Ja!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Sola het volgende:
[..]
Ook zijzelf niet, zo verdrietig. Ze was ook zo jong nog. Heb je hoop dat je ooit meer van het kind in je kind ziet?
quote:Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Nanukerst het volgende:
Bij mij op het werk (zorg) hebben we nu te maken met de gevolgen van covid: de helft (!!) van alle zorgteams is uitgevallen met een burnout.Mensen om die gaten op te vullen zijn er niet: alle uitzendkrachten zitten volledig volgeboekt omdat er zoveel zorgpersoneel ziek is. Voorlopig geen licht aan het eind van deze tunnel.
Dit ja, ik maak mij daar serieus wel zorgen over. De inhaalslag die we nu moeten maken met het bevolkingsonderzoek is al pittig, laat staan alle andere diagnostiek wat er nog bij gaat komen.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:51 schreef exode het volgende:
Er is natuurlijk ook nog zorg in te halen overal Nanu. Ik hoop zo dat het rustig blijft, voor iedereen, de mensen in de zorg, maar ook voor onszelf uiteraard.
Ik steek echt mijn kop in het zand momenteel. Wil al die nare berichten nog even niet horen.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat heftig.Hopen voor hem dat het nu de goede kant op gaat.
Ik begin me ook enigszins zorgen te maken over de deltavariant. Als je ziet wat er in Engeland aan de hand is nu, dan vind ik dat toch wel weer spannend. Ik hoop dat het in ieder geval tot september rustig blijft qua besmettingen en ziekenhuisopnames, zodat ook het zorgpersoneel even op adem kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |