Ik heb maar niet gereageerd, mensen die Delano heten staan al op genoeg achterstand.quote:
Twitterz en elders vast... football finally coming home lalaquote:
Gaat je volgende cavia zo heten?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gereageerd, mensen die Delano heten staan al op genoeg achterstand.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaan walgelijk winnen, trap er niet in.
Ik hoop dat hij allebei z'n knielbenen breekt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:14 schreef Szura het volgende:
Stervende zwanen als Sterling zouden nog geen penalty mogen krijgen als z’n been doormidden is geschopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Terwijl ze toch een grootverbruiker in hun midden hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
De enorme onwetendheid in Den Haag aangaande de narcostaat die Nederland is geworden is grappig doch tamelijk eng om te volgen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben teleurgestelder dan toen Nederland verloor.
Ik vrees er gezien het spel van de Italiaantjes een beetje voor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Italië op Wembley Engeland verslaat is dat de beste piek die je je kan bedenken
Ik zou de kansen nu redelijk gelijk inschatten. Denk wel dat Insigne en Immobile kansloos zijn tegen deze verdediging, dus misschien moet Italië met Berardi spelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vrees er gezien het spel van de Italiaantjes een beetje voor.
Italie.scoort.niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou de kansen nu redelijk gelijk inschatten. Denk wel dat Insigne en Immobile kansloos zijn tegen deze verdediging, dus misschien moet Italië met Berardi spelen.
"Omdat De Jonge het klaarblijkelijk belangrijker vindt dat de kroegen en de clubs en de terrassen vol zitten dan dat Nederlanders op vakantie kunnen. Dat is mijn conclusie."quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:53 schreef hhh38 het volgende:
Het is zo tekenend dat de grootste motivatie om die toename in besmettingen te stoppen de angst voor een rode markering op de kaart is.
Denkt iemand aan de arme vakantiegangers?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |