SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9S
Hier in de gemeente Oirschot een mooie lichtshow gehad afgelopen nacht en verder een aantal bomen die omgewaaid zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:26 schreef Frutsel het volgende:
Regen? Onweer? Waar?
Alleen maar pleuristyfushitte hier
Begint weer lekker te broeien ja..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Zonnetje breekt toch een beetje door tegen de verwachting in.
Was gewoon voorspeld ..en temp loopt op benauwd en straks weer buienquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Zonnetje breekt toch een beetje door tegen de verwachting in.
10km naar het Oosten een korte, heftige bui met enkele klappen en that's it. Slechts een heel klein staartje van dat gigantische regengebied dat over de Westelijke helft van Nederland trok.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hier in de gemeente Oirschot een mooie lichtshow gehad afgelopen nacht en verder een aantal bomen die omgewaaid zijn.
Niet hier aan de kust. Hij heeft nog steeds moeite.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:36 schreef MissHobje het volgende:
Was
[..]
Was gewoon voorspeld ..en temp loopt op benauwd en straks weer buien
Wees maar blij! Echt wat een vies plak weer. Gisteren was het gewoon heet, maar nu is het vochtig heet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet hier aan de kust. Hij heeft nog steeds moeite.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hier in de gemeente Oirschot een mooie lichtshow gehad afgelopen nacht en verder een aantal bomen die omgewaaid zijn.
Hoezo gaat die schaal tot 110%quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
98% Luchtvochtigheid op eilanden maar wel erg koel.
[ afbeelding ]
Ik gok omdat het niet vast is gezet op max 100%, dus de schaal past zichzelf aan en plakt er altijd wat extra kleurtjes aan vast.quote:
12-13 graden in omgeving Londen, bizar idd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:28 schreef Dven het volgende:
Forse verschillen door lagedruk gebied dat via het kanaal over de noordzee trekt. Ook op Europees niveau goed zichtbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan hier serieus 2 gasten op een plat bitumen dak van een schuur enkele huizen verderop al de hele dag te boren en te zagen en weet ik het....quote:
Oef, plattelandscomplex.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:49 schreef Sturmic het volgende:
Pats, Hupsel heeft vandaag ook weer een 30+ te pakken. Dan redden we hier in de Achterhoek de eerste regionale hittegolf van 't jaar wel als het morgen en overmorgen boven de 25 graden wordt (wat ruim de voorspelling is). Net zoals Limburg, delen van Brabant en stukjes Overijssel...
Wat ik toch altijd bijzonder vind is dat dan geen groot nieuws is... als het één dagje 30+ is in de Randstad gillen alle media moord en brand, codes rood, onheilstijdingen en weet ik wat dies meer zij...
Een veul te dreugequote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een soort van buiencomplex?
Als zo'n rooie vlek met gele puntjes over je heen komt, is het dan verstandig om de tuinstoelen stormvast te zetten? Of zal het zo'n vaart niet lopen?quote:
Nee, dat valt niet mee. Het is namelijk je reinste flauwekul en een typisch voorbeeld van een boereherp die zo obsessief met het westen bezig is dat er in het hoofd zelfs fictieve scenario's worden verzonnen om deze vervolgens als zijnde het de waarheid met de buitenwereld te delen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:56 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, 't valt mij gewoon ieder jaar weer op.
code groenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier ook weer gewoon 32, ben er inmiddels aan gewend. Maar is ook platteland natuurlijk.
Oeeee, en ik zie dat de verwachting voor trollposts ook weer gestegen is zojuist!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet mee. Het is namelijk je reinste flauwekul en een typisch voorbeeld van een boereherp die zo obsessief met het westen bezig is dat er in het hoofd zelfs fictieve scenario's worden verzonnen om deze vervolgens als zijnde het de waarheid met de buitenwereld te delen.
Overigens was het de 16e in grote delen van de randstad tropisch. Gisteren ook deels en hadden de media het nota bene over de zinderende hitte in de Achterhoek. Waar ik nog aan toevoegen wil dat de weercoderingen landelijk aan regels gebonden zijn zonder dat er regionale verschillen aanwezig zijn.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:12 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Oeeee, en ik zie dat de verwachting voor trollposts ook weer gestegen is zojuist!
TVTASquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel weer leuke verschillen in NL vandaag. 15 graden verschil tussen hier en zo'n waddeneiland (de 3e, is dat Terschelling of zo?).
lagedrukgebiedje dat boven het kanaal ontstaan is en naar het noordwesten trekt. Daardoor in UK ook opvallend fris en in de andere delen van NL zo warm.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel weer leuke verschillen in NL vandaag. 15 graden verschil tussen hier en zo'n waddeneiland (de 3e, is dat Terschelling of zo?).
Terschelling - Vlieland - Texel - Ameland - Schiermonnikoog gok ik.quote:
Even de T's nog omwisselen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Terschelling - Vlieland - Texel - Ameland - Schiermonnikoog gok ik.
Noorderhaaks en Rottummeroog niet vergeten dan he.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:15 schreef bloodymary1 het volgende:
En Rottummerplaat wordt dan gewoon vergeten.
Heb de t's verwisseld maar bleef hetzelfdequote:
Oh ja, die was ik inderdaad vergeten. Noorderhaaks zelfs nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Noorderhaaks en Rottummeroog niet vergeten dan he.
Die bui ja, ik zie hem nu hangen. Hier is de zon er al weer. Maar de lucht heeft rare kleurtjes dus ik verwacht wel meer spektakel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
10 minuten geleden ontstaan nu al onweer
Ik zeg niks meer. 10 minuten geleden ontstond er een bui boven Eindhoven en inmiddels wordt het zwembad hier met millimeters tegelijk gevuld.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:57 schreef Coelho het volgende:
En ondanks dat er gisteren werd gezegd dat het Zuid-Oosten vanmiddag weer aan de beurt zou zijn, lijkt er wederom niks te komen. Het begint westelijker of noorderlijker.
In theorie kunnen er zelfs tornado's uit zo'n cel ontstaanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:04 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als zo'n rooie vlek met gele puntjes over je heen komt, is het dan verstandig om de tuinstoelen stormvast te zetten? Of zal het zo'n vaart niet lopen?
Die gaat naar @Nattekatquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Wat een monsterbui boven zee ten westen van Middelburg
Dan wordt het @verzopenkat?quote:
Jammer hoe alles langs Breda floept.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beginnen overal rode pitten te ontstaan als ik buienrader -1 uur bekijk
Heb je wel een offer aan de weergoden gedaan? Anders wordt het niks bij je idd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jammer hoe alles langs Breda floept.
Ik zat net naar buiten te kijken, wat toevallig precies in jouw richting isquote:
Er komt er een recht op Breda afquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jammer hoe alles langs Breda floept.
Als ik op lightningmaps kijk zie ik alles precies ten westen van de stad passeren.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er komt er een recht op Breda af
[ afbeelding ]
Stelt niet superveel voor, is straks denk ik weer overgewaaid. Wel even een hard buitje.quote:
Mijn ogen, en mijn hooikoorts, is zeer blij met dit buitjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stelt niet superveel voor, is straks denk ik weer overgewaaid. Wel even een hard buitje.
'quote:
Hier niks (lol)quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:01 schreef Haags het volgende:
GENOT
Knallen beste hagelstenen hier naar beneden
De Bilt ook heel klein beetje heb zicht op een mooie groeiende bui maar die gaat richting Bilthovenquote:
Bring it on, maar eerst zien en dan geloven.quote:
30 km verderop in Brabant volle bak zon en 29 gradenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:21 schreef DemonRage het volgende:
2 flinke buien gehad in Eindhoven en de temperatuur blijft maar doorstijgen volgens de officiële metingen.
Inmiddels 32°C
Zoetermeer/Alphenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bij Tiel of Zoetermeer/Alphen a/d RIjn
dat zeg ik dus ook toen ik net ff naar buiten ging. Wind is hier aangetrokken trouwensquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:43 schreef Tinos85 het volgende:
Wauw, gewoon groene luchten als ik naar het zuidwesten kijk.
Dan laten we alles voorlopig staanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In theorie kunnen er zelfs tornado's uit zo'n cel ontstaanMaar het zal wel meevallen gok ik. Lastige is dat het allemaal best lastig heel accuraat te voorspellen is waar echt zo'n dikke pit zal ontstaan. Kan zelfs zonnig zijn 20 km verderop terwijl je zelf doordrenkt raakt en wegwaait.
Ja daar wordt je helemaal kriegel vanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:51 schreef Kriegel het volgende:
Pffff, ik maar zitten wachten op die rode pit die over het midden trekt, vallen er echt 20 druppels uit.
Weer eens helemaal niks dit. Oh, oh, wat een onweersdag. Dramagelul altijd.
Wel kort maar krachtig. Hopelijk daalt de temperatuur nu ook.quote:
Oh das wel grappig om te zien. Is dat de bedoeling (was er al een geul?) of is dat echt regenwater wat nergens heen kon.quote:
Die pijp vanuit de Voorstraat bestaat dus nog steeds,quote:
Je kunt terugspoelen. Lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh das wel grappig om te zien. Is dat de bedoeling (was er al een geul?) of is dat echt regenwater wat nergens heen kon.
Helpt toch niks die vochtige lucht.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel kort maar krachtig. Hopelijk daalt de temperatuur nu ook.
Oja zie het. Nou even wachten tot die prullenbak zo meegesleurd wordt #rampdag2021quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kunt terugspoelen. Lijkt mij niet de bedoeling.
Vanuit de hoofdstraat die afloopt richting strand, het laatste stukje eindigt onder het zand van het strand. Bij heftig weer spoelt er zand weg.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh das wel grappig om te zien. Is dat de bedoeling (was er al een geul?) of is dat echt regenwater wat nergens heen kon.
Rivierquote:
Ik lees dat er waterbassins zijn gemaakt vanwege de wateroverlast in het verleden. Dit lijkt mij gewoon water vanaf de parkeerplaatsen en straat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die pijp vanuit de Voorstraat bestaat dus nog steeds,
Klopt, normaal zakt dat weg in het strandzand maar bij een wolkbreuk spoet het zand weg en krijg je een riviertje op het strand. Niets om bang van te worden, voor de toeristen weer komen schuiven ze het wel weer dicht.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik lees dat er waterbassins zijn gemaakt vanwege de wateroverlast in het verleden. Dit lijkt mij gewoon water vanaf de parkeerplaatsen en straat?
ja hallo. Ik wil die onweer terugquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:13 schreef Ivy_Mike het volgende:
Nu gaat het los in Breezanddikke onweer en een hele grote rode vlek op de buienradar
De pijp waar jij het over had kan ik mij ook wel herinneren de keren dat ik naar het strand ging. Met regen zoals nu spoot het er altijd met grote kracht uitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:13 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Klopt, normaal zakt dat weg in het strandzand maar bij een wolkbreuk spoet het zand weg en krijg je een riviertje op het strand. Niets om bang van te worden, voor de toeristen weer komen schuiven ze het wel weer dicht.
Heb je het bonnetje nog?quote:ja hallo. Ik wil die onweer terugIk heb hier in Alkmaar alleen maar wat gerommel gehoord en nu 20 minuten lang een hoosbui met hagel
Dat kan je wel zeggen ja. Ging lekker tekeer. Hagelstenen groter dan een knikkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:13 schreef DuizendGezichten het volgende:
Noord-Holland krijgt er behoorlijk van langs nu, tering.
Zo te zien is ie nu verzopenquote:
en het blijft ook maar doorgaan al wordt het nu wel weer lichterquote:
Nice!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:18 schreef Olga het volgende:
[..]
en het blijft ook maar doorgaan al wordt het nu wel weer lichter
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:10 schreef pvdplanet het volgende:
De hel is hier uitgebroken met 1 of andere supercel die hoi komt zeggen
[ afbeelding ]
Sow! Is dat van dat ene kleine spikkeltje in Friesland?quote:
Onweer > voetbalquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:26 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ik zit nu met bord op schoot naar het schouwspel te kijken
Utrechtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Sow! Is dat van dat ene kleine spikkeltje in Friesland?Forse plaatselijke bui
Ik zie het jaquote:
Wat is er mis met Friesland?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie het jaLeersum klinkt zo Fries
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:
Bizar, is hemelsbreed maar een km of 20 ten oosten van mij en hier is -tot nu toe- geen druppel gevallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie het jaLeersum klinkt zo Fries
Neequote:
Noooohquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
NeeIk was alleen verbaasd dat Leersum in Utrecht ligt
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef Starhopper het volgende:
Rivier begint steeds harder te stromenMooi hoe die randen steeds afkalven
![]()
Dat mag jij. Ik ben vandaag in de driehoek Nijmegen Doetinchem Arnhem geweest en ik heb alleen een heel kort regenbuitje gehadquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:41 schreef R-woud93 het volgende:
mag ik zeggen dat ik het een beetje vind tegenvallen?
Hier moet het nog komen maar denk niet dat de bui die hier heen komt zo enorm zal gaan groeienquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Xa
[..]
Dat mag jij. Ik ben vandaag in de driehoek Nijmegen Doetinchem Arnhem geweest en ik heb alleen een heel kort regenbuitje gehad
Die zijn ze nu aan het vrij gravenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die pijp vanuit de Voorstraat bestaat dus nog steeds,
Vol gas ook echtquote:
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef Olga het volgende:
het is hier in 072 nu ff droog maar er schijnt weer zware neerslag aan te komen.
Hier binnen trouwens ook. Net de 30 graden aangetikt. MAn ben blij dat het komende tijd koeler wordt en dat het huis dan weer langggggzaamaan koeler wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
En ondertussen in Brabant neemt de temperatuur nog een paar graden toestrak blauwe lucht
Komt nou een mooie turquise lucht aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef Starhopper het volgende:
Rivier begint steeds harder te stromenMooi hoe die randen steeds afkalven
![]()
De pijp is losquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die zijn ze nu aan het vrij gravenStraks dus spuit genot
![]()
Bootjevarenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:00 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
Het begint trouwens weer donker te worden.
Wooow!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:01 schreef Dajha het volgende:
Zo hee...check deze webcam![]()
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/zuiderpier.php
Wij hebben alles wel gehad. Code groen heeft zijn werk goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nat. Verrast door een klein buitje dat vlak achter de grote ontstond.
quote:Het KNMI past de weerswaarschuwingen aan: code oranje geldt nu alleen nog in de provincies Noord-Holland, Flevoland, Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen. In het midden van het land geldt code geel, in het zuiden gelden geen waarschuwingen meer.
Nou dat was toch weer een tuinstoel die nat werd hier, niet eens omgevallen.quote:
Van het strand is ook niet veel meer over..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:18 schreef Starhopper het volgende:
Er is nu brandweer om de rivier extra water te geven![]()
Helaas, here we go again! Deel 2 komt eraanquote:Mag van mij wel ff stoppen voor 10 minuten, wil nog even ergens biertje doen
Deze tweet klopt nietquote:
In Beetsterzwaag een paar druppels en een paar onweerklapjes. 15 min. geledenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
In Noord-Oost Friesland nu heel donker en de eerste flits en donder zijn een feit.
IT giet oanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:59 schreef Revanches het volgende:
Gaat flink los in Friesland en boven de wadden
Wordt behoorlijk donker hierquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:59 schreef Revanches het volgende:
Gaat flink los in Friesland en boven de wadden
Daarom juist, want die kabels zijn zo'n 4 cm dik. Daar zit een enorm gewicht aan waar die masten ruimschoots op berekend zijn. Tornado?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:03 schreef Dajha het volgende:
[..]
Er is heel wat voor nodig om die om te blazen
26. Op tijd de ramen dicht doen hè.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef mijntjexx het volgende:
Hoeveel graden is het bij jullie binnen? Recordje te pakken ikke..31.4
Als de mast van Los Banditos maar blijft staan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:08 schreef ACT-F het volgende:
Eindelijk een moesonregen met een paar stevige klappers in Goor
24,5 graden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef mijntjexx het volgende:
Hoeveel graden is het bij jullie binnen? Recordje te pakken ikke..31.4
Die zat aan een hoogspanningsmastquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:09 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Als de mast van Los Banditos maar blijft staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
De lucht:Wat heb jij grote tuin😮SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Zenders bouwen kunnen ze welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:20 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Gaaf! Dat signaal vanuit Goor kwam wel goed hard door vanmiddag
de hele dag, en pas open als het buiten kouder is dan binnen. 12e verdieping, balkon op het zuiden..quote:
Als je op het zuiden uitkijkt dan heb je al snel instraling van de zon. Dus schermen of doek aan de buitenzijde ophangen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
de hele dag, en pas open als het buiten kouder is dan binnen. 12e verdieping, balkon op het zuiden..
In Oldenzaal alleen een buitje gehad, het trekt hier voor de verandering weer langsquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:08 schreef ACT-F het volgende:
Eindelijk een moesonregen met een paar stevige klappers in Goor
Kan nog komen, want het ploft aardig nu in Twente:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Oldenzaal alleen een buitje gehad, het trekt hier voor de verandering weer langs
Volgens mij is dit het 1e buitje er komen er nog best wat gezien de onweer site.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:34 schreef dick_laurent het volgende:
Vianen meldt stevige hoosbui. Weinig ontladingen vooralsnog, vooral gewoon harde regen
Genotquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Revanches het volgende:
Er activeert nu vrij veel in het noorden
Duurt maar even, aangezien jij iets ten noorden van mij zitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh, nu begint het toch wat harder te regenen, het leek even slappe hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |