true truequote:Op maandag 17 mei 2021 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet alleen bevolkingsgroei speelt een rol, er wonen gemiddeld ook steeds minder mensen in een huishouden, dus dat zorgt ervoor dat je netto ook steeds meer huizen nodig hebt, zelfs zonder bevolkingsgroei
Onderdeel van het probleem is ook dat er veel mensen solo in een woning woning wonen. Verder bijv ook weinig doorstroom van ouderen uit gezinswoningen omdat er te weinig aantrekkelijke woningen voor hen zijn etc. Verder wat @Fred_B ook zegt.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het 'te weinig huizen' blijf ik apart vinden wel. De bevolking groeit toch niet echt mega-snel zou je zeggen
Ja, dat was echt stom.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Juichende fans op grote scherm op een F1 circuit zag er ook cringe waardig uit.
GMTAquote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. @:Hamlapjes beat me to it, qua inbrengen van dat argument.
Waarom is er in dat cafe nu wel corona dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:43 schreef TLC het volgende:
Beetje Top 2000 gevoel als je NPO1 extra bekijkt (wat dus de hele week vanuit Ahoy is).
Waarschijnlijk was er ook een ESF cafe geweest zonder corona![]()
Uh ik niet hoor, ik had het wel over SBquote:Op maandag 17 mei 2021 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh hebben we het toch over een andere soap haha
Haha nee maar er is wel een Oakdale in CA, dus ik was even in de warquote:Op maandag 17 mei 2021 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uh ik niet hoor, ik had het wel over SB
Die keek ik eerst. Die heette ook echt naar dat plaatsje.
Daarna ging ik ATWT kijken, dat speelde zich af in Oakdale, maar dat was natuurlijk niet de náám van de soap he![]()
Niet alléén om geld, óók om je Disney-abo!quote:Op maandag 17 mei 2021 14:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, als het alleen maar om het geld gaat, hoeft het van mij ook niet, hoor!
Zie hem nu pasquote:
Mijn gok was dat het over The OC ging, alleen telt dat denk ik niet als soap. Daarna heb ik er niet meer over gedachtquote:Op maandag 17 mei 2021 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarna ging ik ATWT kijken, dat speelde zich af in Oakdale, maar dat was natuurlijk niet de náám van de soap he![]()
Ik dacht Beverly Hillsquote:Op maandag 17 mei 2021 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beverly Hills wel geweest.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht Beverly Hills![]()
Je brengt veel verwarring @:Dave
Orange County, vandaar de naamquote:
Oh, ik zat met heel wat anders in m'n hoofd bij The OC - iets op Netflix. Hoe heette dat dan ook weer?quote:
Maar die heb ik nog steedsquote:Op maandag 17 mei 2021 14:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet alléén om geld, óók om je Disney-abo!
Kleinzielig is ze.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:55 schreef AgnesGru het volgende:
Little People Big World is zo lekker bankhang tv. Niet dat ik een grote fan van Matt ben, maar die Amy is me een partij bitter zeg
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Kleinzielig is ze.
Deze moest, sorry.
Liever Corona dan Heineken nietwaar?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom is er in dat cafe nu wel corona dan?
Mwah, Corona vind ik ook maar overschat eigenlijk. Laatste keer dat ik dat kocht was bij een Mexicaans restaurant, vooral om er een flauw grapje over te kunnen maken op social mediaquote:Op maandag 17 mei 2021 14:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Liever Corona dan Heineken nietwaar?
Geen idee, ik drink het beide niet.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Liever Corona dan Heineken nietwaar?
hahahaha toffe foroquote:Op maandag 17 mei 2021 14:52 schreef Mandy040986 het volgende:
Benji update. Hij heeft nu ook hondenvriendjes.
[ afbeelding ]
het schijnt dat om die reden de Corona verkoop booming isquote:Op maandag 17 mei 2021 15:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, Corona vind ik ook maar overschat eigenlijk. Laatste keer dat ik dat kocht was bij een Mexicaans restaurant, vooral om er een flauw grapje over te kunnen maken op social media
Die van mij werkt niet goedquote:
Ja hè.quote:
Oh in dát gevalquote:
ze poseren ook leukquote:Op maandag 17 mei 2021 15:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja hè.![]()
Sinds een paar maanden ga ik elke zondag daar wandelen met mijn oom en tante. Heel leuk met al die honden.
Leuk! Nederland kent ook zoveel mooie plekkenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:56 schreef AgnesGru het volgende:
En vakantie geboektvoor nu toch NL en later (hopelijk) buitenland.
Ik heb het er ook op staan, lekkere pulptv voor een regenachtige vrije middagquote:Op maandag 17 mei 2021 14:55 schreef AgnesGru het volgende:
Little People Big World is zo lekker bankhang tv. Niet dat ik een grote fan van Matt ben, maar die Amy is me een partij bitter zeg
Johan die weer even liet zien nergens verstand van te hebben, maar toch een mening te hebbenquote:
Hij vond Zweden goed en die werden toch tweede?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Johan die weer even liet zien nergens verstand van te hebben, maar toch een mening te hebben
Zeker, we gaan naar Zuid-Holland.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Nederland kent ook zoveel mooie plekkenWaar gaat de reis naartoe?
Zuid-Limburg is ook tofquote:Wij gaan in juni naar Zuid-Limburg. En in juli hebben we Tenerife geboekt, ik ga er eigenlijk vanuit dat dat van de zomer mogelijk is met alleen een negatieve test voor de heenreis.
Same.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het er ook op staan, lekkere pulptv voor een regenachtige vrije middag
Maar straks zap ik weg, Flip or Flop komt straks en daar vind ik dan weer helemaal niets aan.
Zweden werd helemaal geen tweede. Die werden zesde. Bovendien vond hij dat Douwe Bob juist een goed nummer had, terwijl juist een dertien in een dozijn nummer had. Nog steeds wel leuk, maar niet bijzonder.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij vond Zweden goed en die werden toch tweede?
Waar in Zuid-Holland:quote:Op maandag 17 mei 2021 15:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker, we gaan naar Zuid-Holland.
[..]
Zuid-Limburg is ook tofWij hadden ook nog gekeken voor Tenerife.
Dat zou wel fijn zijn, alleen een test voor de heenweg, of een vaccinatiebewijs.
ik vraag me wel af wat de consequentie is als je positief test 2 dagen voordat je op vakantie gaat. Da's pech, geld weg?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:30 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn jullie ook wat gespannen om positief te testen? Moet ik een keer niezen damn
Ik heb nu ook de neiging om bij alles wat niet in de haak is te denken 'oh jee, het zal toch niet?'. Vandaag was het ook nietquote:Op maandag 17 mei 2021 15:30 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn jullie ook wat gespannen om positief te testen? Moet ik een keer niezen damn
Verder nog iets, of ga je alleen in een oranje polo?quote:
dan haal je de zaal niet ben ik bangquote:Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Verder nog iets, of ga je alleen in een oranje polo?
Als je niet oplet bij wat je boekt of een annuleringsverzekering hebt, dan wel ja. Maar bij de meeste hotels etc kun je gewoon kosteloos annuleren tot een bepaalde datum. Je vliegticket ben je in de meeste gevallen wel kwijt ja. Al heb je daar ook andere keuzes die je kunt maken.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vraag me wel af wat de consequentie is als je positief test 2 dagen voordat je op vakantie gaat. Da's pech, geld weg?
Ik vind het eerder apart dat die denkt met een auto binnen te komen.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Boxershort, sokken en broek zijn ook aan en ik heb een bril opquote:Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
klopt, maar niet 2 dagen vantevorenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je niet oplet bij wat je boekt of een annuleringsverzekering hebt, dan wel ja. Maar bij de meeste hotels etc kun je gewoon kosteloos annuleren tot een bepaalde datum.
Dat ben ik inderdaad, al corona gehad en eerste vaccin dus de kans lijkt me heel klein. Zelfs nog wat multivitaminen in huis gehaaldquote:Op maandag 17 mei 2021 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de neiging om bij alles wat niet in de haak is te denken 'oh jee, het zal toch niet?'. Vandaag was het ook nietHet blijft spannend, maar als je voorzichtig bent is de kans dat je corona krijgt aardig te verkleinen
De wansmaak wint.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zweden werd helemaal geen tweede. Die werden zesde. Bovendien vond hij dat Douwe Bob juist een goed nummer had, terwijl juist een dertien in een dozijn nummer had. Nog steeds wel leuk, maar niet bijzonder.
Op een hotel na, waren al mijn hotel boekingen tot op de dag van aankomst te annuleren. Dus dat is wel degelijk mogelijk.quote:
Dan kun je door ziekte niet op vakantie en dat wordt gedekt door je annuleringsverzekering.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vraag me wel af wat de consequentie is als je positief test 2 dagen voordat je op vakantie gaat. Da's pech, geld weg?
Alsnog minder slecht dan Danny Vera.quote:
Ikkequote:Op maandag 17 mei 2021 15:39 schreef Koen66 het volgende:
wie zitten er morgen bij de Halve finale eigenlijk?
Maar dan moet iemand wel die verzekering hebben genomen.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan kun je door ziekte niet op vakantie en dat wordt gedekt door je annuleringsverzekering.
(Tenminste wel door onze doorlopende annuleringsverzekering, ik heb het nagekeken)
Ja uiteraardquote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan moet iemand wel die verzekering hebben genomen.
topquote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
IkkeSamen met mama en met Rob (een vriend van ato) die ook weer een vriend van hem meebrengt
ah nice, die hebben we hier ookquote:Op maandag 17 mei 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan kun je door ziekte niet op vakantie en dat wordt gedekt door je annuleringsverzekering.
(Tenminste wel door onze doorlopende annuleringsverzekering, ik heb het nagekeken)
Ik zou wel even de voorwaarden nakijken voor de zekerheid. Wij hebben de doorlopende van de ANWB (nog uit de tijd dat ik daar werkte, 21 jaar geledenquote:
Doorlopende reisverzekering heb ik ook. Tot een paar jaar geleden deed ik dat per reis, maar een keer vergeten af te sluiten en dan neem je dat toch mee in je achterhoofd.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja uiteraard
Wij hebben een doorlopende reis- en annuleringsverzekering, ik zou niet graag een vakantie boeken zonder. Een losse hotelovernachting wel hoor, maar bungalowparken, vliegreizen en pakketreizen zijn vaak niet zomaar kort van tevoren te annuleren.
Zolang je vooral hotels boekt is een annuleringsverzekering inderdaad vaak niet nodig. Wij boeken echter vaak bungalowparken en campings en dan heb je eigenlijk altijd wel annuleringskosten.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doorlopende reisverzekering heb ik ook. Tot een paar jaar geleden deed ik dat per reis, maar een keer vergeten af te sluiten en dan neem je dat toch mee in je achterhoofd.
Annulering heb ik vooralsnog niet nodig, omdat ik geen pakketreizen boek. De vliegreis neem ik dan voor lief. Zonde als ik het kwijt ben, maar met reizen binnen Europa vallen die kosten ook wel mee.
Ik denk dat het dan eerder aan standje tien dan de muziek ligt.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:06 schreef egeltje1985 het volgende:
De onderbuurvrouw is wel aan t werk en stelde m'n playlist op standje tien minder op prijs...
Was die "playlist" gewoon 20 keer Azerbeidzjan 2011 op repeat?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:06 schreef egeltje1985 het volgende:
De onderbuurvrouw is wel aan t werk en stelde m'n playlist op standje tien minder op prijs...
Was hard rock hallejula?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Kunnen we lordi bij ze aanvragen?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:26 schreef koffieleuk het volgende:
Ik vind KINK een toffe zender, maar dit gaat te ver.
[ twitter ]
Volgens @Hamlapjes hebben ze Italië gedraaid! Weet niet precies of dat aanvraag was of dat ze het erover hadden.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we lordi bij ze aanvragen?
Gewoon om dat het kan?
Voor de mensen die er niks mee hebben wel een goed alternatief. Want je wordt er wel echt mee platgegooid, zelfs ik vind het wat veel.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:26 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Tim had het over het Songfestival en de gebruikelijke clichés over de kwaliteit, dus toen werd hij door een paar luisteraars gewezen op Italië (misschien was ik er daar eentje vanquote:Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens @:Hamlapjes hebben ze Italië gedraaid! Weet niet precies of dat aanvraag was of dat ze het erover hadden.
En dan hebben ze als slogan nog wel 'No alternative'quote:Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor de mensen die er niks mee hebben wel een goed alternatief. Want je wordt er wel echt mee platgegooid, zelfs ik vind het wat veel.
En je zit daar met die tracking software, dus je kan ook niet ff je telefoon uitzetten en zeggen dat je door een tunnel rijdt.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:36 schreef Moira het volgende:
Nou jongens, m’n paps zou m’n ESF feest niet verpesten maar zoals het er nu naar uitziet heeft hij nog een paar dagen
Ik bedoel verder overigens niet egoïstisch over te komen hoor, onze familie heeft een beetje zwarte humor dat we hierover grappen![]()
Maar ik zie het dus gebeuren dat donderdag of zaterdag als ik in Ahoy sta dat ik nét dat belletje krijg![]()
![]()
Of dattie vandaag/morgen/overmorgen gaat en ik dan jankend daar zit te wapperen
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:36 schreef Moira het volgende:
Nou jongens, m’n paps zou m’n ESF feest niet verpesten maar zoals het er nu naar uitziet heeft hij nog een paar dagen
Ik bedoel verder overigens niet egoïstisch over te komen hoor, onze familie heeft een beetje zwarte humor dat we hierover grappen![]()
Maar ik zie het dus gebeuren dat donderdag of zaterdag als ik in Ahoy sta dat ik nét dat belletje krijg![]()
![]()
Haha nee gewoon 2021quote:Op maandag 17 mei 2021 16:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was die "playlist" gewoon 20 keer Azerbeidzjan 2011 op repeat?
Want dan sta ik aan de kant van je onderbuurvrouw.
Ok, maar 20 keer Azerbeidzjan 2021 op repeat kan ook best gaan vervelen als je geen fan bent.quote:
Desinty zit op FOK!😮quote:Op maandag 17 mei 2021 16:56 schreef koffieleuk het volgende:
Ik krijg gewoon een Fok-advertentie van Malta
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:36 schreef Moira het volgende:
![]()
Nee dit kan nietquote:Op maandag 17 mei 2021 16:26 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Ja oké klopt ook wel weerquote:Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor de mensen die er niks mee hebben wel een goed alternatief. Want je wordt er wel echt mee platgegooid, zelfs ik vind het wat veel.
Ach nee lieve Moiraquote:Op maandag 17 mei 2021 16:36 schreef Moira het volgende:
![]()
Oef, veel sterkte Moiraquote:Op maandag 17 mei 2021 16:36 schreef Moira het volgende:
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En je zit daar met die tracking software, dus je kan ook niet ff je telefoon uitzetten en zeggen dat je door een tunnel rijdt.![]()
Maar best wel balen zeg, zal altijd wel een beetje een zwart randje geven aan de herinnering aan dit ESF.![]()
Sterkte alvast de komende tijd, ik weet ongeveer hoe het voelt.
Goeie samenvatting van de hele situatie hier iddquote:Op maandag 17 mei 2021 17:07 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]voor de zwarte humor.
voor de rest.
Sterkte Moira.
Super dubbel iddquote:Op maandag 17 mei 2021 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach nee lieve MoiraWat moet dat allemaal dubbel zijn nu. Ik snap het volkomen als je niet meekomt hoor
Je vader is een stuk belangrijker natuurlijk.
Heel veel sterkte jij
Wat een zware en rare tijd dan zoquote:Op maandag 17 mei 2021 16:36 schreef Moira het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |