30 km verderop in Brabant volle bak zon en 29 gradenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:21 schreef DemonRage het volgende:
2 flinke buien gehad in Eindhoven en de temperatuur blijft maar doorstijgen volgens de officile metingen.
Inmiddels 32C
Zoetermeer/Alphenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bij Tiel of Zoetermeer/Alphen a/d RIjn
dat zeg ik dus ook toen ik net ff naar buiten ging. Wind is hier aangetrokken trouwensquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:43 schreef Tinos85 het volgende:
Wauw, gewoon groene luchten als ik naar het zuidwesten kijk.
Dan laten we alles voorlopig staanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In theorie kunnen er zelfs tornado's uit zo'n cel ontstaanMaar het zal wel meevallen gok ik. Lastige is dat het allemaal best lastig heel accuraat te voorspellen is waar echt zo'n dikke pit zal ontstaan. Kan zelfs zonnig zijn 20 km verderop terwijl je zelf doordrenkt raakt en wegwaait.
Ja daar wordt je helemaal kriegel vanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:51 schreef Kriegel het volgende:
Pffff, ik maar zitten wachten op die rode pit die over het midden trekt, vallen er echt 20 druppels uit.
Weer eens helemaal niks dit. Oh, oh, wat een onweersdag. Dramagelul altijd.
Wel kort maar krachtig. Hopelijk daalt de temperatuur nu ook.quote:
Oh das wel grappig om te zien. Is dat de bedoeling (was er al een geul?) of is dat echt regenwater wat nergens heen kon.quote:
Die pijp vanuit de Voorstraat bestaat dus nog steeds,quote:
Je kunt terugspoelen. Lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh das wel grappig om te zien. Is dat de bedoeling (was er al een geul?) of is dat echt regenwater wat nergens heen kon.
Helpt toch niks die vochtige lucht.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel kort maar krachtig. Hopelijk daalt de temperatuur nu ook.
Oja zie het. Nou even wachten tot die prullenbak zo meegesleurd wordt #rampdag2021quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kunt terugspoelen. Lijkt mij niet de bedoeling.
Vanuit de hoofdstraat die afloopt richting strand, het laatste stukje eindigt onder het zand van het strand. Bij heftig weer spoelt er zand weg.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh das wel grappig om te zien. Is dat de bedoeling (was er al een geul?) of is dat echt regenwater wat nergens heen kon.
Rivierquote:
Ik lees dat er waterbassins zijn gemaakt vanwege de wateroverlast in het verleden. Dit lijkt mij gewoon water vanaf de parkeerplaatsen en straat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die pijp vanuit de Voorstraat bestaat dus nog steeds,
Klopt, normaal zakt dat weg in het strandzand maar bij een wolkbreuk spoet het zand weg en krijg je een riviertje op het strand. Niets om bang van te worden, voor de toeristen weer komen schuiven ze het wel weer dicht.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik lees dat er waterbassins zijn gemaakt vanwege de wateroverlast in het verleden. Dit lijkt mij gewoon water vanaf de parkeerplaatsen en straat?
ja hallo. Ik wil die onweer terugquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:13 schreef Ivy_Mike het volgende:
Nu gaat het los in Breezanddikke onweer en een hele grote rode vlek op de buienradar
De pijp waar jij het over had kan ik mij ook wel herinneren de keren dat ik naar het strand ging. Met regen zoals nu spoot het er altijd met grote kracht uitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:13 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Klopt, normaal zakt dat weg in het strandzand maar bij een wolkbreuk spoet het zand weg en krijg je een riviertje op het strand. Niets om bang van te worden, voor de toeristen weer komen schuiven ze het wel weer dicht.
Heb je het bonnetje nog?quote:ja hallo. Ik wil die onweer terugIk heb hier in Alkmaar alleen maar wat gerommel gehoord en nu 20 minuten lang een hoosbui met hagel
Dat kan je wel zeggen ja. Ging lekker tekeer. Hagelstenen groter dan een knikkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:13 schreef DuizendGezichten het volgende:
Noord-Holland krijgt er behoorlijk van langs nu, tering.
Zo te zien is ie nu verzopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |