Ik word altijd een beetje moe van Feyenoord fans die dan per se even een naar 'hullie' moeten wijzen als er ook maar iets bekritiseerd wordt van die club. Dan haak ik af.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een discussie van hoogstaand niveau.
Dit heeft geen ene reet met Feyenoord te maken. Gio is inderdaad een nietszeggende persoonlijkheid. Cocu was ook kandidaat en die vind ik serieus zowaar nog nietszeggender. Toen moest ik denken aan die hele generatie en dat zijn allemaal een stel drollen bij elkaar uiteindelijk. Maar Gio en Cocu staan voor mij bovenaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van Feyenoord fans die dan per se even een naar 'hullie' moeten wijzen als er ook maar iets bekritiseerd wordt van die club. Dan haak ik af.
Ja dit zei je net ook al.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit heeft geen ene reet met Feyenoord te maken. Gio is inderdaad een nietszeggende persoonlijkheid. Cocu was ook kandidaat en die vind ik serieus zowaar nog nietszeggender. Toen moest ik denken aan die hele generatie en dat zijn allemaal een stel drollen bij elkaar uiteindelijk. Maar Gio en Cocu staan voor mij bovenaan.
Het is wat allemaal.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar je Feyenoord aanname klopt niet. Jammer voor je.
Jawel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar je Feyenoord aanname klopt niet. Jammer voor je.
Vandaag weer hemeltergend gedweep met elke scheet die Engeland laat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:33 schreef VoMy het volgende:
Straks zijn we weer allemaal bondscoach en weer allemaal viroloog en dan wint Engeland ook nog eens het EK.
2021 is een ronduit walgelijk jaar. Doe mij maar 2020.
Fijn dat je voor mij gaat bepalen waarom ik iets post. Ik ben altijd de grootste criticaster van de altijd saaie Gio geweest, dus waarom zou ik hem moeten verdedigen als Feyenoorder. Het was een zijstap in je opmerking, meer niet. Dat jou opvalt dat ik drie Ajacieden noem zegt meer over jouw Ajax-gevoeligheid.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fijn dat je voor mij gaat bepalen waarom ik iets post. Ik ben altijd de grootste criticaster van de altijd saaie Gio geweest, dus waarom zou ik hem moeten verdedigen als Feyenoorder. Het was een zijstap in je opmerking, meer niet. Dat jou opvalt dat ik drie Ajacieden noem zegt meer over jouw Ajax-gevoeligheid.
Iets wat ‘ze’ altijd doen. Jezusquote:Op donderdag 8 juli 2021 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Dit omdraaien moest er nog even bijkomen ja, ook iets wat ze altijd doen. Overigens zei ik 3 posts geleden al dat ik afhaak bij dit soort zaken maar verspil er gerust nog een aantal posts aan.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapzak Gio, kan een mens minder persoonlijkheid hebben?
Ik vind het altijd leuk als hij iets grappigs denkt te zeggen, maar niemand lachtquote:
T gaat wel een beetje sneller dan gehoopt volgens mijquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
5475 positieve gevallen
Het loopt ver-schrik-ke-lijk uit de hand.
Lekker dansen met Janssen jongen!quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
T gaat wel een beetje sneller dan gehoopt volgens mij
Een klap in het gezicht van de brave Janssen vacciners die niet uit de bocht vliegen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van @:mani89
Arnold Karskens. *insert Marcel rant.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
Vijf jaar lang Ongehoord Nederland, gefeliciteerd allen!
Ik stond gisteren in de sprinter, iedereen nog gewoon masker op, maar er zat één vrouw zonder mondmasker toen er een gast binnenkwam die ook geen masker ophad en gelijk luidkeels tegen die vrouw begon te praten over dat maskers onzin zijn en dat hij met een neppe PCR test op vakantie was geweest. Hij sloot af met 'ik ben verslaggever voor Ongehoord Nederland.'quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
Vijf jaar lang Ongehoord Nederland, gefeliciteerd allen!
Een ander geluid!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:39 schreef Szura het volgende:
Als je hier ook kijkt, vrijwel alleen maar rechtspopulisten voor de camera![]()
https://www.ongehoordnederland.nl/category/binnenhof-report/
Brexit is toch niet heel relevant?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Ik zou het zo gezegd kunnen hebben.
Het is ook gewoon een programma dat tegen satire/cabaret aangrenst. Niet serieus te nemen maar best vermakelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Brexit is toch niet heel relevant?Het is het Europese kampioenschap, niet het Europese Unie kampioenschap.
Ellende, had toch gehoopt/gerekend op een enigszins normale zomer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
5475 positieve gevallen
Het loopt ver-schrik-ke-lijk uit de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |