Wauwquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Fantastisch. Foto's aan het uploaden.
[ twitter ]
PRACHTIGquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:08 schreef Greys het volgende:
Er zal af en toe even iemand een tweet van ESF hierheen moeten zetten als ik er eentje mis want kan het nu bijna niet meer bijhouden met uploaden etc.
[ twitter ]
WOWquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:34 schreef Greys het volgende:
Hier gewoon ook hard werken haha, tijd uittellen want max paar seconden filmen per act en totaal 2 minuten over hele dag.
Maar voor jullie:
KIJK HOE SNEL DIE DEUREN KUNNEN!!!
[ afbeelding ]
En het extra scherm:
[ afbeelding ]
Vandaag tijdens de repetities niet, ze zijn de hele dag in de zaal zelf, en mogen daar maar minimaal filmen.quote:
Hierop antwoorden komt straks, we kunnen het echt ff amper bijhouden nu omdat we zo veel mogelijk willen laten zien binnen regels. Komt straks, beloofd!quote:
Ja! Zeker!quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vandaag tijdens de repetities niet, ze zijn de hele dag in de zaal zelf, en mogen daar maar minimaal filmen.
De bedoeling was vanavond vanuit het hotel wel bijpraten, toch?
Hoe vind je de postcards? Zijn ze mooi geworden?quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:19 schreef Greys het volgende:
Museumplein postcard Zweden voor @:molloot200
Postcard Rusland niet kunnen zien.
We houden onze beloftesquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:26 schreef Greys het volgende:
Matt eindelijk z'n OUTLAW shirt gegeven vanmorgen trouwens wat in Lissabon de bedoeling was. Duurt een paar jaar maar dan heb je ook wat. Hij vond het geweldig.
Hahahaha oh wauw dat jullie daar nog aan gedacht hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:26 schreef Greys het volgende:
Matt eindelijk z'n OUTLAW shirt gegeven vanmorgen trouwens wat in Lissabon de bedoeling was. Duurt een paar jaar maar dan heb je ook wat. Hij vond het geweldig.
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:26 schreef Greys het volgende:
Was een vraag van mij voordat de repetities begonnen, maar Greys moest 'm nog zoekenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha oh wauw dat jullie daar nog aan gedacht hebben![]()
En dat vlak na de reünie van Ilse en Waylon
![]()
We zijn net de zaal uit gelopen en toen was het optreden van Montaigne bezig. Het is heel donker, met de metallic reflecties van haar pak die voor een soort prisma-kleuren-effect zorgen en zo het technicolour-aspect naar voren brengen. Soms wordt er gebruik gemaakt van een video effect waar figuren in Rood, Groen en Blauw ook die technicolouring weergeven. En er is choreo. Ze oogt wel wat ongemakkelijk hierbij. Ze wordt omgeven door vier danseressen. Waar wij stonden was geen geluid te horen dus ik weet niet wat het vocaal gezien deed.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:39 schreef molloot200 het volgende:
Hebben jullie ook Australië kunnen zien?
Er zijn persconferenties, maar de eerste was bijvoorbeeld al een paar keer verschoven waardoor niemand echt meer wist wanneer deze werd gehouden. Het wordt wel aangekondigd, maar dan moet juist op dat moment maar genoeg aandacht hiervoor zijn en niet (net als de eerste keer) vlak voor of na een repetitie.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:47 schreef Sableheart het volgende:
Hoe wordt er in het perscentrum omgegaan met het feit dat Australie er niet fysiek bij kan zijn? We horen dat persconferenties niet aangekondigd worden... Krijgen jullie daar iets van mee?
Ah, goed dat ze dit doen. Ik verwacht ook behoorlijk wat applaus volgende week voor haar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:00 schreef Cee het volgende:
Aan het eind van het optreden zien we op het grote LED-scherm het einde van de video, waarbij Montaigne naar het publiek zwaait, de camera zoomt verder uit zodat we de green room ook in beeld zien.
Zeker! Een beetje meer impact omdat je zo veel meer van het scherm ziet dan op tv. Maar voldoende impact om dus als kijker thuis én in de zaal te vinden dat dit zich móet kwalificeren!quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:06 schreef aarontje112 het volgende:
Maakt Rusland op beeld net zo veel impact als in de zaal?
Ben bang dat ik daar alleen van overtuigd kan raken als ze het hele optreden haar mond zou houden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker! Een beetje meer impact omdat je zo veel meer van het scherm ziet dan op tv. Maar voldoende impact om dus als kijker thuis én in de zaal te vinden dat dit zich móet kwalificeren!
De eerste voor Drenthequote:Op woensdag 12 mei 2021 13:06 schreef Greys het volgende:
Eext Drenthe postcard noord Macedonië @:molloot200
Een hunebed is geen edelsteen hequote:Op woensdag 12 mei 2021 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag iets met edelstenen ofzo geloof ik!
Cyan9 !quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:06 schreef Greys het volgende:
Eext Drenthe postcard noord Macedonië @:molloot200
Prachtigquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor. Helemaal rechts boven zitten dus de commentatorhokjes! En kijk die schemerlampen bij de greenroom bankjes knus zijn als het donker is!
[ afbeelding ]
Ik zal een uitgebreide analyse doen in de semiquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nee dit waren echt mooie shiny gekleurde stenen.
Net zo’n oude club en dan Portugal op de achtergrondquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor. Helemaal rechts boven zitten dus de commentatorhokjes! En kijk die schemerlampen bij de greenroom bankjes knus zijn als het donker is!
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |