abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2021 @ 16:13:15 #151
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200109696
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:10 schreef Donna het volgende:
Ik zal hier eens vragen naar vakantie BSO. BSO op de school van onze voorkeur is alleen op DI en DO. Goede om even te vragen hoe dat in vakanties is. Of dat het dan bijv. bij een ander gebouw is.
Ah dus wij wonen niet als enige in een gehucht waar opvang slecht geregeld is.
Ik pak hierom dus geen bso, alleen vso en blijf voorlopig alleen ochtenden werken.
Ik houd er totaal niet van :{ dat gesleep met kinderen van de ene naar de andere locatie.
pi_200109732
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat zou ik ook wel spannend vinden, Amsel. Ik geloof dat we er nog lang niet zijn...

In ander nieuws, dit schatje en misschien haar half-broer komen waarschijnlijk in augustus bij ons wonen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ echt een poes? Gezien de rode kleur
  maandag 28 juni 2021 @ 16:15:44 #153
100412 mefke79
komt goed!
pi_200109735
Ik ben zo blij met ons systeem van school en kdv en bso in 1 organisatie, in 1 gebouw en met hetzelfde team. Dat maakt het zoveel makkelijker.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator/colorchick maandag 28 juni 2021 @ 16:16:12 #154
382129 crew  Donna
pi_200109745
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ah dus wij wonen niet als enige in een gehucht waar opvang slecht geregeld is.
Ik pak hierom dus geen bso, alleen vso en blijf voorlopig alleen ochtenden werken.
Ik houd er totaal niet van :{ dat gesleep met kinderen van de ene naar de andere locatie.
Nee precies. Het gehucht is eigenlijk het probleem niet eens. Of nouja, maar half. De overkoepelende organisatie heeft zo'n tekort aan medewerkers dat er gewoon niet meer opvang mogelijk is en dan kom je als gehucht natuurlijk wel achteraan in de rij.

Voor een paar weken per jaar heb ik er op zich geen problemen mee denk ik.
Al vond m'n neefje BSO helemaal een grote hell, dus na een paar weken hebben mijn broer en schoonzus hun werktijden zo omgegooid (en met oppas opas/omas) dat BSO helemaal niet nodig is.
  Moderator/colorchick maandag 28 juni 2021 @ 16:18:25 #155
382129 crew  Donna
pi_200109780
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:12 schreef mefke79 het volgende:
Donna, ik zou echt even goed afwegen of je dat wel wil, alleen op dinsdag en donderdag. Stel het is studiedag op een vrijdag, wat dan? Geen bso?
Dat heb ik nog niet gevraagd. We moeten ook nog op andere scholen kijken.

Maar mijn vriend is zelfstandig en ik kan heel makkelijk thuis werken of m'n werktijden anders in delen, dus het is geen dealbreaker. Dan vind ik het belangrijker dat er elke DI en DO ook daadwerkelijk een aantal kinderen zijn en niet dat ze mogelijk maar met 1 ander zit ofzo (gezien het gehucht).
pi_200109786

Deze wonen nu ook bij ons
pi_200109796
Nohhhh FR O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator/colorchick maandag 28 juni 2021 @ 16:20:32 #158
382129 crew  Donna
pi_200109812
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:19 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze wonen nu ook bij ons
O+ O+
pi_200109841
Poezenopsoms!

Gisteren alweer 7 jaar geleden dat we onze kater uit het asiel haalden O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 28 juni 2021 @ 16:23:40 #160
298315 SacreCoeur
pi_200109873
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef Donna het volgende:

[..]

Nee precies. Het gehucht is eigenlijk het probleem niet eens. Of nouja, maar half. De overkoepelende organisatie heeft zo'n tekort aan medewerkers dat er gewoon niet meer opvang mogelijk is en dan kom je als gehucht natuurlijk wel achteraan in de rij.

Voor een paar weken per jaar heb ik er op zich geen problemen mee denk ik.
Al vond m'n neefje BSO helemaal een grote hell, dus na een paar weken hebben mijn broer en schoonzus hun werktijden zo omgegooid (en met oppas opas/omas) dat BSO helemaal niet nodig is.
Hier juist een te kort aan kinderen. Eerste keus school heeft helemaal geen bso en tweede keus alleen op ma, di en do. De enige locatie die 5 dagen aan kan bieden is er eentje die ons totaal niet aanspreekt.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:25:02 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200109899
Mnoh al die katten O+. Ben heel blij met mijn hondje maar mis soms wel katten in m'n leven.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator/colorchick maandag 28 juni 2021 @ 16:26:04 #162
382129 crew  Donna
pi_200109916
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:23 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hier juist een te kort aan kinderen. Eerste keus school heeft helemaal geen bso en tweede keus alleen op ma, di en do. De enige locatie die 5 dagen aan kan bieden is er eentje die ons totaal niet aanspreekt.
Oei, dat is helemaal lastig zeg! De directeur van voorkeur school zei dat de ouders wel meer BSO zouden willen, maar vanuit de organisatie is er gewoon geen mogelijkheid. Super jammer.

De andere school heeft de BSO samen met een school waar ik absoluut geen fan van ben. Laten we zeggen dat alle tokkies daar naar school gaan. Dat zien we ook niet echt zitten. |:)
pi_200109968
Poezenopsoms! *O* O+ *O*

Dit is Vesper, ze woont hier sinds half januari. Voormalige Griekse zwerfkat en aanvankelijk bang voor álles, maar nu een gezellige knuffelkont. O+

maandag 28 juni 2021 @ 16:29:53 #164
298315 SacreCoeur
pi_200109972
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:26 schreef Donna het volgende:

[..]

Oei, dat is helemaal lastig zeg! De directeur van voorkeur school zei dat de ouders wel meer BSO zouden willen, maar vanuit de organisatie is er gewoon geen mogelijkheid. Super jammer.

De andere school heeft de BSO samen met een school waar ik absoluut geen fan van ben. Laten we zeggen dat alle tokkies daar naar school gaan. Dat zien we ook niet echt zitten. |:)
Nee, dat snap ik.

Hier is de school waar wel 5 dagen bso is christelijk en super groot. Onze voorkeur gaat uit naar een kleine openbare school. Maar als een school hier minder dan 5 kinderen heeft voor de opvang hebben de ouders een probleem. Afgelopen maand is er nog een enquete geweest en veel moeders werken hier gewoon niet.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:39:06 #165
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200110057
Ah poezebeesten O+

Beetje dubbel gevoel, ex had katten (britse korthaar) en nam ze na de scheiding ook mee, ik miste ze wel. Behalve die rotzooi, overal haren, naast de bak plassen.
Maar dat gemiauw als je thuis kwam en ze enthousiast kwamen begroeten. Beetje knuffelen, dat mis ik wel..
Be happy with the little things in life
pi_200110089
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:15 schreef F_r het volgende:

[..]

O+ echt een poes? Gezien de rode kleur
Dat snap ik niet...
pi_200110103
Katten. O+
Man is allergisch helaas. :'(
  maandag 28 juni 2021 @ 16:43:42 #168
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200110106
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat snap ik niet...
omdat rooie meestal katers zijn geloof ik
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_200110110
quote:

[..]

Dat snap ik niet...
Rode katten zijn veel vaker katers dan poezen. Het kán wel, maar is een stuk zeldzamer :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator/colorchick maandag 28 juni 2021 @ 16:43:55 #170
382129 crew  Donna
pi_200110112
quote:

[..]

Dat snap ik niet...
De meeste rode katten, zijn katers.
pi_200110203
Wij hadden een knalrode poes. O+
Ze heette Brandy en deed koprollen bij de deur.
pi_200110221
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

omdat rooie meestal katers zijn geloof ik
Ah,ok. Dit is echt een poesje, of een kattin zoals ze hier zeggen...
pi_200110440
Geen poezen/katten voor de opsom hier in huis. Mijn man is allergisch en een paar weken geleden ontdekten we dat ook onze oudste waarschijnlijk allergisch is voor katten.
Fake it till you make it...
pi_200110821
Spuit elf de meeste rode katten zijn idd katers. Wij hebben 4 rode allemaal katers.
  maandag 28 juni 2021 @ 17:40:15 #175
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200111081
Hier 3 katers. O+ De oudste is Balou, de 1-ogige bejaarde (hij is 11) met chronische PTSS. :') Hij schrikt al als je langs loopt zeg maar, maar heeft soms ook een waar heldenmoment waarbij hij wat klappen uitdeelt aan de anderen, zichzelf even heel geweldig vindt en baadt in zijn zelf gecreëerde bad van zelfingenomenheid maar ook veel te snel erna denkt: OMG WHAT DID I DOOO?! en zich dan ergens gaat zitten schamen en zich afvraagt of dit nu echt de kat is die hij wil zijn :')

Hij is verliefd op Puber, ze slapen samen in een bed en als Balou het bedtijd vindt gaat hij bij de deur naar boven geïrriteerd naar Puber zitten kijken. Dat is dus elke avond nadat de katten hebben gegeten, zo rond 18 uur al. :D Verder is Balou bang voor frikandellen (maar welke zichzelf respecterende kat niet) en is zijn absolute lievelings het afspringspelletje (op de vensterbank buiten bij het raam zitten klagen dat hij naar binnen wil, als dan de tuindeur open wordt gedaan van de vensterbank springen, appelig kijken waarom je die deur open komt doen, om dat te herhalen als jij weer binnen staat :') )

En dat was alleen Balou he, over de andere twee zijn minstens zoveel leuke dingen te melden! O+
pi_200111138
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Rode katten zijn veel vaker katers dan poezen. Het kán wel, maar is een stuk zeldzamer :).
Volgens mij moet de moeder dan ook rood zijn.
  maandag 28 juni 2021 @ 17:57:55 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200111395
Hoe dat werkt: https://kattenkenniscentrum.nl/rode-katers-en-poezen/

En ik heb geen huisdieren meer. Ik heb er simpelweg de tijd niet voor. En ik vind ze niet leuk genoeg om met vakanties steeds iets te moeten regelen en continu te moeten stofzuigen, want die haren....bbrt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200111619
Donna, wij nemen geen standaard vakantie BSO af maar kijken per vakantie en zelfs per dag. Maar dat is voor ons makkelijk aangezien verloofde voor de klas staat en dus 5 weken zomervakantie heeft.
Ze organiseren zoveel leuks, de eerste zomervakantie deden we het niet en was B echt boos, hij miste alle lol.

Het varieert hier van blote voeten pad, tot waterspellen op het schoolplein en van de reptielen man tot skatebord les. Wij laten nu B altijd even kijken wat ze allemaal gaan doen en wat eventueel kan aangezien we zelf ook altijd wel 3 weken op vakantie gaan. Dan kiest hij zelf.

Is wel een grote organisatie overigens, BSO is gewoon op school zonder andere kinderen van andere scholen maar ze hangen onder een grotere organisatie dus dan is van alles regelen makkelijker denk ik.

En poezels! O+ Wij hebben er dus sinds kort nog maar 1, een oudje van bijna 15. Een buitenkat maar vraagt wel enorm veel aandacht. Wij gaan iig geen katten meer nemen, het vakantie regel gedoe vinden we toch wel vervelend.
  maandag 28 juni 2021 @ 18:36:38 #179
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200112089
Poezels. Ik mis mijn dames.

Lily banjert het liefst de halve dag buien rond en is een graag geziene bezoeker van de speeltuin om de hoek. Ze komt standaard van 12-15 binnen voor een tukje op de stoel, eet wat en komt rond half 7 weer binnen voor wat natvoer. De rest van de avond zit ze op de bank, op schoot, moet er mee gespeeld worden. Bas kan alles met haar doen, van aaien tot spelen.
Luna is wat minder op mensen gericht, maar als Bas huilt is ze er gelijk om hem te troosten. Ook loopt ze buiten bijna altijd met ons mee, wat grappig maar soms heel irritant is. Sta je voor het kinderdagverblijf met peuter en poes |:(
En deze schatjes hebben dus 5 maanden in het asiel gezeten, wij hebben ze in februari opgehaald. Eerst in het pension van het asiel, maar de eigenaar had nog steeds geen nieuwe woning waarbij de katten ook mee mochten. Ze zijn nu 1,5 en 2,5 O+

Slowfeeder, 2 poezen en een peuter. Ook een goede combinatie :+

[ Bericht 16% gewijzigd door douche-eendje op 28-06-2021 18:42:03 ]
pi_200112432
Wij hebben ook 2 poezels: Kitty en Minoes.
Man en oudste zijn allergisch. Oudste wisten we pas toen de dames in huis waren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_200112702
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef Nanukerst het volgende:
Hier 3 katers. O+ De oudste is Balou, de 1-ogige bejaarde (hij is 11) met chronische PTSS. :') Hij schrikt al als je langs loopt zeg maar, maar heeft soms ook een waar heldenmoment waarbij hij wat klappen uitdeelt aan de anderen, zichzelf even heel geweldig vindt en baadt in zijn zelf gecreëerde bad van zelfingenomenheid maar ook veel te snel erna denkt: OMG WHAT DID I DOOO?! en zich dan ergens gaat zitten schamen en zich afvraagt of dit nu echt de kat is die hij wil zijn :')

Hij is verliefd op Puber, ze slapen samen in een bed en als Balou het bedtijd vindt gaat hij bij de deur naar boven geïrriteerd naar Puber zitten kijken. Dat is dus elke avond nadat de katten hebben gegeten, zo rond 18 uur al. :D Verder is Balou bang voor frikandellen (maar welke zichzelf respecterende kat niet) en is zijn absolute lievelings het afspringspelletje (op de vensterbank buiten bij het raam zitten klagen dat hij naar binnen wil, als dan de tuindeur open wordt gedaan van de vensterbank springen, appelig kijken waarom je die deur open komt doen, om dat te herhalen als jij weer binnen staat :') )

En dat was alleen Balou he, over de andere twee zijn minstens zoveel leuke dingen te melden! O+
Haha, wat heerlijk dit. _O-
Wij hadden een mishandelde bange kater als herplaatser. Toen hij eenmaal geaard was, was hij de meest stabiele betrouwbare kat ooit. Heeft bij ons nog twee pups opgevoed die inmiddels ook alweer aardig op leeftijd zijn. De ene vindt kinderen saai, behalve zijn eigen Wolf. Dat is zijn lievelingsmens en de andere is dol op baby's en oudere kinderen maar vindt peuters en kleuters een beetje intens.
pi_200113298
@Lemijn nog gefeliciteerd!

En ik heb verder alle verhalen wel gelezen, maar ik weet even niet zo goed wat te zeggen :*

Wat poezels betreft; allergische vriend en we wonen op 3 hoog achter, dat is gewoon geen goede combi. Helemaal niet met de konijnen in huis (die lopen 24/7 los, en ik zie een confrontatie met een kat niet zo goed aflopen.)

Maar ik knuffel er genoeg op mijn werk O+ . Hoewel ze het daar niet altijd mee eens zijn als ik wat minder leuke dingen van ze wil ;)
  maandag 28 juni 2021 @ 20:13:57 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_200114270
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:43 schreef F_r het volgende:

[..]

Volgens mij moet de moeder dan ook rood zijn.
Onze rode poes heeft een Tortie moeder en een rode kater als vader. T nestje bestond uit rode (met bij de poesjes ook witte vlekken) en grijze (ik denk torties).
Kwak
  maandag 28 juni 2021 @ 20:25:57 #184
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200114528
quote:
7s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:37 schreef Candaasje het volgende:
@:Lemijn nog gefeliciteerd!

En ik heb verder alle verhalen wel gelezen, maar ik weet even niet zo goed wat te zeggen :*

Wat poezels betreft; allergische vriend en we wonen op 3 hoog achter, dat is gewoon geen goede combi. Helemaal niet met de konijnen in huis (die lopen 24/7 los, en ik zie een confrontatie met een kat niet zo goed aflopen.)

Maar ik knuffel er genoeg op mijn werk O+ . Hoewel ze het daar niet altijd mee eens zijn als ik wat minder leuke dingen van ze wil ;)
Mijn konijnen wisten alle buurkatten uit de tuin te jagen, dus ja zo'n confrontatie zou ik ook niet aandurven :+
pi_200114547
Geen katten in huis. Op zich leuke dieren, maar we zijn te vaak een weekend weg.
We hebben alleen een cavia gesponserd bij de lokale dierenweide, dan mogen we daar knuffelen, maar zij doen de zorg :@

We hebben wel exploding kittens })
pi_200114572
Vriend en ik zijn allebei allergisch voor katten (en knaagdieren). Laatst was oudste met mijn zus even bij haar oppaskat gaan kijken. Heeft hij de hele avond last gehad van ‘haren’. In zijn mond, op zijn huid, in zijn ogen. Het was te verwachten, maar ook allergisch dus ;(

Mijn schoonouders hebben vanmiddag hun hond in moeten laten slapen. Zo zielig. Ze hebben haar 14 jaar geleden als zwerfhond meegenomen uit Hongarije. Ze kreeg thuis als verrassing een nestje en eentje hebben ze gehouden. Die moet dus nu, 13,5 jaar later, ineens in zijn eentje leven :'( tot vorige week likte moederhond hem na iedere wandeling nog schoon O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_200114955
Ik wil ook weer katten :( maar voorlopig nog even niet, in de hoop dat grote kleuter over zijn allergie(aanleg) heen groeit.

@Donna hier werken ze op rustige dagen in de vakantie soms samen met een andere school. Wel vervelend omdat ze dan daarheen moeten (5 minuten fietsen vs 2 minuten lopen), maar wellicht hebben ze daar een soortgelijke samenwerking?

En kijk ook goed wat de regels zijn met betrekking tot ruildagen. Als je twee dagen BSO afneemt heb je ook geen mogelijkheid om daar gebruik van te maken, en betaal je uiteindelijk veel geld voor niet afgenomen uren. Grote kleuter gaat 1 dag per week, in de vakantie ook. We gaan drie weken zelf weg dus dat betekent dat hij de andere drie weken nog een dag ‘gratis’ naar de BSO kan. Wel voor zover er plaats is, maar bij ruim van te voren aanvragen zit dat meestal wel goed.
pi_200115129
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Onze rode poes heeft een Tortie moeder en een rode kater als vader. T nestje bestond uit rode (met bij de poesjes ook witte vlekken) en grijze (ik denk torties).
In tortie zit rood plus rode vader. Dat kan het ook zijn dat ze beide rood moet hebben. Maar ik heb geen cattery en het is van horen zeggen
pi_200115987
Even terug naar gisterenochtend toen Leandra om netflix tips vroeg....
Ik zag net dit bericht en dacht daar toen weer aan.

Letter for the King vonden mijn kinderen 10 en 13 heel leuk om samen met ons te kijken. Aanrader! Niet zoetsappig en zo. Mooi boek. Mooie serie.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:38:32 #190
100412 mefke79
komt goed!
pi_200122400
Wij zijn de vakantie aan het plannen en denken aan een paar kortere tripjes in Nederland en eventueel met de trein (want thuis een ice liefhebber) naar Duitsland. Het idee is nu om ergens in het westen te gaan staan en dan daar een aantal musea mee te pakken (Naturalis bijvoorbeeld).
Maar ik ben dus Franse campingprijzen gewend :X Jemig wat is Nederland duur zeg. En zelfs met een eigen kampeermiddel valt het vies tegen. Dan heb ik het er nog maar niet over dat alles al vol lijkt, maar goed, we zijn flexibel, daar vinden we wat op. Maar voor het budget waar ik in Frankrijk 2 weken van sta kan ik hier een dag of 3 weg. En dan zijn de plekken ook nog eens flink kleiner dan in Frankrijk. Tis niet dat ik belachelijke eisen stel, gewoon goed sanitair en een fijn plekje, liefst met zwembad.

Och LeSage dat klinkt sneu. Dat beestje weet niet wat hem overkomt zo ineens alleen.
.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:41:53 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200122427
Mijn kinderen zijn op schoolreisje. Voor m'n jongste de eerste keer en ik vind het HEEL spannend. (Hij zelf uiteraard niet).
KuikenGuppy
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:17:03 #192
344469 Amsel
zonder t
pi_200122856
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:41 schreef Burdie het volgende:
Mijn kinderen zijn op schoolreisje. Voor m'n jongste de eerste keer en ik vind het HEEL spannend. (Hij zelf uiteraard niet).
Mijn jongste vandaag ook! Hij kon niet wachten :D De oudste gaat volgende week, ik hoop dat het weer dan OK is. Over jongste heb ik geen zorgen vandaag, maar over oudste juist wel, want die gaat naar Julianatoren en is bang uitgelachen te worden omdat ze niet in hoge en snelle attracties durft :{

@mefke79 Vakantie is echt enorm duur dit jaar hè? Dat weerhield ons er ook van om iets te boeken. (Totdat we er dus achter kwamen dat zowel Engelse schoonouders als wij naar de Balearen mogen reizen en we dus heel impulsief nog veel meer geld hebben uitgegeven om elkaar daar eindelijk weer te kunnen zien. Toen ging alle zuinigheid overboord!)
pi_200122876
@Burdie succes vandaag. ;)
pi_200123149
Pff, ik heb net 2 kaartjes gekocht voor het Elton John concert op 9 juni 2022.
Ik heb nog nooit concertkaarten gekocht dus was een beetje onrustig hoe dat nou verloopt. :{
Ik had eerst mooie kaarten maar ondanks dat ik had ingelogd, stond op op het ‘moment suprême’ ineens niet meer ingelogd. }:|
En ik kreeg dat ook niet meer voor elkaar.
Weg kaarten.
Nieuwe poging. Gelukt, best beschikbare plaatsen en betaald. Ik dacht rang 1.
Maar na het bekijken van de plattegrond had ik toch wat dichterbij willen zitten.
Nieuwe poging gedaan om te kijken wat er nog open stond. Mooiere plekken maar wel ¤100 samen duurder. En wat doe je dan met de andere kaarten…dus gewoon gestopt en tevreden met de huidige kaarten.
Ik ben alleen dan wel bang dat het tegenvalt of dat vooral mijn man het niks vindt (te ver).
En dat haalt wel een beetje de excitement eruit. :')
En nu voel ik mij een sukkel. :@
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:49:29 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200123275
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:40 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik heb net 2 kaartjes gekocht voor het Elton John concert op 9 juni 2022.
Ik heb nog nooit concertkaarten gekocht dus was een beetje onrustig hoe dat nou verloopt. :{
Ik had eerst mooie kaarten maar ondanks dat ik had ingelogd, stond op op het ‘moment suprême’ ineens niet meer ingelogd. }:|
En ik kreeg dat ook niet meer voor elkaar.
Weg kaarten.
Nieuwe poging. Gelukt, best beschikbare plaatsen en betaald. Ik dacht rang 1.
Maar na het bekijken van de plattegrond had ik toch wat dichterbij willen zitten.
Nieuwe poging gedaan om te kijken wat er nog open stond. Mooiere plekken maar wel ¤100 samen duurder. En wat doe je dan met de andere kaarten…dus gewoon gestopt en tevreden met de huidige kaarten.
Ik ben alleen dan wel bang dat het tegenvalt of dat vooral mijn man het niks vindt (te ver).
En dat haalt wel een beetje de excitement eruit. :')
En nu voel ik mij een sukkel. :@
Waar is het? Lijkt mij ook wel leuk namelijk
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:52:08 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200123307
Kaartjes die je niet wil kun je via ticketswap verkopen
pi_200123345
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Waar is het? Lijkt mij ook wel leuk namelijk
GelreDome. :) kaarten zijn 10:00 in de verkoop gegaan.
pi_200123351
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:52 schreef amaranta het volgende:
Kaartjes die je niet wil kun je via ticketswap verkopen
Maar stel dat je er toch mee blijft zitten.
Geven we dubbel uit. Best een gokje. :?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:58:26 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200123380
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar stel dat je er toch mee blijft zitten.
Geven we dubbel uit. Best een gokje. :?
Mja. Die kans lijkt me klein. Maar is aanwezig
pi_200123398
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mja. Die kans lijkt me klein. Maar is aanwezig
Je kunt maar pech hebben. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: