Ah, goed dat ze dit doen. Ik verwacht ook behoorlijk wat applaus volgende week voor haar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:00 schreef Cee het volgende:
Aan het eind van het optreden zien we op het grote LED-scherm het einde van de video, waarbij Montaigne naar het publiek zwaait, de camera zoomt verder uit zodat we de green room ook in beeld zien.
Zeker! Een beetje meer impact omdat je zo veel meer van het scherm ziet dan op tv. Maar voldoende impact om dus als kijker thuis én in de zaal te vinden dat dit zich móet kwalificeren!quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:06 schreef aarontje112 het volgende:
Maakt Rusland op beeld net zo veel impact als in de zaal?
Ben bang dat ik daar alleen van overtuigd kan raken als ze het hele optreden haar mond zou houden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker! Een beetje meer impact omdat je zo veel meer van het scherm ziet dan op tv. Maar voldoende impact om dus als kijker thuis én in de zaal te vinden dat dit zich móet kwalificeren!
De eerste voor Drenthequote:Op woensdag 12 mei 2021 13:06 schreef Greys het volgende:
Eext Drenthe postcard noord Macedonië @:molloot200
Een hunebed is geen edelsteen hequote:Op woensdag 12 mei 2021 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag iets met edelstenen ofzo geloof ik!
Cyan9 !quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:06 schreef Greys het volgende:
Eext Drenthe postcard noord Macedonië @:molloot200
Prachtigquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor. Helemaal rechts boven zitten dus de commentatorhokjes! En kijk die schemerlampen bij de greenroom bankjes knus zijn als het donker is!
[ afbeelding ]
Ik zal een uitgebreide analyse doen in de semiquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nee dit waren echt mooie shiny gekleurde stenen.
Net zo’n oude club en dan Portugal op de achtergrondquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor. Helemaal rechts boven zitten dus de commentatorhokjes! En kijk die schemerlampen bij de greenroom bankjes knus zijn als het donker is!
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |