Bepaal jij lekker niet. Met je BNW-nonsense.quote:Ik maak me zorgen om gevaccineerden (geen BNW)
in de ogen van TS en zijn wappie vriendjes zijn wij juist de gekkiesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan wel (geen BNW) er achter zetten, maar dat is het natuurlijk wel. Er is namelijk helemaal geen sprake van een experimenteel goedje. Je kan je beter zorgen over je eigen gesteldheid maken.
Kan zijn, maar hij heeft ongelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:10 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
in de ogen van TS en zijn wappie vriendjes zijn wij juist de gekkies
Lees voor de grap het Corona-topic in BNW eens door.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maar waar maak je je nou precies zorgen om? Wat is er mis met vaccinatie en vaccins in algemene zin?
Hij zegt zelf "geen BNW" dus ik neem aan dat hij niet-BNW redenen heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lees voor de grap het Corona-topic in BNW eens door.
Dat mag hij vinden, maar het OP staat toch echt vol met BNW-onzin.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij zegt zelf "geen BNW" dus ik neem aan dat hij niet-BNW redenen heeft
Mja. Jij weet blijkbaar meer dan wij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:00 schreef Za het volgende:
Jonge gezonde mensen die niets te vrezen hebben van Covid,
Nee. Dit is wat jij zelf invult. Mijn motivatie is om gewoon niet ziek te worden van COVID19. Het is geen griepje ofzo.quote:Hun motivatie dat te doen: straks weer naar massaevents willen, op vakantie, druk van buitenaf, ouderen willen beschermen, vul maar in, maar hoe gaat het straks met deze mensen, wat is er nu werkelijk bekend?
BLCKBX als bronquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:22 schreef zoost het volgende:
Ik heb geen zin om hele lappen tekst hier te typen, maar ik zit op dezelfde lijn al TS.
Voor wie zin heeft in 30 minuten kijken.
Ze hebben de 5G schakelaar nog niet omgegooid he... Niet de schil al verkopen voordat je de banaan gepeld hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:14 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
eens, hier de eerste vaccinatie binnen en ik leef nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@spinazieruiker @Solotovski @Mortaxx @Banaanvragen @Fok-it @saparmurat_niyazov @Stepperoller
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:30 schreef RedFever007 het volgende:
ik maak mij ook grote zorgen, zoals TS!
vooral over de BBB
Doe normaal over Braddie, debiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:spinazieruiker @:solotovski @:mortaxx @:banaanvragen @:fok-it @:saparmurat_niyazov @:stepperoller
@Scrummie @GGMM
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe normaal over Braddie, debiel.
@:scrummie @:ggmm
Lees dan ook meteen de reacties van andere deskundigen die weinig van zijn verhaal heel laten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:22 schreef zoost het volgende:
Ik heb geen zin om hele lappen tekst hier te typen, maar ik zit op dezelfde lijn al TS.
Voor wie zin heeft in 30 minuten kijken.
Hier ga ik maar eens op reageren. Wat ik in jouw rijtje 'redenen om je te laten vaccineren' mis is bijv.: om weer zonder angst voor covid de straat op te kunnen of for the greater good.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:00 schreef Za het volgende:
--- knipperdeknip ---
Het baart me zorgen dat miljoenen mensen, het overgrote deel van de bevolking gevaccineerd wordt, met name de gezonde jonge mensen.
Hun motivatie dat te doen: straks weer naar massaevents willen, op vakantie, druk van buitenaf, ouderen willen beschermen, vul maar in, maar hoe gaat het straks met deze mensen, wat is er nu werkelijk bekend?
Is het mogelijk om op een respectvolle manier deze discussie te voeren, met artikelen die beide kanten ondersteunen?
vooral over de BBB
Hilversum en omstreken zal veranderen in een 21e eeuws Pompe, doch bedekt onder een laag van meters pizza, kapsalon en shoarma in plaats van vulkanisch as.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:spinazieruiker @:solotovski @:mortaxx @:banaanvragen @:fok-it @:saparmurat_niyazov @:stepperoller
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hilversum en omstreken zal veranderen in een 21e eeuws Pompe, doch bedekt onder een laag van meters pizza, kapsalon en shoarma in plaats van vulkanisch as.
vooral over de BBB
Laat Braddie met rust godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:spinazieruiker @:solotovski @:mortaxx @:banaanvragen @:fok-it @:saparmurat_niyazov @:stepperoller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ik ben ooit dapper begonnen, maar tot nu toe is iedere discussie die met zo'n uitgebreide post begon geindigd met allemaal wappie-argumenten en wetenschapontkenning zodra de argumenten van tafel werden geblazen. Sterker nog, het feit dat er propaganda wordt geroepen maakt deze post niet eens zo heel veel beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:07 schreef Stendhal het volgende:
Ik heb zelf mijn eerste prikje met Pfizer achter de rug, ieder zijn keuze.
Toch vind ik de OP een stuk sterker dan alle argument-loze reacties daaronder. Niemand die iets zinnigs heeft bijgedragen om iets uit de OP te weerleggen, veel hoger dan “ ik heb een prikje gehad en leef nog” komt het niveau helaas niet.
Maar misschien ligt het vooral aan mij dat ik me daarover nog verbaas:)
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:00 schreef Za het volgende:
Wow, je hebt zelf al door dat ongeveer de hele wereld er anders over denkt. Wie zou het dan mis hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze discussie is op dit forum al tig keer gedaan. Mensen als TS overtuig je toch niet met argumenten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:07 schreef Stendhal het volgende:
Ik heb zelf mijn eerste prikje met Pfizer achter de rug, ieder zijn keuze.
Toch vind ik de OP een stuk sterker dan alle argument-loze reacties daaronder. Niemand die iets zinnigs heeft bijgedragen om iets uit de OP te weerleggen, veel hoger dan “ ik heb een prikje gehad en leef nog” komt het niveau helaas niet.
Maar misschien ligt het vooral aan mij dat ik me daarover nog verbaas:)
TS geeft aan geen anti vaxer te zijn, immers hij wil iedereen boven een bepaalde leeftijd ( hier 70) en in de kwetsbare groep gewoon laten vaccineren ( equivalent aan de griepprik).quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de hoop allang opgegeven ooit nog een antivaxxer wat reden bij te brengen, dus ik ga mijn tijd hier niet aan verspillen. Vaccinaties zijn goed en extreem streng getest, werken tegen spreiding, werken tegen ziektebeeld en werken tegen ic patinten.
Destijds dacht ook de hele wereld dat de aarde plat was. Stel je voor dat men toen ook zo gereageerd had. Dit zijn echt iq0 redeneringenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wow, je hebt zelf al door dat ongeveer de hele wereld er anders over denkt. Wie zou het dan mis hebben?
Als jij of TS nou nog steeds niet snapt hoe een vaccinatie strategie op landelijk niveau werkt, houdt het snel op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:34 schreef Stendhal het volgende:
[..]
TS geeft aan geen anti vaxer te zijn, immers hij wil iedereen boven een bepaalde leeftijd ( hier 70) en in de kwetsbare groep gewoon laten vaccineren ( equivalent aan de griepprik).
Daarmee bereik je volgens hem het beoogde doel reeds ( enorme druk op ziekenhuizen /ic s weg), voor jongeren is de ifr dermate laag dat je meer kans hebt tegen een boom aan te rijden dan te overlijden aan Corona.
Verder zijn de lange termijn effecten van vaccins onbekend, is ook de consensus onder deskundigen. Kun je testen wat je wil.
Astra was trouwens extreem gekeurd en superveilig en nu wordt het niet meer gebruikt. Janssen gaat dezelfde kant op.
Daarom vind ik zijn mening zo gek nog niet en denk ik dat hij gelijk heeft dat heel veel mensen zich nu maar laten vaccineren op grond van verkeerde motieven ( ik wil wel op vakantie kunnen enz).
Zou iemand iets kunnen weerleggen van zijn oplossing? Gezien de reacties denk ik van niet.
Ieder moet voor zichzelf de afweging maken of de onbekende effecten op termijn opwegen tegen het voorkomen van zijn of haar gezondheidsrisico’s. Ik heb het afgewogen en het wel genomen maar ik snap en respecteer ook dat iemand tot een andere keuze kan komen.
Ik weet dat ik een Fransman vraag om Russisch te spreken en dat er ook hierna geen inhoudelijke weerlegging komt en dat het blijft bij een simplistische mbo plus achtige opsomming van zaken die de onjuistheid niet weerleggen.
Maar nogmaals dom van mij om hier enige diepgang te verwachten, mea culpa
Bedoel je met destijds die tijd dat niemand het nog interesseerde of de wereld plat was of een bolletje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef Stendhal het volgende:
[..]
Destijds dacht ook de hele wereld dat de aarde plat was. Stel je voor dat men toen ook zo gereageerd had. Dit zijn echt iq0 redeneringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |