Nee, bovendien zitten we er niet op te wachten en dringen we er ook niet op aan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Hadden jullie mijn lachende cavia gezien terwijl ze watermeloen aan t eten was? Zo schattig.
Wil je zelf geen huisdier?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zullen vast dames hazen en konijnen tussen zitten
Groundhog Day niet kennen kan inderdaad nietquote:
Zijn honden niet eerder communisten en katten fascisten?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Honden zijn blaffende, bijtende poepmachines. De favoriete staatsvorm van honden is fascisme. Weet je wie ook gek was op honden?
Vrees ik ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Deentjes gaan die verlenging niet overleven
Er gaan schoten vallen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Deentjes gaan die verlenging niet overleven
Vingegaard IN
Honden zijn communistische fascisten, katten zijn anarchisten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn honden niet eerder communisten en katten fascisten?
Mijn ouders hebben een hond en een kat, die kunnen het anders uitstekend met elkaar vinden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Honden zijn communistische fascisten, katten zijn anarchisten.
Nazi-Duitsland en de Sovjet-Unie waren ook ooit dikke vriendjes, in Joegoslavië is jarenlang Kumbaya gezongen rond het kampvuur, Rwanda was één grote Hutu-Tutsi-speeltuin ooit. Alles gaat kapot.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een hond en een kat, die kunnen het anders uitstekend met elkaar vinden.
Gaan walgelijk winnen, trap er niet in.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:56 schreef Slobeend het volgende:
Engeland die er in penalty's uitgaat, daar heb ik echt zin in.
Waar?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:01 schreef Momo het volgende:
Engelsen zijn wel echt onmogelijk onsympathiek bezig online
Mani wordt even op zijn plek gezet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
Vind dit altijd zo'n stomme opmerking. Ik ben 1 van de eerste moderne Delano's (1988), ben gewoon Hollands, heb een prima carrière enz. Altijd erg jammer dat de naam zo vaak in een negatief daglicht wordt gezet. Niet elke Delano is een idioot, bedankt
Ik heb maar niet gereageerd, mensen die Delano heten staan al op genoeg achterstand.quote:
Twitterz en elders vast... football finally coming home lalaquote:
Gaat je volgende cavia zo heten?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gereageerd, mensen die Delano heten staan al op genoeg achterstand.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaan walgelijk winnen, trap er niet in.
Ik hoop dat hij allebei z'n knielbenen breekt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:14 schreef Szura het volgende:
Stervende zwanen als Sterling zouden nog geen penalty mogen krijgen als z’n been doormidden is geschopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Terwijl ze toch een grootverbruiker in hun midden hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
De enorme onwetendheid in Den Haag aangaande de narcostaat die Nederland is geworden is grappig doch tamelijk eng om te volgen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben teleurgestelder dan toen Nederland verloor.
Ik vrees er gezien het spel van de Italiaantjes een beetje voor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Italië op Wembley Engeland verslaat is dat de beste piek die je je kan bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |