Denk dat het gewoon te vroeg was. Pas half augustus zijn de twintigers volledig beschermd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ellende, had toch gehoopt/gerekend op een enigszins normale zomer.
Ja, het uitgaansleven openzetten voor precies de groep die nog net niet gevaccineerd is, is (nu helemaal achteraf) nogal naïef geweest.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon te vroeg was. Pas half augustus zijn de twintigers volledig beschermd.
Naïef is nog mild. Dat ze na 1,5 jaar nog niet met voorzichtigheid versoepelen, is redelijk bijzonder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, het uitgaansleven openzetten voor precies de groep die nog net niet gevaccineerd is, is (nu helemaal achteraf) nogal naïef geweest.
De druk van de Premjur Liek?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Naïef is nog mild. Dat ze na 1,5 jaar nog niet met voorzichtigheid versoepelen, is redelijk bijzonder.
Ik snapte toen al niet waarom van praktisch alles dicht naar ineens alles open een goed idee was. Dat snap ik nog steeds niet trouwens. Hoezo zou je dat niet enigszins stapsgewijs doen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, het uitgaansleven openzetten voor precies de groep die nog net niet gevaccineerd is, is (nu helemaal achteraf) nogal naïef geweest.
De Nederlanders moeten op vakantie kunnen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snapte toen al niet waarom van praktisch alles dicht naar ineens alles open een goed idee was. Dat snap ik nog steeds niet trouwens. Hoezo zou je dat niet enigszins stapsgewijs doen?
Ja, raar dat het in een paar weken zo snel is gegaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snapte toen al niet waarom van praktisch alles dicht naar ineens alles open een goed idee was. Dat snap ik nog steeds niet trouwens. Hoezo zou je dat niet enigszins stapsgewijs doen?
Dat zijn ze nu anders hard aan het verpestenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Nederlanders moeten op vakantie kunnen.
Waardeloos waardeloos.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 05:11 schreef franklop het volgende:
O hij staat in WLR
Dat gaat mis @:Rellende_Rotscholier
Ja klinkt leuk, wel een beetje kort.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:28 schreef Koffieplanter het volgende:
De nieuwe Justin Bieber is tof. @:Mani89
Vrij accuraatquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:53 schreef Steven184 het volgende:
Toch ook hier maar even delen
[ twitter ]
Christiaan Weijts.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20210708
Feilloze column.
De versoepelingen waren wel degelijk te vroeg, los van het feit of de vakanties nu in gevaar komen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20210708
Feilloze column.
Marino van Zelst is iemand waarvan Wim Kieft zou zeggen dat hij er teveel in is gaan geloven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:22 schreef Szura het volgende:
Ik hoop na de zomer nooit meer iets te horen van de Marino’s en Yoricks van deze wereld
Gelukkig zijn we sneller dan verwacht af van de doodvermoeiende Bert Slagter.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:22 schreef Szura het volgende:
Ik hoop na de zomer nooit meer iets te horen van de Marino’s en Yoricks van deze wereld
Ik ben bang dat we voorlopig niet af komen van de koppeling tests/vaccins. Terwijl een volledige vaccinatie veel makkelijker te controleren is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk wel met vaccin naar festivals.
We worden beflikkerdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we voorlopig niet af komen van de koppeling tests/vaccins. Terwijl een volledige vaccinatie veel makkelijker te controleren is.
Hij was ook een bitcoinfanaat, werd nog hoogstpersoonlijk geslacht door Nassim Nicholas Taleb, heb ik wel van genoten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we sneller dan verwacht af van de doodvermoeiende Bert Slagter.
Nassim doesn't take any prisonersquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij was ook een bitcoinfanaat, werd nog hoogstpersoonlijk geslacht door Nassim Nicholas Taleb, heb ik wel van genoten.
Ik heb de winnende 9 allang opgesteld.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
De etappe van morgen kan echt alle kanten op met de vlucht. Teveel ploegen met teveel kaarten.
In het land der kermisklanten kunnen we natuurlijk niet zonder kermis.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit wordt vast unaniem een belachelijk groot succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |