Ze kijkt wel een beetje ongemakkelijk zegquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:14 schreef Cee het volgende:
Slayage voor @:Nexum!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt hè?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:25 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ze kijkt wel een beetje ongemakkelijk zeg![]()
![]()
OEH. Toffe pakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:38 schreef Greys het volgende:
Halve wrap op en toen alweer naar de persco van Portugal.
[ afbeelding ]
Kijk dat zijn pas complimenten he, en kinderen zijn altijd eerlijk!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:43 schreef MMF93 het volgende:
Ik ging vanochtend even spieken bij jullie stream of Portugal al bezig was toen ik bij mn nichtjes was, en @:Greys staat nu bekend als "de mooie mevwouw van de krant" aldus mijn nichtje van 3.
(Ik moest uitleggen waar we naar aan het kijken waren dus ik zei maar dat jullie over het nieuws vertellen voor de krant en tv)
Heel blij dat Portugal iets moois neerzet!!
Nou ja zeg, hoe is het mogelijk. Die pakken passen gewoon. Alsof ze er al over nagedacht hebben voordat ze in de bus zaten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:38 schreef Greys het volgende:
Halve wrap op en toen alweer naar de persco van Portugal.
[ afbeelding ]
Slickquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:46 schreef Cee het volgende:
BlackMambaFanForum.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, kon niet eerder reageren dus ik doe het nu!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:39 schreef Fred_B het volgende:
Hoe goed komt Bulgarije over? Is dit iets waar de jury's voor vallen en de West-Europese televoter?
Vincent Bueno ook zag ik gisteren, echt raar iddquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
@:Greys en @:Cee op de Wiwistream wordt genoemd dat Vasil straks naar hen komt in het perscentrum. Dus weer een artiest die wel het perscentrum in komt. Ik snap alleen niet waarom je dat zou doen
Extra aandacht, daar hebben ze het risico voor over. Keuze van de artiest/delegatie. Extra aandacht is natuurlijk een goed voordeel qua populariteit. Ik hoop dat het niet in hun nadeel gaat werken qua gezondheid.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
@:Greys en @:Cee op de Wiwistream wordt genoemd dat Vasil straks naar hen komt in het perscentrum. Dus weer een artiest die wel het perscentrum in komt. Ik snap alleen niet waarom je dat zou doen
Deze zin is niet zo krom als de keyboards van Dadi.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, kon niet eerder reageren dus ik doe het nu!
Bulgarije gaat zeker iets waar de jury's voor gaan vallen, ook de West-Europese televoter omdat wat mij betreft de emotie van het nummer (dat van deze tijd is) duidelijk naar voren komt door de staging.
Misschien zijn ze al gevaccineerd?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Extra aandacht, daar hebben ze het risico voor over. Keuze van de artiest/delegatie. Extra aandacht is natuurlijk een goed voordeel qua populariteit. Ik hoop dat het niet in hun nadeel gaat werken qua gezondheid.
Er worden uitzonderingen op regels gemaakt voor Wiwi.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik neem aan dat die nu bij Cee over de knie ligt voor een stevig pak voor de broek?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:52 schreef Greys het volgende:
De favoriet van Portugal zelf is Frankrijk, unaniem!
IJsland vinden ze ook tof.
Ze zongen een stukje Amar Pelos Dois.
Op de vraag of ze het tof vinden om de eerste Engelse inzending van Portugal te zijn:
Ze zijn trots om deze verandering te representeren en hopen dat er meer niet-Portugese liedjes in de toekomst op het ESF komen. Ze hebben wel altijd ook 1 of 2 Portugese nummers op hun albums maar zijn trots op deze verandering.
En een *()($*)(*&$#-Pool pikte mijn vraagmoment in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |