quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef Starhopper het volgende:
Rivier begint steeds harder te stromenMooi hoe die randen steeds afkalven
![]()
Dat mag jij. Ik ben vandaag in de driehoek Nijmegen Doetinchem Arnhem geweest en ik heb alleen een heel kort regenbuitje gehadquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:41 schreef R-woud93 het volgende:
mag ik zeggen dat ik het een beetje vind tegenvallen?
Hier moet het nog komen maar denk niet dat de bui die hier heen komt zo enorm zal gaan groeienquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Xa
[..]
Dat mag jij. Ik ben vandaag in de driehoek Nijmegen Doetinchem Arnhem geweest en ik heb alleen een heel kort regenbuitje gehad
Die zijn ze nu aan het vrij gravenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:01 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die pijp vanuit de Voorstraat bestaat dus nog steeds,
Vol gas ook echtquote:
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef Olga het volgende:
het is hier in 072 nu ff droog maar er schijnt weer zware neerslag aan te komen.
Hier binnen trouwens ook. Net de 30 graden aangetikt. MAn ben blij dat het komende tijd koeler wordt en dat het huis dan weer langggggzaamaan koeler wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
En ondertussen in Brabant neemt de temperatuur nog een paar graden toestrak blauwe lucht
Komt nou een mooie turquise lucht aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef Starhopper het volgende:
Rivier begint steeds harder te stromenMooi hoe die randen steeds afkalven
![]()
De pijp is losquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die zijn ze nu aan het vrij gravenStraks dus spuit genot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |