Ja, zo'n broodje is maar 900 kcal ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subway is geen fastfood, dat is best gezond
Want kcal bepaalt hoe gezond iets is?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo'n broodje is maar 900 kcal ofzo.
O nee, maar ik zou subway nou ook niet direct onder relatief gezond willen plaatsen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want kcal bepaalt hoe gezond iets is?
Preciesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo'n broodje is maar 900 kcal ofzo.
Godverdomme, nou loop je me iedere dag te taggen dat je gaat sporten, nu ben ik weer helemaal wakker en alert, tagt ie me niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:kyran
SCHIJVEN GINGEN DOOR HET DAK
Ik heb morgen mijn vaccinatie. Maar ik ben geen mietje dus zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Koorts en knallende koppijn door dat vaccin.
Dradinsdag
https://www.centraalnieuw(...)ken-van-een-broodje/quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Subway is geen fastfood, dat is best gezond
Welke heb jij?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Dradinsdag
Tot morgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn vaccinatie. Maar ik ben geen mietje dus zal wel meevallen.
Ah, AZ hier, 2x, geen centje pijn.quote:
Ik gisteren prik gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Dradinsdag
@Caland is m'n mattie.quote:
SORRY SCHATquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godverdomme, nou loop je me iedere dag te taggen dat je gaat sporten, nu ben ik weer helemaal wakker en alert, tagt ie me niet.
De lul
Maar je bent wel boomer die klaagt over te weinig slaapuren en katers.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn vaccinatie. Maar ik ben geen mietje dus zal wel meevallen.
maar jij was toch al corred?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
Dradinsdag
Yes, dus dit was mijn enige prik ook. Schijnt dat mensen met corona dan ook wat meer last hebben van die prik maar goed is ook allemaal maar gissen.quote:
ntbquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:coco probeert te stoken tussen user @:caland en admin @:yvonne .
Ik was ook helemaal naar de tering maatquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Yes, dus dit was mijn enige prik ook. Schijnt dat mensen met corona dan ook wat meer last hebben van die prik maar goed is ook allemaal maar gissen.
Erg jammerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal naar de tering maat
Grote kans dat ik dan ook CORRED ben geweest.quote:
Natuurlijk weet ik dat. Ik had dit uiteraard in mijn MSN-naam staan toen ik 13 was en net 3 dagen met een meisje ging.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
ntb
Of zijn jullie al te oud om nog te weten wat dat betekent?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat. Ik had dit uiteraard in mijn MSN-naam staan toen ik 13 was en net 3 dagen met een meisje ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |