Ik heb de winnende 9 allang opgesteld.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
De etappe van morgen kan echt alle kanten op met de vlucht. Teveel ploegen met teveel kaarten.
In het land der kermisklanten kunnen we natuurlijk niet zonder kermis.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit wordt vast unaniem een belachelijk groot succes.
Kan niet kiezen bij Bahrain en DQS, maar bij Astana wel een keuze gemaakt. Ik pas niets meer aan. Dikke schijt.quote:
Gewoon Mohoric toch? Poels en Teuns zijn voor de dag erna.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan niet kiezen bij Bahrain en DQS, maar bij Astana wel een keuze gemaakt. Ik pas niets meer aan. Dikke schijt.
Zeg ik niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon Mohoric toch? Poels en Teuns zijn voor de dag erna.
Dit is mijn team op dit moment, waarbij ik ernstig twijfel over Julian.quote:
Ik zie 5 renners die ik ook heb!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is mijn team op dit moment, waarbij ik ernstig twijfel over Julian.
[ afbeelding ]
Ja dat dunkt mij ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zullen namen zijn die iedereen heeft, dunkt me.
Om me te onderscheiden heb ik een paar mongolen met potentie. Ik zie het al, ik win alwéér de rit.quote:
Maar, welke mongolen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Om me te onderscheiden heb ik een paar mongolen met potentie. Ik zie het al, ik win alwéér de rit.
Andries heeft geen Sesamstraat in zijn hoofd, hij leeft in Sesamstraatquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Andries woont liever in Noord-Korea
Biden is een zegenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb bier op. Je kunt nu alles aan mij vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |