abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2021 @ 10:59:02 #1
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200087581
Voor opsommingen.
pi_200087649
Wat staat er vandaag op de planning?

Ik moet het hele huis poetsen, vaste prik in m'n vrije weekend ;) Net de boven- en onderverdieping gestofzogen, zweet nu al dik op m'n voorhoofd :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 27 juni 2021 @ 11:13:56 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200087755
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?
Netflix en Videoland beschikbaar, dus kom maar op.

Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 juni 2021 @ 11:18:35 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200087794
Ik log al uren een Friends Marathon te houden in m’n uppie in bed. :’) Verveel me.

Ja, opruimen, schoonmaken, was… het moet allemaal… -O-

Manlief heeft griepje en is de perfecte stervende zwaan dus die probeer ik te ontlopen. :D :@
pi_200087807
Geen film maar de nieuwe comedy special van Bo Burnham (inside). Gemaakt tijdens de lockdown en staat op Netflix.
pi_200087816
Poetsrondje gisteren al gedaan, vanmorgen 1 was gedaan, de nieuwe screens op zolder opgehangen, huisartsenpost gebeld (oudste viel gisteren en ontziet haar arm behoorlijk, maar we kijken het na overleg nog even aan met paracetamol ze lijkt haar arm iets meer te gebruiken...), beddengoed van de kinderen zit in de was, zwembad onderhoud gedaan en ik ga zo een blokje om ;).
Fake it till you make it...
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 11:22:45 #7
382129 crew  Donna
pi_200087832
Wasjes draaien en vanmiddag naar de pluktuin met vrienden* om een paar dozen aardbeien bij elkaar te scharrelen.

*en de kinderen
  zondag 27 juni 2021 @ 11:24:35 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200087847
@droomvrouwtje, nog even een dikke knuf voor jou :* Wel mooi dat er een vriendschap uit overwachte hoek voor terug kwam.

Voordat jouw openhartige post uit het vorige topic verzand in de "wat gaan we vandaag doen opsom" ;)
pi_200087849
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?

Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Outlander O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Licht Ontvlambaar zondag 27 juni 2021 @ 11:25:23 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_200087857
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik lees altijd mee maar toch eens tijd om mee te schrijven..

Ik heb om jullie verhalen echt een traantje weg moeten pinken. Mooi hoe open jullie zijn.

Tja vrienden, door Corona ontdekt dat sommige vriendschappen maar heel oppervlakkig zijn en ik was eigenlijk wel teleurgesteld dat men zo weinig naar elkaar om keek. Ik heb wel een vriend, maar grotendeels van de tijd ben ik toch alleen (wonen niet samen) en dan kom je tot de conclusie dat een grote vriendengroep leuk is maar niet als je er alleen voor elkaar bent als het goed gaat. En wat niet hielp, de vriendengroep is een gedeelde groep met mijn ex-man en ik merkte toch dat dingen veranderen, soort partij kiezen zeg maar terwijl dat voor mij niet hoeft.
Maar door mijn ex-man heb ik wel nog een mooie vriendschap overgehouden aan een lieve fokster die ik dus via mijn ex heb leren kennen.
We lopen de deur niet plat, zien elkaar 2-3x per jaar maar weten wel dat we er voor elkaar kunnen zijn als het moet. Appen elkaar soms om te vragen hoe het gaat. Weet je soms weet je dat vriendschappen goed zitten.
Er is wel afgelopen jaar vanuit onverwachte hoek iemand een hele goede vriendin geworden, we kennen elkaar ook van fok en via een gezamenlijk groeps app. Jammer dat ze alleen niet in de buurt woont (UK).

Tja en kinderen… heel lang mee geschreven in het “als zwanger worden/blijven topic. Helaas is het niet gelukt. Maar heb inmiddels een stiefdochter van 12 en staat de deur wel op een kier. Dus wie weet wat de toekomst nog brengt.
Ik moet wel zeggen dat ik mij soms een falende vrouw vind, kan geen kinderen krijgen, ik merk dat ik soms toch moeilijk vind om contacten te onderhouden, gescheiden en mijn huidige relatie was zeker qua aanloop niet makkelijk door dingen die speelde uit verleden die ik dan op hem afreageerde

En ik lijk heel zeker maar ben het absoluut niet. In mijn relatie niet maar ook in vriendschappen niet, maar ik weet wel, zit het goed dan zit het goed.
Ik denk heel negatief over mezelf en vind mezelf vooral nooit goed genoeg. Wie wil mij nu. Ik vind mezelf voor lelijk en dik…
Lieffie, je bent niet dik en lelijk! Je bent een lief lekker ding met een geweldige uitstraling :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_200087858
quote:

The Queens Gambit. :)
  zondag 27 juni 2021 @ 11:25:24 #12
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200087860
Sterkte BE :D
pi_200087878
quote:

Je zou zo te lezen the marvelous Mrs Marple waarderen, maar dat is prime.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 27 juni 2021 @ 11:28:05 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200087879
Ik speel de Eindhoven quiz met collega’s
pi_200087887
quote:

Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.
Met een meidenkwartet
pi_200087891
En dingen doen vandaag:
- gisteren mijn 1e vaccinatie gehad. Ik begon de dag doodop! En ik voel een beetje een warme gloed over me. Inmiddels voel ik me iets scherper worden. :P
- was draait, was gevouwen/opgeborgen.
- kinderbedden verschoond.

Vaatwasser straks uitladen.

Daarna 2 opties:
- naar buiten met de kinderen maar dan moet ik mij er écht toe zetten. :@
- werken aan het bordspel voor mijn ouders 40 jarig jubileum. :?
pi_200087901
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:28 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.
Leuk, Dirk Gently!
Voor wie wat functionele gore aankan en enigszins duistere humor wel waardeert is the Boys een grote aanrader. Vonden wij echt machtig. Ook Prime trouwens.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200087916
Wij zijn bijna op een van onze favoriete stranden en zien daar zo meteen onze vrienden uit Ierland die hier op vakantie zijn. Echt al zomervakantie hier. Fijne dag allemaal!!
Met een meidenkwartet
  zondag 27 juni 2021 @ 11:33:21 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200087925
Ik ben soto aan het maken voor mijn ouders, die komen voetbak kijken, en ik wil het huis nog aan kant, maar morgen komen er schilders voor de kozijnen dus dat slaat nergens op om nu alles te gaan lopen soppen.
Gisteren kwam mijn broertje langs met een zelfgebakken brood dat hij van zijn overbuurvrouw had gekregen, en een vriend ( collega van letterlijk 20 jaar geleden die ik toen ik met hem werkte een heel irritant snotjong vond maar die nu al jaren in dezelfde wijk woont met een leuke hond en een moestuin en waar ik nu al lang wel heel goed mee kan) kwam zelfgemaakte sambal en soep brengen. We hebben de reis van de pup uit Zweden helemaal rond nu, tickets zijn gekocht, meisje op wiens hond ik pas wilde heeeeeel graag naar Zweden, en ze heeft voor in totaal 130 euro twee enkeltjes Stockholm Eindhoven en een ticket voor de hond, kost me niks, want ik had nog oppaskrediet, alsof het zo moest zijn toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 27 juni 2021 @ 11:36:28 #20
176471 oh-oh
pi_200087955
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef vencodark het volgende:
En dingen doen vandaag:
- gisteren mijn 1e vaccinatie gehad. Ik begon de dag doodop! En ik voel een beetje een warme gloed over me. Inmiddels voel ik me iets scherper worden. :P
- was draait, was gevouwen/opgeborgen.
- kinderbedden verschoond.

Vaatwasser straks uitladen.

Daarna 2 opties:
- naar buiten met de kinderen maar dan moet ik mij er écht toe zetten. :@
- werken aan het bordspel voor mijn ouders 40 jarig jubileum. :?
Naar buiten!!!
Ik ging gisteren om 16:00 even naar de losloop, daar zat een kennis met haar honden, zijn we gaan lopen een eindje, daarna terug naar de losloop, nog een uur of zo zitten chillen terwijl de honden renden, toen ik naar huis wilde lopen kwam er een vriendin met haar hond, nog paar rondjes gedaan, toen we wilden gaan kwam er weer een leuk hondenvriendje, nog een paar rondjes gedaan, ik was om 19:30 binnen en moest toen nog gaan hollen voor de boodschappen :D
Ik snap niet hoe mensen niet naar buiten kunnen gaan elke dag. Ik zou echt binnen drie dagen depressief zijn.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200088003
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Naar buiten!!!
Ik ging gisteren om 16:00 even naar de losloop, daar zat een kennis met haar honden, zijn we gaan lopen een eindje, daarna terug naar de losloop, nog een uur of zo zitten chillen terwijl de honden renden, toen ik naar huis wilde lopen kwam er een vriendin met haar hond, nog paar rondjes gedaan, toen we wilden gaan kwam er weer een leuk hondenvriendje, nog een paar rondjes gedaan, ik was om 19:30 binnen en moest toen nog gaan hollen voor de boodschappen :D
Ik snap niet hoe mensen niet naar buiten kunnen gaan elke dag. Ik zou echt binnen drie dagen depressief zijn.
:D
Maar jij bent een echt buitenmens. Dat moet wel, met honden.
Als ik eenmaal gedoucht ben en buiten sta, ben ik blij. Maar dat proces er naartoe. :')
Vooral de kinderen nog helemaal klaar maken. :@
Dat is altijd wel een dingetje geweest.
  zondag 27 juni 2021 @ 11:46:40 #22
176471 oh-oh
pi_200088066
Ik ga echt altijd, welk weer het ook is, 's morgens plassen douchen en met natte haren de honden uitlaten, en daarna pas ontbijten. Love it!
( Groucho Marx )
  zondag 27 juni 2021 @ 11:47:55 #23
176471 oh-oh
pi_200088080
En als ik de kinderen hier heb gaan ze in pyjama mee als ze mee gaan, want anders duurt het me allemaal te lang, dat doen we ook al sinds ze kunnen lopen hahaha, de pubers doen het nu nog, heerlijk vinden ze dat. Alleen op de oudste wachten we niet meer want die slaapt tot 14:00 of zo :')
( Groucho Marx )
pi_200088085
@droomvrouwtje :* wat heb jij een moeilijke tijd achter de rug. En het lijkt me heel begrijpelijk dat dat ook impact op je zelfbeeld heeft gehad, hoezeer je rationeel gezien hopelijk weet dat je helemaal geen falende vrouw bent :*
  zondag 27 juni 2021 @ 11:58:46 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')