I'm still standingquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Your Song vind ik wel leuk, de rest vind ik echt verschrikkelijk

Maar beloofd is beloofd, het hele sfeertje lijkt me wel lollig dus echt count me in.

Oh god ja. Het wordt er niet beter op, maar goed, je kan m toch maar gezien hebben op zn laatste tour he.
  Oh god ja. Het wordt er niet beter op, maar goed, je kan m toch maar gezien hebben op zn laatste tour he.

Je enthousiasme is zo aanstekelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Your Song vind ik wel leuk, de rest vind ik echt verschrikkelijk

Maar beloofd is beloofd, het hele sfeertje lijkt me wel lollig dus echt count me in.

Als hij het maar haalt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:10 schreef oh-oh het volgende:

quote:

Blijf je dat niet zien dan? Want het is ook al geschilderd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:44 schreef SQ het volgende:
Gewoon even dichtsmeren met een plamuurmes en wat stucpasta. Stucwerk is nou eenmaal extreem kwetsbaar
Foto van dr vloer?

Je moet wel echt een beetje je best doen bij je man he, ik moet het je niet te makkelijk makenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je enthousiasme is zo aanstekelijk.
[..]
Als hij het maar haalt.
[..]

Tsss. Ik gooi mijn lichaam dan maar in de strijd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet wel echt een beetje je best doen bij je man he, ik moet het je niet te makkelijk maken

Nee joh, wij hebben een huis vol weggewerkte butsen. Iets met een jongen die lanceer hot wheels banen maakt. Renoband erop en daarna likje verfquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:07 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Blijf je dat niet zien dan? Want het is ook al geschilderd.
Moet ik zo nog even maken, dus die houd je nog even tegoed.

Dat was mijn lievelingsliedje toen ik 3 was ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:32 schreef Nijna het volgende:
Ik zit weer in de trein als 11-jarige als ik al die Elton John hoor
Deze zongen we nog wel eens bij muziek op de middelbare school
 . Verder heb ik niet zoveel met Elton John, maar het is toch de laatste kans om een legende te zien optreden (niet dat ik een kaartje heb, maar snap het wel).
. Verder heb ik niet zoveel met Elton John, maar het is toch de laatste kans om een legende te zien optreden (niet dat ik een kaartje heb, maar snap het wel).

Ik doe via imgur een foto uploaden, vervolgens klikken op ‘Copy post link’ dan plakken hier en [img] linkje [/img] omheen zetten (zonder spaties). Klaar!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:15 schreef Vaiana het volgende:
Wij hebben zelfs nog de luxe dat de aannemer er vrijdag naar kijkt, want die kwam dan toch langs. Maar goed om te weten dat butsen herstellen best heel prima gaat.
Ik weet dus niet zo goed wat de makkelijkste manier is om foto's te uploaden en op FOK! te kunnen posten. Daar hebben mensen hier vast wel tips voor?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Heb je liever dat ze naar Boef luistert?quote:Op woensdag 30 juni 2021 07:14 schreef Tink89 het volgende:
Oh gets, elton John.... Dat vindt m'n moeder leuk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |