Volgens mij moet de moeder dan ook rood zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Rode katten zijn veel vaker katers dan poezen. Het kán wel, maar is een stuk zeldzamer.
Haha, wat heerlijk dit.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef Nanukerst het volgende:
Hier 3 katers.De oudste is Balou, de 1-ogige bejaarde (hij is 11) met chronische PTSS.
Hij schrikt al als je langs loopt zeg maar, maar heeft soms ook een waar heldenmoment waarbij hij wat klappen uitdeelt aan de anderen, zichzelf even heel geweldig vindt en baadt in zijn zelf gecreëerde bad van zelfingenomenheid maar ook veel te snel erna denkt: OMG WHAT DID I DOOO?! en zich dan ergens gaat zitten schamen en zich afvraagt of dit nu echt de kat is die hij wil zijn
![]()
Hij is verliefd op Puber, ze slapen samen in een bed en als Balou het bedtijd vindt gaat hij bij de deur naar boven geïrriteerd naar Puber zitten kijken. Dat is dus elke avond nadat de katten hebben gegeten, zo rond 18 uur al.Verder is Balou bang voor frikandellen (maar welke zichzelf respecterende kat niet) en is zijn absolute lievelings het afspringspelletje (op de vensterbank buiten bij het raam zitten klagen dat hij naar binnen wil, als dan de tuindeur open wordt gedaan van de vensterbank springen, appelig kijken waarom je die deur open komt doen, om dat te herhalen als jij weer binnen staat
)
En dat was alleen Balou he, over de andere twee zijn minstens zoveel leuke dingen te melden!
Onze rode poes heeft een Tortie moeder en een rode kater als vader. T nestje bestond uit rode (met bij de poesjes ook witte vlekken) en grijze (ik denk torties).quote:Op maandag 28 juni 2021 17:43 schreef F_r het volgende:
[..]
Volgens mij moet de moeder dan ook rood zijn.
Mijn konijnen wisten alle buurkatten uit de tuin te jagen, dus ja zo'n confrontatie zou ik ook niet aandurvenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:37 schreef Candaasje het volgende:
@:Lemijn nog gefeliciteerd!
En ik heb verder alle verhalen wel gelezen, maar ik weet even niet zo goed wat te zeggen![]()
Wat poezels betreft; allergische vriend en we wonen op 3 hoog achter, dat is gewoon geen goede combi. Helemaal niet met de konijnen in huis (die lopen 24/7 los, en ik zie een confrontatie met een kat niet zo goed aflopen.)
Maar ik knuffel er genoeg op mijn werk. Hoewel ze het daar niet altijd mee eens zijn als ik wat minder leuke dingen van ze wil
In tortie zit rood plus rode vader. Dat kan het ook zijn dat ze beide rood moet hebben. Maar ik heb geen cattery en het is van horen zeggenquote:Op maandag 28 juni 2021 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Onze rode poes heeft een Tortie moeder en een rode kater als vader. T nestje bestond uit rode (met bij de poesjes ook witte vlekken) en grijze (ik denk torties).
Mijn jongste vandaag ook! Hij kon niet wachtenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:41 schreef Burdie het volgende:
Mijn kinderen zijn op schoolreisje. Voor m'n jongste de eerste keer en ik vind het HEEL spannend. (Hij zelf uiteraard niet).
Waar is het? Lijkt mij ook wel leuk namelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:40 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik heb net 2 kaartjes gekocht voor het Elton John concert op 9 juni 2022.
Ik heb nog nooit concertkaarten gekocht dus was een beetje onrustig hoe dat nou verloopt.![]()
Ik had eerst mooie kaarten maar ondanks dat ik had ingelogd, stond op op het ‘moment suprême’ ineens niet meer ingelogd.![]()
En ik kreeg dat ook niet meer voor elkaar.
Weg kaarten.
Nieuwe poging. Gelukt, best beschikbare plaatsen en betaald. Ik dacht rang 1.
Maar na het bekijken van de plattegrond had ik toch wat dichterbij willen zitten.
Nieuwe poging gedaan om te kijken wat er nog open stond. Mooiere plekken maar wel ¤100 samen duurder. En wat doe je dan met de andere kaarten…dus gewoon gestopt en tevreden met de huidige kaarten.
Ik ben alleen dan wel bang dat het tegenvalt of dat vooral mijn man het niks vindt (te ver).
En dat haalt wel een beetje de excitement eruit.![]()
En nu voel ik mij een sukkel.
GelreDome.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waar is het? Lijkt mij ook wel leuk namelijk
Maar stel dat je er toch mee blijft zitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:52 schreef amaranta het volgende:
Kaartjes die je niet wil kun je via ticketswap verkopen
Mja. Die kans lijkt me klein. Maar is aanwezigquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar stel dat je er toch mee blijft zitten.
Geven we dubbel uit. Best een gokje.
Je kunt maar pech hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja. Die kans lijkt me klein. Maar is aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |