Outlanderquote:Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?
Netflix en Videoland beschikbaar, dus kom maar op.
Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Lieffie, je bent niet dik en lelijk! Je bent een lief lekker ding met een geweldige uitstralingquote:Op zondag 27 juni 2021 00:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik lees altijd mee maar toch eens tijd om mee te schrijven..
Ik heb om jullie verhalen echt een traantje weg moeten pinken. Mooi hoe open jullie zijn.
Tja vrienden, door Corona ontdekt dat sommige vriendschappen maar heel oppervlakkig zijn en ik was eigenlijk wel teleurgesteld dat men zo weinig naar elkaar om keek. Ik heb wel een vriend, maar grotendeels van de tijd ben ik toch alleen (wonen niet samen) en dan kom je tot de conclusie dat een grote vriendengroep leuk is maar niet als je er alleen voor elkaar bent als het goed gaat. En wat niet hielp, de vriendengroep is een gedeelde groep met mijn ex-man en ik merkte toch dat dingen veranderen, soort partij kiezen zeg maar terwijl dat voor mij niet hoeft.
Maar door mijn ex-man heb ik wel nog een mooie vriendschap overgehouden aan een lieve fokster die ik dus via mijn ex heb leren kennen.
We lopen de deur niet plat, zien elkaar 2-3x per jaar maar weten wel dat we er voor elkaar kunnen zijn als het moet. Appen elkaar soms om te vragen hoe het gaat. Weet je soms weet je dat vriendschappen goed zitten.
Er is wel afgelopen jaar vanuit onverwachte hoek iemand een hele goede vriendin geworden, we kennen elkaar ook van fok en via een gezamenlijk groeps app. Jammer dat ze alleen niet in de buurt woont (UK).
Tja en kinderen… heel lang mee geschreven in het “als zwanger worden/blijven topic. Helaas is het niet gelukt. Maar heb inmiddels een stiefdochter van 12 en staat de deur wel op een kier. Dus wie weet wat de toekomst nog brengt.
Ik moet wel zeggen dat ik mij soms een falende vrouw vind, kan geen kinderen krijgen, ik merk dat ik soms toch moeilijk vind om contacten te onderhouden, gescheiden en mijn huidige relatie was zeker qua aanloop niet makkelijk door dingen die speelde uit verleden die ik dan op hem afreageerde
En ik lijk heel zeker maar ben het absoluut niet. In mijn relatie niet maar ook in vriendschappen niet, maar ik weet wel, zit het goed dan zit het goed.
Ik denk heel negatief over mezelf en vind mezelf vooral nooit goed genoeg. Wie wil mij nu. Ik vind mezelf voor lelijk en dik…
The Queens Gambit.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ik doe vandaag helemaal niks... iemand nog een tip voor een leuke film of series?
Kostuumdrama, romantiek en/of humor bij voorkeur, geen vecht- of oorlogfilms svp.
Je zou zo te lezen the marvelous Mrs Marple waarderen, maar dat is prime.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Leuk, Dirk Gently!quote:Op zondag 27 juni 2021 11:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ok heel andere categorie maar wij vinden Dirk Gently heel… anders/leuk/apart. En anders mijn favo maar weet niet wat de beschikbaarheid is… Schitts Creek.
Naar buiten!!!quote:Op zondag 27 juni 2021 11:29 schreef vencodark het volgende:
En dingen doen vandaag:
- gisteren mijn 1e vaccinatie gehad. Ik begon de dag doodop! En ik voel een beetje een warme gloed over me. Inmiddels voel ik me iets scherper worden.![]()
- was draait, was gevouwen/opgeborgen.
- kinderbedden verschoond.
Vaatwasser straks uitladen.
Daarna 2 opties:
- naar buiten met de kinderen maar dan moet ik mij er écht toe zetten.![]()
- werken aan het bordspel voor mijn ouders 40 jarig jubileum.
quote:Op zondag 27 juni 2021 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar buiten!!!
Ik ging gisteren om 16:00 even naar de losloop, daar zat een kennis met haar honden, zijn we gaan lopen een eindje, daarna terug naar de losloop, nog een uur of zo zitten chillen terwijl de honden renden, toen ik naar huis wilde lopen kwam er een vriendin met haar hond, nog paar rondjes gedaan, toen we wilden gaan kwam er weer een leuk hondenvriendje, nog een paar rondjes gedaan, ik was om 19:30 binnen en moest toen nog gaan hollen voor de boodschappen![]()
Ik snap niet hoe mensen niet naar buiten kunnen gaan elke dag. Ik zou echt binnen drie dagen depressief zijn.
Jaaaa Babyyyy!quote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
Mijn plan voor vandaag: heeeeeel veel met mijn versgeperste baby knuffelen![]()
![]()
.
Gefeliciteeeeerd!quote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
![]()
.
Oh gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
![]()
.
Jongen. Echt de leukste. Ik wou op zich ook wel een keer een dochter maar ik wil de jongens die ik nu heb zeker niet ruilen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
![]()
.
Gefeliciteerd met zoonlief Lemijnquote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
![]()
.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
![]()
.
Bij mij is het ook in sociale situaties, en iedereen ziet daardoor het introverte niet-zo'n-behoefte-aan-sociale-dingen meisje, terwijl ik eigenlijk een stuk extraverter ben dan nu aan me te zien is, en ik heb, als de angst niet mee zou spelen, dus wel degelijk heel erg behoefte aan sociale dingen. Het gaat gelukkig wel een stuk beter al, dus ik kan ook alweer een heleboel dingen wel die ik eerder niet kon doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:36 schreef Sola het volgende:
@:Lemijn gefeliciteerd![]()
@:BE Haha. Sterkte! Heel herkenbaar. Ik mis een zorg-gen vrees ik. Of de mijne wordt alleen geactiveerd door kinderen en als er echt iets is![]()
@:Vlindertje89 Wat verdrietig. Ik herken het van m'n dochter. Zij heeft een angststoornis sinds ze 2 is ofzo. Maar die uit zich in sociale situaties. Dus heel veel mensen kennen niet het leuke, grappige, inventieve meisje, maar alleen het angstige meisje. Ik hoop dat je het nog eens in een gesprek met je vrienden naar voren kan brengen.
Ik heb vanmorgen gewerkt en de rest van de middag is vrij. Wat een genot. Zoveel niks doen als ik wil.
Herkenbaar BEquote:Op zondag 27 juni 2021 14:22 schreef BE het volgende:
Nog even terugkomend op de 1-2-3-of meer vraag.
Ik was er vast van overtuigd dat het er twee zouden worden, ik raakte nog per ongeluk zwanger van nr drie en die had van mij mogen komen, maar manlief wilde het echt niet en dus hebben we die zwangerschap beëindigt.
Maar als je mij nu heel diep in mijn hart kijkt en ik zou het over mogen doen met de kennis van nu dan weet ik niet of ik er überhaupt aan begonnen was. Ik vind het soms echt zo zwaar en de verantwoordelijkheid zo enorm groot... wie ben ik nou eigenlijk om te denken dat ik een beetje normaal functionerende mensen voort kan brengen...
Bizar he, want het krijgen van kinderen was echt mijn allergrootste wens!En ik ben ook wel echt dolblij met ze hoor!
![]()
![]()
Ik herken mezelf hier zo in....quote:Op zondag 27 juni 2021 14:22 schreef BE het volgende:
Nog even terugkomend op de 1-2-3-of meer vraag.
Ik was er vast van overtuigd dat het er twee zouden worden, ik raakte nog per ongeluk zwanger van nr drie en die had van mij mogen komen, maar manlief wilde het echt niet en dus hebben we die zwangerschap beëindigt.
Maar als je mij nu heel diep in mijn hart kijkt en ik zou het over mogen doen met de kennis van nu dan weet ik niet of ik er überhaupt aan begonnen was. Ik vind het soms echt zo zwaar en de verantwoordelijkheid zo enorm groot... wie ben ik nou eigenlijk om te denken dat ik een beetje normaal functionerende mensen voort kan brengen...
Bizar he, want het krijgen van kinderen was echt mijn allergrootste wens!En ik ben ook wel echt dolblij met ze hoor!
![]()
![]()
Mijn geheime talent is om daar totaal maling aan te hebbenquote:Op zondag 27 juni 2021 12:29 schreef Clubsoda het volgende:
het is mijn geheime talent om altijd een zooi te maken van mijn kleding
Wij hebben er dus maar 1. En ik had heel graag wel een tweede gewild als ik zeker had kunnen weten dat ik niet weer tijdens de zwangerschap depressief zou worden en als schaap had gewild. Voor het eerste was geen garantie en schaap wilde echt maar 1 kind.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik herken mezelf hier zo in....![]()
En soms hebben we het wel eens over een 3e gehad. Maar logistiek bracht het zoveel issues met zich mee. Plus, 1x een huilbaby was al heel pittig. Dat de 2e ook een huilbaby zou worden, was ook weer pittig..
Nee het is goed zo.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
![]()
.
Min of meer herkenbaar.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:36 schreef Sola het volgende:
@:Vlindertje89 Wat verdrietig. Ik herken het van m'n dochter. Zij heeft een angststoornis sinds ze 2 is ofzo. Maar die uit zich in sociale situaties. Dus heel veel mensen kennen niet het leuke, grappige, inventieve meisje, maar alleen het angstige meisje. Ik hoop dat je het nog eens in een gesprek met je vrienden naar voren kan brengen.
Die is inderdaad prachtig. Maar wel erg rauw en heftig.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Geen film maar de nieuwe comedy special van Bo Burnham (inside). Gemaakt tijdens de lockdown en staat op Netflix.
Woehoe!!! ❤ Gefeliciteerd!!! 💋quote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
![]()
.
Gefeliciteeeerd!quote:Op zondag 27 juni 2021 12:24 schreef Lemijn het volgende:
![]()
.
Herkenbaar alleen ben ik nooit extraverter geweest waardoor het verschil minder groot is. Als je eigenlijk extravert bent en je door de angst introvert moet gedragen lijkt me dat nog veel moeilijker.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Na het lange (en voor mij best emotionele) verhaal dat ik donderdag typte over m'n angststoornis, heb ik daar 's nachts nog verder over liggen denken. Veel mensen weten ervan, ik ben er ook vrij open over, en altijd als ik het vertel zeggen mensen dat ze dat helemaal niet aan me merken. Ik had daar altijd een beetje een dubbel gevoel bij, maar kon er niet helemaal de vinger op leggen waarom ik dat niet gewoon fijn vond. Donderdag besefte ik me dat ineens: het confronteert me ermee dat iedereen denkt dat dit gewoon is wie ik ben.. Ik heb helemaal niemand meer die mij nog heeft gekend vóór mijn angststoornis. (op mijn ouders en broertje na dan, maar geen vrienden ofzo). Dat maakt het best heel eenzaam, want niemand ziet het enorme verschil tussen hoe ik was (en diep van binnen nog steeds ben) en hoe ik me nu gedraag door die angst, en het verdriet dat daarmee gepaard gaat. En dat is ook niet iets dat je zo even opbrengt in een gesprek. Maar het is best 'fijn' om dat eens te kunnen uiten![]()
Vandaag doe ik lekker weinig. Vanavond eten met ouders+broertje en vriendin, tijdens voetbalbeetje stom gepland. Ik dacht eigenlijk dat NL om 21u moest, naar helaas.
Nee gelukkig niet, maar er zijn wel momenten dat mijn lijf me in de steek laat. Van de week stuk gefietst, stapte af en zakte zo door mijn knie. Als ik op een bepaalde manier op de bank heb gezeten doet mijn knie zeer.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:44 schreef exode het volgende:
Vicky, ah nee, fybro is naar. Heb je er veel last van? Ik had in mijn massagepraktijk best veel fybro patienten altijd. Zij gaven aan dat het erg hielp om wat te verlichten.
Die van mij heeft het een weekje gehad. Ik heb gister een thuistest gedaan en die zegt niks.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:40 schreef BE het volgende:
@:Vicky de mijne had zijn eerste vaccinatie ruim een week geleden, zou nog kunnen... Morgen iig even testen hoewel de thuistest niks zegt.
Ze is nu bijna 11 en gaat steeds met kleine stapjes vooruit. Ik heb me heel veel zorgen gemaakt en ik zie nog steeds veel kwetsbaarheid. Maar ik zie ook een dapper en sterk kind. Dus ik heb erg geleerd om daarop te vertrouwen. Ik wil haar vooral niet het gevoel geven dat ze nu niet goed genoeg is omdat ze een angststoornis heeft, de focus ligt snel op alles wat haar niet lukt of waar ze bang voor is. Dus thuis zijn we voornamelijk bezig met dingen die goed gaan en die we leuk vinden (tussen haar huilen en boosheid door want de angst komt er thuis uit). En ik ben ook gewoon heel trots op haar.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook in sociale situaties, en iedereen ziet daardoor het introverte niet-zo'n-behoefte-aan-sociale-dingen meisje, terwijl ik eigenlijk een stuk extraverter ben dan nu aan me te zien is, en ik heb, als de angst niet mee zou spelen, dus wel degelijk heel erg behoefte aan sociale dingen. Het gaat gelukkig wel een stuk beter al, dus ik kan ook alweer een heleboel dingen wel die ik eerder niet kon doen.
Wat heftig lijkt het me ook voor jou als moeder, om je dochter zo te zien! Zie je wel vooruitgang over de tijd?
Ik weet dat mijn ouders er ook wel eens verdriet over hebben, want die gunnen me zo dat ik me weer echt mezelf ga voelen en alles kan doen wat ik zou willen. Hoe ervaar jij het als moeder?
Ook zijzelf niet, zo verdrietig. Ze was ook zo jong nog. Heb je hoop dat je ooit meer van het kind in je kind ziet?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Min of meer herkenbaar.
Geen angststoornis hier maar wel angst. Sinds haar derde ongeveer. Vrijwel voortdurend. Niemand ziet dus het kind van voor die tijd meer, ook zijzelf niet. Heel raar om te weten dat er een kind in je kind zit, dat er niet uit kan.
Ja!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Sola het volgende:
[..]
Ook zijzelf niet, zo verdrietig. Ze was ook zo jong nog. Heb je hoop dat je ooit meer van het kind in je kind ziet?
quote:Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft (!!) van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout.Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
Dit ja, ik maak mij daar serieus wel zorgen over. De inhaalslag die we nu moeten maken met het bevolkingsonderzoek is al pittig, laat staan alle andere diagnostiek wat er nog bij gaat komen.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:51 schreef exode het volgende:
Er is natuurlijk ook nog zorg in te halen overal Nanu. Ik hoop zo dat het rustig blijft, voor iedereen, de mensen in de zorg, maar ook voor onszelf uiteraard.
Ik steek echt mijn kop in het zand momenteel. Wil al die nare berichten nog even niet horen.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat heftig.Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.
Ik begin me ook enigszins zorgen te maken over de deltavariant. Als je ziet wat er in Engeland aan de hand is nu, dan vind ik dat toch wel weer spannend. Ik hoop dat het in ieder geval tot september rustig blijft qua besmettingen en ziekenhuisopnames, zodat ook het zorgpersoneel even op adem kan komen.
wat bedoel je met 'bende van eerst'?quote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef vencodark het volgende:
Ik heb altijd goeie hoop gehad dat het allemaal weer goed gaat komen. Einde aan het licht van die donkere tunnel.
Ik denk ook nog steeds dat we het ergste hebben gehad, toen alles nog nieuw, eng en onbekend was.
Want niemand wilt terug naar die bende van eerst.
heftig hoor maar ook heel begrijpelijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout.Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
Nouja, dit dus. Het klinkt bijna als een uitzichtloze situatie voor zorgmedewerkers op dit moment. Met een beetje pech en hordes mensen die nu de maatregelen grotendeels vervallen zijn meteen helemaal los gaan, zitten we voor we het weten in een nieuwe golf.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout.Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
Daar ben ik ook mee bezig geweest, met mijn pub quiz clubje van collega's, waar er uiteindelijk maar één echt van kon. Dus al die opdrachten om de stad in te gaan of dingen te knutselen hebben we overgeslagen 😉quote:
Ik denk/hoop dat we nu nog de mazzel hebben dat het zomer is.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat heftig.Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.
Ik begin me ook enigszins zorgen te maken over de deltavariant. Als je ziet wat er in Engeland aan de hand is nu, dan vind ik dat toch wel weer spannend. Ik hoop dat het in ieder geval tot september rustig blijft qua besmettingen en ziekenhuisopnames, zodat ook het zorgpersoneel even op adem kan komen.
Niets met het beleid ofzo hoor.quote:
Ik vind het fijn dat het weer zonder mag, maar ik steek ze nog wel in mijn zak. Ik vind het ook snel gaan.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:44 schreef Shandaly het volgende:
Ik was vanochtend bij de AH, met mondkapje.. en werd al aangesproken "Dat hoeft niet meer hè, mevrouw?"
"Dat weet ik, maar het mág wel toch?"
Versoepelingen gaan mij eigenlijk net iets te snel nu. Ik snap best dat velen zo snel mogelijk weer helemaal los willen gaan, maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat... En dan kan de zorg het al helemaal niet meer/weer aan 😢
Bij de bloedbank hoef je hem hier alleen maar op bij het lopen en bij het wachten vooraf. Ik moest hem af bij het prikken en koffiedrinken, want ze willen graag zien of je pips wordt..quote:Op maandag 28 juni 2021 13:06 schreef Shandaly het volgende:
Ik kreeg van de bloedbank ook al een berichtje dat ze bij het doneren geen anderhalve meter afstand kunnen houden (lastig prikken 😆) en dat mondkapjes daar dus voorlopig nog wel verplicht blijven.
Ik heb de leukste collega's van de wereld, dat scheelt. Maar zij zijn dan ook de enige reden dat ik nog kom opdagen op het werk, want inhoudelijk is het verre van leuk. Ik overweeg serieus de zorg compleet te verlaten.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:21 schreef trui het volgende:
[..]
heftig hoor maar ook heel begrijpelijk.En inderdaad al die uitgestelde zorg, nog genoeg te doen... Houd je het zelf nog enigszins vol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel terrasjes gedaan, zolang ik buiten zit en er met tafels onderling afstand is maak ik me daar niet zo'n zorgen om persoonlijk. En ik weet dat mijn collega's ook niet bepaald elk weekend een feestje hebben (plus dat gaat al maandenlang goed met 1 dag per week op kantoor), dus ook dat voelt wel oke. Maar de trein voelt toch echt nog wel spannend, zo lang in een afgesloten ruimte met allemaal vreemden.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Vaiana die twijfel snap ik goed. Ik wacht überhaupt met het ondernemen van dingen tot ik volledig gevaccineerd ben. Zo ga ik bijvoorbeeld ook nog niet uit eten of op een terras zitten.
Wij hebben nog niets over naar kantoor gaan gehoord, maar ook daarmee wacht ik liever tot na de tweede vaccinatie. Misschien wat overdreven, maar één keer corona hier in huis was wat mij betreft al meer dan voldoende.
quote:Op maandag 28 juni 2021 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat zou ik ook wel spannend vinden, Amsel. Ik geloof dat we er nog lang niet zijn...
In ander nieuws, dit schatje en misschien haar half-broer komen waarschijnlijk in augustus bij ons wonen:Mnoh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was steeds relaxter, en eigenlijk ook van plan om na de eerste prik gewoon lekker de trein te pakken. Toen werd ik zwanger. Mega fijn, maar maakt me wel onzekerder want ik ben nu gewoon kwetsbaarder. Dus nu twijfel ik weer over de trein.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:42 schreef Donna het volgende:
Ik vind angst een rotwoord, dus ik zet het even tussen haakjes, maar het lijkt me heel rot om in zo'n 'angst' te leven om bijv. nog niks te ondernemen of te wachten tot je volledig gevaccineerd bent. Maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik hoop dat het voor iedereen snel 'beter' mag worden, ongeacht hoe je er in staat.
Ik ga morgen voor het eerst in een jaar (?? denk ik) weer sushi eten met een vriendin. Kijk er zo naar uit!
Thuiswerken doen we sinds juni vorig jaar al niet meer. Gelukkig maar, want kreeg collega's die echt depressief begonnen te worden (alleenstaanden).
Ja ik snap het. Toen ik zwanger was in Corona tijd was het niet gevaarlijker voor zwangeren, dus heb me ook geen moment druk gemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:46 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik was steeds relaxter, en eigenlijk ook van plan om na de eerste prik gewoon lekker de trein te pakken. Toen werd ik zwanger. Mega fijn, maar maakt me wel onzekerder want ik ben nu gewoon kwetsbaarder. Dus nu twijfel ik weer over de trein.
quote:Op maandag 28 juni 2021 14:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Toen ik zwanger was in Corona tijd was het niet gevaarlijker voor zwangeren, dus heb me ook geen moment druk gemaakt.
Nou dat dus!! Helemaal mee eens Sjeen!quote:Op zondag 27 juni 2021 11:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lieffie, je bent niet dik en lelijk! Je bent een lief lekker ding met een geweldige uitstraling
Daar is ze toch weer. Leuk om weer wat van de oude garde hier te zien (evenstarretjequote:Op maandag 28 juni 2021 14:58 schreef Punzzzie het volgende:
[..]
Nou dat dus!! Helemaal mee eens Sjeen!
@:Droomvrouwtje Je bent me zo dierbaar geworden. Je bent lief, hilarisch, mooi van binnen en buiten en elk mens die dat niet ziet zijn jou niet waard
En ja ik heb hier speciaal een nieuw account voor aangemaakt om je dat even te zeggen!
Love you BEEB!
Dat zou ik ook wel spannend vinden, Amsel. Ik geloof dat we er nog lang niet zijn...
In ander nieuws, dit schatje en misschien haar half-broer komen waarschijnlijk in augustus bij ons wonen:aaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be happy with the little things in life
BSO is in schoolvakanties open van 7.00 tot 18.30 (en doen veel leuke dingen met de kinderen).quote:Op maandag 28 juni 2021 15:54 schreef Donna het volgende:
Ik zie iets over schoolvakanties en ik bedenk me ineens; hoe doe je dat als je werkt?
Mensen met basisschool kinderen? Neem je dan 3 weken vrij en zitten de kinderen de rest van de vakantie op de BSO? Waar laat je ze?
Ik zat zat vorig jaar zomervakantie in een gebouw waar ook een bso zit en het is inderdaad echt ontzettend leuk. Zou zelf geen puf hebben om al die activiteiten uit te moeten voerenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:05 schreef mefke79 het volgende:
Vakantie bso is trouwens over het algemeen heel leuk als ik de jongens moet geloven. Want ja, wie eet er nou niet graag blauwe pannenkoeken? Of doet een groot watergevecht, gaat naar de dierentuin etc.
Ah dus wij wonen niet als enige in een gehucht waar opvang slecht geregeld is.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:10 schreef Donna het volgende:
Ik zal hier eens vragen naar vakantie BSO. BSO op de school van onze voorkeur is alleen op DI en DO. Goede om even te vragen hoe dat in vakanties is. Of dat het dan bijv. bij een ander gebouw is.
In ander nieuws, dit schatje en misschien haar half-broer komen waarschijnlijk in augustus bij ons wonen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt een poes? Gezien de rode kleur
Nee precies. Het gehucht is eigenlijk het probleem niet eens. Of nouja, maar half. De overkoepelende organisatie heeft zo'n tekort aan medewerkers dat er gewoon niet meer opvang mogelijk is en dan kom je als gehucht natuurlijk wel achteraan in de rij.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ah dus wij wonen niet als enige in een gehucht waar opvang slecht geregeld is.
Ik pak hierom dus geen bso, alleen vso en blijf voorlopig alleen ochtenden werken.
Ik houd er totaal niet vandat gesleep met kinderen van de ene naar de andere locatie.
Dat heb ik nog niet gevraagd. We moeten ook nog op andere scholen kijken.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:12 schreef mefke79 het volgende:
Donna, ik zou echt even goed afwegen of je dat wel wil, alleen op dinsdag en donderdag. Stel het is studiedag op een vrijdag, wat dan? Geen bso?
quote:Op maandag 28 juni 2021 16:19 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze wonen nu ook bij ons
Hier juist een te kort aan kinderen. Eerste keus school heeft helemaal geen bso en tweede keus alleen op ma, di en do. De enige locatie die 5 dagen aan kan bieden is er eentje die ons totaal niet aanspreekt.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee precies. Het gehucht is eigenlijk het probleem niet eens. Of nouja, maar half. De overkoepelende organisatie heeft zo'n tekort aan medewerkers dat er gewoon niet meer opvang mogelijk is en dan kom je als gehucht natuurlijk wel achteraan in de rij.
Voor een paar weken per jaar heb ik er op zich geen problemen mee denk ik.
Al vond m'n neefje BSO helemaal een grote hell, dus na een paar weken hebben mijn broer en schoonzus hun werktijden zo omgegooid (en met oppas opas/omas) dat BSO helemaal niet nodig is.
Oei, dat is helemaal lastig zeg! De directeur van voorkeur school zei dat de ouders wel meer BSO zouden willen, maar vanuit de organisatie is er gewoon geen mogelijkheid. Super jammer.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hier juist een te kort aan kinderen. Eerste keus school heeft helemaal geen bso en tweede keus alleen op ma, di en do. De enige locatie die 5 dagen aan kan bieden is er eentje die ons totaal niet aanspreekt.
Nee, dat snap ik.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Oei, dat is helemaal lastig zeg! De directeur van voorkeur school zei dat de ouders wel meer BSO zouden willen, maar vanuit de organisatie is er gewoon geen mogelijkheid. Super jammer.
De andere school heeft de BSO samen met een school waar ik absoluut geen fan van ben. Laten we zeggen dat alle tokkies daar naar school gaan. Dat zien we ook niet echt zitten.
omdat rooie meestal katers zijn geloof ikquote:
Rode katten zijn veel vaker katers dan poezen. Het kán wel, maar is een stuk zeldzamerquote:
Ah,ok. Dit is echt een poesje, of een kattin zoals ze hier zeggen...quote:Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat rooie meestal katers zijn geloof ik
Volgens mij moet de moeder dan ook rood zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Rode katten zijn veel vaker katers dan poezen. Het kán wel, maar is een stuk zeldzamer.
Haha, wat heerlijk dit.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef Nanukerst het volgende:
Hier 3 katers.De oudste is Balou, de 1-ogige bejaarde (hij is 11) met chronische PTSS.
Hij schrikt al als je langs loopt zeg maar, maar heeft soms ook een waar heldenmoment waarbij hij wat klappen uitdeelt aan de anderen, zichzelf even heel geweldig vindt en baadt in zijn zelf gecreëerde bad van zelfingenomenheid maar ook veel te snel erna denkt: OMG WHAT DID I DOOO?! en zich dan ergens gaat zitten schamen en zich afvraagt of dit nu echt de kat is die hij wil zijn
![]()
Hij is verliefd op Puber, ze slapen samen in een bed en als Balou het bedtijd vindt gaat hij bij de deur naar boven geïrriteerd naar Puber zitten kijken. Dat is dus elke avond nadat de katten hebben gegeten, zo rond 18 uur al.Verder is Balou bang voor frikandellen (maar welke zichzelf respecterende kat niet) en is zijn absolute lievelings het afspringspelletje (op de vensterbank buiten bij het raam zitten klagen dat hij naar binnen wil, als dan de tuindeur open wordt gedaan van de vensterbank springen, appelig kijken waarom je die deur open komt doen, om dat te herhalen als jij weer binnen staat
)
En dat was alleen Balou he, over de andere twee zijn minstens zoveel leuke dingen te melden!
Onze rode poes heeft een Tortie moeder en een rode kater als vader. T nestje bestond uit rode (met bij de poesjes ook witte vlekken) en grijze (ik denk torties).quote:Op maandag 28 juni 2021 17:43 schreef F_r het volgende:
[..]
Volgens mij moet de moeder dan ook rood zijn.
Mijn konijnen wisten alle buurkatten uit de tuin te jagen, dus ja zo'n confrontatie zou ik ook niet aandurvenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:37 schreef Candaasje het volgende:
@:Lemijn nog gefeliciteerd!
En ik heb verder alle verhalen wel gelezen, maar ik weet even niet zo goed wat te zeggen![]()
Wat poezels betreft; allergische vriend en we wonen op 3 hoog achter, dat is gewoon geen goede combi. Helemaal niet met de konijnen in huis (die lopen 24/7 los, en ik zie een confrontatie met een kat niet zo goed aflopen.)
Maar ik knuffel er genoeg op mijn werk. Hoewel ze het daar niet altijd mee eens zijn als ik wat minder leuke dingen van ze wil
In tortie zit rood plus rode vader. Dat kan het ook zijn dat ze beide rood moet hebben. Maar ik heb geen cattery en het is van horen zeggenquote:Op maandag 28 juni 2021 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Onze rode poes heeft een Tortie moeder en een rode kater als vader. T nestje bestond uit rode (met bij de poesjes ook witte vlekken) en grijze (ik denk torties).
Mijn jongste vandaag ook! Hij kon niet wachtenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:41 schreef Burdie het volgende:
Mijn kinderen zijn op schoolreisje. Voor m'n jongste de eerste keer en ik vind het HEEL spannend. (Hij zelf uiteraard niet).
Waar is het? Lijkt mij ook wel leuk namelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:40 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik heb net 2 kaartjes gekocht voor het Elton John concert op 9 juni 2022.
Ik heb nog nooit concertkaarten gekocht dus was een beetje onrustig hoe dat nou verloopt.![]()
Ik had eerst mooie kaarten maar ondanks dat ik had ingelogd, stond op op het ‘moment suprême’ ineens niet meer ingelogd.![]()
En ik kreeg dat ook niet meer voor elkaar.
Weg kaarten.
Nieuwe poging. Gelukt, best beschikbare plaatsen en betaald. Ik dacht rang 1.
Maar na het bekijken van de plattegrond had ik toch wat dichterbij willen zitten.
Nieuwe poging gedaan om te kijken wat er nog open stond. Mooiere plekken maar wel ¤100 samen duurder. En wat doe je dan met de andere kaarten…dus gewoon gestopt en tevreden met de huidige kaarten.
Ik ben alleen dan wel bang dat het tegenvalt of dat vooral mijn man het niks vindt (te ver).
En dat haalt wel een beetje de excitement eruit.![]()
En nu voel ik mij een sukkel.
GelreDome.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waar is het? Lijkt mij ook wel leuk namelijk
Maar stel dat je er toch mee blijft zitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:52 schreef amaranta het volgende:
Kaartjes die je niet wil kun je via ticketswap verkopen
Mja. Die kans lijkt me klein. Maar is aanwezigquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar stel dat je er toch mee blijft zitten.
Geven we dubbel uit. Best een gokje.
Je kunt maar pech hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja. Die kans lijkt me klein. Maar is aanwezig
Klinkt super leuk. We hebben van 1 school nog niks gehoord, dus die zouden we alleen daarop al kunnen afschrijven. Goed systeem allemaal.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:15 schreef exode het volgende:
Donna, wij nemen geen standaard vakantie BSO af maar kijken per vakantie en zelfs per dag. Maar dat is voor ons makkelijk aangezien verloofde voor de klas staat en dus 5 weken zomervakantie heeft.
Ze organiseren zoveel leuks, de eerste zomervakantie deden we het niet en was B echt boos, hij miste alle lol.
Het varieert hier van blote voeten pad, tot waterspellen op het schoolplein en van de reptielen man tot skatebord les. Wij laten nu B altijd even kijken wat ze allemaal gaan doen en wat eventueel kan aangezien we zelf ook altijd wel 3 weken op vakantie gaan. Dan kiest hij zelf.
Is wel een grote organisatie overigens, BSO is gewoon op school zonder andere kinderen van andere scholen maar ze hangen onder een grotere organisatie dus dan is van alles regelen makkelijker denk ik.
En poezels!Wij hebben er dus sinds kort nog maar 1, een oudje van bijna 15. Een buitenkat maar vraagt wel enorm veel aandacht. Wij gaan iig geen katten meer nemen, het vakantie regel gedoe vinden we toch wel vervelend.
Je gaat naar Elton John! In het Gelredome!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:40 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik heb net 2 kaartjes gekocht voor het Elton John concert op 9 juni 2022.
Ik heb nog nooit concertkaarten gekocht dus was een beetje onrustig hoe dat nou verloopt.![]()
Ik had eerst mooie kaarten maar ondanks dat ik had ingelogd, stond op op het ‘moment suprême’ ineens niet meer ingelogd.![]()
En ik kreeg dat ook niet meer voor elkaar.
Weg kaarten.
Nieuwe poging. Gelukt, best beschikbare plaatsen en betaald. Ik dacht rang 1.
Maar na het bekijken van de plattegrond had ik toch wat dichterbij willen zitten.
Nieuwe poging gedaan om te kijken wat er nog open stond. Mooiere plekken maar wel ¤100 samen duurder. En wat doe je dan met de andere kaarten…dus gewoon gestopt en tevreden met de huidige kaarten.
Ik ben alleen dan wel bang dat het tegenvalt of dat vooral mijn man het niks vindt (te ver).
En dat haalt wel een beetje de excitement eruit.![]()
En nu voel ik mij een sukkel.
Ik ga je in dat geval helemaal kapot taggen met liedjes!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:29 schreef oh-oh het volgende:
@:Vencodark als je man niet wil ga ik echt met je, ik ken zeker twee liedjes van die ouwe opa!
2 maar?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:29 schreef oh-oh het volgende:
@:Vencodark als je man niet wil ga ik echt met je, ik ken zeker twee liedjes van die ouwe opa!
Stiekem kent iedereen vast heel veel liedjes van Elton John, al dan niet in een gecoverde vormquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:35 schreef Nijna het volgende:
@:vencodark, leuk! Nog wel even geduld, 2022 klinkt nog heeeel ver weg.
[..]
2 maar?
Het ís ook nog ver weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:35 schreef Nijna het volgende:
@:vencodark, leuk! Nog wel even geduld, 2022 klinkt nog heeeel ver weg.
[..]
2 maar?
Zuurkoololijf..., wedden dat ik de volgende keer dat ik dat nummer hoor, ik alleen nog maar zuurkoololijf hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:38 schreef Burdie het volgende:
The circle of life (zuurkoololijf) is ook van hem.
Daar hanteren ze een Duits leenwoord voor inderdaad. Je kan ook nog pickled cabbage zeggen, maar sauerkraut is voor de meesten duidelijker denk ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:46 schreef Nijna het volgende:
Om het nog even ingewikkelder te maken zegt puber: kan je dat dan ook weer terugvertalen naar het engels...
Dus ik opzoeken wat zuurkool is, in het Engels zegt Google sauerkraut...
Dus dan krijg je sauerkraut-olive.
Maar is er geen echt Engels woord voor zuurkool?
Zij heeft nog niet op tijd haar vaccin?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:06 schreef exode het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat we naar Zweden kunnen, ik lees dat ze meegaan in het Corona certificaat vanaf 1 juli. Nu nog even geel of groen reisadvies graag.
Verloofde moet wel 48 voor aankomst testen, maar dat is natuurlijk prima te overzien.
Nee, ze krijgt de tweede 17 juli en we stappen op 28 juli op de boot naar Zweden. 3 dagen te vroeg dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zij heeft nog niet op tijd had vaccin?
Gets.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:42 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, ze krijgt de tweede 17 juli en we stappen op 28 juli op de boot naar Zweden. 3 dagen te vroeg dus.
Nou ja, het is nog steeds niet 100% maar de kans is wel echt zo groot aan het worden dat we de nog niet geboekte dagen aan het checken zijn en kunnen boeken zodra het licht letterlijk op groen staat.quote:
I'm still standingquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Your Song vind ik wel leuk, de rest vind ik echt verschrikkelijk![]()
![]()
Maar beloofd is beloofd, het hele sfeertje lijkt me wel lollig dus echt count me in.
Je enthousiasme is zo aanstekelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Your Song vind ik wel leuk, de rest vind ik echt verschrikkelijk![]()
![]()
Maar beloofd is beloofd, het hele sfeertje lijkt me wel lollig dus echt count me in.
Als hij het maar haalt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh god ja. Het wordt er niet beter op, maar goed, je kan m toch maar gezien hebben op zn laatste tour he.
quote:
Blijf je dat niet zien dan? Want het is ook al geschilderd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:44 schreef SQ het volgende:
Gewoon even dichtsmeren met een plamuurmes en wat stucpasta. Stucwerk is nou eenmaal extreem kwetsbaar
Foto van dr vloer?
Je moet wel echt een beetje je best doen bij je man he, ik moet het je niet te makkelijk makenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je enthousiasme is zo aanstekelijk.
[..]
Als hij het maar haalt.
[..]
Tsss. Ik gooi mijn lichaam dan maar in de strijd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet wel echt een beetje je best doen bij je man he, ik moet het je niet te makkelijk maken
Nee joh, wij hebben een huis vol weggewerkte butsen. Iets met een jongen die lanceer hot wheels banen maakt. Renoband erop en daarna likje verfquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:07 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Blijf je dat niet zien dan? Want het is ook al geschilderd.
Moet ik zo nog even maken, dus die houd je nog even tegoed.
Dat was mijn lievelingsliedje toen ik 3 was ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:32 schreef Nijna het volgende:
Ik zit weer in de trein als 11-jarige als ik al die Elton John hoor![]()
Deze zongen we nog wel eens bij muziek op de middelbare school
Ik doe via imgur een foto uploaden, vervolgens klikken op ‘Copy post link’ dan plakken hier en [img] linkje [/img] omheen zetten (zonder spaties). Klaar!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:15 schreef Vaiana het volgende:
Wij hebben zelfs nog de luxe dat de aannemer er vrijdag naar kijkt, want die kwam dan toch langs. Maar goed om te weten dat butsen herstellen best heel prima gaat.
Ik weet dus niet zo goed wat de makkelijkste manier is om foto's te uploaden en op FOK! te kunnen posten. Daar hebben mensen hier vast wel tips voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je liever dat ze naar Boef luistert?quote:Op woensdag 30 juni 2021 07:14 schreef Tink89 het volgende:
Oh gets, elton John.... Dat vindt m'n moeder leuk
Jeetje, heftig! Hier heeft het wel geregend, maar dat stelde niks voor in vergelijking met dit!quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
Elton, ja mee blèren op Nikita. Dat was al jong kind hier toch wel een favoriet.
Zo ik heb afgelopen dagen bij vriendje geslapen. Daar hebben we toch een partij noodweer gehad. Gelukkig liggen we boven aan in het dorp dus niks mee gekregen van alles, maar onderaan op de markt is het een ravage https://nos.nl/l/2387253
We waren zelfs op het nieuws gisteren
Niet zo heel gek. Hij was 3 jaar terug hier ook al.quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie nu dat het nog niet eens uitverkocht is
Dus: gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:05 schreef exode het volgende:
Nikita! Kan ik nog steeds meezingen.
Ik heb knallende hoofdpijn maar:
Juul wordt vandaag 3 jaar
Ik heb net mijn 2e vaccinatie gehad
Zweden en Denemarken gaan op geel
Dus
OMG!quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
Elton, ja mee blèren op Nikita. Dat was al jong kind hier toch wel een favoriet.
Zo ik heb afgelopen dagen bij vriendje geslapen. Daar hebben we toch een partij noodweer gehad. Gelukkig liggen we boven aan in het dorp dus niks mee gekregen van alles, maar onderaan op de markt is het een ravage https://nos.nl/l/2387253
We waren zelfs op het nieuws gisteren
Als je mijn zoon zou hebben werkt hij er 4 á 5 weg. Als je hem de kans geeft.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:
Hoeveel (niet al te grote) pannenkoeken zouden 5 6/7 jarigen eten als avondeten?
Mijn 11 en 13 jarige eten er 3 tot 5 per persoon...quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:
Hoeveel (niet al te grote) pannenkoeken zouden 5 6/7 jarigen eten als avondeten?
Oooh, pannekoeken!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:
Met spek.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:27 schreef BE het volgende:
[..]
Oooh, pannekoeken!Binnenkort maar weer eens doen!
Sticker eet er rustig 5 of 6 weg.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:
Ah nee joh, waarom zijn die gecancelled?quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:48 schreef oh-oh het volgende:
@:exode gefeliciteerd met Juul!
Mijn pup staat op losse schroeven want alle vluchten van en naar Zweden zijn gecancelled 😭
Geen idee. Maar zonder vervoer wordt het hem niet ....quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:51 schreef exode het volgende:
[..]
Ah nee joh, waarom zijn die gecancelled?
Driedubbel gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:05 schreef exode het volgende:
Nikita! Kan ik nog steeds meezingen.
Ik heb knallende hoofdpijn maar:
Juul wordt vandaag 3 jaar
Ik heb net mijn 2e vaccinatie gehad
Zweden en Denemarken gaan op geel
Dus
Mijn 5-jarige heeft er al eens 10 gegeten...quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:
Dan eten ze thuis nog maar watquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn 5-jarige heeft er al eens 10 gegeten...
Oh lekkerquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:04 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dan eten ze thuis nog maar wat![]()
[ afbeelding ]
Komt vast goed. Nu het weer nog.
Bijenkorf hebben we hier niet. Ik wil het liefste online kopen omdat ik vreselijke hekel heb om me om te kleden in die pashokjes. En thuis heb ik 4 meningen van het thuisfrontquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:05 schreef F_r het volgende:
exode gefeliciteerd met Juul
@:Vlinder bij een lingerie zaak in de sale kijken of de bijenkorf
Misschien handig om de standaard sites even te noemen, want ik weet niet of Bonprix voor jou een standaardsite is of niet, maar daar heb ik ze in het verleden wel eens gekocht. Grote keuze en hele prima prijzen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:02 schreef Vlinder het volgende:
Ik breek even in zonder bijlezen;
Ik zoek een tankini, moet wel goed bedekken, heb maat 46 en cup F. De standaard sites heb ik gehad maar kan niks vinden of het is duurder dan 80 euro, maar das toch wel een behoorlijk bedrag omdat ik amper zwem.
Kunnen jullie helpen?
Die hebben ook een website.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:14 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Bijenkorf hebben we hier niet. Ik wil het liefste online kopen omdat ik vreselijke hekel heb om me om te kleden in die pashokjes. En thuis heb ik 4 meningen van het thuisfront
Het lijkt elke keer alsof ik tussen maten val. Het was of te groot of te klein. Ik heb het opgeven destijds en nooit meer wat gekocht. Maar dat was wel jaren terug. Ik kan eens kijken weerquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:15 schreef BE het volgende:
[..]
Misschien handig om de standaard sites even te noemen, want ik weet niet of Bonprix voor jou een standaardsite is of niet, maar daar heb ik ze in het verleden wel eens gekocht. Grote keuze en hele prima prijzen.
https://www.bonprix.nl/se(...)textfield&qu=tankini
heldquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hele fijne goedkope badpakken van Zeeman, ik zwem alleen in de Maas met de honden, soms ook gewoon in mn ondergoed
Ik bestel altijd meerder modellen en meerdere maten en pas dan idd op mijn gemakje thuis. Maar goed, dat wil niet zeggen dat jij idd net dan buiten de maten valt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:19 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Het lijkt elke keer alsof ik tussen maten val. Het was of te groot of te klein. Ik heb het opgeven destijds en nooit meer wat gekocht. Maar dat was wel jaren terug. Ik kan eens kijken weer
Ik vind dit wel een leuke en fijne site, maar ik heb er nog niet gekeken naar zwemkleding:quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:02 schreef Vlinder het volgende:
Ik zoek een tankini, moet wel goed bedekken, heb maat 46 en cup F. De standaard sites heb ik gehad maar kan niks vinden of het is duurder dan 80 euro, maar das toch wel een behoorlijk bedrag omdat ik amper zwem.
Kunnen jullie helpen?
Lascana (Otto). Ook niet erg goedkoop, maar je kunt er wel een paar jaar mee doen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:02 schreef Vlinder het volgende:
Kunnen jullie helpen?
Dat is balenquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:26 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben vergeten vakantie te regelen. Dus nu heb ik in de hele 6 weken van de kinderen wel in totaal 6 dagen kunnen regelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zoek ook wat, voor 75i.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:02 schreef Vlinder het volgende:
Kunnen jullie helpen?
Mooie stapel? Zijn ze nou dik, of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:04 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dan eten ze thuis nog maar wat![]()
[ afbeelding ]
Komt vast goed. Nu het weer nog.
Ik heb hier net een setje besteld!quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuke en fijne site, maar ik heb er nog niet gekeken naar zwemkleding:
https://www.lace-lingerie.nl/?mltc=f7fEQOsDaA
Misschien bij superbra?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik zoek ook wat, voor 75i.![]()
![]()
Kan ook niks vinden of het is inderdaad súper duur. Heb je op Vinted gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |