Jeetje, heftig! Hier heeft het wel geregend, maar dat stelde niks voor in vergelijking met dit!quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
Elton, ja mee blèren op Nikita. Dat was al jong kind hier toch wel een favoriet.
Zo ik heb afgelopen dagen bij vriendje geslapen. Daar hebben we toch een partij noodweer gehad. Gelukkig liggen we boven aan in het dorp dus niks mee gekregen van alles, maar onderaan op de markt is het een ravage https://nos.nl/l/2387253
We waren zelfs op het nieuws gisteren

Niet zo heel gek. Hij was 3 jaar terug hier ook al.quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie nu dat het nog niet eens uitverkocht is

Dus: gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:05 schreef exode het volgende:
Nikita! Kan ik nog steeds meezingen.
Ik heb knallende hoofdpijn maar:
Juul wordt vandaag 3 jaar
Ik heb net mijn 2e vaccinatie gehad
Zweden en Denemarken gaan op geel
Dus

OMG!quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
Elton, ja mee blèren op Nikita. Dat was al jong kind hier toch wel een favoriet.
Zo ik heb afgelopen dagen bij vriendje geslapen. Daar hebben we toch een partij noodweer gehad. Gelukkig liggen we boven aan in het dorp dus niks mee gekregen van alles, maar onderaan op de markt is het een ravage https://nos.nl/l/2387253
We waren zelfs op het nieuws gisteren

voor Denemarken en Zweden en beterschap en beterschap voor je hoofd
 voor Denemarken en Zweden en beterschap en beterschap voor je hoofd   

Als je mijn zoon zou hebben werkt hij er 4 á 5 weg. Als je hem de kans geeft.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:
Hoeveel (niet al te grote) pannenkoeken zouden 5 6/7 jarigen eten als avondeten?

Mijn 11 en 13 jarige eten er 3 tot 5 per persoon...quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:
Hoeveel (niet al te grote) pannenkoeken zouden 5 6/7 jarigen eten als avondeten?

Oooh, pannekoeken!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:
 Binnenkort maar weer eens doen!
 Binnenkort maar weer eens doen!

Met spek.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:27 schreef BE het volgende:
[..]
Oooh, pannekoeken!Binnenkort maar weer eens doen!
 en appel.
 en appel.

Sticker eet er rustig 5 of 6 weg.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:

Ah nee joh, waarom zijn die gecancelled?quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:48 schreef oh-oh het volgende:
@:exode gefeliciteerd met Juul!
Mijn pup staat op losse schroeven want alle vluchten van en naar Zweden zijn gecancelled 😭

.
 .  .
 .

Geen idee. Maar zonder vervoer wordt het hem niet ....quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:51 schreef exode het volgende:
[..]
Ah nee joh, waarom zijn die gecancelled?

Driedubbel gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:05 schreef exode het volgende:
Nikita! Kan ik nog steeds meezingen.
Ik heb knallende hoofdpijn maar:
Juul wordt vandaag 3 jaar
Ik heb net mijn 2e vaccinatie gehad
Zweden en Denemarken gaan op geel
Dus

Mijn 5-jarige heeft er al eens 10 gegeten...quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:11 schreef Hupje het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |