Euh?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus het is geen win-win. Ik verwacht geen Italiaanse meltdown namelijk
Wat voor Barça geldt qua investeringsbelemmeringen geldt net zo goed voor Betis en Getafe. Die mogen ook maar 25 procent herinvesteren van transferinkomsten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat LaLiga een affiche als Messi wil kwijtraken, maar ik laat me graag verrassen. Wel verfrissend als er een keer paal en perk wordt gesteld aan exorbitante uitgaven
quote:
Dit klopt niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juist niet. Als er een finale Italië tegen Engeland komt kan er niet verloren worden. Of het allermooiste land van allemaal wint, of we krijgen een abonnement op meltdowns. Hup Engeland.
Dit klopt wel. Als Italië wint, wint het mooiste land ter wereld = win. Als Engeland de finale haalt en die wint, krijgen we in dit topic een jankverhaal van 18 kantjes = ook een win. Verder gaat dit helemaal nergens over.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt niet.
Als Engeland het EK wint hebben we geen meltdown en het allermooiste land van allemaal wint ook niet.
Ah ik rekende even buiten de niet-Italiaanse meltdowns in dit topicquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Als Italië wint, wint het mooiste land ter wereld = win. Als Engeland de finale haalt en die wint, krijgen we in dit topic een jankverhaal van 18 kantjes = ook een win. Verder gaat dit helemaal nergens over.
Teveel bekertjes zuur achterovergeslagen vanavond.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je haat tegen Bert neemt ongezonde vormen aan.
Wil graag even melden dat ik dat dopinggejank nu alweer extreem doodmoe ben.quote:
Iedereen z'n eigen stokpaardjesquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wil graag even melden dat ik dat dopinggejank nu alweer extreem doodmoe ben.
Heb je ook een mening over de vermoeiende rubriek Halcon, of hoe die gozer ook heet?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wil graag even melden dat ik dat dopinggejank nu alweer extreem doodmoe ben.
Op een heel stellige volzinnenmanier even de 86e open deur intrappen en laten zien dat je heel kritisch bent.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je ook een mening over de vermoeiende rubriek Halcon, of hoe die gozer ook heet?
Dacht dat dit over Tobynogwat gingquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op een heel stellige volzinnenmanier even de 86e open deur intrappen en laten zien dat je heel kritisch bent.
Heb hem afgelopen week ook twee dagen lang met dezelfde langspeelplaat zien discussiëren over valpartijen en gevaarlijke parcoursen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer een levende Amdere Tijden Sport jukebox
Die had het laatst over wielrenners die de trein namenquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer een levende Amdere Tijden Sport jukebox
De sportliefhebber vooralquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziggo heeft een heel groot probleem
Wat moet je met de Liek Ùn?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De sportliefhebber vooral
Hopelijk maakt Ziggo nu budget vrij voor Ligue 1
Wij zijn zo ongeveer het enige land waar je niet legaal naar een PSG-klasse-elftal kunt kijken, maar wel naar de bakker en hovenier van KV Mechelen.quote:
Ernaar kijken, wat anders?quote:
Hij lijkt steeds meer op een kunstproject, een wandelende hyperbool.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:23 schreef Szura het volgende:
Erg hard gelachen dat snuiver Tjerrie een blauwtje loopt bij de terrorboeren
De Ligue 1 zal de meeste mensen weinig boeien. Net zoals de Belgische en de Portugese competitie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ernaar kijken, wat anders?
Het slaat nergens op dat de rechten van de Belgische en Portugese competitie wel worden opgekocht en die van de 5e competitie van Europa niet.
Ze komen nu ook al hier heen.quote:
Ze juichen nu alleen nog voor Lientje1969 in dr motorjack, die hetzelfde verloren achterhoedegevecht voert met kulargumenten over boeren die voor ons voedsel zorgen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
Haha, Thierry wordt niet meer serieus genomen door de aandachtsboeren.
En een zin later zeggen dat ze de economie draaiende houden met hun export. En weer een zin later iets over meer geld nodig hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze juichen nu alleen nog voor Lientje1969 in dr motorjack, die hetzelfde verloren achterhoedegevecht voert met kulargumenten over boeren die voor ons voedsel zorgen.
Een act, net als alles bij die man een act is. Met zijn gReAt ReSet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe waarderen jullie de snor van Baudet?
Zonder buitenlanders en iedere scholier moet een maand lang slavenarbeid verrichten op een boerderij, die daar uiteraard ruim voor vergoed wordt vanwege de onderwijswaarde.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Over een paar jaar hebben we kabinet Lientje-1. Dan is het leven weer goed.
We leven tussen hoop en vrees.quote:
En een gezellig feestje na afloop!quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonder buitenlanders en iedere scholier moet een maand lang slavenarbeid verrichten op een boerderij, die daar uiteraard ruim voor vergoed wordt vanwege de onderwijswaarde.
En daarna afsluiten met enorme oogstfeesten. Dat zouden we moeten doen. Zoals hierboven al gezegd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonder buitenlanders en iedere scholier moet een maand lang slavenarbeid verrichten op een boerderij, die daar uiteraard ruim voor vergoed wordt vanwege de onderwijswaarde.
Zijn er überhaupt bars waar jij woont?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:59 schreef DeeBee het volgende:
Het altijd walgelijke en winnende Southgate-ball moeten aanschouwen in een bar vol Britten, fml.
Akbars hahahaquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt bars waar jij woont?
En Mubaraks?quote:
Ja totaal zonder woorden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend is stil na mijn gegenpress in EK.
Uiteraard, lekker je kop eraf schroeven in de pleuris hitte.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt bars waar jij woont?
Denkt ook eens aan de tegenstander! Sympathiek.quote:
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren. Zou @El-Stinho zeggenquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:39 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijk, weer zo'n opportunistische goal uit het niets.
Waar ben je op uit?quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren. Zou @:el-stinho zeggen
Maar niet op het printscreentje van mijn citaat toch?quote:
Maar daarmee weerleg je nog niet dat je als grootste aansteller over Engeland mijn post als aanstellerij betitelde. Jij vindt Engeland ook kut om te kijken. Als ze voorstaan zet je de tv zelfs uit. sTeL jE niET aAn. Tot zover.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar niet op het printscreentje van mijn citaat toch?
Ik ben nu al viesmad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren. Zou @:el-stinho zeggen
Begrip hebben voor iets =//= er niet naar kunnen kijken. Dat zijn twee werelden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar daarmee weerleg je nog niet dat je als grootste aansteller over Engeland mijn post als aanstellerij betitelde. Jij vindt Engeland ook kut om te kijken. Als ze voorstaan zet je de tv zelfs uit. sTeL jE niET aAn. Tot zover.
Je hebt gelijk hoor, wat een act van die jongen al weken lang.quote:
Ik kan geen begrip hebben als je in eigen huis zo speelt. Dat is geen aanstellerij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Begrip hebben voor iets =//= er niet naar kunnen kijken. Dat zijn twee werelden.
Voetbal gaat per definitie nergens over. Doe eens mee met ondergetekende. Maak een wandeling, lees een boek, stap op de velo.quote:
In alle krantjes heeft al gestaan dat ze doelbewust op de nul spelen omdat wat data-autisten dat zeggen. Dan kunnen we hier wel tegen muren aan gaan praten en steeds over hetzelfde zeuren, maar dat helpt niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan geen begrip hebben als je in eigen huis zo speelt. Dat is geen aanstellerij.
Dit doet me denken aan de discussies over Mansjester onder Mourinho.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In alle krantjes heeft al gestaan dat ze doelbewust op de nul spelen omdat wat data-autisten dat zeggen. Dan kunnen we hier wel tegen muren aan gaan praten en steeds over hetzelfde zeuren, maar dat helpt niet.
Dan is het je eigen keuze of je het aanzet of niet, toch? Daarom zap ik weg als Engeland op voorsprong komt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de discussies over Mansjester onder Mourinho.
Herkenbaar, t boeit mijn kater niet wat je voor hem koopt, de doos waar het inzat is echt de shitquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een plastic tas vol speelgoed gekocht voor mijn katers. Ze spelen nu al 2 uur met de tas.
Heb ook een mand gekregen van 60 euro maar ze liggen in de krantenbak.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Herkenbaar, t boeit mijn kater niet wat je voor hem koopt, de doos waar het inzat is echt de shit
Binnenkort neem ik een corgi.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:21 schreef DeeBee het volgende:
Mani stories in deze slowchat met al die beesten, jeetje.
Honden zijn blaffende, bijtende poepmachines. De favoriete staatsvorm van honden is fascisme. Weet je wie ook gek was op honden?quote:
En dan op de krant gaan liggen als je die aan het lezen bentquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb ook een mand gekregen van 60 euro maar ze liggen in de krantenbak.
Heb je ook zo'n hengel met een veer eraan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een plastic tas vol speelgoed gekocht voor mijn katers. Ze spelen nu al 2 uur met de tas.
Jazeker, in twee variaties.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hengel met een veer eraan?
Ik ga hier geen hele flauwe grap over maken. (WE zijn hier vrouwvriendelijk)quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:34 schreef Momo het volgende:
Ik heb zelf geen huisdieren,maar zie genoeg dieren voorbij huppelen de hele dag vanuit het raam
Er zullen vast dames hazen en konijnen tussen zittenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga hier geen hele flauwe grap over maken. (WE zijn hier vrouwvriendelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |