Euh?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus het is geen win-win. Ik verwacht geen Italiaanse meltdown namelijk
Wat voor Barça geldt qua investeringsbelemmeringen geldt net zo goed voor Betis en Getafe. Die mogen ook maar 25 procent herinvesteren van transferinkomsten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat LaLiga een affiche als Messi wil kwijtraken, maar ik laat me graag verrassen. Wel verfrissend als er een keer paal en perk wordt gesteld aan exorbitante uitgaven
quote:
Dit klopt niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juist niet. Als er een finale Italië tegen Engeland komt kan er niet verloren worden. Of het allermooiste land van allemaal wint, of we krijgen een abonnement op meltdowns. Hup Engeland.
Dit klopt wel. Als Italië wint, wint het mooiste land ter wereld = win. Als Engeland de finale haalt en die wint, krijgen we in dit topic een jankverhaal van 18 kantjes = ook een win. Verder gaat dit helemaal nergens over.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt niet.
Als Engeland het EK wint hebben we geen meltdown en het allermooiste land van allemaal wint ook niet.
Ah ik rekende even buiten de niet-Italiaanse meltdowns in dit topicquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Als Italië wint, wint het mooiste land ter wereld = win. Als Engeland de finale haalt en die wint, krijgen we in dit topic een jankverhaal van 18 kantjes = ook een win. Verder gaat dit helemaal nergens over.
Teveel bekertjes zuur achterovergeslagen vanavond.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je haat tegen Bert neemt ongezonde vormen aan.
Wil graag even melden dat ik dat dopinggejank nu alweer extreem doodmoe ben.quote:
Iedereen z'n eigen stokpaardjesquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wil graag even melden dat ik dat dopinggejank nu alweer extreem doodmoe ben.
Heb je ook een mening over de vermoeiende rubriek Halcon, of hoe die gozer ook heet?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wil graag even melden dat ik dat dopinggejank nu alweer extreem doodmoe ben.
Op een heel stellige volzinnenmanier even de 86e open deur intrappen en laten zien dat je heel kritisch bent.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je ook een mening over de vermoeiende rubriek Halcon, of hoe die gozer ook heet?
Dacht dat dit over Tobynogwat gingquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op een heel stellige volzinnenmanier even de 86e open deur intrappen en laten zien dat je heel kritisch bent.
Heb hem afgelopen week ook twee dagen lang met dezelfde langspeelplaat zien discussiëren over valpartijen en gevaarlijke parcoursen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer een levende Amdere Tijden Sport jukebox
Die had het laatst over wielrenners die de trein namenquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is meer een levende Amdere Tijden Sport jukebox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |