abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2021 @ 12:19:15 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200106398
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef vencodark het volgende:
Ik heb altijd goeie hoop gehad dat het allemaal weer goed gaat komen. Einde aan het licht van die donkere tunnel.
Ik denk ook nog steeds dat we het ergste hebben gehad, toen alles nog nieuw, eng en onbekend was.
Want niemand wilt terug naar die bende van eerst. ;(
wat bedoel je met 'bende van eerst'?
in de haak.
  maandag 28 juni 2021 @ 12:21:09 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200106430
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout. ;( Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
heftig hoor maar ook heel begrijpelijk. :{ En inderdaad al die uitgestelde zorg, nog genoeg te doen... Houd je het zelf nog enigszins vol?
in de haak.
pi_200106527
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout. ;( Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
Nouja, dit dus. Het klinkt bijna als een uitzichtloze situatie voor zorgmedewerkers op dit moment. Met een beetje pech en hordes mensen die nu de maatregelen grotendeels vervallen zijn meteen helemaal los gaan, zitten we voor we het weten in een nieuwe golf. ;(
  maandag 28 juni 2021 @ 12:29:12 #104
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200106550
Dat klinkt echt rot, Nanukerst, en herkenbaar, die overbelasting van iedereen.

Ik heb een update in Z&G geplaatst. Maar vertel hier ook nog graag even dat Jacob heel enthousiast is en met glimmende ogen naar de baby kijkt. Dat wordt wel wat, met die twee.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 28 juni 2021 @ 12:29:19 #105
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200106559
Het voelt ook zo raar, ineens nog amper maatregelen. Weer mandjes in de supermarkt en zonder mondkapje. Terrassen en kroegen helemaal vol. Je mag elkaar dan wel niet knuffelen maar ja, dat is al zo lang niet gedaan dat ik daar ook weinig behoefte meer aan heb met de meeste mensen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 28 juni 2021 @ 12:30:50 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200106579
In de zorg lijkt het me heel heftig ja. Ik werk bij een schoonmaakbedrijf (op kantoor) en daar zijn de personeelstekorten al dramatisch, wetende dat andere branches nog harder getroffen worden nu door tekorten. Hopelijk houden de dames die in de zorg werken zich een beetje staande!
pi_200106726
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:28 schreef amaranta het volgende:
Ik speel de Eindhoven quiz met collega’s
Daar ben ik ook mee bezig geweest, met mijn pub quiz clubje van collega's, waar er uiteindelijk maar één echt van kon. Dus al die opdrachten om de stad in te gaan of dingen te knutselen hebben we overgeslagen 😉

Afgelopen weekend heb ik de glijbaan die ik ooit van jou heb overgenomen opgeruimd (eindelijk plek voor een loungesetje achter in de tuin). Ons buurjongetje van net drie is er zó blij mee 🥰

En vanochtend mocht ik het prachtige paleis van SQ bewonderen! Volgende koffie/wandeldate gaat niet meer zo lang duren hoor, hoeveel pandemieën dan ook!

@Lemijn, gefeliciteerd!!!

@droomvrouwtje 😘 je bent zo'n lief en tof mens!
pi_200106796
@exode, wat heftig

quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat heftig. :{ Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.

Ik begin me ook enigszins zorgen te maken over de deltavariant. Als je ziet wat er in Engeland aan de hand is nu, dan vind ik dat toch wel weer spannend. Ik hoop dat het in ieder geval tot september rustig blijft qua besmettingen en ziekenhuisopnames, zodat ook het zorgpersoneel even op adem kan komen.
Ik denk/hoop dat we nu nog de mazzel hebben dat het zomer is.
In Engeland zijn wel veel mensen voor de 1e keer gevaccineerd, maar nog niet volledig, was dat niet een deel van het probleem?
Maar het zou mij niks verbazen als er van het najaar weer een en ander opvlamt :{ .
Hopelijk helpt het vaccineren om de getallen lager te houden en de druk op de zorg. Maar ik moet het nog maar zien...

@Nanukerst, niet heel onlogisch na het afgelopen jaar. Maar wel weer extra druk voor de mensen die (nog) niet zijn omgevallen... :*
Fake it till you make it...
pi_200106802
Ik was vanochtend bij de AH, met mondkapje.. en werd al aangesproken "Dat hoeft niet meer hè, mevrouw?"
"Dat weet ik, maar het mág wel toch?"

Versoepelingen gaan mij eigenlijk net iets te snel nu. Ik snap best dat velen zo snel mogelijk weer helemaal los willen gaan, maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat... En dan kan de zorg het al helemaal niet meer/weer aan 😢
pi_200106837
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:19 schreef trui het volgende:

[..]

wat bedoel je met 'bende van eerst'?
Niets met het beleid ofzo hoor.
Meer dat het allemaal zo raar, spannend, eng en bizar was. Die bende. :)
De kut situatie. :+
pi_200106892
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:44 schreef Shandaly het volgende:
Ik was vanochtend bij de AH, met mondkapje.. en werd al aangesproken "Dat hoeft niet meer hè, mevrouw?"
"Dat weet ik, maar het mág wel toch?"

Versoepelingen gaan mij eigenlijk net iets te snel nu. Ik snap best dat velen zo snel mogelijk weer helemaal los willen gaan, maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat... En dan kan de zorg het al helemaal niet meer/weer aan 😢
Ik vind het fijn dat het weer zonder mag, maar ik steek ze nog wel in mijn zak. Ik vind het ook snel gaan.
En ik las al bericht van onze huisarts het verzoek om ze toch op te zetten in de wachtkamer, logisch gezien de wachtkamer niet al te ruim is.
pi_200106975
Ik heb nog wel gewoon mondkapjes in de auto liggen en in mijn rugzak.
Maar als het niet hoeft, gebruik ik ze niet.
Wel bij de huisarts, prikpost, bibliotheek etc.
Ik ben er vanuit gegaan dat ze daar nog verplicht zijn.
pi_200107053
Bij de fysio vanmorgen, mocht ie af, ze hebben daar wel een heel ruime wachtkamer.
En de fysio zelf droeg nog wel zn kapje.
pi_200107097
Ik was vanochtend bij de apotheek en was een mondkapje volledig vergeten. Ik was lopend en had alleen mijn pinpas en telefoon meegepakt.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik die de afgelopen maanden vrij vaak vergat. Dan had ik dus pech want ik ging nergens zonder naar binnen.
Dus ik ging zonder naar binnen maar vroeg wel meteen of het wel mocht, het is in een gezondheidscentrum waar ook de huisartsen zitten dus ik kan me echt voorstellen dat het nog verplicht is. Maar dat was het dus niet. Ik was wel de enige binnen zonder mondkapje overigens, de ruimtes zijn daar groot, niemand is in mijn 1,5 meter aura gekomen.

En ik heb al eerder gezegd, ik vind ze naar, ik droeg ze netjes overal maar ik word er benauwd van. Of het nou tussen mijn oren zit of door de astma, geen idee.
pi_200107107
Als je geen anderhalve meter afstand kunt houden, moet je ze nog wel gebruiken. Nu was het een AH XL waar ik was, maar toch...

Ik kreeg van de bloedbank ook al een berichtje dat ze bij het doneren geen anderhalve meter afstand kunnen houden (lastig prikken 😆) en dat mondkapjes daar dus voorlopig nog wel verplicht blijven.

Ook op kantoor... Vanaf volgende week mogen we weer in twee ploegen naar kantoor. *O* Om en om een week thuis en een week kantoor. Als je daar 'in beweging' bent, word je ook geacht een mondkapje te dragen. Als je aan een bureau zit mag ie af.

En ik begon net eindelijk een fatsoenlijk ritme in het thuiswerken te krijgen 8)7
pi_200107132
Wij gaan vanaf september weer full swing terug naar kantoor. 50% van je tijd op kantoor, 50% thuis. Je mag overigens wel gewoon 100% op kantoor werken als je wilt.
Wel is per afdeling geïnventariseerd welke teams op welke dagen op kantoor komen om de drukte te reguleren. Pre Corona was het gekkenhuis op bepaalde dagen op kantoor, dan moest je echt op tijd komen om een bureau te bemachtigen.
pi_200107136
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 13:06 schreef Shandaly het volgende:

Ik kreeg van de bloedbank ook al een berichtje dat ze bij het doneren geen anderhalve meter afstand kunnen houden (lastig prikken 😆) en dat mondkapjes daar dus voorlopig nog wel verplicht blijven.

Bij de bloedbank hoef je hem hier alleen maar op bij het lopen en bij het wachten vooraf. Ik moest hem af bij het prikken en koffiedrinken, want ze willen graag zien of je pips wordt..
pi_200107139
Ik blijf mijn mondkapjes voorlopig ook nog dragen, en droeg ze ook al voordat het verplicht was. We hebben nog een veel te lage vaccinatiegraad om al zonder te kunnen, als je het aan mij vraagt. Ik ben zelf pas midden augustus volledig beschermd - en dan kun je het ook nog steeds doorgeven aan anderen. Dus nee, mijn kapjes gaan voorlopig nog overal mee naar toe hoor.
  maandag 28 juni 2021 @ 13:21:18 #119
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200107298
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:21 schreef trui het volgende:

[..]

heftig hoor maar ook heel begrijpelijk. :{ En inderdaad al die uitgestelde zorg, nog genoeg te doen... Houd je het zelf nog enigszins vol?
Ik heb de leukste collega's van de wereld, dat scheelt. Maar zij zijn dan ook de enige reden dat ik nog kom opdagen op het werk, want inhoudelijk is het verre van leuk. Ik overweeg serieus de zorg compleet te verlaten.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 13:48:21 #120
382129 crew  Donna
pi_200107704
Ik ben zo blij dat de mondkapjes weer af kunnen. Ben niet de enige als ik zaterdag in de supermarkten keek en vandaag in het centrum.
Vandaag niemand met mondkapje gezien, zaterdag maar 2 mensen terwijl het super druk was in de winkel.

Maar goed, ga er wel vanuit dat ze in de herfst weer op moeten. Nu even genieten. :M
  maandag 28 juni 2021 @ 13:49:26 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200107728
Mijn man mag ook weer af en toe naar kantoor en nu hebben we een (luxe ;)) probleem omdat we maar 1 auto hebben en beiden vervoer nodig hebben. We zouden in/na de zomervakantie een tweede auto kopen, maar dat wordt nu zeer waarschijnlijk nog daarvoor.
KuikenGuppy
pi_200107775
Met de hitte van een paar weken terug was een mondkapje echt heel onprettig maar verder geen moeite mee. Blij dat ze af mogen maar ik ga er nog even vanuit dat ze in de herfst/ winter weer terugkomen. :')
pi_200108124
Mondkapjes had ik ook geen probleem mee idd. Voelt maar raar dat het opeens niet meer hoeft.
Wij mogen opeens weer 2 à 3 dagen naar kantoor ipv 1, love it. O+ Brengt wel het dilemma trein of auto terug, maar ik zou het liefste pas weer met de trein gaan als ik volledig gevaccineerd ben.
  maandag 28 juni 2021 @ 14:25:07 #124
344469 Amsel
zonder t
pi_200108191
Ik vind for Delta-variant ook maar spannend :{ Vooral (heel egoïstisch vanuit m'n eigen belang gedacht) omdat we in augustus voor het eerst in anderhalf jaar m'n schoonouders uit Engeland weer willen kunnen zien O+ We hebben een vakantie geboekt naar de Balearen, want wij mogen daarheen en zij ook :o Waar ik eerst niet op vakantie wilde omdat ik het veel te duur vond overal, gooien we er nu een enorme smak geld tegaan zodat m'n man z'n ouders en de kinderen hun grootouders eindelijk weer kunnen zien. Maar als het allemaal mis gaat gooit die Delta-variant dus alsnog roet in het eten...
pi_200108221
@Vaiana die twijfel snap ik goed. Ik wacht überhaupt met het ondernemen van dingen tot ik volledig gevaccineerd ben. Zo ga ik bijvoorbeeld ook nog niet uit eten of op een terras zitten.

Wij hebben nog niets over naar kantoor gaan gehoord, maar ook daarmee wacht ik liever tot na de tweede vaccinatie. Misschien wat overdreven, maar één keer corona hier in huis was wat mij betreft al meer dan voldoende.
pi_200108254
Dat zou ik ook wel spannend vinden, Amsel. Ik geloof dat we er nog lang niet zijn...

In ander nieuws, dit schatje en misschien haar half-broer komen waarschijnlijk in augustus bij ons wonen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200108345
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Vaiana die twijfel snap ik goed. Ik wacht überhaupt met het ondernemen van dingen tot ik volledig gevaccineerd ben. Zo ga ik bijvoorbeeld ook nog niet uit eten of op een terras zitten.

Wij hebben nog niets over naar kantoor gaan gehoord, maar ook daarmee wacht ik liever tot na de tweede vaccinatie. Misschien wat overdreven, maar één keer corona hier in huis was wat mij betreft al meer dan voldoende.
Ik heb wel terrasjes gedaan, zolang ik buiten zit en er met tafels onderling afstand is maak ik me daar niet zo'n zorgen om persoonlijk. En ik weet dat mijn collega's ook niet bepaald elk weekend een feestje hebben (plus dat gaat al maandenlang goed met 1 dag per week op kantoor), dus ook dat voelt wel oke. Maar de trein voelt toch echt nog wel spannend, zo lang in een afgesloten ruimte met allemaal vreemden.

Ben heel blij dat ik de eerste prik nu binnen heb, dat geeft echt al wel wat (mentale) rust. Man is al volledig gevaccineerd en we hebben alle al anderhalf jaar de dans kunnen ontspringen, dat wil ik wel graag zo houden totdat ik volledig gevaccineerd ben. Maar aan de andere kant heeft mijn mentale gezondheid het wel nodig om af en toe weer iets te doen en kunnen, dus het blijft puzzelen steeds.
pi_200108350
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat zou ik ook wel spannend vinden, Amsel. Ik geloof dat we er nog lang niet zijn...

In ander nieuws, dit schatje en misschien haar half-broer komen waarschijnlijk in augustus bij ons wonen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mnoh. O+
  maandag 28 juni 2021 @ 14:41:35 #129
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200108377
Wat is het klef trouwens vandaag qua weer
pi_200108385
Jagar, wat cute!! O+ Heerlijk vooruitzicht, deze pluizige gezinsuitbreiding!

Oef Amsel, dat is inderdaad spannend. Maar wel fantastisch als het door kan gaan.

Vanaf 1 juli mogen er bij ons weer 70 mensen tegelijk naar kantoor, en maximaal 50% van je werktijd. Ik vind het denk ik wel voldoende om 1-2x per maand naar kantoor te gaan straks, ik heb het wel gemist maar het thuis werken is vooral heel praktisch ivm reistijd en sportafspraken voor de oudste. Ook moet ik de trein weer in, maar dat vind ik op zich meevallen, omdat ik 1e klas mag reizen. Tot nu toe kan je daar prima 1,5e meter afstand houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 14:42:24 #131
382129 crew  Donna
pi_200108395
Ik vind angst een rotwoord, dus ik zet het even tussen haakjes, maar het lijkt me heel rot om in zo'n 'angst' te leven om bijv. nog niks te ondernemen of te wachten tot je volledig gevaccineerd bent. Maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik hoop dat het voor iedereen snel 'beter' mag worden, ongeacht hoe je er in staat.

Ik ga morgen voor het eerst in een jaar (?? denk ik) weer sushi eten met een vriendin. Kijk er zo naar uit!

Thuiswerken doen we sinds juni vorig jaar al niet meer. Gelukkig maar, want kreeg collega's die echt depressief begonnen te worden (alleenstaanden).
pi_200108451
Jägar, poes! O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200108471
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:42 schreef Donna het volgende:
Ik vind angst een rotwoord, dus ik zet het even tussen haakjes, maar het lijkt me heel rot om in zo'n 'angst' te leven om bijv. nog niks te ondernemen of te wachten tot je volledig gevaccineerd bent. Maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik hoop dat het voor iedereen snel 'beter' mag worden, ongeacht hoe je er in staat.

Ik ga morgen voor het eerst in een jaar (?? denk ik) weer sushi eten met een vriendin. Kijk er zo naar uit!

Thuiswerken doen we sinds juni vorig jaar al niet meer. Gelukkig maar, want kreeg collega's die echt depressief begonnen te worden (alleenstaanden).
Ik was steeds relaxter, en eigenlijk ook van plan om na de eerste prik gewoon lekker de trein te pakken. Toen werd ik zwanger. Mega fijn, maar maakt me wel onzekerder want ik ben nu gewoon kwetsbaarder. Dus nu twijfel ik weer over de trein. :')
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 14:55:38 #134
382129 crew  Donna
pi_200108605
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:46 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik was steeds relaxter, en eigenlijk ook van plan om na de eerste prik gewoon lekker de trein te pakken. Toen werd ik zwanger. Mega fijn, maar maakt me wel onzekerder want ik ben nu gewoon kwetsbaarder. Dus nu twijfel ik weer over de trein. :')
Ja ik snap het. Toen ik zwanger was in Corona tijd was het niet gevaarlijker voor zwangeren, dus heb me ook geen moment druk gemaakt. |:)
  maandag 28 juni 2021 @ 14:58:15 #135
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200108637
@exode heftig zeg. Ik merk toch dat heel veel mensen covid onderschatten en alleen maar denken dat het ouderen betreft.

@Nanukerst zo herkenbaar, hier ook burn-out gehad en werk in de ouderenzorg, covid was de druppel die mij er overheen hielp.
Ik kom gewoon niet meer afschakelen van het werk, want ondanks dat we “geluk” hadden en alleen bij de eerste golf getroffen werden. De rest van ons huis had minder geluk. En de druk om het buiten te houden was ook zo hoog. Ik kwam ook nergens bang om het mee te nemen. Ik had echt mijn eigen bubbel gecreëerd.

@Vaiana mondkapjes vond ik zelf ook geen probleem, daarbij buiten COVID om heb ik ook vaak genoeg mondkapjes moeten dragen omdat er bijv een uitbraak was van MRSA.

Voor mijn gevoel gaan de versoepelingen iets te snel. Ik ben al wel sinds februari volledig geënt maar toch, ik weet niet. Het gaat te snel en zeker met de delta variant, ik heb verwacht toch nog een nieuwe golf, zeker omdat echt voor mijn gevoel iedereen de remmen los gooit

En op het werk nog steeds mondkapjes gebruiken want natuurlijk in de zorg en dan kom ik toch binnen die 1.5 mtr. En niet iedereen van zorgmedewerkers is geënt wel al onze bewoners
Be happy with the little things in life
pi_200108641
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:55 schreef Donna het volgende:

[..]

Ja ik snap het. Toen ik zwanger was in Corona tijd was het niet gevaarlijker voor zwangeren, dus heb me ook geen moment druk gemaakt. |:)
_O- Vet handig, die vertraagde inzichten enzo.
  maandag 28 juni 2021 @ 14:58:53 #137
496664 Punzzzie
Pun intended
pi_200108648
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Lieffie, je bent niet dik en lelijk! Je bent een lief lekker ding met een geweldige uitstraling :*
Nou dat dus!! Helemaal mee eens Sjeen!

@droomvrouwtje Je bent me zo dierbaar geworden. Je bent lief, hilarisch, mooi van binnen en buiten en elk mens die dat niet ziet zijn jou niet waard O+

En ja ik heb hier speciaal een nieuw account voor aangemaakt om je dat even te zeggen!

Love you BEEB!
Internation superspy in disguise
  maandag 28 juni 2021 @ 15:01:00 #138
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200108667
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:58 schreef Punzzzie het volgende:

[..]

Nou dat dus!! Helemaal mee eens Sjeen!

@:Droomvrouwtje Je bent me zo dierbaar geworden. Je bent lief, hilarisch, mooi van binnen en buiten en elk mens die dat niet ziet zijn jou niet waard O+

En ja ik heb hier speciaal een nieuw account voor aangemaakt om je dat even te zeggen!

Love you BEEB!
Daar is ze toch weer. Leuk om weer wat van de oude garde hier te zien (evenstarretje :*)
  maandag 28 juni 2021 @ 15:02:29 #139
496664 Punzzzie
Pun intended
pi_200108683
Oh ja voorheen was ik dus evenstar maar login kwijt enzo dus dan maar nieuw 3e ronde nieuwe kansen ofzo :')
Internation superspy in disguise
pi_200108717
Ik krijg woensdag mijn tweede prik, heel blij mee. Ik zoek ook nog geen drukte en zo op. In de buitenlucht heb ik er iets minder moeite mee maar nog steeds op afstand.
Nog niet in de supermarkt geweest sinds zaterdag maar ik denk dat ik daar wel mijn mondkapje opzet, altijd zo druk.

Ook met verkoudheid etc, pas ook weer een afspraak afgezegd met vrienden omdat haar dochter verkouden was. Dat vind ik nog steeds niet relaxt. Dubbel, vanwege corona en steeds dat testen aangezien mijn weerstand ruk is en ik zo'n virus dus meteen oppik.
  maandag 28 juni 2021 @ 15:05:36 #141
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200108725
En mijn auto staat weer eens bij de garage. Begaf gisteren tijdens noodweer onderweg naar het werk de ruitenwisser het. Nu was deze in december nog gerepareerd dus gelukkig valt het onder garantie. Maar ben dus toos autoloos en ook nog eens fietsloos, bedacht ik ga weer fietsen, maar bleken binnenbanden versleten van weinig fietsen en al jaren stil staan. Dus vriendje zou het repareren maar inmiddels staat de fiets al weer weken op zijn kop in de garage zonder binnenbanden _O-

@Shandaly wat leuk jou hier ook weer te zien. :*
  maandag 28 juni 2021 @ 15:07:20 #142
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200108748
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:

SPOILER
aaah O+
pi_200109200
Vanochtend 2 dames in de lidl met mondkapje. Vanmiddag 1 meneer in de AH. Allemaal 50+ gok ik..
En iets verderop in de straat stonden 6 jongeren samen te scholen.. Daarvan hadden er 3 een mondkapje op. Lekker anoniem herrie schoppen 8)7

@Jagärtrut, wat een cuty
  maandag 28 juni 2021 @ 15:44:38 #144
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200109277
Hier zag ik bij de jumbo van het weekend ook veel nog met een mondkapje en achter de kassa hadden ze ook nog allemaal een mondkapje op
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 15:54:47 #145
382129 crew  Donna
pi_200109421
Ik zie iets over schoolvakanties en ik bedenk me ineens; hoe doe je dat als je werkt?

Mensen met basisschool kinderen? Neem je dan 3 weken vrij en zitten de kinderen de rest van de vakantie op de BSO? Waar laat je ze? :|W
  maandag 28 juni 2021 @ 15:58:08 #146
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200109466
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:54 schreef Donna het volgende:
Ik zie iets over schoolvakanties en ik bedenk me ineens; hoe doe je dat als je werkt?

Mensen met basisschool kinderen? Neem je dan 3 weken vrij en zitten de kinderen de rest van de vakantie op de BSO? Waar laat je ze? :|W
BSO is in schoolvakanties open van 7.00 tot 18.30 (en doen veel leuke dingen met de kinderen).
Ik begin na de schoolvakantie weer met werken :D maar ik heb gelukkig precies dezelfde vakanties.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:05:53 #147
100412 mefke79
komt goed!
pi_200109593
Toen ik nog niet in het onderwijs werkte was kinderen en vakantie altijd een gepuzzel. Nu is het wat beter te doen omdat ik vaak ook vrij heb in hun vakantie, maar ik heb ook wel gemerkt dat ik ook behoefte heb aan tijd zonder kinderen (al was het maar voor mijn studie). Dus nu zorg ik er in de lange vakanties (kerst en zomer) voor dat de kinderen soms ergens anders zijn. Het plan voor de zomervakantie is nu:
week 1: kinderen beide op kamp
week 2: kinderen thuis, jongste maandag en dinsdag naar bso
week 3 tm 5: vakantie met z'n allen
week 6: in principe bso op maandag en dinsdag

Ik heb nu zelf een weekje eerder vakantie, dat is wel fijn. Komend jaar komen we sowieso in de knoei weer met de meivakantie, die is maar 1 week en voor de kinderen twee.

Vakantie bso is trouwens over het algemeen heel leuk als ik de jongens moet geloven. Want ja, wie eet er nou niet graag blauwe pannenkoeken? Of doet een groot watergevecht, gaat naar de dierentuin etc.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 28 juni 2021 @ 16:10:14 #148
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200109658
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:05 schreef mefke79 het volgende:

Vakantie bso is trouwens over het algemeen heel leuk als ik de jongens moet geloven. Want ja, wie eet er nou niet graag blauwe pannenkoeken? Of doet een groot watergevecht, gaat naar de dierentuin etc.
Ik zat zat vorig jaar zomervakantie in een gebouw waar ook een bso zit en het is inderdaad echt ontzettend leuk. Zou zelf geen puf hebben om al die activiteiten uit te moeten voeren :P

Mijn vriend heeft bouwvak (3 weken zomer en 3 weken kerst) dus genoeg me time voor mij :D
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 16:10:54 #149
382129 crew  Donna
pi_200109667
Ik zal hier eens vragen naar vakantie BSO. BSO op de school van onze voorkeur is alleen op DI en DO. Goede om even te vragen hoe dat in vakanties is. Of dat het dan bijv. bij een ander gebouw is.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:12:56 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_200109692
Donna, ik zou echt even goed afwegen of je dat wel wil, alleen op dinsdag en donderdag. Stel het is studiedag op een vrijdag, wat dan? Geen bso? foutje

[ Bericht 9% gewijzigd door mefke79 op 28-06-2021 16:42:29 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')