Die man is toch ook autistischquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Elon Musk heeft die rotzooi ook al gedumpt, hoe voelt het dat Musk jouw niveau begint te benaderen?
Ja (Zo kwam hij in je tijdlijn)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik neem aan dat jullie deze al geretweet hebben.
[ twitter ]
Jij nietquote:
Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Hij vraagt er ook wel om.quote:
Act gejat van @KingRolandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Hij vraagt er ook wel om.
Serieus?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Straks een sollicitatiegesprek bij big 4
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Gefeliciteerd. Vergeet niet te benoemen dat je marketing hebt gestudeerd in het geweldige Rotterdam (bekend van Sparta), dat je iedere zondag naar de kerk gaat en dat je op onderdanige Asians valt, en eventueel kan je er nog een paar kutacts bij bedenken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat had je gedroomd, want er moeten nog kipnuggets en patat bij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:25 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Zo nu hebben we alle @:KingRoland acts weer gehad.
COR / Ik maak me zorgen om gevaccineerden (geen BNW)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
Mention van @:lenny_leonard uit COR maar post niet te zien. Ojee.
Oh wat vreemd. Ik klikte op de mention, zag de post niet. Ik ga nu even kijken!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR / Ik maak me zorgen om gevaccineerden (geen BNW)
Even flink de waarheid gezegd!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR / Ik maak me zorgen om gevaccineerden (geen BNW)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |