Dit noemen ze in Brabant homofilie.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik heb drie dagen op rij zitten zuipen vanaf donderdag. Dat resulteerde er vannacht weer in dat ik geen oog heb dichtgedaan door een verkloot ritme. Ik sla even over denk ik.
/ouwelul
op de olympische spelen kijk ik er wel naar en grappige is dan dat de uiteindelijke winnaar van het goud maanden later komtquote:
Die worden vrijwel altijd gepakt ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
op de olympische spelen kijk ik er wel naar en grappige is dan dat de uiteindelijke winnaar van het goud maanden later komt
Lol, flikkerquote:Op maandag 21 juni 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik heb drie dagen op rij zitten zuipen vanaf donderdag. Dat resulteerde er vannacht weer in dat ik geen oog heb dichtgedaan door een verkloot ritme. Ik sla even over denk ik.
/ouwelul
Nu gestopt met hooikoortspillen? Regen was wel genotquote:Op maandag 21 juni 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb eindelijk weer een beetje energie na een weekend lang stoned zijn van de hooikoortspillen
Wel last van mijn ogen en neus nu
Ja in het weekend is het allemaal niet zo erg maar de komende dagen met werk kan ik het niet veroorloven om zo duf te zijn. En 15 graden + regen een dagje is helemaal niet zo erg inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu gestopt met hooikoortspillen? Regen was wel genot
dit gaat helemaal mis.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef Oriente het volgende:
Ik heb niks met tiktok maar dezestukje incest
https://www.tiktok.com/@:(...)app=v1&is_copy_url=0
@:Coco @:Scrummie @:fetx @:neef_wuppie @:kingroland @:gurneyisbestoke @:zipportal @:Dummie
Tik Tok.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
Oh ja leuk, die link wordt verneukt door fok
[ tiktok ]
Zo dan?
Gezien maar niet gelachen. Ik klik nooit weer op je tiktok filmpjes!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[ tiktok ]
Zo dan?
Geen mention dus NIET geklikt. Gewoon.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[ tiktok ]
Zo dan?
Dit gaat misquote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef Oriente het volgende:
Ik heb niks met tiktok maar dezestukje incest
https://www.tiktok.com/@:(...)app=v1&is_copy_url=0
@:Coco @:Scrummie @:fetx @:neef_wuppie @:kingroland @:gurneyisbestoke @:zipportal @:Dummie
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gezien maar niet gelachen. Ik klik nooit weer op je tiktok filmpjes!
@maxi-musquote:Op maandag 21 juni 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen mention dus NIET geklikt. Gewoon.
En Koert Westermanquote:
Beter nog, klik nooit op links van Totoquote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gezien maar niet gelachen. Ik klik nooit weer op je tiktok filmpjes!
Dat is erg sneu.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter nog, klik nooit op links van Toto
Je weet wat voor "humor" die man heeft. (Zo lacht hij bijvoorbeeld om die filmpjes van mensen die Braddie stalken)
Wtfquote:Op maandag 21 juni 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet wat voor "humor" die man heeft. (Zo lacht hij bijvoorbeeld om die filmpjes van mensen die Braddie stalken)
Zijn er filmpjes van de stalkers?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pislink word ik daarvan ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn er filmpjes van de stalkers?
Link?
L_L heb je zin in de wedstrijd van vanavond?quote:
Goed om te weten. Dan ga ik er niet naar op zoek. Ik laat mijn humeur niet verpesten door zulke teringlijers.quote:
Eigenlijk alleen die eerste wedstrijd, maar nee vandaag niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
L_L heb je zin in de wedstrijd van vanavond?
User @:caland keek blijkbaar in een voetbalshirt naar vorige wedstrijden. Ik ben erg benieuwd of hij zijn shirtje van het Nederlands elftal weer aan heeft.
Wat een proleetquote:Op maandag 21 juni 2021 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
L_L heb je zin in de wedstrijd van vanavond?
User @:caland keek blijkbaar in een voetbalshirt naar vorige wedstrijden. Ik ben erg benieuwd of hij zijn shirtje van het Nederlands elftal weer aan heeft.
ik las een ander woord naast lijers.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dan ga ik er niet naar op zoek. Ik laat mijn humeur niet verpesten door zulke teringlijers.
Wat dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik las een ander woord naast lijers.
ach
@MC-Morgan zou nu 'kk' typen.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik las een ander woord naast lijers.
ach
TikTokquote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[ tiktok ]
Zo dan?
ik wil niet op vakantiequote:Op maandag 21 juni 2021 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat dan?Niet zo geheimzinnig doen.
Jij drinkt echt mokerveel coca cola zero, dat is slecht voor je maat!quote:Op maandag 21 juni 2021 16:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil niet op vakantie
maar goed ik ga even een glas coca cola zero halen van de vriezer
In de zomer drink ik wel 2 keer zoveel jaquote:Op maandag 21 juni 2021 16:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij drinkt echt mokerveel coca cola zero, dat is slecht voor je maat!
DUMMIEquote:Op maandag 21 juni 2021 16:54 schreef Coco het volgende:
Vond het wel erg goed geregeld door de GGD.
Zelfs @:scrummie zou hier zonder kleerscheuren doorheen komen.
Zeker! Iemand moet het doenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:56 schreef KingRoland het volgende:
ik mag mezelf ook weleens verwennen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |