Ik zou de kansen nu redelijk gelijk inschatten. Denk wel dat Insigne en Immobile kansloos zijn tegen deze verdediging, dus misschien moet Italië met Berardi spelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vrees er gezien het spel van de Italiaantjes een beetje voor.
Italie.scoort.niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou de kansen nu redelijk gelijk inschatten. Denk wel dat Insigne en Immobile kansloos zijn tegen deze verdediging, dus misschien moet Italië met Berardi spelen.
"Omdat De Jonge het klaarblijkelijk belangrijker vindt dat de kroegen en de clubs en de terrassen vol zitten dan dat Nederlanders op vakantie kunnen. Dat is mijn conclusie."quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:53 schreef hhh38 het volgende:
Het is zo tekenend dat de grootste motivatie om die toename in besmettingen te stoppen de angst voor een rode markering op de kaart is.
Denkt iemand aan de arme vakantiegangers?!
Zeist is een bastion van ongekende domheidquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Brevet van onvermogen als een man van bijna 70, die je eerst niet meer wilde, het nu moet worden. Het komt nooit meer goed met het Nederlands elftal.
Feyenoord speelde net zoals Italië op dit EK!quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:07 schreef El-Stinho het volgende:
Dick Advocaat mag weer uithuilen bij Kees Jansma over zijn Feyenoord-periode. Leuke rubriek.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord speelde net zoals Italië op dit EK!
Mediageile Kees zou 'minderen' hahahaquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:11 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat fossiel Kees Jansma zou verdwijnen uit de media nu hij bij Utrecht zit.
Het terugkijken waard lees ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord speelde net zoals Italië op dit EK!
Hij maakt natuurlijk gewoon zijn show af.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:11 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat fossiel Kees Jansma zou verdwijnen uit de media nu hij bij Utrecht zit.
Jup, dit wordt lobbygroepen die elkaar gaan beschuldigen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Omdat De Jonge het klaarblijkelijk belangrijker vindt dat de kroegen en de clubs en de terrassen vol zitten dan dat Nederlanders op vakantie kunnen. Dat is mijn conclusie."
Branche A is boos op branche B.
Kan dit?quote:It's coming home! Or not? Zondag wacht de EK-finale: Engeland - Italië.
Jouw laatste kans om nog een plekje te stijgen op de ranking. Ga je à la Engeland all in? Of speel je deze laatste ronde safe op zijn Italiaans?
Je voorspelling moet compleet zijn voor de start van de wedstrijd.
Dat gejank over vakantie hangt me echt compleet de keel uit, als een verworven recht voor iedereen ofzo. Pak de Nederlander zijn vakantie af en hij wordt gek.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dit wordt lobbygroepen die elkaar gaan beschuldigen.
Juist wel, lekker man.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lowie van Gaal, dat kan toch niet jongens?
Ik weet niet of ik het recht op je lam zuipen een beter recht vind, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gejank over vakantie hangt me echt compleet de keel uit, als een verworven recht voor iedereen ofzo. Pak de Nederlander zijn vakantie af en hij wordt gek.
Dat lijkt mij wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het recht op je lam zuipen een beter recht vind, om eerlijk te zijn.
Mwah, ik vind dat ook nogal kansloos eigenlijk. Misschien een keer lollig als je 18 bent. Maar daarin verschillen wij dan duidelijk van mening.quote:
Moet ik voortaan bij zo'n post er met koeienletters 'sarcastisch' bijzetten ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat ook nogal kansloos eigenlijk. Misschien een keer lollig als je 18 bent. Maar daarin verschillen wij dan duidelijk van mening.
Overigens ga ik niet naar het buitenland dit jaar, dus daar ligt het niet aan.
Doe maar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ik voortaan bij zo'n post er met koeienletters 'sarcastisch' bijzetten ofzo?
De hele dag bij Truus op de bank zitten zal wel niet meevallen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:53 schreef DeeBee het volgende:
Lowie is wel dom ook, er nog een keer intrappen en je niet plaatsen voor een WK straks.
Maar het ligt aan "de veredeld stelletje sterren! Ze gingen niet voor elkaar door het vuur"!quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:53 schreef DeeBee het volgende:
Lowie is wel dom ook, er nog een keer intrappen en je niet plaatsen voor een WK straks.
Nu het demasque op een trapveldje in Noorwegen ipv Ierland, jeetje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar het ligt aan "de veredeld stelletje sterren! Ze gingen niet voor elkaar door het vuur"!
Slapzak Gio, kan een mens minder persoonlijkheid hebben?quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:00 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt toch lachen jongens, Depay vs. Louis. Ik ga er voor zitten hoor. Stel je voor dat domineeszoon Gio het was geworden, dan val je pas echt van de regen in de drup.
Nico-Jan Hoogma.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapzak Gio, kan een mens minder persoonlijkheid hebben?
Jan Smit is het paard van Troje.quote:
Cocu, van der Sar, Overmars, Bergkamp.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapzak Gio, kan een mens minder persoonlijkheid hebben?
Oneens,Oneens,WAT,Oneens.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cocu, van der Sar, Overmars, Bergkamp
Cocu of Gio, het verplaatst allemaal lucht. Die andere drie hebben ook nauwelijks persoonlijkheid.quote:
Oneens.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cocu of Gio, het verplaatst allemaal lucht. Die andere drie hebben ook nauwelijks persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |