Wat een lieve en onschuldige beveiligers hebben ze daar in Rotterdam, dat ze daarvan in de war raken.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 09:48 schreef Greys het volgende:
GOEDEMORGENNNNNN!
We zijn er weer hoor. Geďnstalleerd en wel. Nog even plassen en iets eten enzo.
Oh en tegen de beveiliger roepen dat je een lege doos hebt schept verwarring. Ik weet dat nu.
(Heb lege schoenendoos mee om laptop op te zetten als we live gaan want dan kijken jullie minder tegen de kinnenparade.)
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 09:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een lieve en onschuldige beveiligers hebben ze daar in Rotterdam, dat ze daarvan in de war raken.
Hier in de stad had je absoluut de vraag gekregen of hij je doos ff moest komen vullen.
Nou laat ik het zo zeggen, als het door een schoenendoos IETSSSS rechter van voren gefilmd wordt vind ik dat zélf iets prettiger dan zo van onderaf.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 09:59 schreef GeorgeM het volgende:
@:Greys sorry, maar wélke kinnenparade in vredesnaam?
Snap ik hoor, dat heb ik zelf ook. Is ook slecht voor je nek en rugquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, als het door een schoenendoos IETSSSS rechter van voren gefilmd wordt vind ik dat zélf iets prettiger dan zo van onderaf.
PORTUGALLLLLLLLLLLLL!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:07 schreef molloot200 het volgende:
Zin in!Waar kijken jullie vandaag zelf het meeste naar uit dames?
Hoe bedoel je? Ik kijk recht op hem uit maar wij zijn niet te zien daarin lijkt me.quote:
Ik hoorde een Nederlandse dame praten in z'n stream, waar hij mee praatte en ik dacht dat jullie dat waren. Maar daar zijn er natuurlijk meer van daarquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik kijk recht op hem uit maar wij zijn niet te zien daarin lijkt me.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zwaaide net naar Marco (onze buurman)!
Hij ging net met de camera even de ruimte rond van waar hij zat en toen richtte hij op jullie met "there are the Dutch folks"quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik kijk recht op hem uit maar wij zijn niet te zien daarin lijkt me.
Nee, dat is zijn Nederlandse collega.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoorde een Nederlandse dame praten in z'n stream, waar hij mee praatte en ik dacht dat jullie dat waren. Maar daar zijn er natuurlijk meer van daar
Ohquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij ging net met de camera even de ruimte rond van waar hij zat en toen richtte hij op jullie met "there are the Dutch folks"
Dit ja. Ik heb geen beeld (want werk), ik hoorde het hem alleen maar zeggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij ging net met de camera even de ruimte rond van waar hij zat en toen richtte hij op jullie met "there are the Dutch folks"
YES YES YES GREYS JE WIL NIET WETEN HOE BLIJ IK BEN DAT HET IMPACT MAAKTquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:22 schreef Greys het volgende:
Georgië - Tornike Kipiani
Je kunt van het lied vinden wat je wilt, maar hij zingt het FANTASTISCH! Mijn Belgische overbuurman zei van tevoren dat we meteen begonnen met slaapmoment, maar die riep net dwars door het lied KIJK NAAR MN ARM KIPPENVEL HOE KAN DIT hahaha.
Volgens mij was iedereen een beetje verrast. Het was niet WAUW maar op zijn minst intrigerend. Tornike staat gewoon kalm op zijn plek te zingen in zwarte broek en witte blouse. Een enkele blauwe spotlight op hem in het begin en later heel mooie kalme blauwe bewegende beelden achter hem. Het is moody, maar lekker. En hij staat daar gewoon zijn ding te doen. Het is écht. Ja, dat is het. Er is niets gekunstelds aan. Geen glitter, niks. Gewoon hij en zijn lied.
Wauw, klinkt uitstekendquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:22 schreef Greys het volgende:
Je kunt van het lied vinden wat je wilt, maar hij zingt het FANTASTISCH! Mijn Belgische overbuurman zei van tevoren dat we meteen begonnen met slaapmoment, maar die riep net dwars door het lied KIJK NAAR MN ARM KIPPENVEL HOE KAN DIT hahaha.
Volgens mij was iedereen een beetje verrast. Het was niet WAUW maar op zijn minst intrigerend. Tornike staat gewoon kalm op zijn plek te zingen in zwarte broek en witte blouse. Een enkele blauwe spotlight op hem in het begin en later heel mooie kalme blauwe bewegende beelden achter hem. Het is moody, maar lekker. En hij staat daar gewoon zijn ding te doen. Het is écht. Ja, dat is het. Er is niets gekunstelds aan. Geen glitter, niks. Gewoon hij en zijn lied.
Het is echt totaal anders. Als het ergens op lijkt, dan is het (ook qua outfit) op dat van Estland. En dan nog is het anders, de tekst die op hem geprojecteerd wordt maakt wel wat indruk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:26 schreef molloot200 het volgende:
Maar vinden jullie niet dat het te veel op Oostenrijk lijkt, of is het wel echt anders? Omdat het bij allebei veel om licht gaat als ik het zo hoor?
Oh hier hoopte ik zo op!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:22 schreef Greys het volgende:
Tekst, uitleg, alles!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:31 schreef Cee het volgende:
Hij zingt ineens alles een octaaf of dertig te laag en het klinkt als slechte karaoke.
Oké...quote:
In het tweede geval mag ik toch hopen dat hij dan doorheeft dat die toonhoogtes niet bij hem passenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:33 schreef Cee het volgende:
Het leek even of hij de mist in ging met een noot die hij te laag inzette, maar vervolgens bleef hij in die lage noot alles zingen. Een keertje ging hij terug naar 'normaal' maar al snel ging hij verder in de lage (baritone) noten. En het klonk als een dronken oom. We zijn er hier niet helemaal achter of hij de draak aan het steken was of dat hij al zijn toonhoogtes uitprobeerde.
Oh nee, nu word ik zenuwachtigquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:33 schreef Cee het volgende:
Het leek even of hij de mist in ging met een noot die hij te laag inzette, maar vervolgens bleef hij in die lage noot alles zingen. Een keertje ging hij terug naar 'normaal' maar al snel ging hij verder in de lage (baritone) noten. En het klonk als een dronken oom. We zijn er hier niet helemaal achter of hij de draak aan het steken was of dat hij al zijn toonhoogtes uitprobeerde.
Ik neem aan dat dat wel goedkomtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:35 schreef Greys het volgende:
Het klonk eerst alsof hij even wilde testen 'hoe klinkt het op beeld als ik dit stukje in bas zing', maar later leek het als 'dit is de derde keer dat ik het in twintig minuten zing en nu ben ik wel klaar hoor'. Beetje Sobraliaans inderdaad, al nam die het dan nog wat serieuzer voor mijn gevoel.
Nou ja, van die ENE run kregen we kippenvel. Dus laat ie het zo maar doen in de live show.
Deze post is snel oud geworden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
PORTUGALLLLLLLLLLLLL!
En qua leedvermaak een beetje naar Georgië.
stream wah??quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
PORTUGALLLLLLLLLLLLL!
En qua leedvermaak een beetje naar Georgië.
Over een minuut of tien via onderstaande link. Maar we kunnen nu nog niet live, even goed tussen 2 repetities kijken of er geen schermen in beeld zijn. Willen niet het risico lopen eruit gegooid te worden door een live stream die verkeerd gericht staatquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
stream wah??
waar?
hoe?
wil niet missen!!!
spannend!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Over een minuut of tien via onderstaande link. Maar we kunnen nu nog niet live, even goed tussen 2 repetities kijken of er geen schermen in beeld zijn. Willen niet het risico lopen eruit gegooid te worden door een live stream die verkeerd gericht staatDus als Albanie zo klaar is kan ie aan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Over een minuut of tien via onderstaande link. Maar we kunnen nu nog niet live, even goed tussen 2 repetities kijken of er geen schermen in beeld zijn. Willen niet het risico lopen eruit gegooid te worden door een live stream die verkeerd gericht staatDus als Albanie zo klaar is kan ie aan.
Zo mooi!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:12 schreef Cee het volgende:
Creative interpretatie copyright Cee.
[ afbeelding ]
WAUW. IK ZIE HETquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:12 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
WiwiSuz eat your heart outquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:12 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent opvallend stil inderdaad!quote:
Ha, dus Portugal snapt hoe je géén veenlijk projecteert.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:06 schreef Cee het volgende:
Portugal – The Black Mamba – Love is on my side
We starten met een 4:3 beeld, in zwart-wit, zanger Tatanka met een witte hoed op. De ‘UFO’-achtige lampen bovenin zijn prominent in beeld. Het eerste couplet komt langzaam op gang maar zodra ‘love is on my side’ wordt gezongen schuift het beeld naar 16:9 en gaat het over in kleur. Er komt steeds meer kleur bij en abstracte weergaves in lijn van een theaterdoek, harten openen de weg en een lijntekening van een vrouw (het onderwerp van het nummer) is te zien. Op weg naar de B-stage zien we op het tweede scherm dat het vrouwfiguur met Tatanka ‘meewandelt’, over straat. Op het LED-scherm zien we goudgele kleuren en de zwarte silhouetten van een enorm orkest dat met de muziek ‘meespeelt’.
Ook Amsterdamse grachtenpandhuisjes verschijnen op het scherm, hup Holland! Het is ontzettend indrukwekkend en krijgt verdiend het grootste applaus van de dag tot nu toe. Dit hoort thuis in de finale.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:13 schreef Fred_B het volgende:
"Nexumliedjes" is wel een aanwinst voor de Van Dale.
Maak die tekeningen nou niet té mooi, straks denken ze nog dat je foto's van de optredens aan het delen bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:12 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt wel een beetje ongemakkelijk zegquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:14 schreef Cee het volgende:
Slayage voor @:Nexum!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt hč?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:25 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ze kijkt wel een beetje ongemakkelijk zeg![]()
![]()
OEH. Toffe pakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:38 schreef Greys het volgende:
Halve wrap op en toen alweer naar de persco van Portugal.
[ afbeelding ]
Kijk dat zijn pas complimenten he, en kinderen zijn altijd eerlijk!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:43 schreef MMF93 het volgende:
Ik ging vanochtend even spieken bij jullie stream of Portugal al bezig was toen ik bij mn nichtjes was, en @:Greys staat nu bekend als "de mooie mevwouw van de krant" aldus mijn nichtje van 3.
(Ik moest uitleggen waar we naar aan het kijken waren dus ik zei maar dat jullie over het nieuws vertellen voor de krant en tv)
Heel blij dat Portugal iets moois neerzet!!
Nou ja zeg, hoe is het mogelijk. Die pakken passen gewoon. Alsof ze er al over nagedacht hebben voordat ze in de bus zaten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:38 schreef Greys het volgende:
Halve wrap op en toen alweer naar de persco van Portugal.
[ afbeelding ]
Slickquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:46 schreef Cee het volgende:
BlackMambaFanForum.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, kon niet eerder reageren dus ik doe het nu!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:39 schreef Fred_B het volgende:
Hoe goed komt Bulgarije over? Is dit iets waar de jury's voor vallen en de West-Europese televoter?
Vincent Bueno ook zag ik gisteren, echt raar iddquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
@:Greys en @:Cee op de Wiwistream wordt genoemd dat Vasil straks naar hen komt in het perscentrum. Dus weer een artiest die wel het perscentrum in komt. Ik snap alleen niet waarom je dat zou doen
Extra aandacht, daar hebben ze het risico voor over. Keuze van de artiest/delegatie. Extra aandacht is natuurlijk een goed voordeel qua populariteit. Ik hoop dat het niet in hun nadeel gaat werken qua gezondheid.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
@:Greys en @:Cee op de Wiwistream wordt genoemd dat Vasil straks naar hen komt in het perscentrum. Dus weer een artiest die wel het perscentrum in komt. Ik snap alleen niet waarom je dat zou doen
Deze zin is niet zo krom als de keyboards van Dadi.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, kon niet eerder reageren dus ik doe het nu!
Bulgarije gaat zeker iets waar de jury's voor gaan vallen, ook de West-Europese televoter omdat wat mij betreft de emotie van het nummer (dat van deze tijd is) duidelijk naar voren komt door de staging.
Misschien zijn ze al gevaccineerd?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Extra aandacht, daar hebben ze het risico voor over. Keuze van de artiest/delegatie. Extra aandacht is natuurlijk een goed voordeel qua populariteit. Ik hoop dat het niet in hun nadeel gaat werken qua gezondheid.
Er worden uitzonderingen op regels gemaakt voor Wiwi.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik neem aan dat die nu bij Cee over de knie ligt voor een stevig pak voor de broek?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:52 schreef Greys het volgende:
De favoriet van Portugal zelf is Frankrijk, unaniem!
IJsland vinden ze ook tof.
Ze zongen een stukje Amar Pelos Dois.
Op de vraag of ze het tof vinden om de eerste Engelse inzending van Portugal te zijn:
Ze zijn trots om deze verandering te representeren en hopen dat er meer niet-Portugese liedjes in de toekomst op het ESF komen. Ze hebben wel altijd ook 1 of 2 Portugese nummers op hun albums maar zijn trots op deze verandering.
En een *()($*)(*&$#-Pool pikte mijn vraagmoment in.
Een en al smaak die mensenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:52 schreef Greys het volgende:
De favoriet van Portugal zelf is Frankrijk, unaniem!
IJsland vinden ze ook tof.
Ze zongen een stukje Amar Pelos Dois.
Op de vraag of ze het tof vinden om de eerste Engelse inzending van Portugal te zijn:
Ze zijn trots om deze verandering te representeren en hopen dat er meer niet-Portugese liedjes in de toekomst op het ESF komen. Ze hebben wel altijd ook 1 of 2 Portugese nummers op hun albums maar zijn trots op deze verandering.
En een *()($*)(*&$#-Pool pikte mijn vraagmoment in.
Het gevoel is hetzelfde, ze gebruiken nog meer rood licht, het is wat meer gefocust zeggen ze hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:59 schreef Momo het volgende:
Zoals verwacht een kopie van hun nationale finale
Nope!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:00 schreef Momo het volgende:
Deden ze hun middelvingers omhoog? Dat mag officieel niet op dit podium.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je loopt best wel achter SjorsFinland was nu bezig
Het is best een sterk rijtje zo bij elkaar, dus ik vrees er zelf wel voorquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:11 schreef Momo het volgende:
Trouwens als je zo in dit rijtje kijkt van vandaag. Denken jullie dat Georgië nog een kans heeft om te kwalificeren? Bookies geloven er nog steeds niet in.
Nu op 20quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:39 schreef Cee het volgende:
CREATIEVE INTERPRETATIE ART IN ITS HIGHEST FORM COPYRIGHT CEE
[ afbeelding ]
Wauw. Dit gaat echt geld opleveren gewoonquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:39 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mooi 10/10quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:39 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:39 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Besmet haar niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:53 schreef Cee het volgende:
Eden Alene stond hier net in de persruimte dus we waren afgeleid.
Nou Banksy, we hebben je eindelijk ontmaskerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:39 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Vlaamse tegenoverburen hebben net snel een interview met haar geregeld en gaan er net met de halve inhoud van de doos ontsmettingdoekjes vandoor.quote:
Haha ik wil dat best wel omschrijven in een livestreampje.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:57 schreef molloot200 het volgende:
Gaan jullie trouwens voor de Deense fans hier op het forum straks nog live?Ik heb gehoord dat er nog wat van zitten en dat (een van) jullie er ook één is
(Alleen doen als je er zelf zin in hebt natuurlijk!!)
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha ik wil dat best wel omschrijven in een livestreampje.
quote:
quote:
Oh bedankt, echt, anders was ik het vergeten. Wilde net nog even snel een koekje gaan halen maar dit doe ik eerst!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:04 schreef Dave het volgende:
@:Greys, heb jij tussendoor nog tijd voor:
[ afbeelding ]
of is het een heksenketel?
Ja daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]Kon het niet laten.
(Je bedoelt de foto met William toch? Kwam hem tegen in de gang en hij kletste zo leuk dus ik dacht dan moet ik een foto ook! )
Is dit vanaf De Doos gefilmd?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:17 schreef Fascination het volgende:
Echt leuk die livestream.![]()
Bietje spieken tijdens het werken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:47 schreef Mlita het volgende:
Zo benieuwd wat jullie van Zwitserland vinden, Twitter veel verschillende reacties
Ah dat is een mooi compliment!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef Mlita het volgende:
Zo blij met jullie uitleg en commentaar, ik geloof jullie ook gewoonin tegenstelling tot veel geroep en geschreeuw op Twitter
En Cee legt het ook zo duidelijk uit. Zelfs met tekeningen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:45 schreef Em31 het volgende:
Kon vandaag niet meekijken, dus even het moment van Zwitserland teruggekeken. Cee die laat zien hoe Gjon beweegt moet er fantastisch uit hebben gezien voor het perscentrum
Sexyquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:46 schreef Cee het volgende:
BlackMambaFanForum.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was echt puur goudquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:45 schreef Em31 het volgende:
Kon vandaag niet meekijken, dus even het moment van Zwitserland teruggekeken. Cee die laat zien hoe Gjon beweegt moet er fantastisch uit hebben gezien voor het perscentrum
Oké nu ga ik Denemarken zo ook terugkijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was echt puur goud![]()
Ben je ook al bij de dansende Greys op Denemarken?
Ben je de kleur roze ook al beu?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik alleen maar drie uur lang GEOMETRISCHE FIGUREN GEOMETRISCH VIERKANT VIERKANT GEOMETRISCH heb lopen roepen.
'Nee, Polen heeft meer fuchsia-achtig magenta en Denemarken is meer van het magenta-achtige fuchsia...'quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er zo onderhand al zevenentachtig beschrijvingen voor.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er zo onderhand al zevenentachtig beschrijvingen voor.
Gok dat het niet gaat winnen om de simpele reden dat zelden tot nooit 2 soortgelijke nummers achterelkaar winnen. Cascade probeerde het met Glorius na Euphoria, ook dat mislukte gigantisch.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[ twitter ]
En we hebben net op de stream uitgebreid gereageerd op Zwitserland. Het is vocaal echt te gek! Qua act is het ons iets te modern waardoor dat nogal ontneemt van de emoties. Benieuwd wat zijn odds gaan doen!
Ik denk ook niet dat het gaat winnen. Maar vast wel hoog eindigen!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gok dat het niet gaat winnen om de simpele reden dat zelden tot nooit 2 soortgelijke nummers achterelkaar winnen. Cascade probeerde het met Glorius na Euphoria, ook dat mislukte gigantisch.
Ja wat is hoog?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het gaat winnen. Maar vast wel hoog eindigen!
Denk zelf wel top 5.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja wat is hoog?Top 15 is al hoog als je ziet hoeveel landen er meedoen
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:09 schreef Moira het volgende:
@:Greys @:Cee mag ik even uitspreken dat ik het ook echt waardeer hoe veel tijd en moeite en energie jullie hier ook in steken, al die drukke dagen en korte nachten, en ondertussen de beste kwaliteit ESF-materiaal leveren aan dit heerlijke hoekje van het internetDANK
* Moira steekt weer kriebelveren in reten
Nou ditquote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:09 schreef Moira het volgende:
@:Greys @:Cee mag ik even uitspreken dat ik het ook echt waardeer hoe veel tijd en moeite en energie jullie hier ook in steken, al die drukke dagen en korte nachten, en ondertussen de beste kwaliteit ESF-materiaal leveren aan dit heerlijke hoekje van het internetDANK
* Moira steekt weer kriebelveren in reten
quote:
Gedaan! Veel plezier in de zaal!!quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:32 schreef Greys het volgende:
We mogen in de zaal vandaag dus live kan niet! Maar we gaan dat vanavond in het hotel goedmaken met jullie.
Zullen tussendoor hier zo veel mogelijk roepen maar moeten even kijken want je mag niet steeds op en neer naar je bureau. Kan een medemod onderstaand schema straks in de OP zetten ajb onder de header dagprogramma?
[ twitter ]
quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:32 schreef Greys het volgende:
we gaan dat vanavond in het hotel goedmaken met jullie.
Die is allemachtig prachtig en ga ik zo in de zaal tussendoor tweeten!quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:37 schreef Dave het volgende:
@:Greys @:Cee misschien nog voor de drukte losbarst (waarschijnlijk te laat....):
[ afbeelding ]
Je moet natuurlijk wel met zachte lipjes de zaal in. Of de airco staat zo hard dat je lippen na een kwartier barsten?quote:
Wauwquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:37 schreef Dave het volgende:
@:Greys @:Cee misschien nog voor de drukte losbarst (waarschijnlijk te laat....):
[ afbeelding ]
Geldt ook voor mijquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:58 schreef molloot200 het volgende:
Veel plezier! Ik zal het vandaag niet zó op de voet volgen als andere dagen (school stuff). Af en toe even bijlezen gaat zeker wel gebeuren
Met die jas lijkt ze echt behoorlijk op een lerares Fransquote:
Ja! Hebben eerste run gedaan. Kijken nu of alles oké is. Hebben ze totaal 6 minuten voor om te kijken en evt nog eens. The Roop gaat nog eens!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze staan te wachten tot hun nummer begint? Gave view zo!
Zitten jullie daar nu? Gaafquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:12 schreef Greys het volgende:
De lichtslangen op de greenroom bankjes bewegen ook mee soms op de muziek zeg maar. Die doen mee met de acts.
Nee we zitten daar pal achter op ring 1. Maar dan zie je dus beneden al die bankjes meeknipperen soms met The Roop.quote:
Oh wow, dat klinkt cool! Al zal dat op tv waarschijnlijk niet echt te zien zijn?quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:12 schreef Greys het volgende:
De lichtslangen op de greenroom bankjes bewegen ook mee soms op de muziek zeg maar. Die doen mee met de acts.
Yes! Heldenquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:01 schreef Greys het volgende:
CS Rotterdam postcard zagen we stiekem op schermpje. Probeer er een aantal te vangen voor je haha! Litouwen heeft deze dus @:molloot200
Hier ook heel erg benieuwd naar!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:16 schreef Cyan9 het volgende:
Het enige wat ik vandaag heel graag wil weten is of m'n favoriet Roemenië met sprongen vooruit is gegaan.
Oeh, als jullie gewoon in een van de vakken zitten, op veel foto's zie ik aan de stoelen vage rondjes hangen (achter aan de rugleuning, zeg maar), hangen die daar nu ook en kan je zien wat het zijn?quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee we zitten daar pal achter op ring 1. Maar dan zie je dus beneden al die bankjes meeknipperen soms met The Roop.Gaaf gedaan!
Ooooh die was zo mooi op de fotoquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:26 schreef Greys het volgende:
Marker Wadden postcard Slovenië, met een poes.
Cystezus gaat wild over de kat waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:26 schreef Greys het volgende:
Marker Wadden postcard Slovenië, met een poes.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:27 schreef Momo het volgende:
Zo krijgen we misschien ook nieuwe postcard locaties te weten. Al waarschijnlijk nog steeds geen doolhof Ruurlo
Dit ja, net als bij de livestream!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:25 schreef Momo het volgende:
Toch gaaf dat we dit zo kunnen zien, toch een beetje het gevoel alsof ik wel in de zaal ben.
Ben benieuwd! Echt tof dat je dit bijhoudtquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]RIP Doolhof Ruurlo
Ik heb er nu 21 uit mijn lijstje, en van sommigen hadden we nog geen hele duidelijke bevestiging (behalve een teksttweetje of zo) dus mooi dat nu bevestigd kan worden!
Ik houd de kaart trouwens live bijBehalve zometeen even, ik moet een aftertest doen voor corona van mijn Racoon concert.
Ik krijg nu pas echt een beetje een idee van hoe F-ing groot die deuren zijn. Met schermen erop en lampen erin en alles moet daar best wat gewicht aan het rondtollen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Hier gewoon ook hard werken haha, tijd uittellen want max paar seconden filmen per act en totaal 2 minuten over hele dag.
Maar voor jullie:
KIJK HOE SNEL DIE DEUREN KUNNEN!!!
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Wow, die deuren lijken in het niets te verdwijnen! Heel mooi gemaakt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Hier gewoon ook hard werken haha, tijd uittellen want max paar seconden filmen per act en totaal 2 minuten over hele dag.
Maar voor jullie:
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Tof he!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg nu pas echt een beetje een idee van hoe F-ing groot die deuren zijn. Met schermen erop en lampen erin en alles moet daar best wat gewicht aan het rondtollen zijn.
Er zijn al zekere Youtube kanalen die gewoon alles erop pleurenquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Maar voor jullie:
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Ziet er heel tof uit!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Maar voor jullie:
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Terwijl je dit post komen er hier mensen de tribune op met WAAR ZIT ESC NATION en er riep een man in de verte YES OVER HERE SORRY I DELETED IT ALREADY en die kreeg daarna een laatste waarschuwing. Die zat gewoon lange stukken te filmen en te posten. Mag gewoon niet. En terecht, anders heeft iedereen straks het hele Songfestival al gezien voor het begint.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Wow, die deuren lijken in het niets te verdwijnen! Heel mooi gemaakt.
En wat streng joh, 2 minuten op een hele dag.![]()
Beetje a la ambilight?quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:23 schreef Greys het volgende:
Hm je ziet het zo niet. Ze knipperen en bewegen mee!
Wel goed dat ze daar zo streng op zijnquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl je dit post komen er hier mensen de tribune op met WAAR ZIT ESC NATION en er riep een man in de verte YES OVER HERE SORRY I DELETED IT ALREADY en die kreeg daarna een laatste waarschuwing. Die zat gewoon lange stukken te filmen en te posten. Mag gewoon niet. En terecht, anders heeft iedereen straks het hele Songfestival al gezien voor het begint.
Zou dat ook gelden voor ons als toeschouwers bij de Jury/Family shows?quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl je dit post komen er hier mensen de tribune op met WAAR ZIT ESC NATION en er riep een man in de verte YES OVER HERE SORRY I DELETED IT ALREADY en die kreeg daarna een laatste waarschuwing. Die zat gewoon lange stukken te filmen en te posten. Mag gewoon niet. En terecht, anders heeft iedereen straks het hele Songfestival al gezien voor het begint.
Noem ze eens? Wie post een hele repetitie? Als het minder dan 2 min is maar dat is dan meteen hun daglimiet voor de hele dag.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn al zekere Youtube kanalen die gewoon alles erop pleuren
Kan me van eerdere jaren herinneren dat dit wel mocht? Maar beter van niet hoor, want dan is de verrassing er wel af.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker.quote:
Beide filmpjes van ESCnation waren ons opgevallen. Of het breder dan dat is weet ik niet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Noem ze eens? Wie post een hele repetitie? Als het minder dan 2 min is maar dat is dan meteen hun daglimiet voor de hele dag.
Je mag daar de schermen sowieso niet filmen want dat zijn de camerabeelden. En waarom zou je er live heen gaan om vervolgens alles door je telefoonscherm te bekijken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Zou dat ook gelden voor ons als toeschouwers bij de Jury/Family shows?
Scherm + frame zit volgens de specs op ongeveer 44 kilo per vierkante meter, en het hele videoscherm (dus meer dan alleen de deuren) is 556 vierkante meter groot. Dat wil je dus niet op je tenen krijgenquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg nu pas echt een beetje een idee van hoe F-ing groot die deuren zijn. Met schermen erop en lampen erin en alles moet daar best wat gewicht aan het rondtollen zijn.
Wow idd, dan gaat een standaard veiligheidsschoentje je ook niet meer helpen, gok ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Scherm + frame zit volgens de specs op ongeveer 44 kilo per vierkante meter, en het hele videoscherm (dus meer dan alleen de deuren) is 556 vierkante meter groot. Dat wil je dus niet op je tenen krijgen
Wauwquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Fantastisch. Foto's aan het uploaden.
[ twitter ]
PRACHTIGquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:08 schreef Greys het volgende:
Er zal af en toe even iemand een tweet van ESF hierheen moeten zetten als ik er eentje mis want kan het nu bijna niet meer bijhouden met uploaden etc.
[ twitter ]
WOWquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Maar voor jullie:
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Vandaag tijdens de repetities niet, ze zijn de hele dag in de zaal zelf, en mogen daar maar minimaal filmen.quote:
Hierop antwoorden komt straks, we kunnen het echt ff amper bijhouden nu omdat we zo veel mogelijk willen laten zien binnen regels. Komt straks, beloofd!quote:
Ja! Zeker!quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vandaag tijdens de repetities niet, ze zijn de hele dag in de zaal zelf, en mogen daar maar minimaal filmen.
De bedoeling was vanavond vanuit het hotel wel bijpraten, toch?
Hoe vind je de postcards? Zijn ze mooi geworden?quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:19 schreef Greys het volgende:
Museumplein postcard Zweden voor @:molloot200
Postcard Rusland niet kunnen zien.
We houden onze beloftesquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:26 schreef Greys het volgende:
Matt eindelijk z'n OUTLAW shirt gegeven vanmorgen trouwens wat in Lissabon de bedoeling was. Duurt een paar jaar maar dan heb je ook wat. Hij vond het geweldig.
Hahahaha oh wauw dat jullie daar nog aan gedacht hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:26 schreef Greys het volgende:
Matt eindelijk z'n OUTLAW shirt gegeven vanmorgen trouwens wat in Lissabon de bedoeling was. Duurt een paar jaar maar dan heb je ook wat. Hij vond het geweldig.
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:26 schreef Greys het volgende:
Was een vraag van mij voordat de repetities begonnen, maar Greys moest 'm nog zoekenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha oh wauw dat jullie daar nog aan gedacht hebben![]()
En dat vlak na de reünie van Ilse en Waylon
![]()
We zijn net de zaal uit gelopen en toen was het optreden van Montaigne bezig. Het is heel donker, met de metallic reflecties van haar pak die voor een soort prisma-kleuren-effect zorgen en zo het technicolour-aspect naar voren brengen. Soms wordt er gebruik gemaakt van een video effect waar figuren in Rood, Groen en Blauw ook die technicolouring weergeven. En er is choreo. Ze oogt wel wat ongemakkelijk hierbij. Ze wordt omgeven door vier danseressen. Waar wij stonden was geen geluid te horen dus ik weet niet wat het vocaal gezien deed.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:39 schreef molloot200 het volgende:
Hebben jullie ook Australië kunnen zien?
Er zijn persconferenties, maar de eerste was bijvoorbeeld al een paar keer verschoven waardoor niemand echt meer wist wanneer deze werd gehouden. Het wordt wel aangekondigd, maar dan moet juist op dat moment maar genoeg aandacht hiervoor zijn en niet (net als de eerste keer) vlak voor of na een repetitie.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:47 schreef Sableheart het volgende:
Hoe wordt er in het perscentrum omgegaan met het feit dat Australie er niet fysiek bij kan zijn? We horen dat persconferenties niet aangekondigd worden... Krijgen jullie daar iets van mee?
Ah, goed dat ze dit doen. Ik verwacht ook behoorlijk wat applaus volgende week voor haar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:00 schreef Cee het volgende:
Aan het eind van het optreden zien we op het grote LED-scherm het einde van de video, waarbij Montaigne naar het publiek zwaait, de camera zoomt verder uit zodat we de green room ook in beeld zien.
Zeker! Een beetje meer impact omdat je zo veel meer van het scherm ziet dan op tv. Maar voldoende impact om dus als kijker thuis én in de zaal te vinden dat dit zich móet kwalificeren!quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:06 schreef aarontje112 het volgende:
Maakt Rusland op beeld net zo veel impact als in de zaal?
Ben bang dat ik daar alleen van overtuigd kan raken als ze het hele optreden haar mond zou houden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker! Een beetje meer impact omdat je zo veel meer van het scherm ziet dan op tv. Maar voldoende impact om dus als kijker thuis én in de zaal te vinden dat dit zich móet kwalificeren!
De eerste voor Drenthequote:Op woensdag 12 mei 2021 13:06 schreef Greys het volgende:
Eext Drenthe postcard noord Macedonië @:molloot200
Een hunebed is geen edelsteen hequote:Op woensdag 12 mei 2021 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag iets met edelstenen ofzo geloof ik!
Cyan9 !quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:06 schreef Greys het volgende:
Eext Drenthe postcard noord Macedonië @:molloot200
Prachtigquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor. Helemaal rechts boven zitten dus de commentatorhokjes! En kijk die schemerlampen bij de greenroom bankjes knus zijn als het donker is!
[ afbeelding ]
Ik zal een uitgebreide analyse doen in de semiquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nee dit waren echt mooie shiny gekleurde stenen.
Net zo’n oude club en dan Portugal op de achtergrondquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor. Helemaal rechts boven zitten dus de commentatorhokjes! En kijk die schemerlampen bij de greenroom bankjes knus zijn als het donker is!
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien hebben ze een hunebed overgoten met glitterverf, zal niemand daar erg vinden voor zo'n goed doel als een ESF-postcard.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nee dit waren echt mooie shiny gekleurde stenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |