Outlanderquote:Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?
Netflix en Videoland beschikbaar, dus kom maar op.
Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Lieffie, je bent niet dik en lelijk! Je bent een lief lekker ding met een geweldige uitstralingquote:Op zondag 27 juni 2021 00:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik lees altijd mee maar toch eens tijd om mee te schrijven..
Ik heb om jullie verhalen echt een traantje weg moeten pinken. Mooi hoe open jullie zijn.
Tja vrienden, door Corona ontdekt dat sommige vriendschappen maar heel oppervlakkig zijn en ik was eigenlijk wel teleurgesteld dat men zo weinig naar elkaar om keek. Ik heb wel een vriend, maar grotendeels van de tijd ben ik toch alleen (wonen niet samen) en dan kom je tot de conclusie dat een grote vriendengroep leuk is maar niet als je er alleen voor elkaar bent als het goed gaat. En wat niet hielp, de vriendengroep is een gedeelde groep met mijn ex-man en ik merkte toch dat dingen veranderen, soort partij kiezen zeg maar terwijl dat voor mij niet hoeft.
Maar door mijn ex-man heb ik wel nog een mooie vriendschap overgehouden aan een lieve fokster die ik dus via mijn ex heb leren kennen.
We lopen de deur niet plat, zien elkaar 2-3x per jaar maar weten wel dat we er voor elkaar kunnen zijn als het moet. Appen elkaar soms om te vragen hoe het gaat. Weet je soms weet je dat vriendschappen goed zitten.
Er is wel afgelopen jaar vanuit onverwachte hoek iemand een hele goede vriendin geworden, we kennen elkaar ook van fok en via een gezamenlijk groeps app. Jammer dat ze alleen niet in de buurt woont (UK).
Tja en kinderen… heel lang mee geschreven in het “als zwanger worden/blijven topic. Helaas is het niet gelukt. Maar heb inmiddels een stiefdochter van 12 en staat de deur wel op een kier. Dus wie weet wat de toekomst nog brengt.
Ik moet wel zeggen dat ik mij soms een falende vrouw vind, kan geen kinderen krijgen, ik merk dat ik soms toch moeilijk vind om contacten te onderhouden, gescheiden en mijn huidige relatie was zeker qua aanloop niet makkelijk door dingen die speelde uit verleden die ik dan op hem afreageerde
En ik lijk heel zeker maar ben het absoluut niet. In mijn relatie niet maar ook in vriendschappen niet, maar ik weet wel, zit het goed dan zit het goed.
Ik denk heel negatief over mezelf en vind mezelf vooral nooit goed genoeg. Wie wil mij nu. Ik vind mezelf voor lelijk en dik…
The Queens Gambit.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?
Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Je zou zo te lezen the marvelous Mrs Marple waarderen, maar dat is prime.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Leuk, Dirk Gently!quote:Op zondag 27 juni 2021 11:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.
Naar buiten!!!quote:Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef vencodark het volgende:
En dingen doen vandaag:
- gisteren mijn 1e vaccinatie gehad. Ik begon de dag doodop! En ik voel een beetje een warme gloed over me. Inmiddels voel ik me iets scherper worden.![]()
- was draait, was gevouwen/opgeborgen.
- kinderbedden verschoond.
Vaatwasser straks uitladen.
Daarna 2 opties:
- naar buiten met de kinderen maar dan moet ik mij er écht toe zetten.![]()
- werken aan het bordspel voor mijn ouders 40 jarig jubileum.
quote:Op zondag 27 juni 2021 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar buiten!!!
Ik ging gisteren om 16:00 even naar de losloop, daar zat een kennis met haar honden, zijn we gaan lopen een eindje, daarna terug naar de losloop, nog een uur of zo zitten chillen terwijl de honden renden, toen ik naar huis wilde lopen kwam er een vriendin met haar hond, nog paar rondjes gedaan, toen we wilden gaan kwam er weer een leuk hondenvriendje, nog een paar rondjes gedaan, ik was om 19:30 binnen en moest toen nog gaan hollen voor de boodschappen![]()
Ik snap niet hoe mensen niet naar buiten kunnen gaan elke dag. Ik zou echt binnen drie dagen depressief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |