Ik wens Arne Slot veel succes/sterkte komend seizoen.quote:
Rare users ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan bijzonder slecht tegen mensen die van username veranderen.
Ik denk dat die ook een kleine piemel hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan bijzonder slecht tegen mensen die van username veranderen.
Ik heb al 3 posts van je geliket/gequote vandaag. Dat je er nu pas achter komt stelt me zwaar teleur.quote:
In dit specifieke geval weet ik het zelfs zeker.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook een kleine piemel hebben.
En zijn interviews over de verschillen tussen Feyenoord en Ajax (en inderdaad vooral de reacties daarop).quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou alleen al genot zijn om de reactie uit Rotterdam.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb graag geld over voor iets wat ik dagelijks gebruik en het is zomer, dus doe ik even lekker mal.
????quote:
Ik ga vanavond uiteten bij de Chinees.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat kutquote:
Wel popcorn voor de reacties maar het hoeft van mij ook niet zo. (zie voor een uitgebreide tactische verhandeling het Ajax- topic)quote:
Ik ga gelijk kijken!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel popcorn voor de reacties maar het hoeft van mij ook niet zo. (zie voor een uitgebreide tactische verhandeling het Ajax- topic)
Alleen penanties en intikkers.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:drizzt_dourden Tom Boere naar Cambuur, die kan er toch helemaal niets van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |