wat bedoel je met 'bende van eerst'?quote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef vencodark het volgende:
Ik heb altijd goeie hoop gehad dat het allemaal weer goed gaat komen. Einde aan het licht van die donkere tunnel.
Ik denk ook nog steeds dat we het ergste hebben gehad, toen alles nog nieuw, eng en onbekend was.
Want niemand wilt terug naar die bende van eerst.
heftig hoor maar ook heel begrijpelijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout.Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
Nouja, dit dus. Het klinkt bijna als een uitzichtloze situatie voor zorgmedewerkers op dit moment. Met een beetje pech en hordes mensen die nu de maatregelen grotendeels vervallen zijn meteen helemaal los gaan, zitten we voor we het weten in een nieuwe golf.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout.Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
Daar ben ik ook mee bezig geweest, met mijn pub quiz clubje van collega's, waar er uiteindelijk maar één echt van kon. Dus al die opdrachten om de stad in te gaan of dingen te knutselen hebben we overgeslagen 😉quote:
Ik denk/hoop dat we nu nog de mazzel hebben dat het zomer is.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat heftig.Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.
Ik begin me ook enigszins zorgen te maken over de deltavariant. Als je ziet wat er in Engeland aan de hand is nu, dan vind ik dat toch wel weer spannend. Ik hoop dat het in ieder geval tot september rustig blijft qua besmettingen en ziekenhuisopnames, zodat ook het zorgpersoneel even op adem kan komen.
Niets met het beleid ofzo hoor.quote:
Ik vind het fijn dat het weer zonder mag, maar ik steek ze nog wel in mijn zak. Ik vind het ook snel gaan.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:44 schreef Shandaly het volgende:
Ik was vanochtend bij de AH, met mondkapje.. en werd al aangesproken "Dat hoeft niet meer hè, mevrouw?"
"Dat weet ik, maar het mág wel toch?"
Versoepelingen gaan mij eigenlijk net iets te snel nu. Ik snap best dat velen zo snel mogelijk weer helemaal los willen gaan, maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat... En dan kan de zorg het al helemaal niet meer/weer aan 😢
Bij de bloedbank hoef je hem hier alleen maar op bij het lopen en bij het wachten vooraf. Ik moest hem af bij het prikken en koffiedrinken, want ze willen graag zien of je pips wordt..quote:Op maandag 28 juni 2021 13:06 schreef Shandaly het volgende:
Ik kreeg van de bloedbank ook al een berichtje dat ze bij het doneren geen anderhalve meter afstand kunnen houden (lastig prikken 😆) en dat mondkapjes daar dus voorlopig nog wel verplicht blijven.
Ik heb de leukste collega's van de wereld, dat scheelt. Maar zij zijn dan ook de enige reden dat ik nog kom opdagen op het werk, want inhoudelijk is het verre van leuk. Ik overweeg serieus de zorg compleet te verlaten.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:21 schreef trui het volgende:
[..]
heftig hoor maar ook heel begrijpelijk.En inderdaad al die uitgestelde zorg, nog genoeg te doen... Houd je het zelf nog enigszins vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |