boosquote:Op maandag 21 juni 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kanker nou godverdomme hier eens mee op.
Dat is het levensmotto van Braddie.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:56 schreef KingRoland het volgende:
ik mag mezelf ook weleens verwennen toch?
Nepsupporter.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:09 schreef Oriente het volgende:
ik mis het eerste stukje van NL want ik moet nog naar huis en koken!
rijst met Hak bonenmix (kidneybonen chili mix) en kip
Niet bang zijn maatquote:Op maandag 21 juni 2021 16:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil niet op vakantie
maar goed ik ga even een glas coca cola zero halen van de vriezer
quote:Op maandag 21 juni 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als @Oriente een TR zet dan grijp ik wel in. Anders laat ik het gaan.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan jij even de post van @:Scrummie weghalen.
Zonder note want hij zei sorry.
Wow. Dit kan niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze maaltijd gaat je vast veel tijd kosten.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:09 schreef Oriente het volgende:
ik mis het eerste stukje van NL want ik moet nog naar huis en koken!
rijst met Hak bonenmix (kidneybonen chili mix) en kip
Ohquote:Op maandag 21 juni 2021 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als @:oriente een TR zet dan grijp ik wel in. Anders laat ik het gaan.
Mijn oncoloog zegt: "Nee"quote:Op maandag 21 juni 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 17:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik heb het niet bijgehouden maar ik hoop dat je oké bent
niet gelezenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:27 schreef Oriente het volgende:
Terwijl onze echte internationals wat afballen op het EK, gaat de Nederlandse nep-prof Bernio Verhagen in Colombia achter de tralies.
Bernio Verhagen doet zich al jaren voor als profvoetballer, wat hem soms dikke salarissen, maar soms ook celstraffen oplevert. Zijn laatste luxe avontuurtje vond plaats in de Colombiaanse kustplaats Santa Marta, waar hij kortgeleden is aangehouden.
In Colombia was het vaste prik voor Bernio, die zich zoals altijd voordeed als profvoetballer. Hoewel hij niet genoeg talent bleek te hebben om het eerste elftal van verschillende Brabantse amateurclubs te bereiken, lukte het de 27-jarige door fraude en vervalsing toch om contracten te tekenen bij een aantal clubs. Op transfermarkt.nl is zelfs een profiel van de vervalste voetballer te vinden. Daarop zijn clubs als FC Dinamo Auto (Moldavië), Cape Town City FC (Zuid-Afrika), Audax Italiano (Chili) en Viborg FF (Denemarken) te vinden. Lang wist Bernio niet bij zijn clubs te blijven - hij viel steevast bij de eerste training al door de mand -maar ondertussen wist hij wel een riant salaris binnen te hengelen, waardoor hij zich een lekker luxeleven kon veroorloven. Bij zijn laatste club werd hij echter aangeklaagd, wat hem een celstraf opleverde. Na zijn vrijlating vertrok de nep-prof al snel naar Colombia.
Luxe leventje
Bernio vertoefde daar in de grote havenstad Barranquilla, waar hij een luxe hotel en een plezierjacht huurde, maar de rekeningen liet hij links liggen. De kosten van dure dinertjes en prijzige hotelkamers stapelden al snel op en Verhagen, die steeds weg wist te komen door digitale overschrijvingen te vervalsen, had al snel duizenden euro’s schuld opgebouwd in de Zuid-Amerikaanse havenstad.
De autoriteiten begonnen hem langzamerhand in de smiezen te krijgen. In Cartagena werd hij kort vastgezet, maar niet veel later mocht hij zijn cel toch verlaten, waarna hij zijn luxe leventje weer voortzette. Uiteindelijk liep hij tegen de lamp bij een bezoek aan een prostituee die eiste dat de nepvoetballer cash zou betalen. Toen hij weigerde, wist de vrouw hem met een groep van drie anderen aan de politie over te leveren.
Lol
pics graag als je ze aan doet!quote:Op maandag 21 juni 2021 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu nieuwe werkschoenen kopen, leuk he?
Ja dat vroeg je in het vorige topic al,quote:
Ze zorgen er maar voor. Net op blote voeten teruggereden omdat ik mijn sokken moest uitwringenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pics graag als je ze aan doet!
mag je wel declareren mag ik hopen?
ik ben niet jaloers moet ik zeggenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zorgen er maar voor. Net op blote voeten teruggereden omdat ik mijn sokken moest uitwringen
Ja, maar daar kreeg ik geen reactie. Of ik kreeg geen melding.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat vroeg je in het vorige topic al,
Hij heeft een hernia en moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeel kalm aan doen.
goede veters, mijn complimentenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben voor clowns schoenen gegaan
Je moest eens weten.quote:
het was ook eerst sokken, maar dat klopte niet!quote:Op maandag 21 juni 2021 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Kerstsokken met glitters in de bomen als versiering.
Oh veters. Ik las sokken.
Niet echt. Jij?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
L_L heb je zin in de wedstrijd van vanavond?
User @:caland keek blijkbaar in een voetbalshirt naar vorige wedstrijden. Ik ben erg benieuwd of hij zijn shirtje van het Nederlands elftal weer aan heeft.
Btc kapotquote:Op maandag 21 juni 2021 17:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het was ook eerst sokken, maar dat klopte niet!
Goed, en met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |