Akbars hahahaquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt bars waar jij woont?
En Mubaraks?quote:
Ja totaal zonder woorden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend is stil na mijn gegenpress in EK.
Uiteraard, lekker je kop eraf schroeven in de pleuris hitte.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt bars waar jij woont?
Denkt ook eens aan de tegenstander! Sympathiek.quote:
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren. Zou @El-Stinho zeggenquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:39 schreef DeeBee het volgende:
Walgelijk, weer zo'n opportunistische goal uit het niets.
Waar ben je op uit?quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren. Zou @:el-stinho zeggen
Maar niet op het printscreentje van mijn citaat toch?quote:
Maar daarmee weerleg je nog niet dat je als grootste aansteller over Engeland mijn post als aanstellerij betitelde. Jij vindt Engeland ook kut om te kijken. Als ze voorstaan zet je de tv zelfs uit. sTeL jE niET aAn. Tot zover.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar niet op het printscreentje van mijn citaat toch?
Ik ben nu al viesmad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren. Zou @:el-stinho zeggen
Begrip hebben voor iets =//= er niet naar kunnen kijken. Dat zijn twee werelden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar daarmee weerleg je nog niet dat je als grootste aansteller over Engeland mijn post als aanstellerij betitelde. Jij vindt Engeland ook kut om te kijken. Als ze voorstaan zet je de tv zelfs uit. sTeL jE niET aAn. Tot zover.
Je hebt gelijk hoor, wat een act van die jongen al weken lang.quote:
Ik kan geen begrip hebben als je in eigen huis zo speelt. Dat is geen aanstellerij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Begrip hebben voor iets =//= er niet naar kunnen kijken. Dat zijn twee werelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |