Kalkoenfilet, rijst, erwten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Salade, aardappeltje, chickenwings.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipnuggets met een kop rooibos thee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
sta te trillen op m'n benenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Die @:redfever007 weet ook weer waar hij staat.
Blijkbaar niet. Aangezien je het stoer vindt om zulke plaatjes te maken:quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
sta te trillen op m'n benen![]()
SIDDEREND!
NAC is na ADO nu mijn volgende favoriete club om te haten. Waarom vinden die supporters zichzelf daar zo geweldig?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Aangezien je het stoer vindt om zulke plaatjes te maken:
[ afbeelding ]
Haagse bluf, ja toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC is na ADO nu mijn volgende favoriete club om te haten. Waarom vinden die supporters zichzelf daar zo geweldig?
Omdat ze zo ontzettend goed bier kunnen drinken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC is na ADO nu mijn volgende favoriete club om te haten. Waarom vinden die supporters zichzelf daar zo geweldig?
Wat grappig. Ik las "ADO is na NAC nu mijn volgende favoriete club om te haten". Dus ik reageer helemaal verkeerd, joh!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bestaan er grotere proleten dan Sjon van Zweden?
Dat is zeker grappig!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik las "ADO is na NAC nu mijn volgende favoriete club om te haten". Dus ik reageer helemaal verkeerd, joh!
Wat ben je dan verschrikkelijk sneuquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Aangezien je het stoer vindt om zulke plaatjes te maken:
[ afbeelding ]
Ik heb graag geld over voor iets wat ik dagelijks gebruik en het is zomer, dus doe ik even lekker mal.quote:
Neem dan een abo, of hoop je in de top 3 te eindigen van de pool?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb graag geld over voor iets wat ik dagelijks gebruik en het is zomer, dus doe ik even lekker mal.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je dan verschrikkelijk sneu
Hier zal @:oriente wel om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |