Dit noemen ze in Brabant homofilie.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik heb drie dagen op rij zitten zuipen vanaf donderdag. Dat resulteerde er vannacht weer in dat ik geen oog heb dichtgedaan door een verkloot ritme. Ik sla even over denk ik.
/ouwelul
op de olympische spelen kijk ik er wel naar en grappige is dan dat de uiteindelijke winnaar van het goud maanden later komtquote:
Die worden vrijwel altijd gepakt ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
op de olympische spelen kijk ik er wel naar en grappige is dan dat de uiteindelijke winnaar van het goud maanden later komt
Lol, flikkerquote:Op maandag 21 juni 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik heb drie dagen op rij zitten zuipen vanaf donderdag. Dat resulteerde er vannacht weer in dat ik geen oog heb dichtgedaan door een verkloot ritme. Ik sla even over denk ik.
/ouwelul
Nu gestopt met hooikoortspillen? Regen was wel genotquote:Op maandag 21 juni 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb eindelijk weer een beetje energie na een weekend lang stoned zijn van de hooikoortspillen
Wel last van mijn ogen en neus nu
Ja in het weekend is het allemaal niet zo erg maar de komende dagen met werk kan ik het niet veroorloven om zo duf te zijn. En 15 graden + regen een dagje is helemaal niet zo erg inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu gestopt met hooikoortspillen? Regen was wel genot
dit gaat helemaal mis.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef Oriente het volgende:
Ik heb niks met tiktok maar dezestukje incest
https://www.tiktok.com/@:(...)app=v1&is_copy_url=0
@:Coco @:Scrummie @:fetx @:neef_wuppie @:kingroland @:gurneyisbestoke @:zipportal @:Dummie
Tik Tok.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
Oh ja leuk, die link wordt verneukt door fok
[ tiktok ]
Zo dan?
Gezien maar niet gelachen. Ik klik nooit weer op je tiktok filmpjes!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[ tiktok ]
Zo dan?
Geen mention dus NIET geklikt. Gewoon.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[ tiktok ]
Zo dan?
Dit gaat misquote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef Oriente het volgende:
Ik heb niks met tiktok maar dezestukje incest
https://www.tiktok.com/@:(...)app=v1&is_copy_url=0
@:Coco @:Scrummie @:fetx @:neef_wuppie @:kingroland @:gurneyisbestoke @:zipportal @:Dummie
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gezien maar niet gelachen. Ik klik nooit weer op je tiktok filmpjes!
@maxi-musquote:Op maandag 21 juni 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen mention dus NIET geklikt. Gewoon.
En Koert Westermanquote:
Beter nog, klik nooit op links van Totoquote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gezien maar niet gelachen. Ik klik nooit weer op je tiktok filmpjes!
Dat is erg sneu.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter nog, klik nooit op links van Toto
Je weet wat voor "humor" die man heeft. (Zo lacht hij bijvoorbeeld om die filmpjes van mensen die Braddie stalken)
Wtfquote:Op maandag 21 juni 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet wat voor "humor" die man heeft. (Zo lacht hij bijvoorbeeld om die filmpjes van mensen die Braddie stalken)
Zijn er filmpjes van de stalkers?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pislink word ik daarvan ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn er filmpjes van de stalkers?
Link?
L_L heb je zin in de wedstrijd van vanavond?quote:
Goed om te weten. Dan ga ik er niet naar op zoek. Ik laat mijn humeur niet verpesten door zulke teringlijers.quote:
Eigenlijk alleen die eerste wedstrijd, maar nee vandaag niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
L_L heb je zin in de wedstrijd van vanavond?
User @:caland keek blijkbaar in een voetbalshirt naar vorige wedstrijden. Ik ben erg benieuwd of hij zijn shirtje van het Nederlands elftal weer aan heeft.
Wat een proleetquote:Op maandag 21 juni 2021 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:caland keek blijkbaar in een voetbalshirt naar vorige wedstrijden. Ik ben erg benieuwd of hij zijn shirtje van het Nederlands elftal weer aan heeft.
ik las een ander woord naast lijers.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dan ga ik er niet naar op zoek. Ik laat mijn humeur niet verpesten door zulke teringlijers.
Wat dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik las een ander woord naast lijers.
ach
@MC-Morgan zou nu 'kk' typen.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik las een ander woord naast lijers.
ach
TikTokquote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[ tiktok ]
Zo dan?
ik wil niet op vakantiequote:Op maandag 21 juni 2021 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat dan?Niet zo geheimzinnig doen.
Jij drinkt echt mokerveel coca cola zero, dat is slecht voor je maat!quote:Op maandag 21 juni 2021 16:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil niet op vakantie
maar goed ik ga even een glas coca cola zero halen van de vriezer
In de zomer drink ik wel 2 keer zoveel jaquote:Op maandag 21 juni 2021 16:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij drinkt echt mokerveel coca cola zero, dat is slecht voor je maat!
DUMMIEquote:Op maandag 21 juni 2021 16:54 schreef Coco het volgende:
Vond het wel erg goed geregeld door de GGD.
Zelfs @:scrummie zou hier zonder kleerscheuren doorheen komen.
Zeker! Iemand moet het doenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:56 schreef KingRoland het volgende:
ik mag mezelf ook weleens verwennen toch?
boosquote:Op maandag 21 juni 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kanker nou godverdomme hier eens mee op.
Dat is het levensmotto van Braddie.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:56 schreef KingRoland het volgende:
ik mag mezelf ook weleens verwennen toch?
Nepsupporter.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:09 schreef Oriente het volgende:
ik mis het eerste stukje van NL want ik moet nog naar huis en koken!
rijst met Hak bonenmix (kidneybonen chili mix) en kip
Niet bang zijn maatquote:Op maandag 21 juni 2021 16:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil niet op vakantie
maar goed ik ga even een glas coca cola zero halen van de vriezer
quote:Op maandag 21 juni 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als @Oriente een TR zet dan grijp ik wel in. Anders laat ik het gaan.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan jij even de post van @:Scrummie weghalen.
Zonder note want hij zei sorry.
Wow. Dit kan niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze maaltijd gaat je vast veel tijd kosten.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:09 schreef Oriente het volgende:
ik mis het eerste stukje van NL want ik moet nog naar huis en koken!
rijst met Hak bonenmix (kidneybonen chili mix) en kip
Ohquote:Op maandag 21 juni 2021 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als @:oriente een TR zet dan grijp ik wel in. Anders laat ik het gaan.
Mijn oncoloog zegt: "Nee"quote:Op maandag 21 juni 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 17:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik heb het niet bijgehouden maar ik hoop dat je oké bent
niet gelezenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:27 schreef Oriente het volgende:
Terwijl onze echte internationals wat afballen op het EK, gaat de Nederlandse nep-prof Bernio Verhagen in Colombia achter de tralies.
Bernio Verhagen doet zich al jaren voor als profvoetballer, wat hem soms dikke salarissen, maar soms ook celstraffen oplevert. Zijn laatste luxe avontuurtje vond plaats in de Colombiaanse kustplaats Santa Marta, waar hij kortgeleden is aangehouden.
In Colombia was het vaste prik voor Bernio, die zich zoals altijd voordeed als profvoetballer. Hoewel hij niet genoeg talent bleek te hebben om het eerste elftal van verschillende Brabantse amateurclubs te bereiken, lukte het de 27-jarige door fraude en vervalsing toch om contracten te tekenen bij een aantal clubs. Op transfermarkt.nl is zelfs een profiel van de vervalste voetballer te vinden. Daarop zijn clubs als FC Dinamo Auto (Moldavië), Cape Town City FC (Zuid-Afrika), Audax Italiano (Chili) en Viborg FF (Denemarken) te vinden. Lang wist Bernio niet bij zijn clubs te blijven - hij viel steevast bij de eerste training al door de mand -maar ondertussen wist hij wel een riant salaris binnen te hengelen, waardoor hij zich een lekker luxeleven kon veroorloven. Bij zijn laatste club werd hij echter aangeklaagd, wat hem een celstraf opleverde. Na zijn vrijlating vertrok de nep-prof al snel naar Colombia.
Luxe leventje
Bernio vertoefde daar in de grote havenstad Barranquilla, waar hij een luxe hotel en een plezierjacht huurde, maar de rekeningen liet hij links liggen. De kosten van dure dinertjes en prijzige hotelkamers stapelden al snel op en Verhagen, die steeds weg wist te komen door digitale overschrijvingen te vervalsen, had al snel duizenden euro’s schuld opgebouwd in de Zuid-Amerikaanse havenstad.
De autoriteiten begonnen hem langzamerhand in de smiezen te krijgen. In Cartagena werd hij kort vastgezet, maar niet veel later mocht hij zijn cel toch verlaten, waarna hij zijn luxe leventje weer voortzette. Uiteindelijk liep hij tegen de lamp bij een bezoek aan een prostituee die eiste dat de nepvoetballer cash zou betalen. Toen hij weigerde, wist de vrouw hem met een groep van drie anderen aan de politie over te leveren.
Lol
pics graag als je ze aan doet!quote:Op maandag 21 juni 2021 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu nieuwe werkschoenen kopen, leuk he?
Ja dat vroeg je in het vorige topic al,quote:
Ze zorgen er maar voor. Net op blote voeten teruggereden omdat ik mijn sokken moest uitwringenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pics graag als je ze aan doet!
mag je wel declareren mag ik hopen?
ik ben niet jaloers moet ik zeggenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zorgen er maar voor. Net op blote voeten teruggereden omdat ik mijn sokken moest uitwringen
Ja, maar daar kreeg ik geen reactie. Of ik kreeg geen melding.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat vroeg je in het vorige topic al,
Hij heeft een hernia en moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeel kalm aan doen.
goede veters, mijn complimentenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben voor clowns schoenen gegaan
Je moest eens weten.quote:
het was ook eerst sokken, maar dat klopte niet!quote:Op maandag 21 juni 2021 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Kerstsokken met glitters in de bomen als versiering.
Oh veters. Ik las sokken.
Niet echt. Jij?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Btc kapotquote:Op maandag 21 juni 2021 17:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het was ook eerst sokken, maar dat klopte niet!
Goed, en met jou?quote:
ik denk een scheurtje in m'n hamstring opgelopen gisterenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Even die benen gesloopt
Oei. Overbelast?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk een scheurtje in m'n hamstring opgelopen gisteren
ik weet niet, schoot er zo in met hamstringcurl, niet bijzonder zwaar of zo, het zit wel diep, tegen het bot aan zeg maarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Overbelast?
Hier staan de benen vandaag weer op het programma.
Daarom de oefeningen ook zonder gewichten doen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
"Ik verwen mezelf 1 keer per week met fast food, op vrijdag"quote:Op maandag 21 juni 2021 20:31 schreef Zipportal het volgende:
ON THE ROAD.
@:Caland @:GGMM @:Wereldgozer @:Oriente @:Frankdeboer
Ook wel eens gehad ja, maar dan vaker tijdens het voetballen eigenlijk. Met krachttraining kan het ook wel eens vertekend beeld zijn, klein weekje rust geven en dan langzaam weer testen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo bezorgt Subway bij hem niet? Dat doen ze tegenwoordig toch in elke stad?quote:Op maandag 21 juni 2021 20:31 schreef Zipportal het volgende:
ON THE ROAD.
@:Caland @:GGMM @:Wereldgozer @:Oriente @:Frankdeboer
Subway is geen fastfood, dat is best gezondquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Ik verwen mezelf 1 keer per week met fast food, op vrijdag"
Ja, zo'n broodje is maar 900 kcal ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subway is geen fastfood, dat is best gezond
Want kcal bepaalt hoe gezond iets is?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo'n broodje is maar 900 kcal ofzo.
O nee, maar ik zou subway nou ook niet direct onder relatief gezond willen plaatsen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want kcal bepaalt hoe gezond iets is?
Preciesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo'n broodje is maar 900 kcal ofzo.
Godverdomme, nou loop je me iedere dag te taggen dat je gaat sporten, nu ben ik weer helemaal wakker en alert, tagt ie me niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:kyran
SCHIJVEN GINGEN DOOR HET DAK
Ik heb morgen mijn vaccinatie. Maar ik ben geen mietje dus zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Koorts en knallende koppijn door dat vaccin.
Dradinsdag
https://www.centraalnieuw(...)ken-van-een-broodje/quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subway is geen fastfood, dat is best gezond
Welke heb jij?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Dradinsdag
Tot morgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn vaccinatie. Maar ik ben geen mietje dus zal wel meevallen.
Ah, AZ hier, 2x, geen centje pijn.quote:
Ik gisteren prik gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Dradinsdag
@Caland is m'n mattie.quote:
SORRY SCHATquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godverdomme, nou loop je me iedere dag te taggen dat je gaat sporten, nu ben ik weer helemaal wakker en alert, tagt ie me niet.
De lul
Maar je bent wel boomer die klaagt over te weinig slaapuren en katers.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn vaccinatie. Maar ik ben geen mietje dus zal wel meevallen.
maar jij was toch al corred?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Dradinsdag
Yes, dus dit was mijn enige prik ook. Schijnt dat mensen met corona dan ook wat meer last hebben van die prik maar goed is ook allemaal maar gissen.quote:
ntbquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:coco probeert te stoken tussen user @:caland en admin @:yvonne .
Ik was ook helemaal naar de tering maatquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Yes, dus dit was mijn enige prik ook. Schijnt dat mensen met corona dan ook wat meer last hebben van die prik maar goed is ook allemaal maar gissen.
Erg jammerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal naar de tering maat
Grote kans dat ik dan ook CORRED ben geweest.quote:
Natuurlijk weet ik dat. Ik had dit uiteraard in mijn MSN-naam staan toen ik 13 was en net 3 dagen met een meisje ging.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
ntb
Of zijn jullie al te oud om nog te weten wat dat betekent?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat. Ik had dit uiteraard in mijn MSN-naam staan toen ik 13 was en net 3 dagen met een meisje ging.
Je bent toch geen homofiel, Edgarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Dradinsdag
quote:Wie zich niet laat vaccineren kan beter naar het buitenland vertrekken, aldus de president, die bekendstaat om zijn boude uitspraken. "Als je je niet wilt laten vaccineren, zal ik je laten oppakken en het vaccin in je kont prikken", foeterde Duterte in een tv-toespraak.
Je bent zelf een leuk feitje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:11 schreef Coco het volgende:
Het nutteloze feitje van de dag: Enorm windscherm voor schepen
Wat een leuk feitje!
@:Caland
Weet nog niet, beetje voetbal moe. Waarschijnlijk wel dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vanavond kijken naar The Three Lions?
Welke serie?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet nog niet, beetje voetbal moe. Waarschijnlijk wel dus.
Maar zag ook nieuw seizoen van een serie die ik volg, dus daar gaat ook naar gekeken worden.
Dat zei je ook heel duidelijk dus ik snap niet helemaal waar nou de verwarring bij @Oriente precies vandaan komtquote:
Misschien wilde ik wel een pic van Roland die een peer eetquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je ook heel duidelijk dus ik snap niet helemaal waar nou de verwarring bij @:oriente precies vandaan komt
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien wilde ik wel een pic van Roland die een peer eet
Ik zal niets spoileren!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:19 schreef Oriente het volgende:
Ik zag Loki langskomen op Disney+, binnenkort eens checken
Staat vast nog wel op een oude pcquote:
quote:
Wrom niet?quote:
Ik heb geen idee, ik kijk die onzin niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wrom niet?Je kunt best zeggen dat het tot op heden vrij matig is toch?
Gewoon bijkopen!quote:
Bij tijden!quote:
genieten!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:47 schreef Caland het volgende:
Kwam voor gfe met pzc en cim, herhalingsgevaar 8/10. 4/5 voetjes
@:de_boswachter @:zipportal
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:07 schreef Paul het volgende:
Nieuwe voetbalmod
ONZ / Flippiee staat bovenaan in de FOK EK poule
Tweemaal niet geklikt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:07 schreef yvonne het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Gereageerdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:07 schreef Paul het volgende:
Nieuwe voetbalmod
Held.quote:
Reactie gezet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:07 schreef Paul het volgende:
Nieuwe voetbalmod
Bijkopen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar is die zooi weer ingestort
En volgens @:atypisch was het zo'n fijne betrouwbare manier om de waarde van je geld veilig te stellen.
Ik doe niet aan die zooiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bijkopen!
Veel Libelle-vrouwtjes raken in paniek en dumpen de boel. 'nou, dat Bitcoin is ook niks, ik ben niet binnen een maand rijk'
Dus gaan ze weer zegeltjes sparen bij de AH.
Heeeyyy je bent er weerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bijkopen!
Veel Libelle-vrouwtjes raken in paniek en dumpen de boel. 'nou, dat Bitcoin is ook niks, ik ben niet binnen een maand rijk'
yvonneGODIN @aTypisch @onlogischquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bijkopen!
@onlogisch staat in de top 10 in die poule. Dat zegt eigenlijk wel voldoende over die poule.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:07 schreef Paul het volgende:
Nieuwe voetbalmod
Elon Musk heeft die rotzooi ook al gedumpt, hoe voelt het dat Musk jouw niveau begint te benaderen?quote:
Die man is toch ook autistischquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Elon Musk heeft die rotzooi ook al gedumpt, hoe voelt het dat Musk jouw niveau begint te benaderen?
Ja (Zo kwam hij in je tijdlijn)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik neem aan dat jullie deze al geretweet hebben.
[ twitter ]
Jij nietquote:
Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Hij vraagt er ook wel om.quote:
Act gejat van @KingRolandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Hij vraagt er ook wel om.
Serieus?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Straks een sollicitatiegesprek bij big 4
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Gefeliciteerd. Vergeet niet te benoemen dat je marketing hebt gestudeerd in het geweldige Rotterdam (bekend van Sparta), dat je iedere zondag naar de kerk gaat en dat je op onderdanige Asians valt, en eventueel kan je er nog een paar kutacts bij bedenken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat had je gedroomd, want er moeten nog kipnuggets en patat bij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:25 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Zo nu hebben we alle @:KingRoland acts weer gehad.
COR / Ik maak me zorgen om gevaccineerden (geen BNW)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
Mention van @:lenny_leonard uit COR maar post niet te zien. Ojee.
Oh wat vreemd. Ik klikte op de mention, zag de post niet. Ik ga nu even kijken!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR / Ik maak me zorgen om gevaccineerden (geen BNW)
Even flink de waarheid gezegd!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR / Ik maak me zorgen om gevaccineerden (geen BNW)
Kalkoenfilet, rijst, erwten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Salade, aardappeltje, chickenwings.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipnuggets met een kop rooibos thee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
sta te trillen op m'n benenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Die @:redfever007 weet ook weer waar hij staat.
Blijkbaar niet. Aangezien je het stoer vindt om zulke plaatjes te maken:quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
sta te trillen op m'n benen![]()
SIDDEREND!
NAC is na ADO nu mijn volgende favoriete club om te haten. Waarom vinden die supporters zichzelf daar zo geweldig?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Aangezien je het stoer vindt om zulke plaatjes te maken:
[ afbeelding ]
Haagse bluf, ja toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC is na ADO nu mijn volgende favoriete club om te haten. Waarom vinden die supporters zichzelf daar zo geweldig?
Omdat ze zo ontzettend goed bier kunnen drinken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC is na ADO nu mijn volgende favoriete club om te haten. Waarom vinden die supporters zichzelf daar zo geweldig?
Wat grappig. Ik las "ADO is na NAC nu mijn volgende favoriete club om te haten". Dus ik reageer helemaal verkeerd, joh!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bestaan er grotere proleten dan Sjon van Zweden?
Dat is zeker grappig!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik las "ADO is na NAC nu mijn volgende favoriete club om te haten". Dus ik reageer helemaal verkeerd, joh!
Wat ben je dan verschrikkelijk sneuquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Aangezien je het stoer vindt om zulke plaatjes te maken:
[ afbeelding ]
Ik heb graag geld over voor iets wat ik dagelijks gebruik en het is zomer, dus doe ik even lekker mal.quote:
Neem dan een abo, of hoop je in de top 3 te eindigen van de pool?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb graag geld over voor iets wat ik dagelijks gebruik en het is zomer, dus doe ik even lekker mal.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je dan verschrikkelijk sneu
Hier zal @:oriente wel om lachen
Ik wens Arne Slot veel succes/sterkte komend seizoen.quote:
Rare users ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan bijzonder slecht tegen mensen die van username veranderen.
Ik denk dat die ook een kleine piemel hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan bijzonder slecht tegen mensen die van username veranderen.
Ik heb al 3 posts van je geliket/gequote vandaag. Dat je er nu pas achter komt stelt me zwaar teleur.quote:
In dit specifieke geval weet ik het zelfs zeker.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook een kleine piemel hebben.
En zijn interviews over de verschillen tussen Feyenoord en Ajax (en inderdaad vooral de reacties daarop).quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou alleen al genot zijn om de reactie uit Rotterdam.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb graag geld over voor iets wat ik dagelijks gebruik en het is zomer, dus doe ik even lekker mal.
Ik ga vanavond uiteten bij de Chinees.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel popcorn voor de reacties maar het hoeft van mij ook niet zo. (zie voor een uitgebreide tactische verhandeling het Ajax- topic)quote:
Ik ga gelijk kijken!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel popcorn voor de reacties maar het hoeft van mij ook niet zo. (zie voor een uitgebreide tactische verhandeling het Ajax- topic)
Alleen penanties en intikkers.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:drizzt_dourden Tom Boere naar Cambuur, die kan er toch helemaal niets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |