Voetbal gaat per definitie nergens over. Doe eens mee met ondergetekende. Maak een wandeling, lees een boek, stap op de velo.quote:
In alle krantjes heeft al gestaan dat ze doelbewust op de nul spelen omdat wat data-autisten dat zeggen. Dan kunnen we hier wel tegen muren aan gaan praten en steeds over hetzelfde zeuren, maar dat helpt niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan geen begrip hebben als je in eigen huis zo speelt. Dat is geen aanstellerij.
Dit doet me denken aan de discussies over Mansjester onder Mourinho.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In alle krantjes heeft al gestaan dat ze doelbewust op de nul spelen omdat wat data-autisten dat zeggen. Dan kunnen we hier wel tegen muren aan gaan praten en steeds over hetzelfde zeuren, maar dat helpt niet.
Dan is het je eigen keuze of je het aanzet of niet, toch? Daarom zap ik weg als Engeland op voorsprong komt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de discussies over Mansjester onder Mourinho.
Herkenbaar, t boeit mijn kater niet wat je voor hem koopt, de doos waar het inzat is echt de shitquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een plastic tas vol speelgoed gekocht voor mijn katers. Ze spelen nu al 2 uur met de tas.
Heb ook een mand gekregen van 60 euro maar ze liggen in de krantenbak.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Herkenbaar, t boeit mijn kater niet wat je voor hem koopt, de doos waar het inzat is echt de shit
Binnenkort neem ik een corgi.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:21 schreef DeeBee het volgende:
Mani stories in deze slowchat met al die beesten, jeetje.
Honden zijn blaffende, bijtende poepmachines. De favoriete staatsvorm van honden is fascisme. Weet je wie ook gek was op honden?quote:
En dan op de krant gaan liggen als je die aan het lezen bentquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb ook een mand gekregen van 60 euro maar ze liggen in de krantenbak.
Heb je ook zo'n hengel met een veer eraan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een plastic tas vol speelgoed gekocht voor mijn katers. Ze spelen nu al 2 uur met de tas.
Jazeker, in twee variaties.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hengel met een veer eraan?
Ik ga hier geen hele flauwe grap over maken. (WE zijn hier vrouwvriendelijk)quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:34 schreef Momo het volgende:
Ik heb zelf geen huisdieren,maar zie genoeg dieren voorbij huppelen de hele dag vanuit het raam
Er zullen vast dames hazen en konijnen tussen zittenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga hier geen hele flauwe grap over maken. (WE zijn hier vrouwvriendelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |