abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2021 @ 10:59:02 #1
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200087581
Voor opsommingen.
pi_200087649
Wat staat er vandaag op de planning?

Ik moet het hele huis poetsen, vaste prik in m'n vrije weekend ;) Net de boven- en onderverdieping gestofzogen, zweet nu al dik op m'n voorhoofd :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 27 juni 2021 @ 11:13:56 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200087755
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?
Netflix en Videoland beschikbaar, dus kom maar op.

Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 juni 2021 @ 11:18:35 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200087794
Ik log al uren een Friends Marathon te houden in m’n uppie in bed. :’) Verveel me.

Ja, opruimen, schoonmaken, was… het moet allemaal… -O-

Manlief heeft griepje en is de perfecte stervende zwaan dus die probeer ik te ontlopen. :D :@
pi_200087807
Geen film maar de nieuwe comedy special van Bo Burnham (inside). Gemaakt tijdens de lockdown en staat op Netflix.
pi_200087816
Poetsrondje gisteren al gedaan, vanmorgen 1 was gedaan, de nieuwe screens op zolder opgehangen, huisartsenpost gebeld (oudste viel gisteren en ontziet haar arm behoorlijk, maar we kijken het na overleg nog even aan met paracetamol ze lijkt haar arm iets meer te gebruiken...), beddengoed van de kinderen zit in de was, zwembad onderhoud gedaan en ik ga zo een blokje om ;).
Fake it till you make it...
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 11:22:45 #7
382129 crew  Donna
pi_200087832
Wasjes draaien en vanmiddag naar de pluktuin met vrienden* om een paar dozen aardbeien bij elkaar te scharrelen.

*en de kinderen
  zondag 27 juni 2021 @ 11:24:35 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200087847
@droomvrouwtje, nog even een dikke knuf voor jou :* Wel mooi dat er een vriendschap uit overwachte hoek voor terug kwam.

Voordat jouw openhartige post uit het vorige topic verzand in de "wat gaan we vandaag doen opsom" ;)
pi_200087849
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?

Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Outlander O+
  Licht Ontvlambaar zondag 27 juni 2021 @ 11:25:23 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_200087857
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik lees altijd mee maar toch eens tijd om mee te schrijven..

Ik heb om jullie verhalen echt een traantje weg moeten pinken. Mooi hoe open jullie zijn.

Tja vrienden, door Corona ontdekt dat sommige vriendschappen maar heel oppervlakkig zijn en ik was eigenlijk wel teleurgesteld dat men zo weinig naar elkaar om keek. Ik heb wel een vriend, maar grotendeels van de tijd ben ik toch alleen (wonen niet samen) en dan kom je tot de conclusie dat een grote vriendengroep leuk is maar niet als je er alleen voor elkaar bent als het goed gaat. En wat niet hielp, de vriendengroep is een gedeelde groep met mijn ex-man en ik merkte toch dat dingen veranderen, soort partij kiezen zeg maar terwijl dat voor mij niet hoeft.
Maar door mijn ex-man heb ik wel nog een mooie vriendschap overgehouden aan een lieve fokster die ik dus via mijn ex heb leren kennen.
We lopen de deur niet plat, zien elkaar 2-3x per jaar maar weten wel dat we er voor elkaar kunnen zijn als het moet. Appen elkaar soms om te vragen hoe het gaat. Weet je soms weet je dat vriendschappen goed zitten.
Er is wel afgelopen jaar vanuit onverwachte hoek iemand een hele goede vriendin geworden, we kennen elkaar ook van fok en via een gezamenlijk groeps app. Jammer dat ze alleen niet in de buurt woont (UK).

Tja en kinderen… heel lang mee geschreven in het “als zwanger worden/blijven topic. Helaas is het niet gelukt. Maar heb inmiddels een stiefdochter van 12 en staat de deur wel op een kier. Dus wie weet wat de toekomst nog brengt.
Ik moet wel zeggen dat ik mij soms een falende vrouw vind, kan geen kinderen krijgen, ik merk dat ik soms toch moeilijk vind om contacten te onderhouden, gescheiden en mijn huidige relatie was zeker qua aanloop niet makkelijk door dingen die speelde uit verleden die ik dan op hem afreageerde

En ik lijk heel zeker maar ben het absoluut niet. In mijn relatie niet maar ook in vriendschappen niet, maar ik weet wel, zit het goed dan zit het goed.
Ik denk heel negatief over mezelf en vind mezelf vooral nooit goed genoeg. Wie wil mij nu. Ik vind mezelf voor lelijk en dik…
Lieffie, je bent niet dik en lelijk! Je bent een lief lekker ding met een geweldige uitstraling :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_200087858
quote:

The Queens Gambit. :)
  zondag 27 juni 2021 @ 11:25:24 #12
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200087860
Sterkte BE :D
pi_200087878
quote:

Je zou zo te lezen the marvelous Mrs Marple waarderen, maar dat is prime.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 27 juni 2021 @ 11:28:05 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200087879
Ik speel de Eindhoven quiz met collega’s
pi_200087887
quote:

Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.
Met een meidenkwartet
pi_200087891
En dingen doen vandaag:
- gisteren mijn 1e vaccinatie gehad. Ik begon de dag doodop! En ik voel een beetje een warme gloed over me. Inmiddels voel ik me iets scherper worden. :P
- was draait, was gevouwen/opgeborgen.
- kinderbedden verschoond.

Vaatwasser straks uitladen.

Daarna 2 opties:
- naar buiten met de kinderen maar dan moet ik mij er écht toe zetten. :@
- werken aan het bordspel voor mijn ouders 40 jarig jubileum. :?
pi_200087901
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:28 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.
Leuk, Dirk Gently!
Voor wie wat functionele gore aankan en enigszins duistere humor wel waardeert is the Boys een grote aanrader. Vonden wij echt machtig. Ook Prime trouwens.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200087916
Wij zijn bijna op een van onze favoriete stranden en zien daar zo meteen onze vrienden uit Ierland die hier op vakantie zijn. Echt al zomervakantie hier. Fijne dag allemaal!!
Met een meidenkwartet
  zondag 27 juni 2021 @ 11:33:21 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200087925
Ik ben soto aan het maken voor mijn ouders, die komen voetbak kijken, en ik wil het huis nog aan kant, maar morgen komen er schilders voor de kozijnen dus dat slaat nergens op om nu alles te gaan lopen soppen.
Gisteren kwam mijn broertje langs met een zelfgebakken brood dat hij van zijn overbuurvrouw had gekregen, en een vriend ( collega van letterlijk 20 jaar geleden die ik toen ik met hem werkte een heel irritant snotjong vond maar die nu al jaren in dezelfde wijk woont met een leuke hond en een moestuin en waar ik nu al lang wel heel goed mee kan) kwam zelfgemaakte sambal en soep brengen. We hebben de reis van de pup uit Zweden helemaal rond nu, tickets zijn gekocht, meisje op wiens hond ik pas wilde heeeeeel graag naar Zweden, en ze heeft voor in totaal 130 euro twee enkeltjes Stockholm Eindhoven en een ticket voor de hond, kost me niks, want ik had nog oppaskrediet, alsof het zo moest zijn toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 27 juni 2021 @ 11:36:28 #20
176471 oh-oh
pi_200087955
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef vencodark het volgende:
En dingen doen vandaag:
- gisteren mijn 1e vaccinatie gehad. Ik begon de dag doodop! En ik voel een beetje een warme gloed over me. Inmiddels voel ik me iets scherper worden. :P
- was draait, was gevouwen/opgeborgen.
- kinderbedden verschoond.

Vaatwasser straks uitladen.

Daarna 2 opties:
- naar buiten met de kinderen maar dan moet ik mij er écht toe zetten. :@
- werken aan het bordspel voor mijn ouders 40 jarig jubileum. :?
Naar buiten!!!
Ik ging gisteren om 16:00 even naar de losloop, daar zat een kennis met haar honden, zijn we gaan lopen een eindje, daarna terug naar de losloop, nog een uur of zo zitten chillen terwijl de honden renden, toen ik naar huis wilde lopen kwam er een vriendin met haar hond, nog paar rondjes gedaan, toen we wilden gaan kwam er weer een leuk hondenvriendje, nog een paar rondjes gedaan, ik was om 19:30 binnen en moest toen nog gaan hollen voor de boodschappen :D
Ik snap niet hoe mensen niet naar buiten kunnen gaan elke dag. Ik zou echt binnen drie dagen depressief zijn.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200088003
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Naar buiten!!!
Ik ging gisteren om 16:00 even naar de losloop, daar zat een kennis met haar honden, zijn we gaan lopen een eindje, daarna terug naar de losloop, nog een uur of zo zitten chillen terwijl de honden renden, toen ik naar huis wilde lopen kwam er een vriendin met haar hond, nog paar rondjes gedaan, toen we wilden gaan kwam er weer een leuk hondenvriendje, nog een paar rondjes gedaan, ik was om 19:30 binnen en moest toen nog gaan hollen voor de boodschappen :D
Ik snap niet hoe mensen niet naar buiten kunnen gaan elke dag. Ik zou echt binnen drie dagen depressief zijn.
:D
Maar jij bent een echt buitenmens. Dat moet wel, met honden.
Als ik eenmaal gedoucht ben en buiten sta, ben ik blij. Maar dat proces er naartoe. :')
Vooral de kinderen nog helemaal klaar maken. :@
Dat is altijd wel een dingetje geweest.
  zondag 27 juni 2021 @ 11:46:40 #22
176471 oh-oh
pi_200088066
Ik ga echt altijd, welk weer het ook is, 's morgens plassen douchen en met natte haren de honden uitlaten, en daarna pas ontbijten. Love it!
( Groucho Marx )
  zondag 27 juni 2021 @ 11:47:55 #23
176471 oh-oh
pi_200088080
En als ik de kinderen hier heb gaan ze in pyjama mee als ze mee gaan, want anders duurt het me allemaal te lang, dat doen we ook al sinds ze kunnen lopen hahaha, de pubers doen het nu nog, heerlijk vinden ze dat. Alleen op de oudste wachten we niet meer want die slaapt tot 14:00 of zo :')
( Groucho Marx )
pi_200088085
@droomvrouwtje :* wat heb jij een moeilijke tijd achter de rug. En het lijkt me heel begrijpelijk dat dat ook impact op je zelfbeeld heeft gehad, hoezeer je rationeel gezien hopelijk weet dat je helemaal geen falende vrouw bent :*
  zondag 27 juni 2021 @ 11:58:46 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200088239
Na het lange (en voor mij best emotionele) verhaal dat ik donderdag typte over m'n angststoornis, heb ik daar 's nachts nog verder over liggen denken. Veel mensen weten ervan, ik ben er ook vrij open over, en altijd als ik het vertel zeggen mensen dat ze dat helemaal niet aan me merken. Ik had daar altijd een beetje een dubbel gevoel bij, maar kon er niet helemaal de vinger op leggen waarom ik dat niet gewoon fijn vond. Donderdag besefte ik me dat ineens: het confronteert me ermee dat iedereen denkt dat dit gewoon is wie ik ben.. Ik heb helemaal niemand meer die mij nog heeft gekend vóór mijn angststoornis. (op mijn ouders en broertje na dan, maar geen vrienden ofzo). Dat maakt het best heel eenzaam, want niemand ziet het enorme verschil tussen hoe ik was (en diep van binnen nog steeds ben) en hoe ik me nu gedraag door die angst, en het verdriet dat daarmee gepaard gaat. En dat is ook niet iets dat je zo even opbrengt in een gesprek. Maar het is best 'fijn' om dat eens te kunnen uiten :)

Vandaag doe ik lekker weinig. Vanavond eten met ouders+broertje en vriendin, tijdens voetbal :') beetje stom gepland. Ik dacht eigenlijk dat NL om 21u moest, naar helaas.
  zondag 27 juni 2021 @ 12:24:45 #27
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200088435
Mijn plan voor vandaag: heeeeeel veel met mijn versgeperste baby knuffelen *; O+ *; .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 27 juni 2021 @ 12:25:33 #28
56471 pinquit
oh my lama!
pi_200088446
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
Mijn plan voor vandaag: heeeeeel veel met mijn versgeperste baby knuffelen *; O+ *; .
Jaaaa Babyyyy! O+ gefeliciteerd!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_200088451
quote:
Gefeliciteeeeerd! O+ O+ *O*
pi_200088475
Heerlijke dagbesteding Lemijn, gefeliciteerd!
pi_200088490
Gefeliciteerd Lemijn! O+

Ik ging met mijn zoon bijna 5 kilometer hardlopen, zweten :') Nu vouw ik drie wassen weg en ruim ik ondertussen de kast op want het is mijn geheime talent om altijd een zooi te maken van mijn kleding :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200088648
quote:
Oh gefeliciteerd! O+
Jongen of meisje?
pi_200088789
Gefeliciteerd @Lemijn! *O*

Ik ga vandaag bijkletsen met mijn nichtje en natuurlijk Nederland - Tsjechië kijken. w/
  zondag 27 juni 2021 @ 12:55:15 #34
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200088815
Gefeliciteerd Lemijn! *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 13:09:15 #35
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200088961
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh gefeliciteerd! O+
Jongen of meisje?
Jongen. Echt de leukste. Ik wou op zich ook wel een keer een dochter maar ik wil de jongens die ik nu heb zeker niet ruilen.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_200089051
Gefeliciteerd Lemijn! O+
  zondag 27 juni 2021 @ 13:23:41 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200089135
Gefeliciteerd @Lemijn *O*
Geniet ervan! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200089220
Wat een mooie en open verhalen Vlindertje en Droom.

Ik doe vandaag vrijwel niets, momenteel slapen Juul en verloofde en B is aan het Lego'n. Ik zit in de tuin en ga even wat tijdschriften doorbladeren. Vanavond uiteraard voetbal kijken :)
pi_200089228
En gefeliciteerd Lemijn!
pi_200089294
@Lemijn gefeliciteerd *O*

@BE Haha. Sterkte! Heel herkenbaar. Ik mis een zorg-gen vrees ik. Of de mijne wordt alleen geactiveerd door kinderen en als er echt iets is :+

@vlindertje89 Wat verdrietig. Ik herken het van m'n dochter. Zij heeft een angststoornis sinds ze 2 is ofzo. Maar die uit zich in sociale situaties. Dus heel veel mensen kennen niet het leuke, grappige, inventieve meisje, maar alleen het angstige meisje. Ik hoop dat je het nog eens in een gesprek met je vrienden naar voren kan brengen.

Ik heb vanmorgen gewerkt en de rest van de middag is vrij. Wat een genot. Zoveel niks doen als ik wil.
  zondag 27 juni 2021 @ 13:38:30 #41
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200089328
O+ Jullie zijn lief…

Opsom, ik deed een poging tot slapen want nachtdienst. Maar slapen lukt niet.

Straks race kijken en voetbal en verder vooral lui op de bank hangen bij vriendje

Lemijn gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
  zondag 27 juni 2021 @ 13:42:00 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200089369
quote:
Gefeliciteerd
  zondag 27 juni 2021 @ 14:05:15 #43
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_200089696
quote:
Gefeliciteerd met zoonlief Lemijn
If you can dream it, you can do it...
pi_200089718
quote:
Gefeliciteerd!! *;
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_200089761
@Lemijn Gefeliciteeeeeeeerd! *O* Wat een heerlijke dagplanning is dat zeg. O+

Hier al de eerste laag verf op een keukenmuur gesmeerd, daarna mijn eerste Pfizer prik gehaald. Nu even niks doen, straks nog naar de dierentuin en bij thuiskomst een tweede laag verf aanbrengen. :Y
pi_200089812
Wij liepen vandaag een paar kilometer op de Utrechtse heuvelrug. Warm was het, zeker met baby op de buik.

Nou slaapt het kleintje weer en zit ik er lekker naast. Peuter is naakt in het zwembad.

@Lemijn ik wou eerst juist een tweede jongetje maar ben natuurlijk dik tevreden met ons meisje. Al had ze hoorntjes gehad was ik nog steeds blij geweest (maar dan hopelijk wel verlost met een keizersnede). :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_200089814
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:36 schreef Sola het volgende:
@:Lemijn gefeliciteerd *O*

@:BE Haha. Sterkte! Heel herkenbaar. Ik mis een zorg-gen vrees ik. Of de mijne wordt alleen geactiveerd door kinderen en als er echt iets is :+

@:Vlindertje89 Wat verdrietig. Ik herken het van m'n dochter. Zij heeft een angststoornis sinds ze 2 is ofzo. Maar die uit zich in sociale situaties. Dus heel veel mensen kennen niet het leuke, grappige, inventieve meisje, maar alleen het angstige meisje. Ik hoop dat je het nog eens in een gesprek met je vrienden naar voren kan brengen.

Ik heb vanmorgen gewerkt en de rest van de middag is vrij. Wat een genot. Zoveel niks doen als ik wil.
Bij mij is het ook in sociale situaties, en iedereen ziet daardoor het introverte niet-zo'n-behoefte-aan-sociale-dingen meisje, terwijl ik eigenlijk een stuk extraverter ben dan nu aan me te zien is, en ik heb, als de angst niet mee zou spelen, dus wel degelijk heel erg behoefte aan sociale dingen. Het gaat gelukkig wel een stuk beter al, dus ik kan ook alweer een heleboel dingen wel die ik eerder niet kon doen.
Wat heftig lijkt het me ook voor jou als moeder, om je dochter zo te zien! Zie je wel vooruitgang over de tijd?
Ik weet dat mijn ouders er ook wel eens verdriet over hebben, want die gunnen me zo dat ik me weer echt mezelf ga voelen en alles kan doen wat ik zou willen. Hoe ervaar jij het als moeder?
  zondag 27 juni 2021 @ 14:18:17 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200089856
@Lemijn gefeliciteerd! :o *O* *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 14:22:39 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200089908
Nog even terugkomend op de 1-2-3-of meer vraag.

Ik was er vast van overtuigd dat het er twee zouden worden, ik raakte nog per ongeluk zwanger van nr drie en die had van mij mogen komen, maar manlief wilde het echt niet en dus hebben we die zwangerschap beëindigt.
Maar als je mij nu heel diep in mijn hart kijkt en ik zou het over mogen doen met de kennis van nu dan weet ik niet of ik er überhaupt aan begonnen was. Ik vind het soms echt zo zwaar en de verantwoordelijkheid zo enorm groot... wie ben ik nou eigenlijk om te denken dat ik een beetje normaal functionerende mensen voort kan brengen... :@

Bizar he, want het krijgen van kinderen was echt mijn allergrootste wens! :Y En ik ben ook wel echt dolblij met ze hoor! O+ :Y
pi_200089966
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:22 schreef BE het volgende:

Ik was er vast van overtuigd dat het er twee zouden worden, ik raakte nog per ongeluk zwanger van nr drie en die had van mij mogen komen, maar manlief wilde het echt niet en dus hebben we die zwangerschap beëindigt.
Maar als je mij nu heel diep in mijn hart kijkt en ik zou het over mogen doen met de kennis van nu dan weet ik niet of ik er überhaupt aan begonnen was. Ik vind het soms echt zo zwaar en de verantwoordelijkheid zo enorm groot... wie ben ik nou eigenlijk om te denken dat ik een beetje normaal functionerende mensen voort kan brengen... :@

Bizar he, want het krijgen van kinderen was echt mijn allergrootste wens! :Y En ik ben ook wel echt dolblij met ze hoor! O+ :Y
Herkenbaar BE :*

@Lemijn, gefeliciteerd :*
pi_200089980
@Lemijn, gefeliciteerd!!
@BE, mijne had vorige week zo'n griepje, nou ja, behoorlijk grieperig van 2e prik. Hij is er vanaf, nu ben ik strontverkouden. Morgen zou ik een afspraak in het zh hebben.. hopelijk lukt het die zonder problemen af te zeggen.
3e geleden gehoord dat ik fibromyalgie heb. Verklaard de vage pijnklachten in ieder geval

Droomvrouwtje en vlindertje :*

Mijn man is aan het spelen met onze nieuwe BBQ.. we hebben een O+ Bastard O+

Er liggen nu spareribs op en het ruikt heerlijk.

Netflixtips: Lupin, Workin' moms.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_200090011
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:22 schreef BE het volgende:

Ik herken mezelf hier zo in.... :*

En soms hebben we het wel eens over een 3e gehad. Maar logistiek bracht het zoveel issues met zich mee. Plus, 1x een huilbaby was al heel pittig. Dat de 2e ook een huilbaby zou worden, was ook weer pittig..
Nee het is goed zo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_200090093
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:29 schreef Clubsoda het volgende:
het is mijn geheime talent om altijd een zooi te maken van mijn kleding :')
Mijn geheime talent is om daar totaal maling aan te hebben *)
Dus als mijn kast wordt opgeruimd, is het niet door mij :N

Gefeli Lemijn *O*
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 14:39:37 #54
5428 crew  miss_sly
pi_200090104
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik herken mezelf hier zo in.... :*

En soms hebben we het wel eens over een 3e gehad. Maar logistiek bracht het zoveel issues met zich mee. Plus, 1x een huilbaby was al heel pittig. Dat de 2e ook een huilbaby zou worden, was ook weer pittig..
Nee het is goed zo.
Wij hebben er dus maar 1. En ik had heel graag wel een tweede gewild als ik zeker had kunnen weten dat ik niet weer tijdens de zwangerschap depressief zou worden en als schaap had gewild. Voor het eerste was geen garantie en schaap wilde echt maar 1 kind.

En nu vind ik het eigenlijk wel heel prima. We hebben het namelijk echt ontzettend fijn met drietjes en er is heel veel ruimte op allerlei gebied voor ons alle drie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 27 juni 2021 @ 14:40:21 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200090115
@Vicky de mijne had zijn eerste vaccinatie ruim een week geleden, zou nog kunnen... Morgen iig even testen hoewel de thuistest niks zegt.
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 14:40:57 #56
5428 crew  miss_sly
pi_200090122
quote:
Gefeliciteerd O+
pi_200090169
Vicky, ah nee, fybro is naar. Heb je er veel last van? Ik had in mijn massagepraktijk best veel fybro patienten altijd. Zij gaven aan dat het erg hielp om wat te verlichten.
pi_200090183
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:36 schreef Sola het volgende:
@:Vlindertje89 Wat verdrietig. Ik herken het van m'n dochter. Zij heeft een angststoornis sinds ze 2 is ofzo. Maar die uit zich in sociale situaties. Dus heel veel mensen kennen niet het leuke, grappige, inventieve meisje, maar alleen het angstige meisje. Ik hoop dat je het nog eens in een gesprek met je vrienden naar voren kan brengen.
Min of meer herkenbaar.
Geen angststoornis hier maar wel angst. Sinds haar derde ongeveer. Vrijwel voortdurend. Niemand ziet dus het kind van voor die tijd meer, ook zijzelf niet. Heel raar om te weten dat er een kind in je kind zit, dat er niet uit kan.
  zondag 27 juni 2021 @ 14:46:54 #59
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200090206
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Geen film maar de nieuwe comedy special van Bo Burnham (inside). Gemaakt tijdens de lockdown en staat op Netflix.
Die is inderdaad prachtig. Maar wel erg rauw en heftig.
in de haak.
  zondag 27 juni 2021 @ 14:51:31 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200090265
quote:
Woehoe!!! ❤ Gefeliciteerd!!! 💋
in de haak.
  zondag 27 juni 2021 @ 14:56:26 #61
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200090345
Ik zou vandaag een klompenpad wandelen met een vriendin. We zijn heel vaak verkeerd gelopen en hebben dus alles bij elkaar een heel andere route gelopen maar het was wel heel mooi (en erg warm). Zo lekker even douchen e vanavond kijken we met onze straatgenoten voetbal op een groot scherm. Eens kijken of ik nog een oranje shirt heb liggen ergens…
in de haak.
  zondag 27 juni 2021 @ 15:06:40 #62
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200090525
quote:
Gefeliciteeeerd! O+
Protège moi de mes désirs.
  zondag 27 juni 2021 @ 15:09:36 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200090564
quote:
Oh WOW!! Gefeliciteerd!! *O* *O* :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200090579
Oh man, ik ben dus ruim een uur wezen wandelen en een speeltuintje bezocht met de kinderen. Het is veel warmer dan ik dacht. :')
En ik weet niet of het door de vaccinatie komt of door mijn ovulatie maar ik kreeg er klotsende oksels van. Nice. :')
  zondag 27 juni 2021 @ 15:14:14 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200090635
Dank voor de Netflix-suggesties allen!
Er zat er maar 1 bij die ik al gezien had, dus nog genoeg te doen.

Ondertussen begonnen met "After Life" maar al in de derde minuut van aflevering 2 moest er hier iets anders gedaan worden waar ik me tegenaan moest bemoeien... enfin :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 15:25:24 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200090833
@Lemijn dat post je even zo sneaky :o gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar het verhaal O+

Ik heb net een tuk gedaan vandaag 3 uur :o ik had het echt even nodig! Verder ook niks gepland voor vandaag, lekker beetje formule 1 en voetbal kijken.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200091424
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Na het lange (en voor mij best emotionele) verhaal dat ik donderdag typte over m'n angststoornis, heb ik daar 's nachts nog verder over liggen denken. Veel mensen weten ervan, ik ben er ook vrij open over, en altijd als ik het vertel zeggen mensen dat ze dat helemaal niet aan me merken. Ik had daar altijd een beetje een dubbel gevoel bij, maar kon er niet helemaal de vinger op leggen waarom ik dat niet gewoon fijn vond. Donderdag besefte ik me dat ineens: het confronteert me ermee dat iedereen denkt dat dit gewoon is wie ik ben.. Ik heb helemaal niemand meer die mij nog heeft gekend vóór mijn angststoornis. (op mijn ouders en broertje na dan, maar geen vrienden ofzo). Dat maakt het best heel eenzaam, want niemand ziet het enorme verschil tussen hoe ik was (en diep van binnen nog steeds ben) en hoe ik me nu gedraag door die angst, en het verdriet dat daarmee gepaard gaat. En dat is ook niet iets dat je zo even opbrengt in een gesprek. Maar het is best 'fijn' om dat eens te kunnen uiten :)

Vandaag doe ik lekker weinig. Vanavond eten met ouders+broertje en vriendin, tijdens voetbal :') beetje stom gepland. Ik dacht eigenlijk dat NL om 21u moest, naar helaas.
Herkenbaar alleen ben ik nooit extraverter geweest waardoor het verschil minder groot is. Als je eigenlijk extravert bent en je door de angst introvert moet gedragen lijkt me dat nog veel moeilijker.

Wat ik ook merk is dat het grootste gedeelte gewoon niet zichtbaar is voor de buitenwereld. Ik merk dat met zowel angst als met chronische pijn. Mensen zien mij buiten de deur leuke dingen doen. Maar niet de angst die daaraan vooraf gaat of dat ik daarna rust moet nemen.
pi_200091442
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:44 schreef exode het volgende:
Vicky, ah nee, fybro is naar. Heb je er veel last van? Ik had in mijn massagepraktijk best veel fybro patienten altijd. Zij gaven aan dat het erg hielp om wat te verlichten.
Nee gelukkig niet, maar er zijn wel momenten dat mijn lijf me in de steek laat. Van de week stuk gefietst, stapte af en zakte zo door mijn knie. Als ik op een bepaalde manier op de bank heb gezeten doet mijn knie zeer.
Ik had een tennisarm door het verven, maar dat werd niet beter ondanks fysio. Zo is balletje gaan rollen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_200091469
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:40 schreef BE het volgende:
@:Vicky de mijne had zijn eerste vaccinatie ruim een week geleden, zou nog kunnen... Morgen iig even testen hoewel de thuistest niks zegt.
Die van mij heeft het een weekje gehad. Ik heb gister een thuistest gedaan en die zegt niks.

Nog 20 minuten.. :9~ :9~
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_200091788
@Lemijn, gefeliciteerd O+ *O*
pi_200092024
Gefeliciteerd @Lemijn *O*
pi_200092031
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Bij mij is het ook in sociale situaties, en iedereen ziet daardoor het introverte niet-zo'n-behoefte-aan-sociale-dingen meisje, terwijl ik eigenlijk een stuk extraverter ben dan nu aan me te zien is, en ik heb, als de angst niet mee zou spelen, dus wel degelijk heel erg behoefte aan sociale dingen. Het gaat gelukkig wel een stuk beter al, dus ik kan ook alweer een heleboel dingen wel die ik eerder niet kon doen.
Wat heftig lijkt het me ook voor jou als moeder, om je dochter zo te zien! Zie je wel vooruitgang over de tijd?
Ik weet dat mijn ouders er ook wel eens verdriet over hebben, want die gunnen me zo dat ik me weer echt mezelf ga voelen en alles kan doen wat ik zou willen. Hoe ervaar jij het als moeder?
Ze is nu bijna 11 en gaat steeds met kleine stapjes vooruit. Ik heb me heel veel zorgen gemaakt en ik zie nog steeds veel kwetsbaarheid. Maar ik zie ook een dapper en sterk kind. Dus ik heb erg geleerd om daarop te vertrouwen. Ik wil haar vooral niet het gevoel geven dat ze nu niet goed genoeg is omdat ze een angststoornis heeft, de focus ligt snel op alles wat haar niet lukt of waar ze bang voor is. Dus thuis zijn we voornamelijk bezig met dingen die goed gaan en die we leuk vinden (tussen haar huilen en boosheid door want de angst komt er thuis uit). En ik ben ook gewoon heel trots op haar.

Het is de lange adem en steeds maar de moed vinden om stapjes vooruit te zetten. Die dan ook weer eng en spannend zijn.

Wat goed dat je weer dingen kan die je eerder niet kon. Het is hard werken :*

quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Min of meer herkenbaar.
Geen angststoornis hier maar wel angst. Sinds haar derde ongeveer. Vrijwel voortdurend. Niemand ziet dus het kind van voor die tijd meer, ook zijzelf niet. Heel raar om te weten dat er een kind in je kind zit, dat er niet uit kan.
Ook zijzelf niet, zo verdrietig. Ze was ook zo jong nog. Heb je hoop dat je ooit meer van het kind in je kind ziet?
pi_200092068
@Lemijn Gefeliciteerd *O* Wat een zegen, een tweede zoon, een heerlijk knoedeltje kind erbij O+ Knuffelze :*
pi_200092184
@Lemijn, gefeliciteerd met jullie zoon & broertje! *G* O+ Fantastische dagbesteding!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 27 juni 2021 @ 16:43:59 #75
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200092273
Lemijn gefeliciteerd 🥳
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 27 juni 2021 @ 16:45:22 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200092309
@Sola Dikke :* voor jou ook! Lang niet gezien hier!
  zondag 27 juni 2021 @ 16:47:28 #77
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_200092348
Welkom terug Sola.. :*

Wij deden vanmiddag een rondje Intratuin, toen ik opeens @kwakz0r zag lopen met haar gevolg. Pep is echt leuk O+

Lemijn *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door Rijstebuiltje op 27-06-2021 18:52:26 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_200092823
Lemijn. Gefeliciteerd O+
pi_200093370
Gefeliciteerd lemijn
pi_200093446
Van harte @Lemijn! *O* *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 18:34:16 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200094444
Ik was vanmiddag op bezoek bij oud/OUD fokster Guuzewuus (ofzoiets)
  zondag 27 juni 2021 @ 18:46:14 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200094819
@Lemijn gefeliciteerd O+ *O*.
KuikenGuppy
pi_200094851
Wij hebben onze nieuwe huisgenootjes
pi_200095326
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Sola het volgende:
[..]

Ook zijzelf niet, zo verdrietig. Ze was ook zo jong nog. Heb je hoop dat je ooit meer van het kind in je kind ziet?
Ja!
Het wordt nooit meer het onbezorgd exploratieve kind dat het was, maar ik kan niet anders dan daarin geloven.
Net als wat jij net zegt, dat je toch blijft (proberen te) focussen op wat wel lukt.
  zondag 27 juni 2021 @ 20:10:21 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_200097276
@Lemijn, yay! Daar is je langverwachte tweede kindje! Van harte gefeliciteerd O+
disclaimer
pi_200097395
Ohh gefeliciteerd @Lemijn O+ lekker knuffelen :*
  zondag 27 juni 2021 @ 20:25:34 #87
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200097727
Gefeliciteerd @Lemijn O+
Hoe gaat het met jullie?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_200098707
Vanyel en Sola, wat lijkt dat me moeilijk. Er zijn natuurlijk bij elke ouder wel zorgen, maar dit is next level. Zo veel angst en je bent zo machteloos ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200099498
@Lemijn, *O* *O* Gefeliciteerd met je 2e zoon O+ Dat is wel echt de beste activiteit: babyknuffelen O+ O+
Alles goed gegaan? Hoe vindt Jacob zijn broertje?
pi_200100829
Sola en vanyel. Wat een heftige verhalen. Van vanyel heb ik jaren geleden wel iets gelezen over de moeilijkheid. Ik hoop zo dat het kind in je kind zich weer kan laten zien.
pi_200101353
@Lemijn gefeliciteerd O+ Wat heerlijk, babyknuffelen! Hoe is het voor Jacob om grote broer te zijn?

Wat een heftige verhalen komen hier naar voor, over kinderen, maar ook over jullie zelf. Ik vind het zo fijn dat daar gewoon over geschreven kan worden en dat er zo goed op gereageerd wordt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_200105056
Jeetje, vorige week bleek mijn manager Corona te hebben. Kregen net bericht dat ie de afgelopen dagen echt heel ziek was. Meerdere keren stonden ze op het punt om de huisartsenpost te bellen.
Gezonde man, halverwege de 30, enorm sportief en ik ken niemand die zo gezond leeft, drinkt niet, rookt niet etc etc.
Hij was superbenauwd vooral en heeft een enorm nare hoest en vooral 0 energie. Hij zou vrijdag zijn eerste vaccinatie krijgen, wat een timing.

Gelukkig lijkt het nu beter te gaan, maar echt als ik die wappie berichten weer lees.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:10:31 #93
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200105497
@Lemijn: gefeliciteerd met je tweede zoon! O+
pi_200105950
@exode wat heftig. :{ Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.

Ik begin me ook enigszins zorgen te maken over de deltavariant. Als je ziet wat er in Engeland aan de hand is nu, dan vind ik dat toch wel weer spannend. Ik hoop dat het in ieder geval tot september rustig blijft qua besmettingen en ziekenhuisopnames, zodat ook het zorgpersoneel even op adem kan komen.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:48:34 #95
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200106020
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout. ;( Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:48:49 #96
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200106022
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft (!!) van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout. ;( Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:49:09 #97
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200106031
Oh dat was een wijziging gone wrong. :')
pi_200106068
Er is natuurlijk ook nog zorg in te halen overal Nanu. Ik hoop zo dat het rustig blijft, voor iedereen, de mensen in de zorg, maar ook voor onszelf uiteraard.
pi_200106142
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:51 schreef exode het volgende:
Er is natuurlijk ook nog zorg in te halen overal Nanu. Ik hoop zo dat het rustig blijft, voor iedereen, de mensen in de zorg, maar ook voor onszelf uiteraard.
Dit ja, ik maak mij daar serieus wel zorgen over. De inhaalslag die we nu moeten maken met het bevolkingsonderzoek is al pittig, laat staan alle andere diagnostiek wat er nog bij gaat komen.

En ik ben zwanger, begin november uitgerekend en ik hoop echt op niet al te veel gedoe rond die periode -O-
pi_200106187
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat heftig. :{ Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.

Ik begin me ook enigszins zorgen te maken over de deltavariant. Als je ziet wat er in Engeland aan de hand is nu, dan vind ik dat toch wel weer spannend. Ik hoop dat het in ieder geval tot september rustig blijft qua besmettingen en ziekenhuisopnames, zodat ook het zorgpersoneel even op adem kan komen.
Ik steek echt mijn kop in het zand momenteel. Wil al die nare berichten nog even niet horen. :')
Ik heb altijd goeie hoop gehad dat het allemaal weer goed gaat komen. Einde aan het licht van die donkere tunnel.
Ik denk ook nog steeds dat we het ergste hebben gehad, toen alles nog nieuw, eng en onbekend was.
Want niemand wilt terug naar die bende van eerst. ;(
  maandag 28 juni 2021 @ 12:19:15 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200106398
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef vencodark het volgende:
Ik heb altijd goeie hoop gehad dat het allemaal weer goed gaat komen. Einde aan het licht van die donkere tunnel.
Ik denk ook nog steeds dat we het ergste hebben gehad, toen alles nog nieuw, eng en onbekend was.
Want niemand wilt terug naar die bende van eerst. ;(
wat bedoel je met 'bende van eerst'?
in de haak.
  maandag 28 juni 2021 @ 12:21:09 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200106430
quote:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout. ;( Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
heftig hoor maar ook heel begrijpelijk. :{ En inderdaad al die uitgestelde zorg, nog genoeg te doen... Houd je het zelf nog enigszins vol?
in de haak.
pi_200106527
quote:
Nouja, dit dus. Het klinkt bijna als een uitzichtloze situatie voor zorgmedewerkers op dit moment. Met een beetje pech en hordes mensen die nu de maatregelen grotendeels vervallen zijn meteen helemaal los gaan, zitten we voor we het weten in een nieuwe golf. ;(
  maandag 28 juni 2021 @ 12:29:12 #104
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200106550
Dat klinkt echt rot, Nanukerst, en herkenbaar, die overbelasting van iedereen.

Ik heb een update in Z&G geplaatst. Maar vertel hier ook nog graag even dat Jacob heel enthousiast is en met glimmende ogen naar de baby kijkt. Dat wordt wel wat, met die twee.
  maandag 28 juni 2021 @ 12:29:19 #105
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200106559
Het voelt ook zo raar, ineens nog amper maatregelen. Weer mandjes in de supermarkt en zonder mondkapje. Terrassen en kroegen helemaal vol. Je mag elkaar dan wel niet knuffelen maar ja, dat is al zo lang niet gedaan dat ik daar ook weinig behoefte meer aan heb met de meeste mensen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 28 juni 2021 @ 12:30:50 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200106579
In de zorg lijkt het me heel heftig ja. Ik werk bij een schoonmaakbedrijf (op kantoor) en daar zijn de personeelstekorten al dramatisch, wetende dat andere branches nog harder getroffen worden nu door tekorten. Hopelijk houden de dames die in de zorg werken zich een beetje staande!
pi_200106726
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:28 schreef amaranta het volgende:
Ik speel de Eindhoven quiz met collega’s
Daar ben ik ook mee bezig geweest, met mijn pub quiz clubje van collega's, waar er uiteindelijk maar één echt van kon. Dus al die opdrachten om de stad in te gaan of dingen te knutselen hebben we overgeslagen 😉

Afgelopen weekend heb ik de glijbaan die ik ooit van jou heb overgenomen opgeruimd (eindelijk plek voor een loungesetje achter in de tuin). Ons buurjongetje van net drie is er zó blij mee 🥰

En vanochtend mocht ik het prachtige paleis van SQ bewonderen! Volgende koffie/wandeldate gaat niet meer zo lang duren hoor, hoeveel pandemieën dan ook!

@Lemijn, gefeliciteerd!!!

@droomvrouwtje 😘 je bent zo'n lief en tof mens!
pi_200106796
@exode, wat heftig

quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat heftig. :{ Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.

Ik denk/hoop dat we nu nog de mazzel hebben dat het zomer is.
In Engeland zijn wel veel mensen voor de 1e keer gevaccineerd, maar nog niet volledig, was dat niet een deel van het probleem?
Maar het zou mij niks verbazen als er van het najaar weer een en ander opvlamt :{ .
Hopelijk helpt het vaccineren om de getallen lager te houden en de druk op de zorg. Maar ik moet het nog maar zien...

@Nanukerst, niet heel onlogisch na het afgelopen jaar. Maar wel weer extra druk voor de mensen die (nog) niet zijn omgevallen... :*
pi_200106802
Ik was vanochtend bij de AH, met mondkapje.. en werd al aangesproken "Dat hoeft niet meer hè, mevrouw?"
"Dat weet ik, maar het mág wel toch?"

Versoepelingen gaan mij eigenlijk net iets te snel nu. Ik snap best dat velen zo snel mogelijk weer helemaal los willen gaan, maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat... En dan kan de zorg het al helemaal niet meer/weer aan 😢
pi_200106837
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:19 schreef trui het volgende:

[..]

wat bedoel je met 'bende van eerst'?
Niets met het beleid ofzo hoor.
Meer dat het allemaal zo raar, spannend, eng en bizar was. Die bende. :)
De kut situatie. :+
pi_200106892
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:44 schreef Shandaly het volgende:
Ik was vanochtend bij de AH, met mondkapje.. en werd al aangesproken "Dat hoeft niet meer hè, mevrouw?"
"Dat weet ik, maar het mág wel toch?"

Versoepelingen gaan mij eigenlijk net iets te snel nu. Ik snap best dat velen zo snel mogelijk weer helemaal los willen gaan, maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat... En dan kan de zorg het al helemaal niet meer/weer aan 😢
Ik vind het fijn dat het weer zonder mag, maar ik steek ze nog wel in mijn zak. Ik vind het ook snel gaan.
En ik las al bericht van onze huisarts het verzoek om ze toch op te zetten in de wachtkamer, logisch gezien de wachtkamer niet al te ruim is.
pi_200106975
Ik heb nog wel gewoon mondkapjes in de auto liggen en in mijn rugzak.
Maar als het niet hoeft, gebruik ik ze niet.
Wel bij de huisarts, prikpost, bibliotheek etc.
Ik ben er vanuit gegaan dat ze daar nog verplicht zijn.
pi_200107053
Bij de fysio vanmorgen, mocht ie af, ze hebben daar wel een heel ruime wachtkamer.
En de fysio zelf droeg nog wel zn kapje.
pi_200107097
Ik was vanochtend bij de apotheek en was een mondkapje volledig vergeten. Ik was lopend en had alleen mijn pinpas en telefoon meegepakt.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik die de afgelopen maanden vrij vaak vergat. Dan had ik dus pech want ik ging nergens zonder naar binnen.
Dus ik ging zonder naar binnen maar vroeg wel meteen of het wel mocht, het is in een gezondheidscentrum waar ook de huisartsen zitten dus ik kan me echt voorstellen dat het nog verplicht is. Maar dat was het dus niet. Ik was wel de enige binnen zonder mondkapje overigens, de ruimtes zijn daar groot, niemand is in mijn 1,5 meter aura gekomen.

En ik heb al eerder gezegd, ik vind ze naar, ik droeg ze netjes overal maar ik word er benauwd van. Of het nou tussen mijn oren zit of door de astma, geen idee.
pi_200107107
Als je geen anderhalve meter afstand kunt houden, moet je ze nog wel gebruiken. Nu was het een AH XL waar ik was, maar toch...

Ik kreeg van de bloedbank ook al een berichtje dat ze bij het doneren geen anderhalve meter afstand kunnen houden (lastig prikken 😆) en dat mondkapjes daar dus voorlopig nog wel verplicht blijven.

Ook op kantoor... Vanaf volgende week mogen we weer in twee ploegen naar kantoor. *O* Om en om een week thuis en een week kantoor. Als je daar 'in beweging' bent, word je ook geacht een mondkapje te dragen. Als je aan een bureau zit mag ie af.

En ik begon net eindelijk een fatsoenlijk ritme in het thuiswerken te krijgen 8)7
pi_200107132
Wij gaan vanaf september weer full swing terug naar kantoor. 50% van je tijd op kantoor, 50% thuis. Je mag overigens wel gewoon 100% op kantoor werken als je wilt.
Wel is per afdeling geïnventariseerd welke teams op welke dagen op kantoor komen om de drukte te reguleren. Pre Corona was het gekkenhuis op bepaalde dagen op kantoor, dan moest je echt op tijd komen om een bureau te bemachtigen.
pi_200107136
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 13:06 schreef Shandaly het volgende:

Ik kreeg van de bloedbank ook al een berichtje dat ze bij het doneren geen anderhalve meter afstand kunnen houden (lastig prikken 😆) en dat mondkapjes daar dus voorlopig nog wel verplicht blijven.

Bij de bloedbank hoef je hem hier alleen maar op bij het lopen en bij het wachten vooraf. Ik moest hem af bij het prikken en koffiedrinken, want ze willen graag zien of je pips wordt..
pi_200107139
Ik blijf mijn mondkapjes voorlopig ook nog dragen, en droeg ze ook al voordat het verplicht was. We hebben nog een veel te lage vaccinatiegraad om al zonder te kunnen, als je het aan mij vraagt. Ik ben zelf pas midden augustus volledig beschermd - en dan kun je het ook nog steeds doorgeven aan anderen. Dus nee, mijn kapjes gaan voorlopig nog overal mee naar toe hoor.
  maandag 28 juni 2021 @ 13:21:18 #119
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200107298
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:21 schreef trui het volgende:

[..]

heftig hoor maar ook heel begrijpelijk. :{ En inderdaad al die uitgestelde zorg, nog genoeg te doen... Houd je het zelf nog enigszins vol?
Ik heb de leukste collega's van de wereld, dat scheelt. Maar zij zijn dan ook de enige reden dat ik nog kom opdagen op het werk, want inhoudelijk is het verre van leuk. Ik overweeg serieus de zorg compleet te verlaten.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 13:48:21 #120
382129 crew  Donna
pi_200107704
Ik ben zo blij dat de mondkapjes weer af kunnen. Ben niet de enige als ik zaterdag in de supermarkten keek en vandaag in het centrum.
Vandaag niemand met mondkapje gezien, zaterdag maar 2 mensen terwijl het super druk was in de winkel.

Maar goed, ga er wel vanuit dat ze in de herfst weer op moeten. Nu even genieten. :M
  maandag 28 juni 2021 @ 13:49:26 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200107728
Mijn man mag ook weer af en toe naar kantoor en nu hebben we een (luxe ;)) probleem omdat we maar 1 auto hebben en beiden vervoer nodig hebben. We zouden in/na de zomervakantie een tweede auto kopen, maar dat wordt nu zeer waarschijnlijk nog daarvoor.
KuikenGuppy
pi_200107775
Met de hitte van een paar weken terug was een mondkapje echt heel onprettig maar verder geen moeite mee. Blij dat ze af mogen maar ik ga er nog even vanuit dat ze in de herfst/ winter weer terugkomen. :')
pi_200108124
Mondkapjes had ik ook geen probleem mee idd. Voelt maar raar dat het opeens niet meer hoeft.
Wij mogen opeens weer 2 à 3 dagen naar kantoor ipv 1, love it. O+ Brengt wel het dilemma trein of auto terug, maar ik zou het liefste pas weer met de trein gaan als ik volledig gevaccineerd ben.
  maandag 28 juni 2021 @ 14:25:07 #124
344469 Amsel
zonder t
pi_200108191
Ik vind for Delta-variant ook maar spannend :{ Vooral (heel egoïstisch vanuit m'n eigen belang gedacht) omdat we in augustus voor het eerst in anderhalf jaar m'n schoonouders uit Engeland weer willen kunnen zien O+ We hebben een vakantie geboekt naar de Balearen, want wij mogen daarheen en zij ook :o Waar ik eerst niet op vakantie wilde omdat ik het veel te duur vond overal, gooien we er nu een enorme smak geld tegaan zodat m'n man z'n ouders en de kinderen hun grootouders eindelijk weer kunnen zien. Maar als het allemaal mis gaat gooit die Delta-variant dus alsnog roet in het eten...
pi_200108221
@Vaiana die twijfel snap ik goed. Ik wacht überhaupt met het ondernemen van dingen tot ik volledig gevaccineerd ben. Zo ga ik bijvoorbeeld ook nog niet uit eten of op een terras zitten.

Wij hebben nog niets over naar kantoor gaan gehoord, maar ook daarmee wacht ik liever tot na de tweede vaccinatie. Misschien wat overdreven, maar één keer corona hier in huis was wat mij betreft al meer dan voldoende.
pi_200108254
Dat zou ik ook wel spannend vinden, Amsel. Ik geloof dat we er nog lang niet zijn...

In ander nieuws, dit schatje en misschien haar half-broer komen waarschijnlijk in augustus bij ons wonen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200108345
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Vaiana die twijfel snap ik goed. Ik wacht überhaupt met het ondernemen van dingen tot ik volledig gevaccineerd ben. Zo ga ik bijvoorbeeld ook nog niet uit eten of op een terras zitten.

Wij hebben nog niets over naar kantoor gaan gehoord, maar ook daarmee wacht ik liever tot na de tweede vaccinatie. Misschien wat overdreven, maar één keer corona hier in huis was wat mij betreft al meer dan voldoende.
Ik heb wel terrasjes gedaan, zolang ik buiten zit en er met tafels onderling afstand is maak ik me daar niet zo'n zorgen om persoonlijk. En ik weet dat mijn collega's ook niet bepaald elk weekend een feestje hebben (plus dat gaat al maandenlang goed met 1 dag per week op kantoor), dus ook dat voelt wel oke. Maar de trein voelt toch echt nog wel spannend, zo lang in een afgesloten ruimte met allemaal vreemden.

Ben heel blij dat ik de eerste prik nu binnen heb, dat geeft echt al wel wat (mentale) rust. Man is al volledig gevaccineerd en we hebben alle al anderhalf jaar de dans kunnen ontspringen, dat wil ik wel graag zo houden totdat ik volledig gevaccineerd ben. Maar aan de andere kant heeft mijn mentale gezondheid het wel nodig om af en toe weer iets te doen en kunnen, dus het blijft puzzelen steeds.
pi_200108350
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat zou ik ook wel spannend vinden, Amsel. Ik geloof dat we er nog lang niet zijn...

In ander nieuws, dit schatje en misschien haar half-broer komen waarschijnlijk in augustus bij ons wonen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mnoh. O+
  maandag 28 juni 2021 @ 14:41:35 #129
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200108377
Wat is het klef trouwens vandaag qua weer
pi_200108385
Jagar, wat cute!! O+ Heerlijk vooruitzicht, deze pluizige gezinsuitbreiding!

Oef Amsel, dat is inderdaad spannend. Maar wel fantastisch als het door kan gaan.

Vanaf 1 juli mogen er bij ons weer 70 mensen tegelijk naar kantoor, en maximaal 50% van je werktijd. Ik vind het denk ik wel voldoende om 1-2x per maand naar kantoor te gaan straks, ik heb het wel gemist maar het thuis werken is vooral heel praktisch ivm reistijd en sportafspraken voor de oudste. Ook moet ik de trein weer in, maar dat vind ik op zich meevallen, omdat ik 1e klas mag reizen. Tot nu toe kan je daar prima 1,5e meter afstand houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 14:42:24 #131
382129 crew  Donna
pi_200108395
Ik vind angst een rotwoord, dus ik zet het even tussen haakjes, maar het lijkt me heel rot om in zo'n 'angst' te leven om bijv. nog niks te ondernemen of te wachten tot je volledig gevaccineerd bent. Maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik hoop dat het voor iedereen snel 'beter' mag worden, ongeacht hoe je er in staat.

Ik ga morgen voor het eerst in een jaar (?? denk ik) weer sushi eten met een vriendin. Kijk er zo naar uit!

Thuiswerken doen we sinds juni vorig jaar al niet meer. Gelukkig maar, want kreeg collega's die echt depressief begonnen te worden (alleenstaanden).
pi_200108451
Jägar, poes! O+
pi_200108471
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:42 schreef Donna het volgende:
Ik vind angst een rotwoord, dus ik zet het even tussen haakjes, maar het lijkt me heel rot om in zo'n 'angst' te leven om bijv. nog niks te ondernemen of te wachten tot je volledig gevaccineerd bent. Maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik hoop dat het voor iedereen snel 'beter' mag worden, ongeacht hoe je er in staat.

Ik ga morgen voor het eerst in een jaar (?? denk ik) weer sushi eten met een vriendin. Kijk er zo naar uit!

Thuiswerken doen we sinds juni vorig jaar al niet meer. Gelukkig maar, want kreeg collega's die echt depressief begonnen te worden (alleenstaanden).
Ik was steeds relaxter, en eigenlijk ook van plan om na de eerste prik gewoon lekker de trein te pakken. Toen werd ik zwanger. Mega fijn, maar maakt me wel onzekerder want ik ben nu gewoon kwetsbaarder. Dus nu twijfel ik weer over de trein. :')
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 14:55:38 #134
382129 crew  Donna
pi_200108605
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:46 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik was steeds relaxter, en eigenlijk ook van plan om na de eerste prik gewoon lekker de trein te pakken. Toen werd ik zwanger. Mega fijn, maar maakt me wel onzekerder want ik ben nu gewoon kwetsbaarder. Dus nu twijfel ik weer over de trein. :')
Ja ik snap het. Toen ik zwanger was in Corona tijd was het niet gevaarlijker voor zwangeren, dus heb me ook geen moment druk gemaakt. |:)
  maandag 28 juni 2021 @ 14:58:15 #135
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200108637
@exode heftig zeg. Ik merk toch dat heel veel mensen covid onderschatten en alleen maar denken dat het ouderen betreft.

@Nanukerst zo herkenbaar, hier ook burn-out gehad en werk in de ouderenzorg, covid was de druppel die mij er overheen hielp.
Ik kom gewoon niet meer afschakelen van het werk, want ondanks dat we “geluk” hadden en alleen bij de eerste golf getroffen werden. De rest van ons huis had minder geluk. En de druk om het buiten te houden was ook zo hoog. Ik kwam ook nergens bang om het mee te nemen. Ik had echt mijn eigen bubbel gecreëerd.

@Vaiana mondkapjes vond ik zelf ook geen probleem, daarbij buiten COVID om heb ik ook vaak genoeg mondkapjes moeten dragen omdat er bijv een uitbraak was van MRSA.

Voor mijn gevoel gaan de versoepelingen iets te snel. Ik ben al wel sinds februari volledig geënt maar toch, ik weet niet. Het gaat te snel en zeker met de delta variant, ik heb verwacht toch nog een nieuwe golf, zeker omdat echt voor mijn gevoel iedereen de remmen los gooit

En op het werk nog steeds mondkapjes gebruiken want natuurlijk in de zorg en dan kom ik toch binnen die 1.5 mtr. En niet iedereen van zorgmedewerkers is geënt wel al onze bewoners
pi_200108641
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:55 schreef Donna het volgende:

[..]

Ja ik snap het. Toen ik zwanger was in Corona tijd was het niet gevaarlijker voor zwangeren, dus heb me ook geen moment druk gemaakt. |:)
_O- Vet handig, die vertraagde inzichten enzo.
  maandag 28 juni 2021 @ 14:58:53 #137
496664 Punzzzie
Pun intended
pi_200108648
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Lieffie, je bent niet dik en lelijk! Je bent een lief lekker ding met een geweldige uitstraling :*
Nou dat dus!! Helemaal mee eens Sjeen!

@droomvrouwtje Je bent me zo dierbaar geworden. Je bent lief, hilarisch, mooi van binnen en buiten en elk mens die dat niet ziet zijn jou niet waard O+

En ja ik heb hier speciaal een nieuw account voor aangemaakt om je dat even te zeggen!

Love you BEEB!
Internation superspy in disguise
  maandag 28 juni 2021 @ 15:01:00 #138
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200108667
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:58 schreef Punzzzie het volgende:

[..]

Nou dat dus!! Helemaal mee eens Sjeen!

@:Droomvrouwtje Je bent me zo dierbaar geworden. Je bent lief, hilarisch, mooi van binnen en buiten en elk mens die dat niet ziet zijn jou niet waard O+

En ja ik heb hier speciaal een nieuw account voor aangemaakt om je dat even te zeggen!

Love you BEEB!
Daar is ze toch weer. Leuk om weer wat van de oude garde hier te zien (evenstarretje :*)
  maandag 28 juni 2021 @ 15:02:29 #139
496664 Punzzzie
Pun intended
pi_200108683
Oh ja voorheen was ik dus evenstar maar login kwijt enzo dus dan maar nieuw 3e ronde nieuwe kansen ofzo :')
Internation superspy in disguise
pi_200108717
Ik krijg woensdag mijn tweede prik, heel blij mee. Ik zoek ook nog geen drukte en zo op. In de buitenlucht heb ik er iets minder moeite mee maar nog steeds op afstand.
Nog niet in de supermarkt geweest sinds zaterdag maar ik denk dat ik daar wel mijn mondkapje opzet, altijd zo druk.

Ook met verkoudheid etc, pas ook weer een afspraak afgezegd met vrienden omdat haar dochter verkouden was. Dat vind ik nog steeds niet relaxt. Dubbel, vanwege corona en steeds dat testen aangezien mijn weerstand ruk is en ik zo'n virus dus meteen oppik.
  maandag 28 juni 2021 @ 15:05:36 #141
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200108725
En mijn auto staat weer eens bij de garage. Begaf gisteren tijdens noodweer onderweg naar het werk de ruitenwisser het. Nu was deze in december nog gerepareerd dus gelukkig valt het onder garantie. Maar ben dus toos autoloos en ook nog eens fietsloos, bedacht ik ga weer fietsen, maar bleken binnenbanden versleten van weinig fietsen en al jaren stil staan. Dus vriendje zou het repareren maar inmiddels staat de fiets al weer weken op zijn kop in de garage zonder binnenbanden _O-

@Shandaly wat leuk jou hier ook weer te zien. :*
  maandag 28 juni 2021 @ 15:07:20 #142
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200108748
quote:

SPOILER
aaah O+
pi_200109200
Vanochtend 2 dames in de lidl met mondkapje. Vanmiddag 1 meneer in de AH. Allemaal 50+ gok ik..
En iets verderop in de straat stonden 6 jongeren samen te scholen.. Daarvan hadden er 3 een mondkapje op. Lekker anoniem herrie schoppen 8)7

@Jagärtrut, wat een cuty
  maandag 28 juni 2021 @ 15:44:38 #144
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200109277
Hier zag ik bij de jumbo van het weekend ook veel nog met een mondkapje en achter de kassa hadden ze ook nog allemaal een mondkapje op
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 15:54:47 #145
382129 crew  Donna
pi_200109421
Ik zie iets over schoolvakanties en ik bedenk me ineens; hoe doe je dat als je werkt?

Mensen met basisschool kinderen? Neem je dan 3 weken vrij en zitten de kinderen de rest van de vakantie op de BSO? Waar laat je ze? :|W
  maandag 28 juni 2021 @ 15:58:08 #146
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200109466
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:54 schreef Donna het volgende:
Ik zie iets over schoolvakanties en ik bedenk me ineens; hoe doe je dat als je werkt?

Mensen met basisschool kinderen? Neem je dan 3 weken vrij en zitten de kinderen de rest van de vakantie op de BSO? Waar laat je ze? :|W
BSO is in schoolvakanties open van 7.00 tot 18.30 (en doen veel leuke dingen met de kinderen).
Ik begin na de schoolvakantie weer met werken :D maar ik heb gelukkig precies dezelfde vakanties.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:05:53 #147
100412 mefke79
komt goed!
pi_200109593
Toen ik nog niet in het onderwijs werkte was kinderen en vakantie altijd een gepuzzel. Nu is het wat beter te doen omdat ik vaak ook vrij heb in hun vakantie, maar ik heb ook wel gemerkt dat ik ook behoefte heb aan tijd zonder kinderen (al was het maar voor mijn studie). Dus nu zorg ik er in de lange vakanties (kerst en zomer) voor dat de kinderen soms ergens anders zijn. Het plan voor de zomervakantie is nu:
week 1: kinderen beide op kamp
week 2: kinderen thuis, jongste maandag en dinsdag naar bso
week 3 tm 5: vakantie met z'n allen
week 6: in principe bso op maandag en dinsdag

Ik heb nu zelf een weekje eerder vakantie, dat is wel fijn. Komend jaar komen we sowieso in de knoei weer met de meivakantie, die is maar 1 week en voor de kinderen twee.

Vakantie bso is trouwens over het algemeen heel leuk als ik de jongens moet geloven. Want ja, wie eet er nou niet graag blauwe pannenkoeken? Of doet een groot watergevecht, gaat naar de dierentuin etc.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 28 juni 2021 @ 16:10:14 #148
298315 SacreCoeur
pi_200109658
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:05 schreef mefke79 het volgende:

Vakantie bso is trouwens over het algemeen heel leuk als ik de jongens moet geloven. Want ja, wie eet er nou niet graag blauwe pannenkoeken? Of doet een groot watergevecht, gaat naar de dierentuin etc.
Ik zat zat vorig jaar zomervakantie in een gebouw waar ook een bso zit en het is inderdaad echt ontzettend leuk. Zou zelf geen puf hebben om al die activiteiten uit te moeten voeren :P

Mijn vriend heeft bouwvak (3 weken zomer en 3 weken kerst) dus genoeg me time voor mij :D
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 16:10:54 #149
382129 crew  Donna
pi_200109667
Ik zal hier eens vragen naar vakantie BSO. BSO op de school van onze voorkeur is alleen op DI en DO. Goede om even te vragen hoe dat in vakanties is. Of dat het dan bijv. bij een ander gebouw is.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:12:56 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_200109692
Donna, ik zou echt even goed afwegen of je dat wel wil, alleen op dinsdag en donderdag. Stel het is studiedag op een vrijdag, wat dan? Geen bso? foutje

[ Bericht 9% gewijzigd door mefke79 op 28-06-2021 16:42:29 ]
  maandag 28 juni 2021 @ 16:13:15 #151
298315 SacreCoeur
pi_200109696
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:10 schreef Donna het volgende:
Ik zal hier eens vragen naar vakantie BSO. BSO op de school van onze voorkeur is alleen op DI en DO. Goede om even te vragen hoe dat in vakanties is. Of dat het dan bijv. bij een ander gebouw is.
Ah dus wij wonen niet als enige in een gehucht waar opvang slecht geregeld is.
Ik pak hierom dus geen bso, alleen vso en blijf voorlopig alleen ochtenden werken.
Ik houd er totaal niet van :{ dat gesleep met kinderen van de ene naar de andere locatie.
pi_200109732
quote:

SPOILER
O+ echt een poes? Gezien de rode kleur
  maandag 28 juni 2021 @ 16:15:44 #153
100412 mefke79
komt goed!
pi_200109735
Ik ben zo blij met ons systeem van school en kdv en bso in 1 organisatie, in 1 gebouw en met hetzelfde team. Dat maakt het zoveel makkelijker.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 16:16:12 #154
382129 crew  Donna
pi_200109745
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ah dus wij wonen niet als enige in een gehucht waar opvang slecht geregeld is.
Ik pak hierom dus geen bso, alleen vso en blijf voorlopig alleen ochtenden werken.
Ik houd er totaal niet van :{ dat gesleep met kinderen van de ene naar de andere locatie.
Nee precies. Het gehucht is eigenlijk het probleem niet eens. Of nouja, maar half. De overkoepelende organisatie heeft zo'n tekort aan medewerkers dat er gewoon niet meer opvang mogelijk is en dan kom je als gehucht natuurlijk wel achteraan in de rij.

Voor een paar weken per jaar heb ik er op zich geen problemen mee denk ik.
Al vond m'n neefje BSO helemaal een grote hell, dus na een paar weken hebben mijn broer en schoonzus hun werktijden zo omgegooid (en met oppas opas/omas) dat BSO helemaal niet nodig is.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 16:18:25 #155
382129 crew  Donna
pi_200109780
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:12 schreef mefke79 het volgende:
Donna, ik zou echt even goed afwegen of je dat wel wil, alleen op dinsdag en donderdag. Stel het is studiedag op een vrijdag, wat dan? Geen bso?
Dat heb ik nog niet gevraagd. We moeten ook nog op andere scholen kijken.

Maar mijn vriend is zelfstandig en ik kan heel makkelijk thuis werken of m'n werktijden anders in delen, dus het is geen dealbreaker. Dan vind ik het belangrijker dat er elke DI en DO ook daadwerkelijk een aantal kinderen zijn en niet dat ze mogelijk maar met 1 ander zit ofzo (gezien het gehucht).
pi_200109786

Deze wonen nu ook bij ons
pi_200109796
Nohhhh FR O+
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 16:20:32 #158
382129 crew  Donna
pi_200109812
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:19 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze wonen nu ook bij ons
O+ O+
pi_200109841
Poezenopsoms!

Gisteren alweer 7 jaar geleden dat we onze kater uit het asiel haalden O+
  maandag 28 juni 2021 @ 16:23:40 #160
298315 SacreCoeur
pi_200109873
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef Donna het volgende:

[..]

Nee precies. Het gehucht is eigenlijk het probleem niet eens. Of nouja, maar half. De overkoepelende organisatie heeft zo'n tekort aan medewerkers dat er gewoon niet meer opvang mogelijk is en dan kom je als gehucht natuurlijk wel achteraan in de rij.

Voor een paar weken per jaar heb ik er op zich geen problemen mee denk ik.
Al vond m'n neefje BSO helemaal een grote hell, dus na een paar weken hebben mijn broer en schoonzus hun werktijden zo omgegooid (en met oppas opas/omas) dat BSO helemaal niet nodig is.
Hier juist een te kort aan kinderen. Eerste keus school heeft helemaal geen bso en tweede keus alleen op ma, di en do. De enige locatie die 5 dagen aan kan bieden is er eentje die ons totaal niet aanspreekt.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:25:02 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200109899
Mnoh al die katten O+. Ben heel blij met mijn hondje maar mis soms wel katten in m'n leven.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 16:26:04 #162
382129 crew  Donna
pi_200109916
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:23 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hier juist een te kort aan kinderen. Eerste keus school heeft helemaal geen bso en tweede keus alleen op ma, di en do. De enige locatie die 5 dagen aan kan bieden is er eentje die ons totaal niet aanspreekt.
Oei, dat is helemaal lastig zeg! De directeur van voorkeur school zei dat de ouders wel meer BSO zouden willen, maar vanuit de organisatie is er gewoon geen mogelijkheid. Super jammer.

De andere school heeft de BSO samen met een school waar ik absoluut geen fan van ben. Laten we zeggen dat alle tokkies daar naar school gaan. Dat zien we ook niet echt zitten. |:)
pi_200109968
Poezenopsoms! *O* O+ *O*

Dit is Vesper, ze woont hier sinds half januari. Voormalige Griekse zwerfkat en aanvankelijk bang voor álles, maar nu een gezellige knuffelkont. O+

maandag 28 juni 2021 @ 16:29:53 #164
298315 SacreCoeur
pi_200109972
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:26 schreef Donna het volgende:

[..]

Oei, dat is helemaal lastig zeg! De directeur van voorkeur school zei dat de ouders wel meer BSO zouden willen, maar vanuit de organisatie is er gewoon geen mogelijkheid. Super jammer.

De andere school heeft de BSO samen met een school waar ik absoluut geen fan van ben. Laten we zeggen dat alle tokkies daar naar school gaan. Dat zien we ook niet echt zitten. |:)
Nee, dat snap ik.

Hier is de school waar wel 5 dagen bso is christelijk en super groot. Onze voorkeur gaat uit naar een kleine openbare school. Maar als een school hier minder dan 5 kinderen heeft voor de opvang hebben de ouders een probleem. Afgelopen maand is er nog een enquete geweest en veel moeders werken hier gewoon niet.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:39:06 #165
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200110057
Ah poezebeesten O+

Beetje dubbel gevoel, ex had katten (britse korthaar) en nam ze na de scheiding ook mee, ik miste ze wel. Behalve die rotzooi, overal haren, naast de bak plassen.
Maar dat gemiauw als je thuis kwam en ze enthousiast kwamen begroeten. Beetje knuffelen, dat mis ik wel..
pi_200110089
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:15 schreef F_r het volgende:

[..]

O+ echt een poes? Gezien de rode kleur
Dat snap ik niet...
pi_200110103
Katten. O+
Man is allergisch helaas. :'(
  maandag 28 juni 2021 @ 16:43:42 #168
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200110106
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat snap ik niet...
omdat rooie meestal katers zijn geloof ik
pi_200110110
quote:

[..]

Dat snap ik niet...
Rode katten zijn veel vaker katers dan poezen. Het kán wel, maar is een stuk zeldzamer :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 16:43:55 #170
382129 crew  Donna
pi_200110112
quote:

[..]

Dat snap ik niet...
De meeste rode katten, zijn katers.
pi_200110203
Wij hadden een knalrode poes. O+
Ze heette Brandy en deed koprollen bij de deur.
pi_200110221
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

omdat rooie meestal katers zijn geloof ik
Ah,ok. Dit is echt een poesje, of een kattin zoals ze hier zeggen...
pi_200110440
Geen poezen/katten voor de opsom hier in huis. Mijn man is allergisch en een paar weken geleden ontdekten we dat ook onze oudste waarschijnlijk allergisch is voor katten.
pi_200110821
Spuit elf de meeste rode katten zijn idd katers. Wij hebben 4 rode allemaal katers.
  maandag 28 juni 2021 @ 17:40:15 #175
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200111081
Hier 3 katers. O+ De oudste is Balou, de 1-ogige bejaarde (hij is 11) met chronische PTSS. :') Hij schrikt al als je langs loopt zeg maar, maar heeft soms ook een waar heldenmoment waarbij hij wat klappen uitdeelt aan de anderen, zichzelf even heel geweldig vindt en baadt in zijn zelf gecreëerde bad van zelfingenomenheid maar ook veel te snel erna denkt: OMG WHAT DID I DOOO?! en zich dan ergens gaat zitten schamen en zich afvraagt of dit nu echt de kat is die hij wil zijn :')

Hij is verliefd op Puber, ze slapen samen in een bed en als Balou het bedtijd vindt gaat hij bij de deur naar boven geïrriteerd naar Puber zitten kijken. Dat is dus elke avond nadat de katten hebben gegeten, zo rond 18 uur al. :D Verder is Balou bang voor frikandellen (maar welke zichzelf respecterende kat niet) en is zijn absolute lievelings het afspringspelletje (op de vensterbank buiten bij het raam zitten klagen dat hij naar binnen wil, als dan de tuindeur open wordt gedaan van de vensterbank springen, appelig kijken waarom je die deur open komt doen, om dat te herhalen als jij weer binnen staat :') )

En dat was alleen Balou he, over de andere twee zijn minstens zoveel leuke dingen te melden! O+
pi_200111138
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Rode katten zijn veel vaker katers dan poezen. Het kán wel, maar is een stuk zeldzamer :).
Volgens mij moet de moeder dan ook rood zijn.
  maandag 28 juni 2021 @ 17:57:55 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200111395
Hoe dat werkt: https://kattenkenniscentrum.nl/rode-katers-en-poezen/

En ik heb geen huisdieren meer. Ik heb er simpelweg de tijd niet voor. En ik vind ze niet leuk genoeg om met vakanties steeds iets te moeten regelen en continu te moeten stofzuigen, want die haren....bbrt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200111619
Donna, wij nemen geen standaard vakantie BSO af maar kijken per vakantie en zelfs per dag. Maar dat is voor ons makkelijk aangezien verloofde voor de klas staat en dus 5 weken zomervakantie heeft.
Ze organiseren zoveel leuks, de eerste zomervakantie deden we het niet en was B echt boos, hij miste alle lol.

Het varieert hier van blote voeten pad, tot waterspellen op het schoolplein en van de reptielen man tot skatebord les. Wij laten nu B altijd even kijken wat ze allemaal gaan doen en wat eventueel kan aangezien we zelf ook altijd wel 3 weken op vakantie gaan. Dan kiest hij zelf.

Is wel een grote organisatie overigens, BSO is gewoon op school zonder andere kinderen van andere scholen maar ze hangen onder een grotere organisatie dus dan is van alles regelen makkelijker denk ik.

En poezels! O+ Wij hebben er dus sinds kort nog maar 1, een oudje van bijna 15. Een buitenkat maar vraagt wel enorm veel aandacht. Wij gaan iig geen katten meer nemen, het vakantie regel gedoe vinden we toch wel vervelend.
  maandag 28 juni 2021 @ 18:36:38 #179
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200112089
Poezels. Ik mis mijn dames.

Lily banjert het liefst de halve dag buien rond en is een graag geziene bezoeker van de speeltuin om de hoek. Ze komt standaard van 12-15 binnen voor een tukje op de stoel, eet wat en komt rond half 7 weer binnen voor wat natvoer. De rest van de avond zit ze op de bank, op schoot, moet er mee gespeeld worden. Bas kan alles met haar doen, van aaien tot spelen.
Luna is wat minder op mensen gericht, maar als Bas huilt is ze er gelijk om hem te troosten. Ook loopt ze buiten bijna altijd met ons mee, wat grappig maar soms heel irritant is. Sta je voor het kinderdagverblijf met peuter en poes |:(
En deze schatjes hebben dus 5 maanden in het asiel gezeten, wij hebben ze in februari opgehaald. Eerst in het pension van het asiel, maar de eigenaar had nog steeds geen nieuwe woning waarbij de katten ook mee mochten. Ze zijn nu 1,5 en 2,5 O+

Slowfeeder, 2 poezen en een peuter. Ook een goede combinatie :+

[ Bericht 16% gewijzigd door douche-eendje op 28-06-2021 18:42:03 ]
pi_200112432
Wij hebben ook 2 poezels: Kitty en Minoes.
Man en oudste zijn allergisch. Oudste wisten we pas toen de dames in huis waren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_200112702
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef Nanukerst het volgende:
Hier 3 katers. O+ De oudste is Balou, de 1-ogige bejaarde (hij is 11) met chronische PTSS. :') Hij schrikt al als je langs loopt zeg maar, maar heeft soms ook een waar heldenmoment waarbij hij wat klappen uitdeelt aan de anderen, zichzelf even heel geweldig vindt en baadt in zijn zelf gecreëerde bad van zelfingenomenheid maar ook veel te snel erna denkt: OMG WHAT DID I DOOO?! en zich dan ergens gaat zitten schamen en zich afvraagt of dit nu echt de kat is die hij wil zijn :')

Hij is verliefd op Puber, ze slapen samen in een bed en als Balou het bedtijd vindt gaat hij bij de deur naar boven geïrriteerd naar Puber zitten kijken. Dat is dus elke avond nadat de katten hebben gegeten, zo rond 18 uur al. :D Verder is Balou bang voor frikandellen (maar welke zichzelf respecterende kat niet) en is zijn absolute lievelings het afspringspelletje (op de vensterbank buiten bij het raam zitten klagen dat hij naar binnen wil, als dan de tuindeur open wordt gedaan van de vensterbank springen, appelig kijken waarom je die deur open komt doen, om dat te herhalen als jij weer binnen staat :') )

En dat was alleen Balou he, over de andere twee zijn minstens zoveel leuke dingen te melden! O+
Haha, wat heerlijk dit. _O-
Wij hadden een mishandelde bange kater als herplaatser. Toen hij eenmaal geaard was, was hij de meest stabiele betrouwbare kat ooit. Heeft bij ons nog twee pups opgevoed die inmiddels ook alweer aardig op leeftijd zijn. De ene vindt kinderen saai, behalve zijn eigen Wolf. Dat is zijn lievelingsmens en de andere is dol op baby's en oudere kinderen maar vindt peuters en kleuters een beetje intens.
pi_200113298
@Lemijn nog gefeliciteerd!

En ik heb verder alle verhalen wel gelezen, maar ik weet even niet zo goed wat te zeggen :*

Wat poezels betreft; allergische vriend en we wonen op 3 hoog achter, dat is gewoon geen goede combi. Helemaal niet met de konijnen in huis (die lopen 24/7 los, en ik zie een confrontatie met een kat niet zo goed aflopen.)

Maar ik knuffel er genoeg op mijn werk O+ . Hoewel ze het daar niet altijd mee eens zijn als ik wat minder leuke dingen van ze wil ;)
  maandag 28 juni 2021 @ 20:13:57 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_200114270
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:43 schreef F_r het volgende:

[..]

Volgens mij moet de moeder dan ook rood zijn.
Onze rode poes heeft een Tortie moeder en een rode kater als vader. T nestje bestond uit rode (met bij de poesjes ook witte vlekken) en grijze (ik denk torties).
Kwak
  maandag 28 juni 2021 @ 20:25:57 #184
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200114528
quote:
7s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:37 schreef Candaasje het volgende:
@:Lemijn nog gefeliciteerd!

En ik heb verder alle verhalen wel gelezen, maar ik weet even niet zo goed wat te zeggen :*

Wat poezels betreft; allergische vriend en we wonen op 3 hoog achter, dat is gewoon geen goede combi. Helemaal niet met de konijnen in huis (die lopen 24/7 los, en ik zie een confrontatie met een kat niet zo goed aflopen.)

Maar ik knuffel er genoeg op mijn werk O+ . Hoewel ze het daar niet altijd mee eens zijn als ik wat minder leuke dingen van ze wil ;)
Mijn konijnen wisten alle buurkatten uit de tuin te jagen, dus ja zo'n confrontatie zou ik ook niet aandurven :+
pi_200114547
Geen katten in huis. Op zich leuke dieren, maar we zijn te vaak een weekend weg.
We hebben alleen een cavia gesponserd bij de lokale dierenweide, dan mogen we daar knuffelen, maar zij doen de zorg :@

We hebben wel exploding kittens })
pi_200114572
Vriend en ik zijn allebei allergisch voor katten (en knaagdieren). Laatst was oudste met mijn zus even bij haar oppaskat gaan kijken. Heeft hij de hele avond last gehad van ‘haren’. In zijn mond, op zijn huid, in zijn ogen. Het was te verwachten, maar ook allergisch dus ;(

Mijn schoonouders hebben vanmiddag hun hond in moeten laten slapen. Zo zielig. Ze hebben haar 14 jaar geleden als zwerfhond meegenomen uit Hongarije. Ze kreeg thuis als verrassing een nestje en eentje hebben ze gehouden. Die moet dus nu, 13,5 jaar later, ineens in zijn eentje leven :'( tot vorige week likte moederhond hem na iedere wandeling nog schoon O+
pi_200114955
Ik wil ook weer katten :( maar voorlopig nog even niet, in de hoop dat grote kleuter over zijn allergie(aanleg) heen groeit.

@Donna hier werken ze op rustige dagen in de vakantie soms samen met een andere school. Wel vervelend omdat ze dan daarheen moeten (5 minuten fietsen vs 2 minuten lopen), maar wellicht hebben ze daar een soortgelijke samenwerking?

En kijk ook goed wat de regels zijn met betrekking tot ruildagen. Als je twee dagen BSO afneemt heb je ook geen mogelijkheid om daar gebruik van te maken, en betaal je uiteindelijk veel geld voor niet afgenomen uren. Grote kleuter gaat 1 dag per week, in de vakantie ook. We gaan drie weken zelf weg dus dat betekent dat hij de andere drie weken nog een dag ‘gratis’ naar de BSO kan. Wel voor zover er plaats is, maar bij ruim van te voren aanvragen zit dat meestal wel goed.
pi_200115129
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Onze rode poes heeft een Tortie moeder en een rode kater als vader. T nestje bestond uit rode (met bij de poesjes ook witte vlekken) en grijze (ik denk torties).
In tortie zit rood plus rode vader. Dat kan het ook zijn dat ze beide rood moet hebben. Maar ik heb geen cattery en het is van horen zeggen
pi_200115987
Even terug naar gisterenochtend toen Leandra om netflix tips vroeg....
Ik zag net dit bericht en dacht daar toen weer aan.

Letter for the King vonden mijn kinderen 10 en 13 heel leuk om samen met ons te kijken. Aanrader! Niet zoetsappig en zo. Mooi boek. Mooie serie.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:38:32 #190
100412 mefke79
komt goed!
pi_200122400
Wij zijn de vakantie aan het plannen en denken aan een paar kortere tripjes in Nederland en eventueel met de trein (want thuis een ice liefhebber) naar Duitsland. Het idee is nu om ergens in het westen te gaan staan en dan daar een aantal musea mee te pakken (Naturalis bijvoorbeeld).
Maar ik ben dus Franse campingprijzen gewend :X Jemig wat is Nederland duur zeg. En zelfs met een eigen kampeermiddel valt het vies tegen. Dan heb ik het er nog maar niet over dat alles al vol lijkt, maar goed, we zijn flexibel, daar vinden we wat op. Maar voor het budget waar ik in Frankrijk 2 weken van sta kan ik hier een dag of 3 weg. En dan zijn de plekken ook nog eens flink kleiner dan in Frankrijk. Tis niet dat ik belachelijke eisen stel, gewoon goed sanitair en een fijn plekje, liefst met zwembad.

Och LeSage dat klinkt sneu. Dat beestje weet niet wat hem overkomt zo ineens alleen.
.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:41:53 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200122427
Mijn kinderen zijn op schoolreisje. Voor m'n jongste de eerste keer en ik vind het HEEL spannend. (Hij zelf uiteraard niet).
KuikenGuppy
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:17:03 #192
344469 Amsel
zonder t
pi_200122856
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:41 schreef Burdie het volgende:
Mijn kinderen zijn op schoolreisje. Voor m'n jongste de eerste keer en ik vind het HEEL spannend. (Hij zelf uiteraard niet).
Mijn jongste vandaag ook! Hij kon niet wachten :D De oudste gaat volgende week, ik hoop dat het weer dan OK is. Over jongste heb ik geen zorgen vandaag, maar over oudste juist wel, want die gaat naar Julianatoren en is bang uitgelachen te worden omdat ze niet in hoge en snelle attracties durft :{

@mefke79 Vakantie is echt enorm duur dit jaar hè? Dat weerhield ons er ook van om iets te boeken. (Totdat we er dus achter kwamen dat zowel Engelse schoonouders als wij naar de Balearen mogen reizen en we dus heel impulsief nog veel meer geld hebben uitgegeven om elkaar daar eindelijk weer te kunnen zien. Toen ging alle zuinigheid overboord!)
pi_200122876
@Burdie succes vandaag. ;)
pi_200123149
Pff, ik heb net 2 kaartjes gekocht voor het Elton John concert op 9 juni 2022.
Ik heb nog nooit concertkaarten gekocht dus was een beetje onrustig hoe dat nou verloopt. :{
Ik had eerst mooie kaarten maar ondanks dat ik had ingelogd, stond op op het ‘moment suprême’ ineens niet meer ingelogd. }:|
En ik kreeg dat ook niet meer voor elkaar.
Weg kaarten.
Nieuwe poging. Gelukt, best beschikbare plaatsen en betaald. Ik dacht rang 1.
Maar na het bekijken van de plattegrond had ik toch wat dichterbij willen zitten.
Nieuwe poging gedaan om te kijken wat er nog open stond. Mooiere plekken maar wel ¤100 samen duurder. En wat doe je dan met de andere kaarten…dus gewoon gestopt en tevreden met de huidige kaarten.
Ik ben alleen dan wel bang dat het tegenvalt of dat vooral mijn man het niks vindt (te ver).
En dat haalt wel een beetje de excitement eruit. :')
En nu voel ik mij een sukkel. :@
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:49:29 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200123275
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:40 schreef vencodark het volgende:
Ik heb nog nooit concertkaarten gekocht dus was een beetje onrustig hoe dat nou verloopt. :{
Ik had eerst mooie kaarten maar ondanks dat ik had ingelogd, stond op op het ‘moment suprême’ ineens niet meer ingelogd. }:|
Weg kaarten.
Maar na het bekijken van de plattegrond had ik toch wat dichterbij willen zitten.
Nieuwe poging gedaan om te kijken wat er nog open stond. Mooiere plekken maar wel ¤100 samen duurder. En wat doe je dan met de andere kaarten…dus gewoon gestopt en tevreden met de huidige kaarten.
Ik ben alleen dan wel bang dat het tegenvalt of dat vooral mijn man het niks vindt (te ver).
Waar is het? Lijkt mij ook wel leuk namelijk
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:52:08 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200123307
Kaartjes die je niet wil kun je via ticketswap verkopen
pi_200123345
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Waar is het? Lijkt mij ook wel leuk namelijk
GelreDome. :) kaarten zijn 10:00 in de verkoop gegaan.
pi_200123351
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:52 schreef amaranta het volgende:
Kaartjes die je niet wil kun je via ticketswap verkopen
Maar stel dat je er toch mee blijft zitten.
Geven we dubbel uit. Best een gokje. :?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:58:26 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200123380
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar stel dat je er toch mee blijft zitten.
Geven we dubbel uit. Best een gokje. :?
Mja. Die kans lijkt me klein. Maar is aanwezig
pi_200123398
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mja. Die kans lijkt me klein. Maar is aanwezig
Je kunt maar pech hebben. :')
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 10:59:53 #201
382129 crew  Donna
pi_200123400
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:15 schreef exode het volgende:
Donna, wij nemen geen standaard vakantie BSO af maar kijken per vakantie en zelfs per dag. Maar dat is voor ons makkelijk aangezien verloofde voor de klas staat en dus 5 weken zomervakantie heeft.
Ze organiseren zoveel leuks, de eerste zomervakantie deden we het niet en was B echt boos, hij miste alle lol.

Het varieert hier van blote voeten pad, tot waterspellen op het schoolplein en van de reptielen man tot skatebord les. Wij laten nu B altijd even kijken wat ze allemaal gaan doen en wat eventueel kan aangezien we zelf ook altijd wel 3 weken op vakantie gaan. Dan kiest hij zelf.

Is wel een grote organisatie overigens, BSO is gewoon op school zonder andere kinderen van andere scholen maar ze hangen onder een grotere organisatie dus dan is van alles regelen makkelijker denk ik.

En poezels! O+ Wij hebben er dus sinds kort nog maar 1, een oudje van bijna 15. Een buitenkat maar vraagt wel enorm veel aandacht. Wij gaan iig geen katten meer nemen, het vakantie regel gedoe vinden we toch wel vervelend.
Klinkt super leuk. We hebben van 1 school nog niks gehoord, dus die zouden we alleen daarop al kunnen afschrijven. Goed systeem allemaal.
Vakantie BSO klinkt in ieder geval super leuk. Ik wist wel dat het wel leuk was, maar m'n vriend had geen idee dus die heb ik gisteren ook enthousiast gemaakt.
pi_200125136
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:40 schreef vencodark het volgende:
Weg kaarten.
Je gaat naar Elton John! In het Gelredome!
Dat is gewoon super tof *O*
En je hebt voor het eerst zelf kaartjes gekocht voor een mooie prijs :D

#omdenken

Als je man het niet leuk vindt, neem je toch lekker een vriendin mee? *)
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:29:01 #203
176471 oh-oh
pi_200125273
@vencodark als je man niet wil ga ik echt met je, ik ken zeker twee liedjes van die ouwe opa!
( Groucho Marx )
pi_200125601
Mefke, wij gaan Nederland sowieso mijden in de zomervakantie. Leuke campings zitten vol en inderdaad de prijzen....het zal overal ook wel ramvol zijn.

Als Zweden niet doorgaat, kijken wij naar oa Duitsland, overigens dit keer niet kamperen.

Ik vanochtend een locatiebezoek, dat was weer even wennen. De auto in, op locatie zijn, rondlopen met echte mensen, terugrijden, in de file komen, muziek hard in de auto.
Het leek wel op werk ;)
pi_200125769
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:29 schreef oh-oh het volgende:
@:Vencodark als je man niet wil ga ik echt met je, ik ken zeker twee liedjes van die ouwe opa!
Ik ga je in dat geval helemaal kapot taggen met liedjes! *O*
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:26:53 #206
176471 oh-oh
pi_200126076
Daar gaat mijn leven :')
( Groucho Marx )
pi_200126210
@vencodark, leuk ^O^ ! Nog wel even geduld, 2022 klinkt nog heeeel ver weg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:29 schreef oh-oh het volgende:
@:Vencodark als je man niet wil ga ik echt met je, ik ken zeker twee liedjes van die ouwe opa!
2 maar? ;)
pi_200126317
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:35 schreef Nijna het volgende:
@:vencodark, leuk ^O^ ! Nog wel even geduld, 2022 klinkt nog heeeel ver weg.
[..]

2 maar? ;)
Stiekem kent iedereen vast heel veel liedjes van Elton John, al dan niet in een gecoverde vorm :D
pi_200126333
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Daar gaat mijn leven :')
Life…is life! (Tadatatadaaa). *O*
pi_200126341
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:35 schreef Nijna het volgende:
@:vencodark, leuk ^O^ ! Nog wel even geduld, 2022 klinkt nog heeeel ver weg.
[..]

2 maar? ;)
Het ís ook nog ver weg. :Y
  dinsdag 29 juni 2021 @ 15:08:23 #211
176471 oh-oh
pi_200126602
Ok 1 liedje wat ik leuk vind en dat Candle in de wind drama.
Ik ken er ongetwijfeld meer maar whatever. Ik ga echt met je als je man niet wil. Komen vast veel homo's dus heel gezellig.
( Groucho Marx )
  dinsdag 29 juni 2021 @ 15:38:23 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200127036
The circle of life (zuurkoololijf) is ook van hem.
KuikenGuppy
pi_200127122
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:38 schreef Burdie het volgende:
The circle of life (zuurkoololijf) is ook van hem.
Zuurkoololijf..., wedden dat ik de volgende keer dat ik dat nummer hoor, ik alleen nog maar zuurkoololijf hoor _O- .

Ik ben vroeger toen ik nog een klein Nijna-tje was, eens met kennissen meegeweest op vakantie. En hun oudste had voor mij een bandje gemaakt met Elton John voor in mijn walkman, als ik die nummers hoor dan ben ik weer een beetje onderweg op vakantie toen... O+
pi_200127162
Om het nog even ingewikkelder te maken zegt puber: kan je dat dan ook weer terugvertalen naar het engels...
Dus ik opzoeken wat zuurkool is, in het Engels zegt Google sauerkraut...
Dus dan krijg je sauerkraut-olive :') .
Maar is er geen echt Engels woord voor zuurkool?
pi_200127274
Super leuk Venco! Goed gedaan!

Wij gaan vanavond een vakantie boeken en dat vind ik toch een potje spannend. Want wat als met die Deltavariant…. Oh grrrr.
pi_200127397
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:46 schreef Nijna het volgende:
Om het nog even ingewikkelder te maken zegt puber: kan je dat dan ook weer terugvertalen naar het engels...
Dus ik opzoeken wat zuurkool is, in het Engels zegt Google sauerkraut...
Dus dan krijg je sauerkraut-olive :') .
Maar is er geen echt Engels woord voor zuurkool?
Daar hanteren ze een Duits leenwoord voor inderdaad. Je kan ook nog pickled cabbage zeggen, maar sauerkraut is voor de meesten duidelijker denk ik.
pi_200127470
Het lijkt er steeds meer op dat we naar Zweden kunnen, ik lees dat ze meegaan in het Corona certificaat vanaf 1 juli. Nu nog even geel of groen reisadvies graag.
Verloofde moet wel 48 voor aankomst testen, maar dat is natuurlijk prima te overzien.
pi_200127754
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:06 schreef exode het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat we naar Zweden kunnen, ik lees dat ze meegaan in het Corona certificaat vanaf 1 juli. Nu nog even geel of groen reisadvies graag.
Verloofde moet wel 48 voor aankomst testen, maar dat is natuurlijk prima te overzien.
Zij heeft nog niet op tijd haar vaccin?

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 29-06-2021 16:52:02 ]
pi_200127905
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zij heeft nog niet op tijd had vaccin?
Nee, ze krijgt de tweede 17 juli en we stappen op 28 juli op de boot naar Zweden. 3 dagen te vroeg dus.
pi_200128054
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:42 schreef exode het volgende:

[..]

Nee, ze krijgt de tweede 17 juli en we stappen op 28 juli op de boot naar Zweden. 3 dagen te vroeg dus.
Gets. -O-
pi_200128060
Wel fijn dat je kan gaan! *O*
pi_200128118
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:52 schreef vencodark het volgende:
Wel fijn dat je kan gaan! *O*
Nou ja, het is nog steeds niet 100% maar de kans is wel echt zo groot aan het worden dat we de nog niet geboekte dagen aan het checken zijn en kunnen boeken zodra het licht letterlijk op groen staat.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:11:22 #223
176471 oh-oh
pi_200128354
De Sukkel of lijf. Draak van een nr ook ja idd! Maar Vencootje, ik ga echt met je!
( Groucho Marx )
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:15:44 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200128419
Je kent dit toch wel?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:16:16 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:19:46 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200128614
Ik zit weer in de trein als 11-jarige als ik al die Elton John hoor :s)

Deze zongen we nog wel eens bij muziek op de middelbare school
  dinsdag 29 juni 2021 @ 18:50:54 #228
176471 oh-oh
pi_200130045
Your Song vind ik wel leuk, de rest vind ik echt verschrikkelijk :') _O-
Maar beloofd is beloofd, het hele sfeertje lijkt me wel lollig dus echt count me in.
( Groucho Marx )
pi_200130358
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar beloofd is beloofd, het hele sfeertje lijkt me wel lollig dus echt count me in.
I'm still standing *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:10:43 #230
176471 oh-oh
pi_200130382
_O- Oh god ja. Het wordt er niet beter op, maar goed, je kan m toch maar gezien hebben op zn laatste tour he.
( Groucho Marx )
pi_200131023
Ik heb ook kaartjes *O*
pi_200131060
De vloer is vandaag gelegd en het is zo mooooi. O+
Vrijdag nog de keuken en dan hebben we weer een echt huis. *O*

Ze hebben wel een buts gemaakt in de net gestucte muur, moet nog even kijken wat ik daarmee ga doen. Maar nog steeds mega blij mee.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:44:31 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_200131205
Gewoon even dichtsmeren met een plamuurmes en wat stucpasta. Stucwerk is nou eenmaal extreem kwetsbaar ;)
Foto van dr vloer?
disclaimer
pi_200131738
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Je enthousiasme is zo aanstekelijk. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:10 schreef oh-oh het volgende:
_O- Oh god ja. Het wordt er niet beter op, maar goed, je kan m toch maar gezien hebben op zn laatste tour he.
Als hij het maar haalt. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb ook kaartjes *O*
*O*
pi_200131739
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:44 schreef SQ het volgende:
Gewoon even dichtsmeren met een plamuurmes en wat stucpasta. Stucwerk is nou eenmaal extreem kwetsbaar ;)
Foto van dr vloer?
Blijf je dat niet zien dan? Want het is ook al geschilderd.

Moet ik zo nog even maken, dus die houd je nog even tegoed. :D
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:10:56 #236
176471 oh-oh
pi_200131801
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je enthousiasme is zo aanstekelijk. :P
[..]

Als hij het maar haalt. :')
[..]

*O*
Je moet wel echt een beetje je best doen bij je man he, ik moet het je niet te makkelijk maken B-)
( Groucho Marx )
pi_200131842
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je moet wel echt een beetje je best doen bij je man he, ik moet het je niet te makkelijk maken B-)
Tsss. Ik gooi mijn lichaam dan maar in de strijd. :P
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:13:21 #238
176471 oh-oh
pi_200131852
Work it girl!
( Groucho Marx )
pi_200131874
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:07 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Blijf je dat niet zien dan? Want het is ook al geschilderd.

Moet ik zo nog even maken, dus die houd je nog even tegoed. :D
Nee joh, wij hebben een huis vol weggewerkte butsen. Iets met een jongen die lanceer hot wheels banen maakt. Renoband erop en daarna likje verf
pi_200132917
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:32 schreef Nijna het volgende:
Ik zit weer in de trein als 11-jarige als ik al die Elton John hoor :s)

Deze zongen we nog wel eens bij muziek op de middelbare school
Dat was mijn lievelingsliedje toen ik 3 was ofzo :D. Verder heb ik niet zoveel met Elton John, maar het is toch de laatste kans om een legende te zien optreden (niet dat ik een kaartje heb, maar snap het wel).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200133073
Wij hebben zelfs nog de luxe dat de aannemer er vrijdag naar kijkt, want die kwam dan toch langs. Maar goed om te weten dat butsen herstellen best heel prima gaat. :D

Ik weet dus niet zo goed wat de makkelijkste manier is om foto's te uploaden en op FOK! te kunnen posten. Daar hebben mensen hier vast wel tips voor? :+
  dinsdag 29 juni 2021 @ 21:16:09 #242
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200133089
Nikita stond op 1 toen ik werd geboren. O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_200133160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:15 schreef Vaiana het volgende:
Wij hebben zelfs nog de luxe dat de aannemer er vrijdag naar kijkt, want die kwam dan toch langs. Maar goed om te weten dat butsen herstellen best heel prima gaat. :D

Ik weet dus niet zo goed wat de makkelijkste manier is om foto's te uploaden en op FOK! te kunnen posten. Daar hebben mensen hier vast wel tips voor? :+
Ik doe via imgur een foto uploaden, vervolgens klikken op ‘Copy post link’ dan plakken hier en [img] linkje [/img] omheen zetten (zonder spaties). Klaar! :Y)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200133264
Oei, doorsturen via whatsapp is echt niet best voor de kwaliteit van je foto. :')
SPOILER
pi_200134583
Nice! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 juni 2021 @ 07:14:37 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200137041
Oh gets, elton John.... Dat vindt m'n moeder leuk _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200137070
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 07:14 schreef Tink89 het volgende:
Oh gets, elton John.... Dat vindt m'n moeder leuk _O-
Heb je liever dat ze naar Boef luistert? :+
  woensdag 30 juni 2021 @ 08:24:38 #248
176471 oh-oh
pi_200137335
Mijn ouders vinden er niks aan maar die hebben wel een betere muzieksmaak dan de jongeren van nu en ik ben ze eeuwig dankbaar dat ik ben opgegroeid met de Stones, de Beatles, Bob Marley, Neil Young, Bob Dylan, James Brown, Earth Wind and Fire, Sly and the family Stone, Tina Turner etc etc. Muziek tegenwoordig is echt niks meer! Mijn zus en ik vechten nu al om de platencollectie _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 30 juni 2021 @ 08:27:10 #249
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200137352
Elton, ja mee blèren op Nikita. Dat was al jong kind hier toch wel een favoriet.

Zo ik heb afgelopen dagen bij vriendje geslapen. Daar hebben we toch een partij noodweer gehad. Gelukkig liggen we boven aan in het dorp dus niks mee gekregen van alles, maar onderaan op de markt is het een ravage https://nos.nl/l/2387253
We waren zelfs op het nieuws gisteren
  woensdag 30 juni 2021 @ 08:32:22 #250
176471 oh-oh
pi_200137377
Ik zie nu dat het nog niet eens uitverkocht is :D
( Groucho Marx )
pi_200137515
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 08:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
Elton, ja mee blèren op Nikita. Dat was al jong kind hier toch wel een favoriet.

Zo ik heb afgelopen dagen bij vriendje geslapen. Daar hebben we toch een partij noodweer gehad. Gelukkig liggen we boven aan in het dorp dus niks mee gekregen van alles, maar onderaan op de markt is het een ravage https://nos.nl/l/2387253
Jeetje, heftig! Hier heeft het wel geregend, maar dat stelde niks voor in vergelijking met dit! :o
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 juni 2021 @ 08:58:20 #252
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200137559
Echt die bui heeft ook heel lang geduurd. Ik was van te voren nog naar de winkel en was te voet, toen begon het al te betrekken en te onweren. Ik was was echt net op tijd binnen voor de bui. Was ik later gegaan had ik daar dus middenin gezeten.
pi_200137657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie nu dat het nog niet eens uitverkocht is :D
Niet zo heel gek. Hij was 3 jaar terug hier ook al.
pi_200138297
Nikita! Kan ik nog steeds meezingen.

Ik heb knallende hoofdpijn maar:

Juul wordt vandaag 3 jaar
Ik heb net mijn 2e vaccinatie gehad
Zweden en Denemarken gaan op geel

Dus *O*
pi_200138329
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:05 schreef exode het volgende:

Dus *O*
Dus: gefeliciteerd! *O* *O*
En beterschap met je hoofd. :*
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:09:28 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200138335
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 08:27 schreef droomvrouwtje het volgende:

OMG! :o
pi_200138355
Hoeveel (niet al te grote) pannenkoeken zouden 5 6/7 jarigen eten als avondeten? :o
pi_200138391
@exode, gefeliciteerd met Juul! Een *O* voor Denemarken en Zweden en beterschap en beterschap voor je hoofd :*
pi_200138456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:
Hoeveel (niet al te grote) pannenkoeken zouden 5 6/7 jarigen eten als avondeten? :o
Als je mijn zoon zou hebben werkt hij er 4 á 5 weg. Als je hem de kans geeft.
Hij is nu 8 maar op die leeftijd kon hij dat ook al. :Y)
Maar goed, 3 is een maximum hoor. Dan een je ze maar af. :+
pi_200138472
quote:
Mijn 11 en 13 jarige eten er 3 tot 5 per persoon...
Ik zou een flinke stapel bakken. Wat je over hebt kan je makkelijk invriezen, ik doe er dan bakpapier tussen zodat ik ze per stuk of per 2 eruit kan halen.
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:27:20 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200138514
quote:
Oooh, pannekoeken! O+ Binnenkort maar weer eens doen!
pi_200138540
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:27 schreef BE het volgende:

[..]

Oooh, pannekoeken! O+ Binnenkort maar weer eens doen!
Met spek. :9 en appel.
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:30:24 #263
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200138555
quote:
Sticker eet er rustig 5 of 6 weg.
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:35:22 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200138619
Bij ons is vrijdag pannenkoekendag en Soneal eet er een stuk of 3 (maar dat zijn wel gewoon grote pannenkoeken), hij zit ook altijd al te azen hoeveel er overblijven want die eet hij dan zaterdag als ontbijt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200138659
Dank! Ik bak er iets meer dan 5 per kind, als er overblijft, vries ik ze inderdaad in :9

#kinderfeeststress :')
pi_200138732
Pannenkoeken, ligt eraan welk recept ik gebruik. Die met half witte bloem, half boekweit zitten ze na 2 wel vol })
Maar gewone pannenkoeken zou ik ook wel 5 per kind rekenen.. En genoeg beleg want er gaat vast ergens een halve fles stroop op 1 pannenkoek :D
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:48:01 #267
176471 oh-oh
pi_200138762
@exode gefeliciteerd met Juul!
Mijn pup staat op losse schroeven want alle vluchten van en naar Zweden zijn gecancelled 😭
( Groucho Marx )
pi_200138768
Wij vroegen aan Juul wat ze vanavond wilde eten voor haar verjaardag 'Koekjes!' ze is er ook nogal stellig in. Ze heeft al taart als ontbijt op dus echt een feestdag.
pi_200138809
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:48 schreef oh-oh het volgende:
@:exode gefeliciteerd met Juul!
Mijn pup staat op losse schroeven want alle vluchten van en naar Zweden zijn gecancelled 😭
Ah nee joh, waarom zijn die gecancelled?
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:51:22 #270
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200138814
Hebben jullie een jarige Juul? Gefeliciteerd! *O* .

Ik zou koekjes als voor- en nagerecht aanbieden :s) .
pi_200138816
Gefeliciteerd @exode. Klinkt als een lekker dagje vandaag
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:52:01 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200138825
Gefeliciteerd met Juul @exode !! *O* *O* :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:55:43 #273
176471 oh-oh
pi_200138867
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:51 schreef exode het volgende:

[..]

Ah nee joh, waarom zijn die gecancelled?
Geen idee. Maar zonder vervoer wordt het hem niet ....
( Groucho Marx )
pi_200138878
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:05 schreef exode het volgende:

Dus *O*
Driedubbel gefeliciteerd! *O*
En succes met de hoofdpijn!
pi_200138895
quote:
Mijn 5-jarige heeft er al eens 10 gegeten...
pi_200138896

Deze kwam gisteren bij mij liggen. Check die grote poten
pi_200138961
Ik breek even in zonder bijlezen;

Ik zoek een tankini, moet wel goed bedekken, heb maat 46 en cup F. De standaard sites heb ik gehad maar kan niks vinden of het is duurder dan 80 euro, maar das toch wel een behoorlijk bedrag omdat ik amper zwem.

Kunnen jullie helpen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_200138982
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mijn 5-jarige heeft er al eens 10 gegeten...
Dan eten ze thuis nog maar wat :P ;)

Komt vast goed. Nu het weer nog.
pi_200138999
exode gefeliciteerd met Juul

@Vlinder bij een lingerie zaak in de sale kijken of de bijenkorf
pi_200139084
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:04 schreef Hupje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh lekker :9~
pi_200139097
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:05 schreef F_r het volgende:
exode gefeliciteerd met Juul

@:Vlinder bij een lingerie zaak in de sale kijken of de bijenkorf
Bijenkorf hebben we hier niet. Ik wil het liefste online kopen omdat ik vreselijke hekel heb om me om te kleden in die pashokjes. En thuis heb ik 4 meningen van het thuisfront :P
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:15:07 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200139103
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:02 schreef Vlinder het volgende:

Ik zoek een tankini, moet wel goed bedekken, heb maat 46 en cup F. De standaard sites heb ik gehad maar kan niks vinden of het is duurder dan 80 euro, maar das toch wel een behoorlijk bedrag omdat ik amper zwem.

Kunnen jullie helpen?
Misschien handig om de standaard sites even te noemen, want ik weet niet of Bonprix voor jou een standaardsite is of niet, maar daar heb ik ze in het verleden wel eens gekocht. Grote keuze en hele prima prijzen.
https://www.bonprix.nl/se(...)textfield&qu=tankini
pi_200139118
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:14 schreef Vlinder het volgende:

[..]

Bijenkorf hebben we hier niet. Ik wil het liefste online kopen omdat ik vreselijke hekel heb om me om te kleden in die pashokjes. En thuis heb ik 4 meningen van het thuisfront :P
Die hebben ook een website.
pi_200139154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:15 schreef BE het volgende:

[..]

Misschien handig om de standaard sites even te noemen, want ik weet niet of Bonprix voor jou een standaardsite is of niet, maar daar heb ik ze in het verleden wel eens gekocht. Grote keuze en hele prima prijzen.
https://www.bonprix.nl/se(...)textfield&qu=tankini
Het lijkt elke keer alsof ik tussen maten val. Het was of te groot of te klein. Ik heb het opgeven destijds en nooit meer wat gekocht. Maar dat was wel jaren terug. Ik kan eens kijken weer :Y
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:23:11 #285
176471 oh-oh
pi_200139202
Ik heb hele fijne goedkope badpakken van Zeeman, ik zwem alleen in de Maas met de honden, soms ook gewoon in mn ondergoed :D
( Groucho Marx )
pi_200139230
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hele fijne goedkope badpakken van Zeeman, ik zwem alleen in de Maas met de honden, soms ook gewoon in mn ondergoed :D
held O+

Ik had een nieuwe bij de Decathlon, alleen hij zit van boven helemaal niet lekker. En over 16 nachtjes gaan we even er tussenuit. dus moet ik wel stralen in mn nieuwe badpak natuurlijk 8-)

Ik ben vergeten vakantie te regelen. Dus nu heb ik in de hele 6 weken van de kinderen wel in totaal 6 dagen kunnen regelen *O* *O*

-O- :') :'(
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:29:37 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200139271
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:19 schreef Vlinder het volgende:

[..]

Het lijkt elke keer alsof ik tussen maten val. Het was of te groot of te klein. Ik heb het opgeven destijds en nooit meer wat gekocht. Maar dat was wel jaren terug. Ik kan eens kijken weer :Y
Ik bestel altijd meerder modellen en meerdere maten en pas dan idd op mijn gemakje thuis. Maar goed, dat wil niet zeggen dat jij idd net dan buiten de maten valt.
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 11:33:41 #288
5428 crew  miss_sly
pi_200139342
quote:

Kunnen jullie helpen?
Ik vind dit wel een leuke en fijne site, maar ik heb er nog niet gekeken naar zwemkleding:
https://www.lace-lingerie.nl/?mltc=f7fEQOsDaA
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:34:10 #289
176471 oh-oh
pi_200139347
Wil je per se een tankini? Bij Zeeman moet je ook thuis passen dus ideaal.
( Groucho Marx )
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:42:15 #290
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200139447
@exode gefeliciteerd *O*

@Vlinder bonprix en SHEIN :@ ik schaam mij echt voor die laatste een beetje want zal vast niet duurzaam gemaakt zijn allemaal. Maar ik ben echt niet slank en tot nu toe zit het altijd perfect. En wehkamp toch eens proberen, daar heb je ook mix en match, is fijn al je een bepaald broekje wil of topje.
pi_200139486
SHEIN zal nu wel wat duurder worden ivm invoerrechten denk ik?
Ik ben zo iemand die bikini's altijd bij de H&M koopt, dus daar heb je niet zoveel aan sorry. :')
  woensdag 30 juni 2021 @ 12:19:02 #292
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_200139881
quote:

Kunnen jullie helpen?
Lascana (Otto). Ook niet erg goedkoop, maar je kunt er wel een paar jaar mee doen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 30 juni 2021 @ 12:23:54 #293
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200139943
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:26 schreef Vlinder het volgende:

[..]

Ik ben vergeten vakantie te regelen. Dus nu heb ik in de hele 6 weken van de kinderen wel in totaal 6 dagen kunnen regelen *O* *O*

-O- :') :'(
Dat is balen :o Wel opvang voor de kinderen ondertussen?
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 30 juni 2021 @ 12:34:46 #294
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200140116
quote:

Kunnen jullie helpen?
Ik zoek ook wat, voor 75i. :{ :'( :X Kan ook niks vinden of het is inderdaad súper duur. Heb je op Vinted gekeken?
pi_200140254
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:04 schreef Hupje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooie stapel? Zijn ze nou dik, of lijkt dat maar zo?

Afgelopen zaterdag pannekoeken gegeten met aardbeien en slagroom en met spel, kaas en stroop.

Ik bak het beslag op, meestal voor een pannenkoekenontbijt, maar vaak redden ze de ochtend niet.. ik ben gek op koude pannenkoeken met kaneelsuiker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 30 juni 2021 @ 13:10:04 #296
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200140575
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een leuke en fijne site, maar ik heb er nog niet gekeken naar zwemkleding:
https://www.lace-lingerie.nl/?mltc=f7fEQOsDaA
Ik heb hier net een setje besteld! O+
  woensdag 30 juni 2021 @ 13:12:24 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200140602
@Vlinder Ik had even over je cupmaat heen gekeken, dat zal het idd minder eenvoudig maken.
Ik ben aardig aan de maat, maar heb nog steeds een C-tje dus ik redt me meestal wel.
  woensdag 30 juni 2021 @ 13:28:42 #298
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_200140885
https://www.brastop.com/collections/swimwear-sale-clearance
Hier heb ik een keer een tankini besteld voor ongeveer 35 euro. Let wel op de maten. UK maten zijn anders dan EU maten.
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:18:35 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200141660
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:19:47 #300
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200141673
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef arvensis het volgende:

[..]

Ik zoek ook wat, voor 75i. :{ :'( :X Kan ook niks vinden of het is inderdaad súper duur. Heb je op Vinted gekeken?
Misschien bij superbra?
pi_200141825
Dicht!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')