je dat niet enigszins stapsgewijs doen?
Ja, raar dat het in een paar weken zo snel is gegaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snapte toen al niet waarom van praktisch alles dicht naar ineens alles open een goed idee was. Dat snap ik nog steeds niet trouwens. Hoezo zou je dat niet enigszins stapsgewijs doen?
Dat zijn ze nu anders hard aan het verpestenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Nederlanders moeten op vakantie kunnen.
Waardeloos waardeloos.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 05:11 schreef franklop het volgende:
O hij staat in WLR
Dat gaat mis @:Rellende_Rotscholier
Ja klinkt leuk, wel een beetje kort.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:28 schreef Koffieplanter het volgende:
De nieuwe Justin Bieber is tof. @:Mani89
Vrij accuraatquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:53 schreef Steven184 het volgende:
Toch ook hier maar even delen
[ twitter ]
Christiaan Weijts.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20210708
Feilloze column.
De versoepelingen waren wel degelijk te vroeg, los van het feit of de vakanties nu in gevaar komen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20210708
Feilloze column.
Marino van Zelst is iemand waarvan Wim Kieft zou zeggen dat hij er teveel in is gaan geloven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:22 schreef Szura het volgende:
Ik hoop na de zomer nooit meer iets te horen van de Marino’s en Yoricks van deze wereld
Gelukkig zijn we sneller dan verwacht af van de doodvermoeiende Bert Slagter.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:22 schreef Szura het volgende:
Ik hoop na de zomer nooit meer iets te horen van de Marino’s en Yoricks van deze wereld
Ik ben bang dat we voorlopig niet af komen van de koppeling tests/vaccins. Terwijl een volledige vaccinatie veel makkelijker te controleren is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk wel met vaccin naar festivals.
We worden beflikkerdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we voorlopig niet af komen van de koppeling tests/vaccins. Terwijl een volledige vaccinatie veel makkelijker te controleren is.
Hij was ook een bitcoinfanaat, werd nog hoogstpersoonlijk geslacht door Nassim Nicholas Taleb, heb ik wel van genoten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we sneller dan verwacht af van de doodvermoeiende Bert Slagter.
Nassim doesn't take any prisonersquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij was ook een bitcoinfanaat, werd nog hoogstpersoonlijk geslacht door Nassim Nicholas Taleb, heb ik wel van genoten.
Ik heb de winnende 9 allang opgesteld.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
De etappe van morgen kan echt alle kanten op met de vlucht. Teveel ploegen met teveel kaarten.
In het land der kermisklanten kunnen we natuurlijk niet zonder kermis.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit wordt vast unaniem een belachelijk groot succes.
Kan niet kiezen bij Bahrain en DQS, maar bij Astana wel een keuze gemaakt. Ik pas niets meer aan. Dikke schijt.quote:
Gewoon Mohoric toch? Poels en Teuns zijn voor de dag erna.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan niet kiezen bij Bahrain en DQS, maar bij Astana wel een keuze gemaakt. Ik pas niets meer aan. Dikke schijt.
Zeg ik niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon Mohoric toch? Poels en Teuns zijn voor de dag erna.
Dit is mijn team op dit moment, waarbij ik ernstig twijfel over Julian.quote:
Ik zie 5 renners die ik ook heb!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is mijn team op dit moment, waarbij ik ernstig twijfel over Julian.
[ afbeelding ]
Ja dat dunkt mij ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zullen namen zijn die iedereen heeft, dunkt me.
Om me te onderscheiden heb ik een paar mongolen met potentie. Ik zie het al, ik win alwéér de rit.quote:
Maar, welke mongolen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Om me te onderscheiden heb ik een paar mongolen met potentie. Ik zie het al, ik win alwéér de rit.
Andries heeft geen Sesamstraat in zijn hoofd, hij leeft in Sesamstraatquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Andries woont liever in Noord-Korea
Biden is een zegenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb bier op. Je kunt nu alles aan mij vragen.
Maar wat vind je van Teodoro Obiang Nguema Mbasogo?quote:
Staat er beter voor dan Jovenel Moïse.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar wat vind je van Teodoro Obiang Nguema Mbasogo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |