Die bui ja, ik zie hem nu hangen. Hier is de zon er al weer. Maar de lucht heeft rare kleurtjes dus ik verwacht wel meer spektakel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
10 minuten geleden ontstaan nu al onweer
Ik zeg niks meer. 10 minuten geleden ontstond er een bui boven Eindhoven en inmiddels wordt het zwembad hier met millimeters tegelijk gevuld.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:57 schreef Coelho het volgende:
En ondanks dat er gisteren werd gezegd dat het Zuid-Oosten vanmiddag weer aan de beurt zou zijn, lijkt er wederom niks te komen. Het begint westelijker of noorderlijker.
In theorie kunnen er zelfs tornado's uit zo'n cel ontstaanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:04 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als zo'n rooie vlek met gele puntjes over je heen komt, is het dan verstandig om de tuinstoelen stormvast te zetten? Of zal het zo'n vaart niet lopen?
Die gaat naar @Nattekatquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Wat een monsterbui boven zee ten westen van Middelburg
Dan wordt het @verzopenkat?quote:
Jammer hoe alles langs Breda floept.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beginnen overal rode pitten te ontstaan als ik buienrader -1 uur bekijk
Heb je wel een offer aan de weergoden gedaan? Anders wordt het niks bij je idd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jammer hoe alles langs Breda floept.
Ik zat net naar buiten te kijken, wat toevallig precies in jouw richting isquote:
Er komt er een recht op Breda afquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jammer hoe alles langs Breda floept.
Als ik op lightningmaps kijk zie ik alles precies ten westen van de stad passeren.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er komt er een recht op Breda af
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |