Een veul te dreugequote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een soort van buiencomplex?
Als zo'n rooie vlek met gele puntjes over je heen komt, is het dan verstandig om de tuinstoelen stormvast te zetten? Of zal het zo'n vaart niet lopen?quote:
Nee, dat valt niet mee. Het is namelijk je reinste flauwekul en een typisch voorbeeld van een boereherp die zo obsessief met het westen bezig is dat er in het hoofd zelfs fictieve scenario's worden verzonnen om deze vervolgens als zijnde het de waarheid met de buitenwereld te delen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:56 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, 't valt mij gewoon ieder jaar weer op.
code groenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier ook weer gewoon 32, ben er inmiddels aan gewend. Maar is ook platteland natuurlijk.
Oeeee, en ik zie dat de verwachting voor trollposts ook weer gestegen is zojuist!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet mee. Het is namelijk je reinste flauwekul en een typisch voorbeeld van een boereherp die zo obsessief met het westen bezig is dat er in het hoofd zelfs fictieve scenario's worden verzonnen om deze vervolgens als zijnde het de waarheid met de buitenwereld te delen.
Overigens was het de 16e in grote delen van de randstad tropisch. Gisteren ook deels en hadden de media het nota bene over de zinderende hitte in de Achterhoek. Waar ik nog aan toevoegen wil dat de weercoderingen landelijk aan regels gebonden zijn zonder dat er regionale verschillen aanwezig zijn.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:12 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Oeeee, en ik zie dat de verwachting voor trollposts ook weer gestegen is zojuist!
TVTASquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel weer leuke verschillen in NL vandaag. 15 graden verschil tussen hier en zo'n waddeneiland (de 3e, is dat Terschelling of zo?).
lagedrukgebiedje dat boven het kanaal ontstaan is en naar het noordwesten trekt. Daardoor in UK ook opvallend fris en in de andere delen van NL zo warm.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel weer leuke verschillen in NL vandaag. 15 graden verschil tussen hier en zo'n waddeneiland (de 3e, is dat Terschelling of zo?).
Terschelling - Vlieland - Texel - Ameland - Schiermonnikoog gok ik.quote:
Even de T's nog omwisselen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Terschelling - Vlieland - Texel - Ameland - Schiermonnikoog gok ik.
Noorderhaaks en Rottummeroog niet vergeten dan he.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:15 schreef bloodymary1 het volgende:
En Rottummerplaat wordt dan gewoon vergeten.
Heb de t's verwisseld maar bleef hetzelfdequote:
Oh ja, die was ik inderdaad vergeten. Noorderhaaks zelfs nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Noorderhaaks en Rottummeroog niet vergeten dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |